Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


Priporočene objave

Objavljeno

Strošek je cca 160 eur plača pa ga kupec.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Je komu znano za firmo, ki bi po naročilu uvozila motor iz Francije?

Bi se sicer tega lotil sam pa v teh časih niti čez mejo ne morem...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 23. 1. 2021 ob 17:23, Tedybear pravi:

Jaz bi se obrnil na firmo moto fortuna, ki je iz tistih koncev. Itak prodaja motorje, uvožene iz Italije.

sem jih kontaktiral parkrat, pa ni bilo nobenega odgovora...

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

preko mobile.de sem našel motor in se odločam za nakup. S prodajalcem sem že v kontaktu in sva se dogovorila za ceno. Gre za podjetje vendar na mobile.de ni izkaznega davka in prav tako pravi prodjalec, da pri rabljenih motorjih ni davka.

Recimo nekateri oglasi imajo:

 8.380 € (Brutto)
7.042 € (Netto) 19,00% MwSt.

 

Nekateri oglasi pa imajo samo ceno ker predvidevam, da so motor vzeli v račun od fizične osebe, kar je tudi logično, da ni davka.

 

Kako naš FURS gleda na to? Ima kdo izkušnje?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

Videl sem že nekaj tem na temo uvoza motorjev iz ZDA ampak me zanima, če je kdo to počel v zadnjem času?

To me zanima predvsem, ker trenutno živim v ZDA in ravno kupujem nov motor in nisem prepričan ali želim kupiti motor, ki bi ga ob selitvi nazaj pripeljal v Evropo oz. motor, ki mi bo zanj vseeno in ga bom preprosto prodal.

Ima kdo kake praktične nasvete kako postopek poteza oz. je bolje, da motor preprosto prodam in si kupim novega ko se vrnem v Evropo?

Hvala!

Objavljeno
pred 12 urami, zda pravi:

Pozdravljeni,

Videl sem že nekaj tem na temo uvoza motorjev iz ZDA ampak me zanima, če je kdo to počel v zadnjem času?

To me zanima predvsem, ker trenutno živim v ZDA in ravno kupujem nov motor in nisem prepričan ali želim kupiti motor, ki bi ga ob selitvi nazaj pripeljal v Evropo oz. motor, ki mi bo zanj vseeno in ga bom preprosto prodal.

Ima kdo kake praktične nasvete kako postopek poteza oz. je bolje, da motor preprosto prodam in si kupim novega ko se vrnem v Evropo?

Hvala!

bo kar tule prava tema za toako vprašanje.

 

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ima kdo izkušnje glede morebitnih zapletov pri uvozu motorja, ki je registriran v Nemčiji (veljaven TUV) vendar je bil izvorno uvožen iz UK?

Poznam zaplete pri direktnem uvozu iz UK (menjave parabol žarometov ipd). Vendar ta motor je bil nazadnje normalno uporabljan v Nemčiji in predvidevam, da ga je uvoznik moral prilagoditi TUV zahtevam, da ga je lahko registriral v Nemčiji.

Težava je tudi,da prodajalec nima C.O.C. da bi ga pregledali na AMZS, strošku izdelave novega pa bi se v fazi ogledovanja rad izognil.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdrav vsem skupaj. Kakšen je pri nas postopek za uvoženo vozilo pri kateri je bila sklenjena samo kupoprodajna pogodba? Torej ni nobene tuje prometne, nobenega coc dokumenta, nobenega tuv. Pri nas še ni v registru.
Prisotna sta samo številka šasije in kupoprodajna. Okvir še ni starodobnik 😛 ali vozilo v tem primeru, da ne bo pomote ;)
Izpustimo recimo, da je ukradeno (mogoče ja, mogoče ne)...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sam ta postopek takole razumem.. in recimo, da z lastništvom ni problema, kupoprodajna pa je veljavna.

Po moje imamo naslednje možnosti za registracijo (motorji starejšega letnika od 1986 niso imeli homologacije, saj tako sem nekje na tem forumu prebral in do tega letnika Homologacija ni potrebna, če se izpolni točka 1.):

1. Pridobitev certifikata starodobnika na podlagi pregleda SVS, pridobimo mnenje, ki motor kategorizira v eno od spodnjih kategorij:

  • Avtentično vozilo - Starodobno vozilo v obliki kot je bilo izdelano (nič zamenjano, vsi deli isti letnik kot motor)
  • Originalno vozilo - Starodobno rabljeno vozilo, kjer so deli lahko nadomeščeni z deli po specifikaciji iz obdobja izdelave vozila (zamenjani deli, lahko tudi mlajši letnik vendar enaki samo za ta tip in letnik).
  • Starodobno restavrirano vozilo - Delno ali v celoti obnovljeno starodobno vozilo, ob spoštovanju originalnih delov in pravil stroke. (tukaj mi ni čisto jasno)
  • Starodobno sestavljeno vozilo - Sestavljeno starodobno vozilo iz delov več vozil istega tipa - modela, letnika.

Glede na zgornjo kategorijo izdanega certifikata (predvidevam, da bi lahko dobili eno od zadnjih dveh kategorij, če se gremo spredelave) motor spravimo v vozno stanje, če že ni bil prej (bolje pred pregledom SVS-ja zaradi njihovega točkovanja, glej Evidenčni list na SVS strani) + tehnični + registracija.

Za 1. dve kategoriji velja, da je motor pri tem nespemenjen - je kot original (z novimi ali starimi enakimi deli, kot pripeljan iz proizvodnje).

Za 2. dve kategoriji pa razumem, da so deli lahko zamenjani pri upoševanju vseh skladnosti za EU območje, torej morajo imeti ustrezne certifikate TÜV, E, EEC, CE, COC in so lahko mix iz istega tipa motorja in lahko tudi različnega letnika.

Ali kdo ve, kaj pomenijo SVS kategorije A-1, B-2 in C-3 in v katere kategorije padejo zgornji kriteriji (nisem našel opisa)?

Mislim, da za motorje strajše od 1986 ni potrebno skozi postopek homologacije, če homologacijskega kartona ni, mora pa izpolnjevati enega od zgornjih kriterijev, po kateri se lahko motor registrira.

Za maljše pa velja homologacijski postopek za vsako spremembo na motorju, pa če je v kategoriji starodobnikov ali ne?

2. Če ne pridobimo certifikata starodobnika, motor ne izpolnjuje kriterijev po letu izdelave ali pa enostavno ne bi želeli statusa, motor predelamo kakor koli želimo, tudi konstrukcijo ogrodja, če je to potrebno; gremo skozi postopek homologacije (dokazujemo vse konstrukcijske rešitve in sestavljene dele, saj gre v tem primeru za lastno izdelavo motorja ne glede na osnovo) in, če je vse ok z dokazili, sledi izdaja homologacije, tehnični, registracija.. kot če gre za nov motor.

Hvala za kakršnokoli usmeritev, pri mojem napačnem razumevanju postopkov (nimam težav s tem, če sem v zmoti, zato pa sem tu na forumu, da me kdo pravilno usmeri) :).

Tnx

Popravljeno . Popravil senttrox
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
On 5/23/2022 at 7:42 AM, senttrox said:

Sam ta postopek takole razumem.. in recimo, da z lastništvom ni problema, kupoprodajna pa je veljavna.

Po moje imamo naslednje možnosti za registracijo (motorji starejšega letnika od 1986 niso imeli homologacije, saj tako sem nekje na tem forumu prebral in do tega letnika Homologacija ni potrebna, če se izpolni točka 1.):

1. Pridobitev certifikata starodobnika na podlagi pregleda SVS, pridobimo mnenje, ki motor kategorizira v eno od spodnjih kategorij:

  • Avtentično vozilo - Starodobno vozilo v obliki kot je bilo izdelano (nič zamenjano, vsi deli isti letnik kot motor)
  • Originalno vozilo - Starodobno rabljeno vozilo, kjer so deli lahko nadomeščeni z deli po specifikaciji iz obdobja izdelave vozila (zamenjani deli, lahko tudi mlajši letnik vendar enaki samo za ta tip in letnik).
  • Starodobno restavrirano vozilo - Delno ali v celoti obnovljeno starodobno vozilo, ob spoštovanju originalnih delov in pravil stroke. (tukaj mi ni čisto jasno)
  • Starodobno sestavljeno vozilo - Sestavljeno starodobno vozilo iz delov več vozil istega tipa - modela, letnika.

Glede na zgornjo kategorijo izdanega certifikata (predvidevam, da bi lahko dobili eno od zadnjih dveh kategorij, če se gremo spredelave) motor spravimo v vozno stanje, če že ni bil prej (bolje pred pregledom SVS-ja zaradi njihovega točkovanja, glej Evidenčni list na SVS strani) + tehnični + registracija.

Za 1. dve kategoriji velja, da je motor pri tem nespemenjen - je kot original (z novimi ali starimi enakimi deli, kot pripeljan iz proizvodnje).

Za 2. dve kategoriji pa razumem, da so deli lahko zamenjani pri upoševanju vseh skladnosti za EU območje, torej morajo imeti ustrezne certifikate TÜV, E, EEC, CE, COC in so lahko mix iz istega tipa motorja in lahko tudi različnega letnika.

Ali kdo ve, kaj pomenijo SVS kategorije A-1, B-2 in C-3 in v katere kategorije padejo zgornji kriteriji (nisem našel opisa)?

Mislim, da za motorje strajše od 1986 ni potrebno skozi postopek homologacije, če homologacijskega kartona ni, mora pa izpolnjevati enega od zgornjih kriterijev, po kateri se lahko motor registrira.

Za maljše pa velja homologacijski postopek za vsako spremembo na motorju, pa če je v kategoriji starodobnikov ali ne?

2. Če ne pridobimo certifikata starodobnika, motor ne izpolnjuje kriterijev po letu izdelave ali pa enostavno ne bi želeli statusa, motor predelamo kakor koli želimo, tudi konstrukcijo ogrodja, če je to potrebno; gremo skozi postopek homologacije (dokazujemo vse konstrukcijske rešitve in sestavljene dele, saj gre v tem primeru za lastno izdelavo motorja ne glede na osnovo) in, če je vse ok z dokazili, sledi izdaja homologacije, tehnični, registracija.. kot če gre za nov motor.

Hvala za kakršnokoli usmeritev, pri mojem napačnem razumevanju postopkov (nimam težav s tem, če sem v zmoti, zato pa sem tu na forumu, da me kdo pravilno usmeri) :).

Tnx

povej kaj rabiš, lahko zrihtam.
certifikat?

homologacijo?

uvoz?

uredim vse do 1. registracije

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Cisto teoreticno - kaksne so sanse/moznosti da kupim NOV motor v tujini po neto ceni, uvozim, naredim homologacijo in ne placam ddvja ker ga nebom nikoli vozil. Ali pa vsaj do takrat.

mozno, ali ne? Seveda ko bi ga zelel zapeljati, bi pac placal ddv.. 

Imel bi en motor samo za v dnevno :) 

Objavljeno

...sem kupil Ferrari GTO 250 za v dnevno sobo, pa nisem nič plačal dajatev.

..res pa je, da je to oldtimer letnik '65.

 

Objavljeno
Ob 25. 6. 2022 ob 16:32, ukica pravi:

Cisto teoreticno - kaksne so sanse/moznosti da kupim NOV motor v tujini po neto ceni, uvozim, naredim homologacijo in ne placam ddvja ker ga nebom nikoli vozil. Ali pa vsaj do takrat.

mozno, ali ne? Seveda ko bi ga zelel zapeljati, bi pac placal ddv.. 

Imel bi en motor samo za v dnevno :) 

Ne vem, kako je pri avtih, ampak pri navtiki je takole: Vsi čolni daljši od 8 metrov (torej tudi vsi tekmovalni veslaški čolni) se kupijo brez DDV v državi proizvajalki, v enem letu pa moraš plačati DDV v matični državi.

Po moje je najbolje vprašati na FURS, do kdaj je potrebno plačati DDV. (ali pa dokazilo, da imaš v dnevni sobi dovolj prostora za motor) :) 

Objavljeno

Ko sem nedolgo nazaj preverjal postopek je veljalo, da je FURSu potrebno javiti uvoz motorja v roku 2 tednov četudi v SLO (še) nisi opravil nadaljnjih postopkov za registracijo vozila.

Objavljeno
Ob 25. 6. 2022 ob 16:32, ukica pravi:

Cisto teoreticno - kaksne so sanse/moznosti da kupim NOV motor v tujini po neto ceni, uvozim, naredim homologacijo in ne placam ddvja ker ga nebom nikoli vozil. Ali pa vsaj do takrat.

mozno, ali ne? Seveda ko bi ga zelel zapeljati, bi pac placal ddv.. 

Imel bi en motor samo za v dnevno :) 

Težko boš dobil novega, brez DDV kot fizična oseba...sem bil spomladi tik pred tem, da grem v Nemčijo po nov motor...od 5ih prodajalcev mi nihče ni bil pripravljen izdati fakture brez DDV...drugo je, če kupuješ kot firma... 

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo! 

Ali je kdo v zadnjem času pripeljal motor iz italije? Ali bi mi lahko na hitro opisal postopek in potrebne dokumente za uvoz in homologacijo pri nas? Iz avstrije in nemčije sem motor že pripeljal, za italijo pa dobivam informacije da potrebuješ še neke dodatne dokumente (ASCI, ACII???), ki jih nemci in avstrijci nimajo. 

Hvala! 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
On 9/18/2022 at 11:28 AM, miklavc said:

Zdravo! 

Ali je kdo v zadnjem času pripeljal motor iz italije? Ali bi mi lahko na hitro opisal postopek in potrebne dokumente za uvoz in homologacijo pri nas? Iz avstrije in nemčije sem motor že pripeljal, za italijo pa dobivam informacije da potrebuješ še neke dodatne dokumente (ASCI, ACII???), ki jih nemci in avstrijci nimajo. 

Hvala! 

Živjo,

če še kaj prav pride, jaz sem konec maja uvozil iz IT od privat prodajalca...

Načeloma razlika med uvozom iz D/A :

- na ACI uradu (ala naš AMZS...) urediš s prodajalcem odjavo vozila, plača običajno kupec, stane cca 90 eur / v D in A je odjava zastonj

- glede na uradne info. potrebuješ CMR obrazec s katerim potrjuješ, da je/bo vozilo odpeljano s pomočjo prevoznika v drugo državo. Ja sem imel bianco obrazec s sabo, vendar je uradnik na ACI uradu rekel, da ga ne rabi? V D in A tega ne potrebuješ, lahko predhodno odjavljen  motor naložiš, oziroma kupiš začasne reg. tablice in se z njim pripeleš domov...

- lahko se zaplete (časovno), ker je od kovida naprej potrebno naročanje za obisk na ACI uradu (moj prodajalec je poznal nekoga na uradu in sva se ''uštulila) / v D je enako, s tem, da je na privat Zullassungstelle (ala naš AMZS) možen dogovor, da jim predhodno pošlješ vse podatke in te dokumenti&tablice čakajo na določen dan.

Precej je odvisno od prodajalčeve kooperativnosti : )

 

Za homologacijo vozila iz Italije pri nas rabiš enake dok., kot pri uvozu iz D/A (odjavljeno prometno in kupoprodajno oz. račun). COC ni več nujno potreben.

Če pa kupuješ v "trgovini", lahko oni vse uredijo (razen CMR al pa tudi to nekateri), znajo pa tudi fajn zaračunati.

 

Lp

Objavljeno

Živjo,

 

mene pa zanima, če se da kako zrihtat, da kupim motor v nemčiji pa se peljem z njim v Slo, da se ne rabim s kombijom furat? Ve kdo?

Objavljeno

Začasne tablice.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
On 10/9/2022 at 11:10 AM, flight69 said:

Živjo,

če še kaj prav pride, jaz sem konec maja uvozil iz IT od privat prodajalca...

Načeloma razlika med uvozom iz D/A :

- na ACI uradu (ala naš AMZS...) urediš s prodajalcem odjavo vozila, plača običajno kupec, stane cca 90 eur / v D in A je odjava zastonj

- glede na uradne info. potrebuješ CMR obrazec s katerim potrjuješ, da je/bo vozilo odpeljano s pomočjo prevoznika v drugo državo. Ja sem imel bianco obrazec s sabo, vendar je uradnik na ACI uradu rekel, da ga ne rabi? V D in A tega ne potrebuješ, lahko predhodno odjavljen  motor naložiš, oziroma kupiš začasne reg. tablice in se z njim pripeleš domov...

- lahko se zaplete (časovno), ker je od kovida naprej potrebno naročanje za obisk na ACI uradu (moj prodajalec je poznal nekoga na uradu in sva se ''uštulila) / v D je enako, s tem, da je na privat Zullassungstelle (ala naš AMZS) možen dogovor, da jim predhodno pošlješ vse podatke in te dokumenti&tablice čakajo na določen dan.

Precej je odvisno od prodajalčeve kooperativnosti : )

 

Za homologacijo vozila iz Italije pri nas rabiš enake dok., kot pri uvozu iz D/A (odjavljeno prometno in kupoprodajno oz. račun). COC ni več nujno potreben.

Če pa kupuješ v "trgovini", lahko oni vse uredijo (razen CMR al pa tudi to nekateri), znajo pa tudi fajn zaračunati.

 

Lp

V Italiji kupujem oldtimerja, ki seveda ni tehnično brezhiben. Prodajalec je fizična oseba in pravi, da ga ne more prodati v Slovenijo oziroma odjaviti v Italiji, če prej ne opravi tehničnega pregleda.

To glede tehnične brezhibnosti pred odjavo v Italiji z namenom izvoza v tujino sem že večkrat slišal, pa vendar se mi ne zdi verjetno. Vsak dan vidim razbite avtomobile na šleperjih, ki gredo na vzhod.

Ima kdo izkušnje s takim izvozom iz Italije?

Popravljeno . Popravil elektronik
Objavljeno

Moj kolega je pred kratkim tudi kupil eno staro garo in prodajalec je moral najprej napraviti TP v italji,  potem šele uvoz v slo in ostalo. 

 

 

Objavljeno
6 minutes ago, BRANE said:

Moj kolega je pred kratkim tudi kupil eno staro garo in prodajalec je moral najprej napraviti TP v italji,  potem šele uvoz v slo in ostalo. 

 

 

To kar jaz kupujem potrebuje mesece obnove, najmanj nove gume, ki so težko dobavljive, nove zavorne obloge in gumice po meri, ker niso dobavljive…

Rja je povsod, morda je potrebna genaralna motorja…Skratka oldtimer, ki potrebuje ogromno dela.

??

Objavljeno

kupi, obnovi in pelji nazaj na tehničnega ter potem  uradno uvozi, seveda se pred tem zazihraj pri italijanu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!