Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

Pozdravljeni, 

 

sam se zanimam za nakup motorja Hrvaskem od fizicne osebe. 

Ce prav razumem narediva samo kupoprodajno pogodbo ki ne rabi biti overjena.

On motor odjavi. 

Ali se da na hrvaskem dobiti preizkusnje da se odpeljem v SLO? 

Nekje je bilo omenjeno da mora tehnicni veljati se 6 mesecev, se pravi ce ne velja ga mora pred prodajo narediti/podaljšati? 

Sem še kaj izpustil? Hvala za pomoč

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kje se da za avstrijsko motorno kolo videt popis kilometrov na tehničnih pregledih (avstrijski AvtoLog)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Tudi jaz se odlocam za uvoz motorja in sicer ali iz Nemcije ali iz Avstrije.

Razen tega, da prodajalec odjavi motor, je potrebno se kaj drugega? Potem jaz motor nalozim v kombi in ga pri nas homologiram in registriram.

Katere papirje pri tem rabim? TUV certifikat mogoce? Kupoprodajno? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odjavljeno prometno teil 1 in teil 2, kupo-prodajno, homologacije za neoriginalne dele in ne pozabit TIN oz. UID številke prodajalca na kupoprodajni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede plačila davka in starosti motorja, ali morata biti izpolnjena oba pogoja? Torej starost več kot 6 mesecev IN prevoženih več kot 6000 km? Ali samo eden?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Jaka32 pravi:

Glede plačila davka in starosti motorja, ali morata biti izpolnjena oba pogoja? Torej starost več kot 6 mesecev IN prevoženih več kot 6000 km? Ali samo eden?

Oba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Frenk 67 pravi:

 

Pa še Zakon o DDV, ne o DMV

image.thumb.png.311b7ebc648e87fa5a5410ba0d268ca1.png

 

 

Popravljeno . Popravil Frenk 67
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Jaka32 pravi:

Torej ali ali.

Nisem prepričan kaj si mislil, ampak oba pogoja morata biti izpolnjena. Štejejo se za NOVA, če je izpolnjen vsaj en pogoj (manj kot 6 mesecev ali 6000 km), torej za stara, če sta izpolnjena oba pogoja (več kot 6 mesecev in 6000km). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, Jaka32 pravi:

Primer: motor je star 9 mesecev in ima prevoženih samo 3.000 km.

@Frenk 67

Pa kaj ti ni jasno “oba pogoja”, če nima 6.000 km, nemere. 🙄

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz Avstrije sem uvozil SUZUKI VZ800 Marauder letnik 1996. Motor je registriran do avgusta letos, je pa sedaj odjavljen. Od dokumentacije posedujem vse razen evropskega certifikata -COC. Od predstavništva Suzuki sem pravkar dobil odgovor, da COC dokument za naveden motor ne obstaja, zato mi ne morejo posredovati kopije. Prosim lastnike da mi sporočijo kako ste opravili homologacijo in na podlagi česa. Vem, da se da tudi brez tega, samo je tri krat dražje... Če ima kdo kako rešitev, prosim, da mi pomaga. Lp

 

2.jpg

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani sem po dolgem času uvozil dva zase, pa so mi na AMZS v Kr predhodno rekli, da COC sploh ne rabim...in ga tudi za nobenega nisem dostavil. Je pa res, da sta bila novejša od tvojega(če ima to kaj veze).

Pa brez COC papirjev ni bilo nič dražja homolog.

Si poklical direkt na homolog.?

Lp

Popravljeno . Popravil flight69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni so tako povedali, da za uvoz iz EU ni problema. Sedaj so ugotovili, da je avstrijski certifikat veljaven samo za Avstrijo...😔 Sem pa presenečen, ker po takem med leti 1997 do 2004 nihče v SLO ni registriral takega motorja. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh, nabrž si že probal na večih uradih za homol. preverit…?(včasih kje kaj tudi po svoje naredijo)

Če ja, pol se očitno “posebni/dražji proceduri ne bo dalo izogniti…🤐

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno berem pretekle komentarje na temo kaj spada pod novo motorno kolo in o plačilu DDV-ja. Sam sem od fizične osebe kupil in uvozil 125ccm motor iz Avstrije in je šlo vse gladko dokler nisem na Furs oddal zahteve za izračun DMV-ja, kjer so mi odgovorili, da ker motor nima prevoženih 6000km moram prvo plačati davek, potem pa še DMV. Popolnoma moja napak saj nisem bil pozoren in sem avtomatsko sklepal da ne bo problemov ker je motor star že 3 leta. 

Ali ima kdo izkušnje s povrnitvijo davka iz tujine ob nakupu motorja, predvsem kakšna Avstrija ali Nemčija? 

Ker razumem, da moram plačati DDV, ni mi pa logično, da bi bil DDV dvakrat plačan, tako pri nas kot v Avstriji oz drugi članici EU?

Za kakršenkoli nasvet oz pomoč bi bil izredno hvaležen :)

Popravljeno . Popravil uki13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, uki13 pravi:

Ravno berem pretekle komentarje na temo kaj spada pod novo motorno kolo in o plačilu DDV-ja. Sam sem od fizične osebe kupil in uvozil 125ccm motor iz Avstrije in je šlo vse gladko dokler nisem na Furs oddal zahteve za izračun DMV-ja, kjer so mi odgovorili, da ker motor nima prevoženih 6000km moram prvo plačati davek, potem pa še DMV. Popolnoma moja napak saj nisem bil pozoren in sem avtomatsko sklepal da ne bo problemov ker je motor star že 3 leta. 

Ali ima kdo izkušnje s povrnitvijo davka iz tujine ob nakupu motorja, predvsem kakšna Avstrija ali Nemčija? 

Ker razumem, da moram plačati DDV, ni mi pa logično, da bi bil DDV dvakrat plačan, tako pri nas kot v Avstriji oz drugi članici EU?

Za kakršenkoli nasvet oz pomoč bi bil izredno hvaležen :)

V tujini kupiš od firme brez DDV. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težka bo - sicer nisem nek hud poznavalec davčnih postopkov, vendar mislim, da nikoli ni bilo možno fizični osebi uveljavljati povrnitve davka v tujini, če je bil nakup opravljen pri fizični osebi.

Še pri trgovcih v trgovini za določene rabljene  motorje ni vedno te możnosti.

Preveri, pri naših uvoznikih rabljenih, če je kakšen način.

Razmišljam - sicer ne vem, koliko si dal za motor -  do zdaj najbrž veliko stroškov še nisi imel, mogoče najdeš drugega , primernega za uvoz v Avstriji in daš svojega v račun? Mogoče te pride ceneje, kot, da plačaš DDV pri nas?

Tačudna pot (jaz nebi) je pa, da vrneš” motor nazaj v Avstrijo, “počakaš”, da se naberejo km in “spet” odkupiš, če je seveda prodajalec za…

Če se gre za par 100 eur, motor je pa res ok, plačaj DDV, si prihraniš težave in uživaš v vožnji…

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, flight69 pravi:

Težka bo - sicer nisem nek hud poznavalec davčnih postopkov, vendar mislim, da nikoli ni bilo možno fizični osebi uveljavljati povrnitve davka v tujini, če je bil nakup opravljen pri fizični osebi.

Še pri trgovcih v trgovini za določene rabljene  motorje ni vedno te możnosti.

Preveri, pri naših uvoznikih rabljenih, če je kakšen način.

Razmišljam - sicer ne vem, koliko si dal za motor -  do zdaj najbrž veliko stroškov še nisi imel, mogoče najdeš drugega , primernega za uvoz v Avstriji in daš svojega v račun? Mogoče te pride ceneje, kot, da plačaš DDV pri nas?

Tačudna pot (jaz nebi) je pa, da vrneš” motor nazaj v Avstrijo, “počakaš”, da se naberejo km in “spet” odkupiš, če je seveda prodajalec za…

Če se gre za par 100 eur, motor je pa res ok, plačaj DDV, si prihraniš težave in uživaš v vožnji…

 

 

Nakup je bil opravljen pri fizični osebi tako je. Se strinjam, da se zdi tudi meni malo nemogoče, da bi mi vračali davek od fizične osebe in to meni, vseeno pa ni logike da se dvakrat plačuje v EU.

Bom mogoče res povprašal pri kakšnem trgovcu. 

Predvsem se nagibam, da prodajalcu "prodam" nazaj motor in ga ponovno "odkupim", saj gre za samo 400 km kar je en malo bolj resen izlet. Zato se mi zdi še vse toliko bolj banalno. Plus do sedaj sem opravil samo homologacijo in prevoz, plus predvidevam da bi prodajalec hotel povrnjene stroške ponovne registracije, kar jaz mislim da je še zmeraj ceneje kot pa DDV.

Verjetno v tujini ni ravno takega zakona da je po 6000 km motor še zmeraj nov. Razumem, da avto z 6000km je res nov, motor pa ravno ne. 

Motor je res ok in ohranjen, ampak ta davek kar izbije veselje iz njega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 6. 2023 ob 12:37, uki13 pravi:

Nakup je bil opravljen pri fizični osebi tako je. Se strinjam, da se zdi tudi meni malo nemogoče, da bi mi vračali davek od fizične osebe in to meni, vseeno pa ni logike da se dvakrat plačuje v EU.

Bom mogoče res povprašal pri kakšnem trgovcu. 

Predvsem se nagibam, da prodajalcu "prodam" nazaj motor in ga ponovno "odkupim", saj gre za samo 400 km kar je en malo bolj resen izlet. Zato se mi zdi še vse toliko bolj banalno. Plus do sedaj sem opravil samo homologacijo in prevoz, plus predvidevam da bi prodajalec hotel povrnjene stroške ponovne registracije, kar jaz mislim da je še zmeraj ceneje kot pa DDV.

Verjetno v tujini ni ravno takega zakona da je po 6000 km motor še zmeraj nov. Razumem, da avto z 6000km je res nov, motor pa ravno ne. 

Motor je res ok in ohranjen, ampak ta davek kar izbije veselje iz njega. 

Lahko se pozanimaš, če lahko še enkrat opravita prodajo preko nekega trgovca v Avstriji, ki bo za to papirologijo nekaj vzel, a ne bi smelo biti veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
On 6/3/2023 at 10:27 AM, maus said:

tudi sam sem tako mislil ampak v zakonu tega ne najdem ;)

http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO8159

 

Napačen zakon, sicer pa morata biti oba pogoja izpolnjena, da je motor rabljen :)Člen 3(3) ZDDV-1: 

 

(3) Prevozna sredstva iz drugega odstavka tega člena se štejejo za nova, če je izpolnjen eden od naslednjih pogojev:

-       plovila in zrakoplovi so dobavljeni pred potekom treh mesecev po datumu, ko so bili prvič dani v uporabo, kopenska motorna vozila pa pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila prvič dana v uporabo, in

-       da s kopenskimi motornimi vozili ni prevoženih več kot 6000 kilometrov, s plovili ni preplutih več kot 100 ur in z zrakoplovi ni preletenih več kot 40 ur.

On 6/10/2023 at 12:37 PM, uki13 said:

Nakup je bil opravljen pri fizični osebi tako je. Se strinjam, da se zdi tudi meni malo nemogoče, da bi mi vračali davek od fizične osebe in to meni, vseeno pa ni logike da se dvakrat plačuje v EU.

Bom mogoče res povprašal pri kakšnem trgovcu. 

Predvsem se nagibam, da prodajalcu "prodam" nazaj motor in ga ponovno "odkupim", saj gre za samo 400 km kar je en malo bolj resen izlet. Zato se mi zdi še vse toliko bolj banalno. Plus do sedaj sem opravil samo homologacijo in prevoz, plus predvidevam da bi prodajalec hotel povrnjene stroške ponovne registracije, kar jaz mislim da je še zmeraj ceneje kot pa DDV.

Verjetno v tujini ni ravno takega zakona da je po 6000 km motor še zmeraj nov. Razumem, da avto z 6000km je res nov, motor pa ravno ne. 

Motor je res ok in ohranjen, ampak ta davek kar izbije veselje iz njega. 

Je tak zakon tudi v tujini, ker je za vse EU države osnova DDV direktiva:) poznam X osebo, ki je verjetno edina v zgodovini vrtela kilometre naprej pred uvozom :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav 

Pripeljal sem enduro iz italije in ga peljal direkt na homologacijo. Motor letnik 2009 .odjavljen , račun ,vse po predpisih. tip na tehničnem ga poslika in pravi da motor nima indetifikacijske nalepke . Kaj sedaj VIN št. vse se ujema motor je bil registriran do nakupa v italiji ta na tehničnem pravi da bo problem narediti homologacijo . Kje naj jaz dobim to nalepko? To je pa Avto krka. Kaj svetujete ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!