Agnelli Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) Ker se tale naš štiritaktni skuter tako razlikuje od dvotaktne 180-tke sem odpru novo temo. Prvo me zanima to da nekateri navajajo moč 21 hp oz konjakov, nekateri pa 14 kW / 8.750 min-1 kar tudi piše v prometnem kartončku.Dejstvo je da 14 KW ni 21 hp, kako to? Morem pa napisat da je tole zelo dober motorček :worship: . Pozdrav Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil Agnelli
andrazd Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 Jas mam 250 ccm 4t Piaggiota, pa morn povedat, da o moči motorja lahko verjameš samo v navodilih. Nekateri so pravli da ma več, pa nekdo da majn... Ne vem kaj ti naj rečem... mogoče boš kaj našo na: -www.gilera.at -www.gilera.it LP
andrazd Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 Se pa ziher razlikuje 2t od 4t. 2t ma manjše obrate(okoli 6000), je bolj občutljiv, treba ga je utekat... 4t motorji so novejši motorji, ki majo višje obrate in so manj občutljivi. 2t sicer naj bi bli močnejši, ampak to je odvisno od modela motorja. Ker sta Gilera im Piaggio pod isto streho in sta si podobna, ti svetujem, da uporabiš iskalnik google. Naprimer: moč motorja gilera runner 180 motor gilere runner 180... LP
Jur3 Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 hm glede obratov bi reku da je lih obratno: višji pri 2t, nižji pri 4t
Agnelli Objavljeno Januar 27, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 hm glede obratov bi reku da je lih obratno: višji pri 2t, nižji pri 4t Seveda,pri 2t so obrati precej višji.
Tomozuki Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Mah ja, pogosto prihaja do napak v teh prometnih dovoljenjih. Meni je sicer pisalo 15kW, kar je nekako ustrezalo konjem. Ampak ne rabiš se sekirat zaradi tega. Nimaš nobene posebne omejene verzije. Če imaš novega, mislim, da ima 22 konjev. Stari Runner jih je baje imel malo pod 20, torej 19 plus nekaj decimalk. Tista dva dodatna konja se skoraj nič ne poznata, razen na ravnini mogoče.
Agnelli Objavljeno Februar 18, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 No še ene par vprašanj-ker nimam knjižice od motorja me zanima: 1) koliko "črtic" je nekje optimalna temperatura. Glede na nihanje temperature (opazno ko je hladneje) tale motor nima kašnega termostata,ali pač? 2) s koliko tlaka se polni gumi vxr
Markko Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 Ma termostat , gume filej na ene 2,4 bara
Jur3 Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 sprednja 1.9/2.0 zadnja 2.2 bara je dovol tudi ce peljes sopotnika
Jur3 Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 No mene pa zanima glede Runnerja VXR 200, nekdo zgubi original + rezervni kljuc pa glede na to da so kljuci kodni..ali obstaja kasna druga moznost, da prides do kljucev novih.. ali je samo ta sansa, da pac kupis komplet novi racunalnik in kodne kljuce(kar pa ni tok poceni) :)
NejcZ Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 Izklopi ključavnico, pa si naredi na stikalo in ga nekam skrij. Tak smo mi naredl vsepovsod :whistle:
Drejči Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 No mene pa zanima glede Runnerja VXR 200, nekdo zgubi original + rezervni kljuc Ajd, sej ne rečem, da to ni možno, a meni to smrdi do neba!!! spizdenskuter.press
Jur3 Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 no sej jst pa tud ne recm..ampak s takimi in podobnimi komentarji..zadrzite zase. Mam prometno in pogodbo tko da.. ;) Raj nej se kdo pove, kako bi lahko se resu ta problem. NejcZ: nism neki specialist za te "elektro" zadeve, tko da ne vem kako si to predstaulas, ker je jeba tud ta, da tele Gilerce nimajo kurbla in se ga lahko sam na el. starter prziga :wacko: tko, da je potrebn kontakt :)
Agnelli Objavljeno Avgust 10, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 Ker imam podoben problem (samo en ključ),sem se pozanimal in ugotvil da naj bi menjava ključavnice stala cca 160 €,to je ena ključavnica,ker za sedež itak ne rabiš menjat ključavnice. lp
DESIM Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 :krneki: ..za 200vxr zadnja luč-plastika je malo počena-obstaja kakšna aftermarket zadeva in ali paše od 50-125-180ccm zadnja luč na vxr :? --samo vprašam ,če kdo ve..glede dimenzij--vxr je pa 2002 letnik!!?? :unsure: L.P.MAX
agorkic Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 (popravljeno) tole je sicer mal out ampak a kdo pozna tole gilero: (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2469575 jo bom sel pogledat, samo mi je nenavadno ker je bela - a je kdo ze vidu kje tako? ce ima kdo kako informacijo bi bile dobrodosle. LP Andrej Popravljeno Februar 15, 2009. Popravil agorkic
agorkic Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 tole je sicer mal out ampak kupujem runnerco 200, ta edina novi model ki se rabljena prodaja na avtonetu. jo bom sel pogledat, samo mi je nenavadno ker je belo-crne barve - a je kdo ze vidu kje tako? ce ima kdo kako informacijo tudi kar se samega motorja tice bi bile dobrodosle. LP Andrej
Bayker Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 LP, zanima me kakšna je kaj razlika med 125ccm in 200ccm, novi model runnercce, pa če gre to al so kake težave...??
Dejch Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Sicer imam Runner 50 kubov, ampak pomoje da lahko kar tukaj vprašam, da ne odpiram nove teme. V glavnem zdej sem peljal skutr na redni prvi servis 1000km in imam še garancijo, toda človek na servisu trdi, da garancija ne pokriva zamenjave akumolatorja... To se meni zdi čist čudn, namreč serijsko so mi dal not slab akumolator, ker ko je mrzlo zadeva kr crkne in ga morm s tačko przigat, ker električni vzig ne deluje...
Drejči Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Akumulator je najverjetneje tako kot žarnice, pnevmatike, filtri... smatran za potrošno robo in ni vključen v garancijo, kar je po svoje logično saj proizvajalec ne more jamčit za to kako boš ti ravnal z akumulatorjem ali pa pnevmatikami, da bo bolj razumljivo in jih uničil.
Dejch Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 No sem poklical na piaggo in so rekl, da sicer je garancija na akumulator, ampak samo 6 mescev, kar pa je že minilo. Itak pa akumulator ni čist prazen, zdej ce bi vedu a se tega da nanovo nafilat nebi sploh biu problem...
Drejči Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Seveda ga lahko napolniš! Z elektriko :) Lepo ga priključi na kak kvaliteten polnilec in počakaj, če ni popolnoma fuč bo še nekaj življenja od njega, drugače pa v nakup novega.
Agnelli Objavljeno Avgust 2, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 LP, zanima me kakšna je kaj razlika med 125ccm in 200ccm, novi model runnercce, pa če gre to al so kake težave...?? Jaz bi raje vzel 200 ccm, ker se motor dosti lepše pelje v kakšen klanec,prehitevanja nad 80 km/h, motor se ne "matra" pri potovalni hitrosti od 90 do 100 km/h..... Jaz sem z njim naredil 10k km in ni bilo nobenih težav, samo bencin,olje filter. Priporočam pa vsekakor drugi variomat (jaz sem mel malossi multivar, 140 € ), razlika je občutna,predvsem v prožnosti motorja, ki pa po zaviti cesti in v mestu zelo prav pride. LP
hellfire Objavljeno Junij 25, 2011 Opozori Objavljeno Junij 25, 2011 oi,prodaja kdo runner 200 do 2006 letnik,vglavnem da je stara oblika?LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se