Skoči na vsebino

Vprašanje za uporabnike 2T motorjev


maggio

Priporočene objave

Najbolše je če koga poznate ko ima suhoprašno lakiranje (kovina se namagneti, se nanese barva v prahu nato pa gre to v peč na nekaj čez 200°C) in ko se dobi iz peči in se ohladi je barva trda in je enako kot original (lepo gladko, lep nanos, itd.) :rolleyes:

-barva je dokaj obstojna in odporna na obrabo, razen tam takoj ko pride in cilindra se rahlo odluši in odstopi ampak čez čas se tam naredi tak (nevem kako bi povedal) pač sloj kot pri vsakem novem izpuho in se začne tak rahel prehod na lepo barvo (skoraj neopazno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izpuha še nisem (na novo)zalil z silikonom in danes sem opazil da je tistega neizgoretega olja pri prirobnici izpuha ogromno,

je pa to take črne barve in zajebane gostote kot en katran komaj sem spucal v kleti po tleh.

zgleda da mi poleg 1% olja ,ki ga zmešam direkt v tank sam dela neko opasno mešanico , al je pa to od novega "Agip speed olja" , ker dokler nisem tega olja uporabljal je bil sem pa tja kak flekec okol izpuha zdaj pa kar teče.

tako da se res bojim, da če zasilikoniram izpuh da mi bo zamašilo komplet auspuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je ko se motor segreje olje bolj izgoreva. Čisto konkreten primer moje Jawe-ko jo hladno vžgem zlo kadi pa pluva olje ko pa se segreje je pa dim komaj opazen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej sem danes zasilikoniral in bom jutri če bo kaj vremena probal .

ker vse hlače mam že spodaj pošpricane :cry:

kolk mora biti pa na enduro motorju napeta ketna :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk mora biti pa na enduro motorju napeta ketna :hmm:

tok da je napeta ce je zadn fedr do konca stisnen... ce ne skaces in delas podobnih vragolij pa loh tud mal bl zategnena...

Popravljeno . Popravil Jerry_exc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede silikona 350 C za na izpuh je pa tkole.

včeraj sem zalil izpuh (tam kjer z fedri drži izpuh na cilinder)pustil čez noč da se dobro posuši.

in danes, ko se je pokazalo malo lepše vreme in sem ulaufaval gume, sem naredil cca 2x po neprekinjenih 30 km še vedno drži odlično.

lp

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

prosim če mi na hitro odgovorite kolk % mešanico naj delam v tank, ker bom odklopil pumpo in delal mešanico sam

namreč požrlo mi je 2l olja za 750 km. iz izpuha pa kar teče gosto neizgoreno olje tko da imam po moje čisto zapacan izpuh

zajle si pa ne upam štelat, ker se bojim da bi jo preveč zaprl

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen TTS sintetika sam je pa kar drag. Pa 2-3% mešance so ponavadi ne vem točno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole sm naredu:

posodo za olje sem spraznil bilo je še 1dcl. olja not, snel sem tudi zajlo iz pumpice.

v tanku sem imel pa še 5l bencina z 1% olja (litražo sem preveril) v tele 5l bencina sem dodal sem še 1.5 dcl olja tako da imam zdaj 4% mešanico v tanku. (nisem vedel kolk % naj naredim in sem se lovil med 3 in 4 potem sem se odločil za 4% -ziher je ziher)

potem sem štartal motor in zelo hitro sem občutil razliko.

-precej lažje gre v obrate, tudi kadi ne več (razen če ga ne naturiram) skratka motor je precej bolj odziven in tudi na nižjih obratih lepše laufa.

potem sem naredil še ene 30km iz šusa, temperatura je bila skoz čisto normalna in po telih 30km (bolj divjih) ne teče olje več iz izpuha (tako kot prej)

se pravi da je bila totalno preveč močna mešanica in je prej vse čudno laufalo.

zaradi prevelike mešanice je bilo prešvoh gorivo tko si jaz to predstavljam.

ker razlika je zelo očitna.

mogoče bi bilo pametno če poleg tega še snel izpuh in ga probal prepucati, mogoče se bo zdaj sam ampak dvomim, ker tisto neizgoreno olje izpade gost kot katran in je zelo trmast za spucat.

zdaj sem pa samo še v dilemi ali naj naprej uporabljam olje za mešanico AGIP-speed ali naj prešaltam na TTS?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A, prej nisi nikol pogledov svečke? če si res s tako mešanco se vozu, 2l/700km, + še v kestlu, bi mogla bit svečka kr fajn zamaščena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja svečka je bla čist mastno črna(na debelo) in sem moral kar novo kupt.

mora bit prav posebna NKG BR9EG -8.50eur kom

ta prvič ko sem kupoval takšno svečo sem prišel trgovino z na listku napisano NGK BR9EG, nakar mi jo prodajalc proda in reče ja ta bo prava(dal mi je eno podobno oznako) in v 3 km jo je skurlo.

in potem ko sem izpuh zasilikoniral sem še slabš naredu ker prej je olje med vožnjo zraven ven metalo zdaj se je pa v izpuhu kopičilo.

mislim da zdaj pa bo, je čisto drug občutek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa na fergiju naštelej mal več zraka če pravš da je swečka črna + bolš bo izgorevalo pod obrati ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fink, ne prodajej buč. Svečka je lahko čist črna tud zaradi prevelike količine olja v mešanici.

Maggio, že takrt bi lahko sklepal da neki ni uredu z mešanico. Ubistvu ne sme bit nč zapacana, mastna svečka... pokurt ti more pa tm, 1litr na nekje 500, 600km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja svečka je bla čist mastno črna(na debelo) in sem moral kar novo kupt.

mora bit prav posebna NKG BR9EG -8.50eur kom

ta prvič ko sem kupoval takšno svečo sem prišel trgovino z na listku napisano NGK BR9EG, nakar mi jo prodajalc proda in reče ja ta bo prava(dal mi je eno podobno oznako) in v 3 km jo je skurlo.

in potem ko sem izpuh zasilikoniral sem še slabš naredu ker prej je olje med vožnjo zraven ven metalo zdaj se je pa v izpuhu kopičilo.

mislim da zdaj pa bo, je čisto drug občutek.

jebo vas bog kaj vi delate za ene mešance.

če tankaš kvalitetno olje je 2-2,5% čist preveč. mi je kroska z takšno mešanco lepo delovala. pa ko vete da je skozi na obratih. glej če ti pokuri preveč olja pol izklopi oljno in delaj sam mešanco. je najbolj ziher in 2-2,5% dele ostalo je bek livanje olja in še pol se čudite zakaj vam pri izpuhi pa nevem kje vse ven teče olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to se pravi...kolk je tej primerno olja če rečemo v l ... koliko l na 500km ali pa 1000km???

čist odvisno koliko ti motor spije. če je to rska je cca 7-8litrov na 100km. pol če rečeš da boš mel 2.5% mešanco imaš 40 litrov bencina pa liter olja. 500-600km, čeprav mešanca je tuli lahko 2%. pol pa tam do 700km. samo okrog 600km je najboljše.

samo nepozabite dečki če sami mešanco delate

preden motor prižgete zmigajte motor orng levo desno da se olja po celem porazdeli, drugače gre na pod in tisti večinski del skuriš takoj, pol pa furaš mogoče na 1% mešanci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist odvisno koliko ti motor spije. če je to rska je cca 7-8litrov na 100km. pol če rečeš da boš mel 2.5% mešanco imaš 40 litrov bencina pa liter olja. 500-600km, čeprav mešanca je tuli lahko 2%. pol pa tam do 700km. samo okrog 600km je najboljše.

samo nepozabite dečki če sami mešanco delate

preden motor prižgete zmigajte motor orng levo desno da se olja po celem porazdeli, drugače gre na pod in tisti večinski del skuriš takoj, pol pa furaš mogoče na 1% mešanci.

aha...meni popije približno 1l olja na 500km...prej več kot manj...malo spremljam porabo zdej da vidim...aja no z bencinom pa tut ni varčn...samo vrjetno nebom več motula 710 tanko je predrag (dva tanka bencina pa skor liter olja) :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
jebo vas bog kaj vi delate za ene mešance.

če tankaš kvalitetno olje je 2-2,5% čist preveč. mi je kroska z takšno mešanco lepo delovala. pa ko vete da je skozi na obratih. glej če ti pokuri preveč olja pol izklopi oljno in delaj sam mešanco. je najbolj ziher in 2-2,5% dele ostalo je bek livanje olja in še pol se čudite zakaj vam pri izpuhi pa nevem kje vse ven teče olje.

saj pravim takrat mi je mešanico delala pumpa + preventivno sem dal 1% v tank.

včeraj pa ko sem se odločil odklopit pumpo sem naredil 4% mešanico , ker nisem bil ziher kok je dost, naslednjič, ko bom tankal jo bom pa spustil na 3% pod to pa raje ne grem . ziher je ziher

katero olje je zate kvalitetno? kaj priporočaš?

jaz sem do sedaj tankal agip-speed

http://www.agip-q5.com/katalog-izdelkov/iz...peed-2t-sae-50/

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je pa na DT kuru litr/800km... kadil se mi je pa na case kot da bi kuru litr ola na 100... je blo pa varjetn vec povezave z nekvalitetnmu oljam kot karkol drugga... ker sm mev najcenejs valvoline. je pa lepo delal tko da ni blo razloga zakaj bi kej bolsga dav notr :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Sem prebral tole 4 leta staro temo, pa sem cel prestrašen: moped ima 40.000km+, zaenkrat nobenih problemov z pumpico za 2T olje, redno servisiran, rad bi šel na morje z njim(po jadranki) ca 400km v eno smer...

Kako veš, da mašina ne dobiva olja...razen takrat jasno, ko vse zariba?

Naj vseeno odklopim pumpico in se sam zajebavam z mešanjem?

Ali naj preventivno vlivam deci olja na 14L tank?

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preventiva je itak najbolj ziher!

Drgač si pa pogumen! Jst sm jih v eno smer največ 200km naredu. Pa še to me je blo strah kdaj bo kej šlo, s skoraj novo RS-ko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!