Jure91 Objavljeno Oktober 21, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2012 Narobe sva se razumela. Koliko stane to lastnika v italiji? A je res 270€. Ker meni je reku da more nevem kake papirje o izvozu narest itd. pa se hočem sam prepričat kaj je na temu.. Hvala za odgovor.
ludiluka Objavljeno Oktober 22, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2012 (popravljeno) Ja sem slabo prebral tvoje vprašanje ma pa lastnik v italiji okrog 100€ stroškov (tko iz glave ) ne rabi pa delat nobenih papirjev o izvozu,.. Popravljeno Oktober 22, 2012. Popravil ludiluka
ludiluka Objavljeno Oktober 22, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2012 (popravljeno) . Popravljeno Oktober 22, 2012. Popravil ludiluka
yamaha Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 (popravljeno) Narobe sva se razumela. Koliko stane to lastnika v italiji? A je res 270€. Ker meni je reku da more nevem kake papirje o izvozu narest itd. pa se hočem sam prepričat kaj je na temu.. Hvala za odgovor. Zanima me kako je s prodajo motrorja v tujino, rečmo da je motor pripeljan iz italije, bi ga rad sedaj prodal v nemčijo, vendar motor še ni bil registriran v sloveniji.. Plačane vse dajatve, papirnato urejeno, homologacija narejena, kupoprodajna urejena, dmv plačan, italjanska prometna.. Torej, ko prodam v drugo državo dobim davek (dmv) nazaj al kako? Popravljeno November 5, 2012. Popravil yamaha
point Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Pozdravljeni. A kdo ve če kupiš motor v italiji, če ima res lastnik v italiji 270 € stroškov z papirji? Danes preveril. V Italiji imajo s tabo 80€ stroškov.
point Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 Smo sigurni, da je davka nad 1000 ccm 5%, da ni mogoče 10. Ker pol ne grem dol.
ludiluka Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 Mislim da je bilo še po poročilih rečeno da je 5% čene pa google dela čudeže
point Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 Mislim da je bilo še po poročilih rečeno da je 5% čene pa google dela čudeže Hvala, sam beseda mislim mi ne pomaga dosti. Googlov pa sem že, če verjameš al pa ne. Zmedo delajo prodajalci SLO motorjev, ki strašijo o 10%. Danes sem klical 2. Dobro recimo, da je 5% tako kot pravi Google. A mogoče kdo ve, če ti ta davek odmerijo od zneska na fakturi ali pa po njihovi lestvici?
biker77 Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 Hvala, sam beseda mislim mi ne pomaga dosti. Googlov pa sem že, če verjameš al pa ne. Zmedo delajo prodajalci SLO motorjev, ki strašijo o 10%. Danes sem klical 2. Dobro recimo, da je 5% tako kot pravi Google. A mogoče kdo ve, če ti ta davek odmerijo od zneska na fakturi ali pa po njihovi lestvici? fajn je da imaš sprintan oglas..da je bla cena res približno taka..ker če se jim bo zdel da je prenizka (glede na cene pri nas) bojo udarl eurotax cenitev..
rdanilo Objavljeno November 22, 2012 Opozori Objavljeno November 22, 2012 fajn je da imaš sprintan oglas..da je bla cena res približno taka..ker če se jim bo zdel da je prenizka (glede na cene pri nas) bojo udarl eurotax cenitev.. V googlov iskalnik vpiši davek na motorna vozila in ti odpre program v xls, kamor sam vneseš parametre :npr. motorno kolo, EURO3, kw, davčna osnova (cena ki jo imaš na računu) in ti izračuna koliko bo davka. To je nasvet od uslužbenca DURS ki sprejema vloge za davke.
lordz Objavljeno December 6, 2012 Opozori Objavljeno December 6, 2012 (popravljeno) Pozdravljeni Ker so opisi dokumentov na forumu že starejši od zakonov, prosim za pomoč. V načrtu imam uvoziti motorno kolo iz Nemčije. Letnik 2004, euro 1 motor, in 1700ccm, 70kw. Davka žalostnih 18% , tu ni nobene pomoči ali pač? Kot sem poizvedel od naših vrlih uradnikov rabim: - Fahrzeugschein (odjavljen) - Fahrzeugbrief - Overjeno pogodbo Ker sem videl da očitno vsem uradnikom ni povsem jasno prosim za pomoč in potrditev mojih domnev se zahvaljujem tudi za delitev vaših izkušenj. Je pri uradniku na davkariji nujno da udari z EUROTAX cenitvijo ali ne? Popravljeno December 6, 2012. Popravil lordz
trojan69 Objavljeno December 6, 2012 Opozori Objavljeno December 6, 2012 Pogodbe od lanskega poletja ni več treba overovljati (jaz sem letos brez problemov uvozil sicer starodobnika z neoverovljeno pogodbo iz DE). Do cenitve ponavadi pride, če se zdi uradnikom, da je cena na kupopordajni prenizka oz. ni realna.
trojan69 Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Nekaj se govori o tem, da bi ukinili omejitev uvoza glede na normative znotraj EU. Se pravi, da bi lahko uvozili tudi starejša vozila (pred euro2 normo). Ve kdo kaj več o tem?
lordz Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 (popravljeno) Nekaj se govori o tem, da bi ukinili omejitev uvoza glede na normative znotraj EU. Se pravi, da bi lahko uvozili tudi starejša vozila (pred euro2 normo). Ve kdo kaj več o tem? Omejitev ni euro 2 za motorna kolesa ampak ustrezanju direktivi 97/24 kar pa je EURO 1. Popravljeno December 13, 2012. Popravil lordz
trojan69 Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Aha. Kdaj je stopil v veljavo Euro1 oz. kateri je najstarejši motor (ki ni oldtimer), ki ga je mogoče uvozit? Kolikor vem tam okoli 98-00?
ludiluka Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Ko sem jaz uvozil moj motor je bil tudi pogoj euro2
Brejker Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 (popravljeno) Živjo. Kupujem star motor iz DE (pri nas jih ni za dobit). Gledam hondo CB 400 T. Letnik 1983. V DE je registrerana do 08/2013. Kam naj se obrnem preden odrinem v Nemčijo po motor? Kakšna telefonska številka od LPPja oz. ? Kaj potrebujem ko se dobim s prodajalcem (obrazec, notar, ) ? Hvala za odgovore. Popravljeno December 25, 2012. Popravil Brejker
trojan69 Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 Glede na to, da bo stara 30 let jo lahko uvoziš kot starodobnika. Od prodajalca porebuješ samo podpisano kupoprodajno pogodbo-obrazec, pomoje se najde kje na netu (overjovljat je ni potrebno) ter prometno. V DE so prometne dvodelne. Najbolje je če imaš oba, ampak meni je uspelo registrirat samo z enim delom t.i. brifom. Skratka, ko motor pripelješ v SLo greš najprej delat certifikat starodobnika (SVS, SVAMAZ). Na njihovih straneh najdeš formular, ki ga izpolniš ter se dogovoriš za ogled. Po ogledu ti izdajo ˝certifikat˝. Z tem certifikatom, kupoprodajno ter odjavljeno vozniško greš delat homologacijo (priporočam interservice na letališki v LJ). Tam ti motor mal pregleda, ti ga poslika in te pošlje na davčno. Na davčni mal težiš izpolniš par papirjev ter (upam da z čim manj skurjenimi živci) dobiš potrdilo o oprostitvi davka DMV, ker je vozilo starodobno. Z tem potrdilom greš nazaj na homologacijo kjer ti izdajo dokument. Z vsem tem greš potem registrirat zadevo-dobiš prometno na tvoje ime in to je to. Mal je dela pa skakanja okol ampak se da zrihtat. Ti pa LPP močno odsvetujem. Priporočam interservice!!! (tudi avto-krka so OK ampak vseen znajo mal komplicirat)
Brejker Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 (popravljeno) Najlepša hvala za hiter odgovor. Vsekakor se bom držal tvojih navodil. Vprašanje: Kupoprodajna mora biti nemška ali lahko podpiše "našo" ? Hvala šeenkrat. P.S. Tam si napisal: Odjavljeno vozniško. Verjetno si mislil prometno? LP Popravljeno December 25, 2012. Popravil Brejker
trojan69 Objavljeno December 26, 2012 Opozori Objavljeno December 26, 2012 (popravljeno) Ja prometno sem mislil. Kupoprodajna more bit nemška. Ti pča svetujem, da se prej vseeno še malo pozanimaš na kateri od starodobniških zvez ter pokličeš na interservice, avtokrko, lpp, RTI,...da se nisklučajo od pomnladi kaj spremenilo. Popravljeno December 26, 2012. Popravil trojan69
AJ Objavljeno December 26, 2012 Opozori Objavljeno December 26, 2012 Ali pri uvozu še vedno velja, da je potrebna overjena kupoprodajna pogodba? Na spletni strani RTi-ja KLIK piše, da je potrebna overjena pogodba, ali je to mišljeno, kot je nekdo napisal nekje v tej temi, da je potrebno overiti podpis prodajalca, ne pa pogodbe? Hvala
trojan69 Objavljeno December 26, 2012 Opozori Objavljeno December 26, 2012 (popravljeno) Od lanskega poletja ni potrebno nič več overavljat (vsaj ne naLPP, avto-krka, interservice-možno da ima RTI na strani še stare info). Če kupiš motor v SLO se morata obe strani zglasiti pri prepisu (npr. LPP), kjer ugotavljajo istovetnost obeh oseb. Če pa uvažaš iz tujine je dovolj samo njihova noverovljena kupoprodajna-sem spomladi tako registriral motor iz DE. Popravljeno December 26, 2012. Popravil trojan69
AJ Objavljeno December 26, 2012 Opozori Objavljeno December 26, 2012 Odlično! Ker je nekaj strani nazaj uporabnik t3hnik zapisal, da pogodbe sicer ni potrebno overjat in da podpis prodajalca pa vseeno treba. Hvala
limabacje Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 Bom kar tu vprašal .. imam homologacijski kartonček velikosti skoraj polovico A4 formata ... in nima plastičnega ovojčka tako kot prometne za avto .. Kdo ve kje bi to dobil ? Ker se bo sčasoma umazala in strgala ker je nemorem dati nikamor ne da bi jo prepognil na pol .. hvala lp
ludiluka Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 limbacije fotokopijo naredi in jo mej s sabo na motorju original pa pusti doma fotokopija je dovolj za policaje
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se