Skoči na vsebino

Vprašanje za uporabnike 2T motorjev


maggio

Priporočene objave

Ali so vsi 2T motorji na štartu npr. pri speljevanju bolj leni ali moram malo frgazer al pa užig nastavit, sej pol ko enkrat speljem in nabijem gas se vrti ko zmešan saj 100-tko in čez naH mam takoj not, 6 brzino pa tud, samo pri samem speljevanju me malo moti se mi zdi da ni nevem kolk moči, al pa jaz preveč pričakujem od 200 ccm

skratka skoz mora bit v obratih da je ok, tudi malo višja prestava z zmerno vožnjo ga že malo jebe. (mogoče se pa samo to meni zdi)

-kdo pa je maher v lj za nastavljanje takih zadev da mi izmeri predvžig ali kako to gre??

-lahko pa da bi bilo dobro tudi da dam gor kak bolj športn filter al kaj?? če-kje se ga da kupit?

-in še eno vprašanje kolk mora to kurt bencina, na točno 200 prevoženih km mi je pokurlo 10l (se pravi 5 na 100)bencina je to ok?

lp

PS.

tole isto vprašanje imam tudi v moji temi Gilera arizona RX200 ampak sem ga raje prestavil sem ker tam ga nihče ni niti povohal

lp

pa brez zamere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je pac 2T... nimajo navora in mora bit na obratih da gre tko kot se zagre...porabo mas pa kr varcno ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse predelave bojo vplivale... ampak bos te spremembe opazu vecinoma samo na visokih obratih... na nizkih bo se vedno len...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da je 2-taktnik mrtev v spodnjem območju vrtljajev je čisto običajno.Speljuj z malo višjimi obrati, mogoče si navajen od prej 4-taktnika? :hmm:

Poraba je pa čist super :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še vedno ni to to, primerjava med 2T in 4T je isto kot bi primerjal bencinarja in dizla

Sej ne primerjam ? :D

Racon, RAVE je za Aprilie...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti žre 5L na 100km je še malo. Meni je moj pra bivši KTM LC2 125ccm @ 150ccm spil od 7 do 8L :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali so vsi 2T motorji na štartu npr. pri speljevanju bolj leni ali moram malo frgazer al pa užig nastavit, sej pol ko enkrat speljem in nabijem gas se vrti ko zmešan saj 100-tko in čez naH mam takoj not, 6 brzino pa tud, samo pri samem speljevanju me malo moti se mi zdi da ni nevem kolk moči, al pa jaz preveč pričakujem od 200 ccm

skratka skoz mora bit v obratih da je ok, tudi malo višja prestava z zmerno vožnjo ga že malo jebe. (mogoče se pa samo to meni zdi)

-kdo pa je maher v lj za nastavljanje takih zadev da mi izmeri predvžig ali kako to gre??

-lahko pa da bi bilo dobro tudi da dam gor kak bolj športn filter al kaj?? če-kje se ga da kupit?

-in še eno vprašanje kolk mora to kurt bencina, na točno 200 prevoženih km mi je pokurlo 10l (se pravi 5 na 100)bencina je to ok?

lp

PS.

tole isto vprašanje imam tudi v moji temi Gilera arizona RX200 ampak sem ga raje prestavil sem ker tam ga nihče ni niti povohal

lp

pa brez zamere.

če ti je v nizkih čist len ti je pomoje mse pokvaril izpišni vnetilj in ej zgleda vedno odprt.

pelaj enem majstri da ti malo prečekira.

drugače pa to je 2 tkano dokelr ni nad 8k rpm se nedogaja praktično nič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ti je v nizkih čist len ti je pomoje mse pokvaril izpišni vnetilj in ej zgleda vedno odprt.

pelaj enem majstri da ti malo prečekira.

drugače pa to je 2 tkano dokelr ni nad 8k rpm se nedogaja praktično nič

ne vem če ma moj motor kakšen izpušni ventil???

kje dobim kak tak filter za motor:

post-18702-1204575834.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če maš tm okoli izpuha pri cilindru kkšn motorčk, pa da se kej premika, pol je to to. Samo dvomim da ga imaš.

Tak filtr pa lahko dobiš v louisu, so po 7€ če se ne motm. Sam ne vem če se ti to splača...

edit: sm gledou slike, nimaš ti tega ventila sploh, zato je tista lenoba v nizkih obratih še tok bolj očitna

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gilere so imele za reševanje tega problema APTS (vsaj KK in KZ sta imele). Delovalo je na principu spreminjanja resonančne dolžine izpuha.

Če hočeš na tvojem motorju pridobiti na navoru v nižjih vrtljajih boš moral podalšati izpuh, pa še z tem boš mogoče navor spravil 1000-1500 vrtljajev nižje, izhodna moč motorja pa bo nižja.

Če boš namestil filter na sliki boš moral povečati tudi dize v uplinjaču, kar pa bo pomenilo večjo porabo. Tudi moč bo večja samo v določenem območju vrtljajev, drugje pa zna biti slabše. Airbox ali kišta od filtra je tudi neke vrste resonator za sesalni del in je prilagojen, da motor deluje "čimbolje" v najširšem območju vrtljajev. Vse skupaj lahko rezultira v pregrevanju motorja in ti ga bo "stiskalo".

Na moji Arizoni sem podaljšal izpušno koleno za ~10÷12 cm pa sem bil nad razliko navdušen, samo sem imel 125 z 170 polini cilindrom. Lahko bi pri tebi rezultira popolnoma drugače. Pa potreben je precejšen poseg...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če maš tm okoli izpuha pri cilindru kkšn motorčk, pa da se kej premika, pol je to to. Samo dvomim da ga imaš.

Tak filtr pa lahko dobiš v louisu, so po 7€ če se ne motm. Sam ne vem če se ti to splača...

edit: sm gledou slike, nimaš ti tega ventila sploh, zato je tista lenoba v nizkih obratih še tok bolj očitna

ja moj motor je letnik 87 tko da takrat še n iso imeli ventila na izpuhu

je pa vse tko čudn narejeno okol auspuha da je krivina od auspuha brez kakršnih koli dihtung pripeta sam z fedri na cilinder o čem je fora tega, (mogoče zaradi tresljajev) mogoče pride tudi kakšna dihtunga ampak je ni.

kje je pa ta louis ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gilere so imele za reševanje tega problema APTS (vsaj KK in KZ sta imele). Delovalo je na principu spreminjanja resonančne dolžine izpuha.

Če hočeš na tvojem motorju pridobiti na navoru v nižjih vrtljajih boš moral podalšati izpuh, pa še z tem boš mogoče navor spravil 1000-1500 vrtljajev nižje, izhodna moč motorja pa bo nižja.

Če boš namestil filter na sliki boš moral povečati tudi dize v uplinjaču, kar pa bo pomenilo večjo porabo. Tudi moč bo večja samo v določenem območju vrtljajev, drugje pa zna biti slabše. Airbox ali kišta od filtra je tudi neke vrste resonator za sesalni del in je prilagojen, da motor deluje "čimbolje" v najširšem območju vrtljajev. Vse skupaj lahko rezultira v pregrevanju motorja in ti ga bo "stiskalo".

Na moji Arizoni sem podaljšal izpušno koleno za ~10÷12 cm pa sem bil nad razliko navdušen, samo sem imel 125 z 170 polini cilindrom. Lahko bi pri tebi rezultira popolnoma drugače. Pa potreben je precejšen poseg...

ja nekje tle okol auspuha bo fora.

za filter se pa spomnem še iz časov nafriziranih apn4 da so bli ornk problemi če ni blo dobr izračunano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ma večina motorjev 2t (oz. vsi k sm jh do zdej jest šraufou) narjen da so sam z fedri prtrjeni, brez tesnila. Je pa fajn dt silikon tm.

Najbližji louis je v gradcu al pa villach-u... austrija. Drgač pa za slovenske trgovine pa ne vem kje bi mel, pomoje bi mogla met vsaka mal bol založena tehnična trgovina/delavnica... k se z motorji, avti bau...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja jaz bi dal silikon tam ampak, ali se dobi tak silikon da bo zdržal tako temperaturo???

ker to je direkten spoj med cilindrom in auspuhom- temperatura na ful

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobiš skoraj v vseh trgovinah z orodjem, tehničnim materialom in podobno-jst sem ga dobil v Merkurju. Zdrži pa 600 stopinj kar je več kot dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

silikon sem dobil drži do 1200c tako da z dihtanjem izpuha bo urejeno.

zdaj me pa zanima tukaj kjer je bil nataknjen auspuh je kar veliiko neizgorenega olja ven zmetalo - ali delam premočo mešanico 1% nalijem v tank ostalo motor sam meša (olje 2T agip speed)

bojim se da pol ko bo to zadihtano z silikonom, da bi se mašila izpušna cev, ki je zavita kar v nekaj vogalov.

glede filtra pa še sedaj ne vem ali naj zrihtam originalnega, namreč danes sem opazil, da sploh ni bil nataknjen gor tko kot treba ali naj dam kakšen tisti športni konusni filter gor ??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takole zgleda original filter, poln je enih ovinkov z prekati zrak pa vleče not preko 2 cevk pod sedežem

post-18702-1204634929_thumb.jpg

post-18702-1204634962_thumb.jpg

post-18702-1204634997_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pusti kr original filter, edino, če hočeš boljši zvok (bl globoko se dere skozi airbox) lahko tiste dve gumijasti cevki odstraniš, pa še več zraka bo dobival, se prav (skor) tko k pa da bi dau drug filtr gor.

Po moje ni nč panike da bi ti mašil izpušno cev... čene jo pa na koncu sezone spucaš, če je kriza... samo dvomim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

filter sem dol vzel in spucal v nulo, zadihtal vse morebitne odvečne luknjice in špranjice, temeljito nataknil na fergazer. (kar prej ni bilo).

izpušno cev sem namazal z silikonom za peči, ki naj bi držal do 1200c tistega za 600c nisem dobil (samo bojim se da se tale masa ne strdi preveč in in poči zaradi vibracij- pa bom moral spet dol dajat.

probal če je kaj boljš pa še nisem ker je vremne bolj v k....

zdaj pa spet eno vprašanje.

zajla za gas, ki pelje iz ročke se pod tankom razdeli in pelje en konc v frgazer drugi pa not v motor tam nekam kjer je pumpica za mešanico.

ali to pomeni, da če daš več gasa bolj maže in, če se najbrž da tudi štelat %

našel sem dve stari slikci tele zajle kam pelje:

post-18702-1204659555_thumb.jpg

post-18702-1204659567_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno tako kot si napisal, je zajla za to da ko daš več gasa več olja doda v mešanico, in tudi štelat se da ja, samo tist pokrov odpri pa boš videl, je čisto enostavno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!