motofrik Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Če sta gor dva, je čisto drugače, kot če si sam... Če pa je motor težak, pa ima dober navor, se pa razlika ne opazi tako zelo. Tako, da pri teh motorjih moč ni najpomembnejša, več pomeni navor. Raje imam moč 50 konjev in 80 Nm navora, kot pa 70 konjev in 65 Nm navora. Pri teh motorjih, ker se vozijo bolj v nižjih vrtljajih. Za sportake je pa drugače. No, tisti pa tako niso tu v tej temi. :naughty:
tco_00 Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 ...končna shadowke okoli 170-180 km/h. .... shadow ima verigo ... :kva2: kako je sedeti na čoperju pri 180km/h Če ti uspe 150 km/h več kot 1 min. si že dober.
Žarko G. Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 kako je sedeti na čoperju pri 180km/h.. grozn :unsure: zgubiš nadzor nad vozilom, ker ti sprednja guma zelo slabo drži ceste dubiš vse mušice u čel za vse k to resno sprašujejo, so mal falil motorje
motofrik Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Kako je pri 180 na chopperju? Vprašanje nekoga, ki ne ve, da so to bajki za uživanje. Najlepše se pelješ tam okoli 70-90/uro. Za kakšno daljše potovanje priporočam šipo, pa gre brez problema 140, nisi utrujen od vetra v prsi. Za divjanje ti motorji niso, čeprav se da z nekaterimi sijajno polagati, ampak v mejah normale. In nenazadnje, pri teh motorjih moraš uro pustiti doma. :naughty:
MrTn_T Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Če so že vsi povedali, kako je na "čoperju" pri 180km/h, bom pa še jaz: Obup za dlje, kot kakšno minuto. :closedeyes: Imam DS1100 in skoči do 185 po lastnem števcu, ampak če MED PREHITEVANJEM dosežeš 180 je čisto OK, ker greš takoj potem z brzino dol. :rolleyes: Če se pa dlje časa voziš tako (jaz ENKRAT SAMKRAT, relacija morje-Lj, ker se mi je svinjsko mudilo na neko hčerino šolsko prireditev), si prerukan, prepihan, bolijo te ramena in še ves čas moraš biti 110% skoncentriran. Da ne omenjam porabe, ki nad 140km/h MOČNO NARASTE. :headbang: Skratka, lepo je, če chopper POTEGNE do te brzine, ker lahko res rutinirano prehitiš. Če pa se imaš namen VOZIT s tako hitrostjo, menjaj vrsto motorja :whistle: LP, ma
Pervy Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 :kva2: Če ti uspe 150 km/h več kot 1 min. si že dober. z BMW R 1200 C in povišano bilanco (stil mickey rourke v Divji orhideji) 200 km/h vsaj 15 min, z težjimi čoperji ala VN 1500 160-180 konstantno,.....itd. ampak zelo mučno, šlo je za to da vidim če gre + natreniran sem bil ampak to je že :topic: glej z kolegom sva prevozila celo španijo in portugalsko, on z shadowko, jaz z DS 650, polno naložena in z sopotnicami - oba brez problemov edino jaz sem malo več šaltal kot on.
Rude Boy Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 z BMW R 1200 C in povišano bilanco (stil mickey rourke v Divji orhideji) 200 km/h vsaj 15 min, z težjimi čoperji ala VN 1500 160-180 konstantno,.....itd. :OK: edino kar mi je žal da moj Intruder ne gre več kot 180 ! prodam 6packe trebušne in odebeljen vrat ! :P
tco_00 Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 z BMW R 1200 C in povišano bilanco (stil mickey rourke v Divji orhideji) 200 km/h vsaj 15 min, z težjimi čoperji ala VN 1500 160-180 konstantno,.....itd. ampak zelo mučno, šlo je za to da vidim če gre + natreniran sem bil ampak to je že :topic: glej z kolegom sva prevozila celo španijo in portugalsko, on z shadowko, jaz z DS 650, polno naložena in z sopotnicami - oba brez problemov edino jaz sem malo več šaltal kot on. S šipo ali brez. No saj pravim pol si že dober. Jaz nimam še šipe, pa mi ni glih bil užitek pri 150 km/h. Več niti nisem probal, pa je še blo rezerve. lp
Ice Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 jaz pa sem vedno mislil, da so chopperji za hard-core biker-je in ne za pocukrane zastave. :rolleyes:
simonsi Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Kaj pa šoferji nakedov, tam pa nihče ne jamra kolk piha pri 150kmh.
Žarko G. Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Kaj pa šoferji nakedov, tam pa nihče ne jamra kolk piha pri 150kmh. šoferji nakedov so pa delno nagnjeni naprej pa vetr čist drugač piha, pa še par stvari k mi ne pade glih zdele u glavo :whistle:
royal Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 jaz pa sem vedno mislil, da so chopperji za hard-core biker-je in ne za pocukrane zastave. :rolleyes: :naughty: :yea1:
tco_00 Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Kaj pa šoferji nakedov, tam pa nihče ne jamra kolk piha pri 150kmh. Aja, zato imajo cestaki plastiko okoli, da ne jamrajo. Jaz sem pa mislo, da zato, da dajo nalepke gor :slap:
Pervy Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Kaj pa šoferji nakedov, tam pa nihče ne jamra kolk piha pri 150kmh. se ne vozimo tak počasi :whistle: edini naked ki me je namatral preko 200 km/h je bil touno ampak to je že :topic: čoperji so pa kar se upora vsi isti, malo dvigneš bilanco pa je že upor + 200% ma kupi tistega ki se ti najbolj dopade :fredy:
tco_00 Objavljeno Junij 7, 2007 Opozori Objavljeno Junij 7, 2007 Točno tako, keo je PERVY napisal. Izberi motor, ki ti je všeč. V vsak cenovnem razredu dobiš različne vrste. Od cestaka do čoperja.
mince Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 zdravo! spet sem se oglasil.. nikjer ne najdem podatkov, kolikšno ima končno hitrost Yamaha DS 650 Classic in kakšen pospešek ima? Že nekaj ljudi sem slišal, da je baje DS 650 veliko ˝slabši˝ od Viragoja 535 (tako v hitrosti, pospešku, voznih lastnostih...). Tisti, ki ste vozili DS 650, se malo razpišite...
motofrik Objavljeno Junij 19, 2007 Opozori Objavljeno Junij 19, 2007 V Motorradu je bil leta 1997, ko je Dragstar prišel ven, primerjalni test Drag star 650 vs. Virago 535. Vse je šlo v prid Drag starja. Sploh pa vizuelno,- 535 je izgledala moped proti 650. Me pa zanima, ampak res zanima, kdo je rekel, da je v voznih lastnostih Drag star slabši od 535. Kolega je imel oba (Drag starja še vedno vozi), pa pravi, da je 100:1 v prid Drag starja... Čeprav sam bi se raje odločil za Classica.
motofrik Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Od katerega letnika naprej je že nova Shadowka s kardanom...? Mi diši, pa za drugo sezono tehtam Shadow:VN900Classic.
royal Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Od katerega letnika naprej je že nova Shadowka s kardanom...? Mi diši, pa za drugo sezono tehtam Shadow:VN900Classic. Od letnika 2004....je s kardanom :naughty: lp
mince Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 zdravo! tisti, ki ste vozili DSja 650 Classic me zanima, kolikšna je njegova končna hitrost? Saj itak se mi ne gre za to hitrost, samo nikjer ne najdem tega podatka :headbang:
Žarko G. Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 jst sm zasledu 140 km/h najbrš pa lahk gre več sam so že ugromni vrtlaji počakmo kaj bo kak drug povedu :rolleyes:
Tomozuki Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Drifterja kupi :naughty: Eh, ne, grda šala :) VN 800 je bil res prva liga pred kakšnimi 10-imi leti, potem pa sem bolj redko spremljal čoperistično področje. Ampak popularnost mu ni upadala. Še celo povečala se je. Po ovinkih je šel dokaj dobro, čeprav si pač kresal pedalke. Mogoče je bil malenkost podhranjen s tistimi nekaj več kot 50-imi konjički, ampak še zmeraj je imel dober pospešek in precej dobro končno hitrost (okoli 170km/h). VN 1500 je bil "večja krava" (dimenzijsko niti ne) in v Motorradu niti ni bil kaj ekstra dobro ocenjen. Kardana sicer nisem opazil na novem modelu ima pa jermen, kar tudi ni slabo. Vsekakor bolje od verige, ki ti je lepo zapacala napere (to je pa itak največji užitek čistit).
Žarko G. Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Drifterja kupi sam a ni to ful drago men je ful grdo ko ma dva zica pa ne vem kolk je to kej uporabn(ugibam)
Tomozuki Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Joj, ne, ne. Sej si videl, da sem se hecal. Nikar tega, ker prodal ga ne boš nikoli več.
Žarko G. Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 sej tak motor je sam za okras :whistle: res da so blatniki ful hudi sam so vseen prehudi tko da ma classic že mal bolj da ne bomo preveč :topic: me zanima neki druzga zakaj so dragstarji classic cenej kot dragstarji custom :blink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se