Skoči na vsebino

Vprašanje za uporabnike 2T motorjev


maggio

Priporočene objave

Tm pr mašini, k maš tist črn štoflčk gumjast čez zajlo, maš šrauf, pa morš bl odtegnt... da je bl našponan.

Pumpa pa maže glede na obrate pa položaj ročke gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa tega hudiča naštelaš sorazmerno z gasom ali kako vem da je mešanica npr 4% (bolš da ne probavam a??)

kolk % pa sploh 2T rabi mešanice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa tega hudiča naštelaš sorazmerno z gasom ali kako vem da je mešanica npr 4% (bolš da ne probavam a??)

kolk % pa sploh 2T rabi mešanice

3%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, itak ti sam nastavlja mešanico glede na to kok mašina rabi.

Se prav, pri višjih obratih pa z več gasa (močnejše eksplozije) bo dovajal več olja. Pri štandgasu pa zelo malo.

Tako da težko rečeš a je to 1% al 5%... k se itak skoz spreminja.

Ti s tistmu šraufkam lahko dosežeš samo to, da ti recimo primer, pri štandgasu ne dovaja 1% mešanice, ampak 1,5%, pri polnmu gasu pa namesto 4%, 5%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel gilero rc 125, ki ima isto mašino kot tale, samo okol cilindra je drugačna.

Pumpa za olje je na rc rada crknila in je moped zaribal. Če ne veš točno kaj počneš, ne štelaj pumpe.

Na tvojem mestu bi odklopil zajlo od pumpe in direkt v rezervoar mešanico delal. Tako je gas mehkejši pa še točno in sigurno veš kakšno mešanico imaš.

Drugače se pa štela zajlo na pumpi, treba je pa dol vzet pokrovček, kamor vodijo cevke in zajla. Gas daš do konca in zajlo toliko našponaš, da do konca odpre pumpo.

Drugače pa tale 200ccm gilera mora tudi pod majhnimi obrati dobro potegnit, jo je imel kolega in je fajn potegnila. :grim

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas bi eno nepomembno malenkost dodal... kaj ne čistiš ti motora nič?

če maš tak vsrano ni čudno da gre teško gas dat, da se ročka teško suče. ker če je tolko umazanije lahko da se ki v zajli kaj zadela. tak ko na biciklih... isto sranje ko ti pol zajlo prime pa ti gas kar drži (al pa prestave na biciklih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2t se vsem težko gas obrača, zato k nima sam ene zajle, amapk gre zajla na dva konca, pa obe pol šponata - na fergiju pa na pumpi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas bi eno nepomembno malenkost dodal... kaj ne čistiš ti motora nič?

če maš tak vsrano ni čudno da gre teško gas dat, da se ročka teško suče. ker če je tolko umazanije lahko da se ki v zajli kaj zadela. tak ko na biciklih... isto sranje ko ti pol zajlo prime pa ti gas kar drži (al pa prestave na biciklih)

haha to si se spravil na tiste priložene slike, je bil pa res prava svinja in to še po 2x zaporednem štrajfixu (preden sem ga pripeljal v klet).

takšen je bil ko sem ga kupil in začel razdirat (do takrat še tudi enega kroga nisem naredil) da sem ga porihtal zdaj je ko suza zrihtan.

z tako umazanim in zgonjenim motorjem bi me bilo sram se peljati :rolleyes:

zdaj:

popravljene plastike, prevlečen sedež,komplet nove zajle,podrt kompleten kiler z nosilci, ene par jih je bilo počenih, poštrihan in zavarjen izpuh, zalotan tank za gorivo, nova olja- motorno in komplet prepucan sistem za mešanico,svečka, nov štarter zmigovcev, komplet vse žarnice , 2 nova počena žmigovca, urihtana komplet električna napeljava,nov akumulator, nove prednje zavorne ploščice in zadnje pakne, alarm - z blokado na motorju, nove šipce na števcih narejen tehnični pregled in že registriran in še in še stvari sem pozabil, in še nekaj jih je v planu

evo dve slikci ko je bil na pol že narejen- takrat sem naredil prvi testni krog 14 dni nazaj zdaj je še več stvari izboljšanih

-pa tista zarjavela štangca za zavoro je tud že prebarvana in stranice kilerja tudi že zamenjane

tko da je bilo kar veliko dela ampak je zdaj tolk večje zadovoljsvo.

post-18702-1204838537_thumb.jpg

post-18702-1204838628_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

@trojan

pri takih stvareh je volja in pozitivna trma najbolj važna stvar (pa da ne pozabim na kup dnarja .) ):rolleyes:

kar se tiče pa tistih slabših pospeškov pri speljevanju in nizkih obratih, je pa tudi urejeno samo stari filer sem vzel dol temeljito sčistil, dobro nataknil na fergazer zaprl vse odvečne špranje potem sem pa še zasilikoniral prirobnico izpuha in je že 30% bolje :OK:

zdaj pa samo še na lepo vreme počakam in grem na kakšno daljš furco enako želim tudi vsem vam

lp

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2t se vsem težko gas obrača, zato k nima sam ene zajle, amapk gre zajla na dva konca, pa obe pol šponata - na fergiju pa na pumpi.

lahko pa maš duhec edišn, ko se ti gas obrača okoli in okoli hahah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:headbang: Tisti silikon ki sem ga nabavil za izpuh ki drži do 1200 stopinj sploh ni silikon ampak zadeva za zamašitev peči čeprav je v enaki tubi in mi je prodajalec zagotavljal da bo pravi za to, kit se je tako strdil in posušil, da je vse skup odpadlo. in zdaj moram spet auspuh dol dajat in upam da bom zdaj nabavil pravi silikon da bo malo prožen.

Po moje tisti rdeč do 300 stopinj da bo pravi?

ampak še vedno ne vem zakaj tolko neizgoretega olja steče čez prirobnico pri izpuhu ???

slabo izgorevanje ali premočna mešanica??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako pač je pri dvotaktnikih, mislim da kar pri večini tko dela, rajši enkrat na pol leta pucaj tisto olje kot da ti zariba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je res ampak potem je tudi bolje da sploh ne zasilikoniram prirobnice izpuha, ker kaj bo potem z tem oljem se bo nabiral v krivini in se bo mašila al kaj

sploh ne vem a naj silikoniram ali ne?

imam pa občutek da sedaj ko je bilo zadihtano da je bolje vlekal na nizkih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm danes mojga zasilikonov, rdeč silikon, do 300°C, upam da bo dosti, sem po 3eh trgovinah iskal (obi, merkur, pa šeena mejhna, specializirana) pa ni nikjer več kot 300...

Upam da bo vredu :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje bo v redu jaz sem iskal 600 stopinjskega, ki ga je nekdo na tem forumu omenil ampak ga ni ali pa sploh ne obstoja našel sem pa samo 300 stopinjskega, potem mi je pa prodajalec podturil 1200 stopinjskega in še vprašal sem ga če se zadeva preveč ne strdi zaradi vibracij in to, pa pravi, da ne ker je to tudi silikon.(malo morgen)

ko sem pa zalil zadevo se je pa strdilo kot beton tako da je od vibracij hitro popokal in ga je zmetalo dol

jutri grem pa po 300 stopinjskega rdečega in bom spet snel ror in lepo zadihtal in ima da drži.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, jest sm tud najdu, 1500 stopinjski, samo ni silikon temveč neka masa za zatesnevanje... za kamine pa peči, pa dimnike.

Pa še tako je, da ma neka drobna zrnca, tako da, ko se strdi, pa če se odkruši... je pomoje kr nevarno če ti v cilindr potegne (sm meu to na prejšni cagivi gor... kkšne pol mesca, pol je zaribal, pa ni blo lih dobr)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj rabste silikon 300°C+. Sej avspuh se ne segreva na neke hude temperature...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj rabste silikon 300°C+. Sej avspuh se ne segreva na neke hude temperature...

Ah kje pa...samo zažari lahko vsake tolk cajta... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem dobil silikon ki drži do 350C v baumaxu v cityparku

tako da ga bom popoldne zadihtal da se strdi čez noč ker zdaj se kaže mal sončka in bom šel mogoče kak krog

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj rabste silikon 300°C+. Sej avspuh se ne segreva na neke hude temperature...

mislš? jest sm pobarvov krivino z barvo za 300°C ... je zacvetela po enmu mescu ko rožica... če vidš koga k mu avspuh žari pa mislm da je okol 800°C.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej verjamem, sam mož rabi ta silikon za avspuh pr neki Gileri ne pr hayabusi turbo?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je pa barva zacvetela pr yamahi DT... temperatura pri izhodu direkt iz cilindra je precej visoka pr vsakmu motorju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprov, no, ne vem, tele oznake pri barvah, jest sm doma narjen gašprčk pobarvou z bronzo, do 600°C pa čeprav se je kurl na les notr (se pravi nekih velikih temperatur ni) se je vse odluščl :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprov, no, ne vem, tele oznake pri barvah, jest sm doma narjen gašprčk pobarvou z bronzo, do 600°C pa čeprav se je kurl na les notr (se pravi nekih velikih temperatur ni) se je vse odluščl :rolleyes:

alpa divje kurš :) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!