Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, smasher pravi:

Dobro preberi zakon, ker če ni euro tri zna bit okoljska dajatev še nekaj % pribitka.

 

pred 37 minutami, NARGOTH pravi:

Nad 1000ccm je davek 10% od cene napisane na kupoprodajni pogodbi,če je pa motor euro1 ali euro2 je dodatnih 5%.

GoBobi je vprašal, če je kakšna okoljevarstvena omejitev pri uvozu in ne, če se bolj obdavči bolj "umazana" vozila.  

Objavljeno
2 hours ago, NARGOTH said:

Nad 1000ccm je davek 10% od cene napisane na kupoprodajni pogodbi,če je pa motor euro1 ali euro2 je dodatnih 5%.

Ni 10% ampak je 5%. Drugih 5% je pa, če presega 75 kW, kar jih pa konkretni moped ne (je pač drek pumpa :P). Sorči HD-Dyna, tvoj je čist drgač zasnovan in niti najmanj ne spominja na bečeesko :whistle:.

 

1 hour ago, Borutt said:

GoBobi je vprašal, če je kakšna okoljevarstvena omejitev pri uvozu in ne, če se bolj obdavči bolj "umazana" vozila.  

Res je, zanimalo me je, če je kakšna težava z uvozom motorja, ki je bolj "umazan" od EURO 3, ker je bilo pred novim letom na MS nekaj govora o tem.

 

Sem pa že tudi sam pobrskal in je tako, da se pri izračunu DMV za motorna kolesa z nižanjem EURO norme (EURO 3, na EURO 2, na EURO 1) viša "stopnja davka", ki je že v osnovi razdeljena na 4 stopnje in se v primeru več kot 75 kW agregata stopnjuje 5% (EURO 3), 10% (EURO 2), 15% (EURO 1). Istočasno se "stopnja pribitka" ne spreminja zaradi EURO norme ali moči agregata in je do vključno 999 ccm nič odstotna, nad to številko pa fiksno 5 odstotna.

Hvala vsem za inpute :).

Ajd!

Objavljeno

Kako pa je z dodatno opremo na uvoženem motorju? A znajo kaj naši komplicirat pri homologaciji?

Recimo, da ma motor, druge izpuhe, balanco in smernike. A je res tako, da če je registriran v tujini (EU) mora biti tudi pri nas zaradi poenotenih standardov? :hmm: 

Objavljeno
pred 1 uro, Sebulba pravi:

Kako pa je z dodatno opremo na uvoženem motorju? A znajo kaj naši komplicirat pri homologaciji?

Recimo, da ma motor, druge izpuhe, balanco in smernike. A je res tako, da če je registriran v tujini (EU) mora biti tudi pri nas zaradi poenotenih standardov? :hmm: 

Če je bil motor že registriran v EU, potem ponavadi ni problemov, dobiš homologacijo, vendar ...

Če ne misliš imeti problemov potem, boš vse dodatno vpisal v homologacijo...

Objavljeno

nekaj let nazaj smo pripeljali motor iz italije in na homologaciji je zahteval se dodatnih 30€, da je vpisal akrapote. tko da so pokasirali dvakrat, najprej za idelavo homologacinskega kartona pol pa se za predelavo. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ojla Sebulba!

Pred časom me je eden od soforumašev prosil za postopek, pa sem mu na kratko :lol1:opisal, kako je zgledal pri meni postopek od nakupa v Nemčiji do registracije v Sloveniji.

Nič kompliciranega ni :). Šel sem k fizični osebi, še enkrat pogledal moped za vsak slučaj, sva napisala eno relativno preprosto pogodbo o nakupu (obrazec je tudi na Mobilepikade), odkartal, kolikor sva se prej zmenila, dobil še edina dva pomembna/nujna dokumenta (reče se jima Brif: 1. in 2. del - prvi je nekako kot njihova lastninska listina v A4 formatu, drugi pa pač nemško prometno dovoljenje). Potem mi ga je še pomagal naložit na prikolico in gasa domov. Prva stvar doma je, da neseš vse te papirje na ene tehnične (LPP, Avto Krka, Prigo -> tam sem zadeve urejal jaz - priporočam), kjer ti papirje vzamejo, da izpolnijo obrazec za odmero DMV in ga lahko dobiš z vsemi papirji nazaj še isti dan ali pa pač naslednji dan (odvisno od ure verjetno) - to te košta 0 ojrov. Vse skupaj pošlješ ali odneseš na eno od izpostav FURS-a, kjer ti v tednu, dveh, treh, štirih odmerijo DMV, tega plačaš in od njih dobiš potrdilo o plačilu, s katerim pristopiš k opravljanju homologacije. Višina DMV-ja je odvisna od kubature in moči (razpredelnica: http://www.fu.gov.si/davki_in_druge_dajatve/podrocja/davek_na_motorna_vozila_dmv/). V grobem je pa tako, da je do 1000 kubikov 0% na nabavno vrednost nad 1000 pa 5% in pri moči je 5% nad 75kW/102KM. Ko greš urejat homologacijo, pripelješ na tiste tehnične svoj motor, kjer ti ga poslikajo in iz dokumentov prepišejo potrebne podatke in spet je bila homologacijska listina fertik v dnevu dveh. Ko jo prevzameš pa imaš vse tako, kot bi novo vozilo kupil pri nas. Tehnični pregled, zavarovanje, registracija s cestno takso. En nasvet, da ne pozabim :P... Ko boš čakal na DMV in preden boš pripeljal motor na teehnične, da ti ga poslikajo in naredijo homologacijo, namontiraj na motor vse, kar si si zamislil imet, ko boš enkrat se začel vozit (izpušni lonec, drugačne smernike, drugačna belanca, drugi špegli, ročki za zavoro/sklopko, nosilec za tablico,...). Ampak pazi, vse kar boš imel naknadno gor MORA imeti E ali CE znak in mora biti narejeno tudi za ta tvoj motor. Da se ti vse to splača navesit na motor pred homologacijskim pregledom je pa zato, ker boš sicer vsako spremembo posebej plačeval (pregled in vpis). Meni so tako vpisali izpušni lonec, ki je bil res že prej gor, doma sem pa že imel drugo belanco in druge špegle, a ker tega v vmesnem času nisem namontiral (kot svetujem tebi), bom sedaj moral najti nekoga, da mi izda potrdilo o strokovni vgradnji (proti plačilu seveda), še enkrat peljat pokazat spremembi, ju dati vpisat in plačati 2 krat ene 20 ojrov, da bom imel duševni mir na naslednjem tehničnem pregledu :headbang:.

Tale poševno podčrtani del zgoraj sem res napisal soforumašu, a zdajle menim, da ne bi šlo ravno čisto tako, kot sem napisal njemu. Kot že rečeno, pri meni je bilo vse tako kot sem pripeljal iz Nemčije, a vsaj s špegli (belanco pač ne, ker vseeno mora biti vpisana tudi v Nemčiji - je ABE in ni dovolj samo da je E-) bi si prihranil kak evro in letanje.

Toliko na kratko o tem :lol1:...

Če te zanima še kaj, pa napiši.

Ajd!

Objavljeno
pred 9 urami, Sebulba pravi:

Kako pa je z dodatno opremo na uvoženem motorju? A znajo kaj naši komplicirat pri homologaciji?

Recimo, da ma motor, druge izpuhe, balanco in smernike. A je res tako, da če je registriran v tujini (EU) mora biti tudi pri nas zaradi poenotenih standardov? :hmm: 

Spremembe na vozilu je potrebno vpisati. Takšna zakonodaja je pri nas.

Objavljeno
pred 6 urami, cikadina pravi:

nekaj let nazaj smo pripeljali motor iz italije in na homologaciji je zahteval se dodatnih 30€, da je vpisal akrapote. tko da so pokasirali dvakrat, najprej za idelavo homologacinskega kartona pol pa se za predelavo. 

Mešaš pojme in sedaj to mešanje pojasnjuješ ostalim. 

Eno je postopek posamične odobritve vozila in drugo je vpis spremembe na vozilu. In ne gre za predelavo, ampak za spremembo na vozilu. 

Torej ni nihče dvakrat kasiral, kot želiš prikazati. 

Objavljeno
pred eno uro, GoBobi pravi:

Ojla Sebulba!

Pred časom me je eden od soforumašev prosil za postopek, pa sem mu na kratko :lol1:opisal, kako je zgledal pri meni postopek od nakupa v Nemčiji do registracije v Sloveniji.

Nič kompliciranega ni :). Šel sem k fizični osebi, še enkrat pogledal moped za vsak slučaj, sva napisala eno relativno preprosto pogodbo o nakupu (obrazec je tudi na Mobilepikade), odkartal, kolikor sva se prej zmenila, dobil še edina dva pomembna/nujna dokumenta (reče se jima Brif: 1. in 2. del - prvi je nekako kot njihova lastninska listina v A4 formatu, drugi pa pač nemško prometno dovoljenje). Potem mi ga je še pomagal naložit na prikolico in gasa domov. Prva stvar doma je, da neseš vse te papirje na ene tehnične (LPP, Avto Krka, Prigo -> tam sem zadeve urejal jaz - priporočam), kjer ti papirje vzamejo, da izpolnijo obrazec za odmero DMV in ga lahko dobiš z vsemi papirji nazaj še isti dan ali pa pač naslednji dan (odvisno od ure verjetno) - to te košta 0 ojrov. Vse skupaj pošlješ ali odneseš na eno od izpostav FURS-a, kjer ti v tednu, dveh, treh, štirih odmerijo DMV, tega plačaš in od njih dobiš potrdilo o plačilu, s katerim pristopiš k opravljanju homologacije. Višina DMV-ja je odvisna od kubature in moči (razpredelnica: http://www.fu.gov.si/davki_in_druge_dajatve/podrocja/davek_na_motorna_vozila_dmv/). V grobem je pa tako, da je do 1000 kubikov 0% na nabavno vrednost nad 1000 pa 5% in pri moči je 5% nad 75kW/102KM. Ko greš urejat homologacijo, pripelješ na tiste tehnične svoj motor, kjer ti ga poslikajo in iz dokumentov prepišejo potrebne podatke in spet je bila homologacijska listina fertik v dnevu dveh. Ko jo prevzameš pa imaš vse tako, kot bi novo vozilo kupil pri nas. Tehnični pregled, zavarovanje, registracija s cestno takso. En nasvet, da ne pozabim :P... Ko boš čakal na DMV in preden boš pripeljal motor na teehnične, da ti ga poslikajo in naredijo homologacijo, namontiraj na motor vse, kar si si zamislil imet, ko boš enkrat se začel vozit (izpušni lonec, drugačne smernike, drugačna belanca, drugi špegli, ročki za zavoro/sklopko, nosilec za tablico,...). Ampak pazi, vse kar boš imel naknadno gor MORA imeti E ali CE znak in mora biti narejeno tudi za ta tvoj motor. Da se ti vse to splača navesit na motor pred homologacijskim pregledom je pa zato, ker boš sicer vsako spremembo posebej plačeval (pregled in vpis). Meni so tako vpisali izpušni lonec, ki je bil res že prej gor, doma sem pa že imel drugo belanco in druge špegle, a ker tega v vmesnem času nisem namontiral (kot svetujem tebi), bom sedaj moral najti nekoga, da mi izda potrdilo o strokovni vgradnji (proti plačilu seveda), še enkrat peljat pokazat spremembi, ju dati vpisat in plačati 2 krat ene 20 ojrov, da bom imel duševni mir na naslednjem tehničnem pregledu :headbang:.

Tale poševno podčrtani del zgoraj sem res napisal soforumašu, a zdajle menim, da ne bi šlo ravno čisto tako, kot sem napisal njemu. Kot že rečeno, pri meni je bilo vse tako kot sem pripeljal iz Nemčije, a vsaj s špegli (belanco pač ne, ker vseeno mora biti vpisana tudi v Nemčiji - je ABE in ni dovolj samo da je E-) bi si prihranil kak evro in letanje.

Toliko na kratko o tem :lol1:...

Če te zanima še kaj, pa napiši.

Ajd!

O hvala mojster, super opis! :OK: Kar se dodatne opreme tiče pa ne bi montiral naknadno po uvozu, ampak bi bila že na motorju (gledam par takih oglasov pri Lahih). Si mi pa dal ključen podatek - se pravi beštantajli morajo imeti E,CE ali ABE če sem te prav razumel? Ali je odvisno za kateri del gre (balanca, izpuh,žmigavci itd.)?

Objavljeno
pred 19 minutami, Borutt pravi:

Mešaš pojme in sedaj to mešanje pojasnjuješ ostalim. 

Eno je postopek posamične odobritve vozila in drugo je vpis spremembe na vozilu. In ne gre za predelavo, ampak za spremembo na vozilu. 

Torej ni nihče dvakrat kasiral, kot želiš prikazati. 

ce prav razumem so nekaterim te spremembe s katerimi je motor ze prisel iz tujine vpisali tudi brez dodatnega doplacila. sicer pa lej to je ze tko dolgo nazaj, pa tudi v ajdovscini kar se tega tice niso ravno vedeli tocno kako in kaj. 

drugace sej nc ne recem mogoce je res tako po regulcah. vsekakor vazno da je vse vpisano kot je treba.

Objavljeno
34 minutes ago, Sebulba said:

O hvala mojster, super opis! :OK: Kar se dodatne opreme tiče pa ne bi montiral naknadno po uvozu, ampak bi bila že na motorju (gledam par takih oglasov pri Lahih). Si mi pa dal ključen podatek - se pravi beštantajli morajo imeti E,CE ali ABE če sem te prav razumel? Ali je odvisno za kateri del gre (balanca, izpuh,žmigavci itd.)?

Pa se ti je kateri zahodni sosed javil na povprasevanje?

Ko sem jaz iskal zase..... 0 odgovorov! (Edino redko, da ce ima ali nima ABS- potem pa tisina...)

 

lp

Objavljeno
pred 5 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Pa se ti je kateri zahodni sosed javil na povprasevanje?

Ko sem jaz iskal zase..... 0 odgovorov! (Edino redko, da ce ima ali nima ABS- potem pa tisina...)

 

lp

mores poklicat, ce pises email ne bo nobedn odgovoru, ker mislijo da je nateg.

Objavljeno
pred 2 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Pa se ti je kateri zahodni sosed javil na povprasevanje?

Ko sem jaz iskal zase..... 0 odgovorov! (Edino redko, da ce ima ali nima ABS- potem pa tisina...)

 

lp

Nisem še klical :blush: Čakam na obisk frenda, ki govori italijansko...a ti si po mailu povpraševal?

Objavljeno

Jaz sem klical (kar sem dobil na telefon je bilo; "prodano", "nima ABS" itd. 

Na mail (pa sem pustil tudi svojo st., pa ni bilo dosti drugace)!

In na sreco, da je bilo tako. Nasel potem primerek v NM in je bil skoraj, kot direkt iz Bolonje....

lp

Objavljeno
55 minutes ago, Sebulba said:

O hvala mojster, super opis! :OK: Kar se dodatne opreme tiče pa ne bi montiral naknadno po uvozu, ampak bi bila že na motorju (gledam par takih oglasov pri Lahih). Si mi pa dal ključen podatek - se pravi beštantajli morajo imeti E,CE ali ABE če sem te prav razumel? Ali je odvisno za kateri del gre (balanca, izpuh,žmigavci itd.)?

Hec je v tem, da so nekatere stvari predmet "strokovnega pregleda" na enem od njihovih homologacijskih uradov (to pišem za Nemčijo). Če je stvar kupljena (ne doma narejena), je potrebno preveriti, če je za ravno ta model motorja, mojstri na njihovem homolomo uradu pa pregledajo, če je to res (ABE certifikat za tvoj model motorja) in če je pravilno zmontirana. Tako predelavo potem oni vpišejo v prometno in jo vidi tudi naš homolomo organ. Nekatere dodelave/predelave/zamenjave pa pri Švabotih ni potrebno urejat po zgornji varianti in je dovolj, da samo sam preveriš, da so ustrezne za uporabo na vozilih (torej, da imajo ta E- ali CE znak). Konkretno vem za tri stvari, kako so v Nemčiji: auspuh je dovolj da je E- in da je narejen za to vozilo, vzvratno ogledalo je dovolj zgolj E- in belanca je ABE (je konkretna belanca narejena za tvoj model motorja - ima certifikat ABE), kar pomeni, da kupiš tapravo, jo zmontiraš (lahko sam) in predstaviš njihovemu homolomo organu, kateri to dvoje pregleda in če je O.K., vpiše spremembo v prometno dovoljenje. Pri nas so mi upoštevali auspuh in ga tudi vpisali v homologacijo, ostalo pa je/bo, kot sem napisal v prejšnjem postu.

Ajd!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ma ja, jaz sem imel kr pestro s tole homologacijo. DMV sem imel izračunan v enem tednu (računajo glede na EURO motorje). Potem je pa tu predelava. Jaz sem imel za vsako predelavo plačilo po 32€. S tem,da sam nisem motorja nič predeloval in sem tak motor že uvozil. S tem,da je tako, kot je GoBobi napisal, preveri, če je TOČEN tip za tvoj motor. Lahko imaš TUV certifikat, samo če vidjo,da zadeva ni narejena za tvoj model motorja, ti ne bojo vpisali predelave. Jaz sem se tako "bockal" več kot dva meseca, preden sem dobil paprije domov :( Sem pa tudi mogu za vsako stvar posebej prinesti potrdilo o strokovni vgradnji (čeprov je bil motor predelan že pri uvozu). Tko,da kr neki.

Sicer ne vem, a sem imel samo jaz tako smolo, al je takšna praksa dost ustaljena,da rabijo toliko časa,da ti pošljejo vse papirje?

Objavljeno (popravljeno)

Edino nekaj mi ni še jasno, če naknadno predeluješ in imaš potrdilo o strokovni vgradnji, kjer je tudi vpisana številka TUV certifikata. A morš na homologacijo prinesti vso dokumentacijo,al je dovolj,da pripelješ tja pokazat motor in zraven dodaš potrdilo o strokovni vgradnji, kjer so zapisani vsi podatki o izdelku (vključno s TUV)?

Popravljeno . Popravil ProdriveR
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Nekaj časa nisem spremljal teme, prebral nekaj zadnjih strani. A tole spodaj drži?

Citiraj

  nad 6000km in 6 mesecev je rabljen motor in ne plačaš DDV-ja.

Kako je pa potem z davkom glede na ceno? Za 75kw je 5% davčna stopnja, ker je pod 1000ccm dodatnega davka potem ni. Se pravi če uvozim motor za 7500€, ki ima več kot 75KW je trar 3 leta in ima 6500km je davka 375€. Potem pa še vse ostalo (homologacija, tehnični, zavarovanje, registracija).

Objavljeno

Tako je, na AvtoKrka vse opraviš. Hologacija 98€, od tam pa na davčno, do štirih let ne rabiš tehnični, zavarovanje, registracija in gas.

Objavljeno

Načeloma sicer najprej na Avto Krka, da ti pripravijo papirje za odmero DMV (0 EUR), pošlješ na davčno...

Ma kaj se jebem, če sem vam vse napisal 9 postov nazaj, jebomater :rtfm:!

Ajd!

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Je kakšna sprememba glede uvoza iz ITA, pred leti si rabil kar nekaj papirjev. Kako je s tem sedaj?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, zanima me če je kdo že kdaj iz tujine uvozil okvir od motorja in kako je potem to s papirji. Ali je sploh mogoce homologirati in registrirati potem motor ali ne. Ali so potem kaksni posebni postopki glede na to da ni to cel motor. 

Za vse informacije se že v naprej zahvaljujem.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Verjetno je popolnoma enak postopek. Uredis vse papirje enako kot za nakup celotnega motorja v tujini. V sloveniji pa sestavis motor skupaj in opravis homologacijo+Dmv.

 

Ali pa gres na "crno" na novi stel udaris stare stevilke.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Potrebujem pomoč pri uvozu iz Italije. Ima kdo tam žlahto oz celo člana družine, ki bi mi lahko pomagal? Pogoj je, da govori italijansko še bolje pa bi bilo če tam dejansko živi, ker se mi zdi da se prodajalci na naše številke ne javljajo oz jih blokirajo.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Mogoče ima kdo izkušnje z uvozom iz Avstrije?? Ali zadostuje samo podpisanana kupoprodajna(predpisan obrazec OMTC), in odjavljena prometna ali je potrebna notarska overitev pogodbe? Variant sem šlišal že oh in sploh, tako da bi bilo lepo kaj izvedet iz prve roke...

 

Hvala za odgovor!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!