Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


Priporočene objave

Objavljeno

Narobe sva se razumela. Koliko stane to lastnika v italiji? A je res 270€. Ker meni je reku da more nevem kake papirje o izvozu narest itd. pa se hočem sam prepričat kaj je na temu.. Hvala za odgovor.

Objavljeno (popravljeno)

Ja sem slabo prebral tvoje vprašanje ma pa lastnik v italiji okrog 100€ stroškov (tko iz glave ) ne rabi pa delat nobenih papirjev o izvozu,..

Popravljeno . Popravil ludiluka
Objavljeno (popravljeno)

.

Popravljeno . Popravil ludiluka
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Narobe sva se razumela. Koliko stane to lastnika v italiji? A je res 270€. Ker meni je reku da more nevem kake papirje o izvozu narest itd. pa se hočem sam prepričat kaj je na temu.. Hvala za odgovor.

Zanima me kako je s prodajo motrorja v tujino, rečmo da je motor pripeljan iz italije, bi ga rad sedaj prodal v nemčijo, vendar motor še ni bil registriran v sloveniji..

Plačane vse dajatve, papirnato urejeno, homologacija narejena, kupoprodajna urejena, dmv plačan, italjanska prometna..

Torej, ko prodam v drugo državo dobim davek (dmv) nazaj al kako?

Popravljeno . Popravil yamaha
Objavljeno

Pozdravljeni. A kdo ve če kupiš motor v italiji, če ima res lastnik v italiji 270 € stroškov z papirji?

Danes preveril. V Italiji imajo s tabo 80€ stroškov.

Objavljeno

Smo sigurni, da je davka nad 1000 ccm 5%, da ni mogoče 10. Ker pol ne grem dol.

Objavljeno

Mislim da je bilo še po poročilih rečeno da je 5% čene pa google dela čudeže

Objavljeno

Mislim da je bilo še po poročilih rečeno da je 5% čene pa google dela čudeže

Hvala, sam beseda mislim mi ne pomaga dosti. Googlov pa sem že, če verjameš al pa ne. Zmedo delajo prodajalci SLO motorjev, ki strašijo o 10%. Danes sem klical 2. Dobro recimo, da je 5% tako kot pravi Google. A mogoče kdo ve, če ti ta davek odmerijo od zneska na fakturi ali pa po njihovi lestvici?

Objavljeno

Hvala, sam beseda mislim mi ne pomaga dosti. Googlov pa sem že, če verjameš al pa ne. Zmedo delajo prodajalci SLO motorjev, ki strašijo o 10%. Danes sem klical 2. Dobro recimo, da je 5% tako kot pravi Google. A mogoče kdo ve, če ti ta davek odmerijo od zneska na fakturi ali pa po njihovi lestvici?

fajn je da imaš sprintan oglas..da je bla cena res približno taka..ker če se jim bo zdel da je prenizka (glede na cene pri nas) bojo udarl eurotax cenitev..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

fajn je da imaš sprintan oglas..da je bla cena res približno taka..ker če se jim bo zdel da je prenizka (glede na cene pri nas) bojo udarl eurotax cenitev..

V googlov iskalnik vpiši davek na motorna vozila in ti odpre program v xls, kamor sam vneseš parametre :npr. motorno kolo, EURO3, kw, davčna osnova (cena ki jo imaš na računu) in ti izračuna koliko bo davka. To je nasvet od uslužbenca DURS ki sprejema vloge za davke.
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni

Ker so opisi dokumentov na forumu že starejši od zakonov, prosim za pomoč.

V načrtu imam uvoziti motorno kolo iz Nemčije. Letnik 2004, euro 1 motor, in 1700ccm, 70kw. Davka žalostnih 18% , tu ni nobene pomoči ali pač?

Kot sem poizvedel od naših vrlih uradnikov rabim:

- Fahrzeugschein (odjavljen)

- Fahrzeugbrief

- Overjeno pogodbo

Ker sem videl da očitno vsem uradnikom ni povsem jasno prosim za pomoč in potrditev mojih domnev se zahvaljujem tudi za delitev vaših izkušenj.

Je pri uradniku na davkariji nujno da udari z EUROTAX cenitvijo ali ne?

Popravljeno . Popravil lordz
Objavljeno

Pogodbe od lanskega poletja ni več treba overovljati (jaz sem letos brez problemov uvozil sicer starodobnika z neoverovljeno pogodbo iz DE). Do cenitve ponavadi pride, če se zdi uradnikom, da je cena na kupopordajni prenizka oz. ni realna.

Objavljeno

Nekaj se govori o tem, da bi ukinili omejitev uvoza glede na normative znotraj EU. Se pravi, da bi lahko uvozili tudi starejša vozila (pred euro2 normo). Ve kdo kaj več o tem?

Objavljeno (popravljeno)

Nekaj se govori o tem, da bi ukinili omejitev uvoza glede na normative znotraj EU. Se pravi, da bi lahko uvozili tudi starejša vozila (pred euro2 normo). Ve kdo kaj več o tem?

Omejitev ni euro 2 za motorna kolesa ampak ustrezanju direktivi 97/24 kar pa je EURO 1.

Popravljeno . Popravil lordz
Objavljeno

Aha. Kdaj je stopil v veljavo Euro1 oz. kateri je najstarejši motor (ki ni oldtimer), ki ga je mogoče uvozit? Kolikor vem tam okoli 98-00?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Živjo.

Kupujem star motor iz DE (pri nas jih ni za dobit).

Gledam hondo CB 400 T. Letnik 1983.

V DE je registrerana do 08/2013.

Kam naj se obrnem preden odrinem v Nemčijo po motor? Kakšna telefonska številka od LPPja oz. ?

Kaj potrebujem ko se dobim s prodajalcem (obrazec, notar, ) ?

Hvala za odgovore.

Popravljeno . Popravil Brejker
Objavljeno

Glede na to, da bo stara 30 let jo lahko uvoziš kot starodobnika.

Od prodajalca porebuješ samo podpisano kupoprodajno pogodbo-obrazec, pomoje se najde kje na netu (overjovljat je ni potrebno) ter prometno. V DE so prometne dvodelne. Najbolje je če imaš oba, ampak meni je uspelo registrirat samo z enim delom t.i. brifom.

Skratka, ko motor pripelješ v SLo greš najprej delat certifikat starodobnika (SVS, SVAMAZ). Na njihovih straneh najdeš formular, ki ga izpolniš ter se dogovoriš za ogled. Po ogledu ti izdajo ˝certifikat˝.

Z tem certifikatom, kupoprodajno ter odjavljeno vozniško greš delat homologacijo (priporočam interservice na letališki v LJ). Tam ti motor mal pregleda, ti ga poslika in te pošlje na davčno.

Na davčni mal težiš izpolniš par papirjev ter (upam da z čim manj skurjenimi živci) dobiš potrdilo o oprostitvi davka DMV, ker je vozilo starodobno.

Z tem potrdilom greš nazaj na homologacijo kjer ti izdajo dokument.

Z vsem tem greš potem registrirat zadevo-dobiš prometno na tvoje ime in to je to.

Mal je dela pa skakanja okol ampak se da zrihtat. Ti pa LPP močno odsvetujem. Priporočam interservice!!! (tudi avto-krka so OK ampak vseen znajo mal komplicirat)

Objavljeno (popravljeno)

Najlepša hvala za hiter odgovor.

Vsekakor se bom držal tvojih navodil.

Vprašanje: Kupoprodajna mora biti nemška ali lahko podpiše "našo" ?

Hvala šeenkrat.

P.S. Tam si napisal: Odjavljeno vozniško. Verjetno si mislil prometno?

LP

Popravljeno . Popravil Brejker
Objavljeno (popravljeno)

Ja prometno sem mislil. Kupoprodajna more bit nemška. Ti pča svetujem, da se prej vseeno še malo pozanimaš na kateri od starodobniških zvez ter pokličeš na interservice, avtokrko, lpp, RTI,...da se nisklučajo od pomnladi kaj spremenilo.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Ali pri uvozu še vedno velja, da je potrebna overjena kupoprodajna pogodba? Na spletni strani RTi-ja KLIK piše, da je potrebna overjena pogodba, ali je to mišljeno, kot je nekdo napisal nekje v tej temi, da je potrebno overiti podpis prodajalca, ne pa pogodbe?

Hvala :)

Objavljeno (popravljeno)

Od lanskega poletja ni potrebno nič več overavljat (vsaj ne naLPP, avto-krka, interservice-možno da ima RTI na strani še stare info). Če kupiš motor v SLO se morata obe strani zglasiti pri prepisu (npr. LPP), kjer ugotavljajo istovetnost obeh oseb. Če pa uvažaš iz tujine je dovolj samo njihova noverovljena kupoprodajna-sem spomladi tako registriral motor iz DE.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Odlično! Ker je nekaj strani nazaj uporabnik t3hnik zapisal, da pogodbe sicer ni potrebno overjat in da podpis prodajalca pa vseeno treba. Hvala :)

Objavljeno

Bom kar tu vprašal .. imam homologacijski kartonček velikosti skoraj polovico A4 formata ... in nima plastičnega ovojčka tako kot prometne za avto .. Kdo ve kje bi to dobil ? Ker se bo sčasoma umazala in strgala ker je nemorem dati nikamor ne da bi jo prepognil na pol .. hvala

lp

Objavljeno

limbacije fotokopijo naredi in jo mej s sabo na motorju original pa pusti doma fotokopija je dovolj za policaje

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!