Skoči na vsebino

Yamaha XVS 650 Dragstar vs. Honda VT 750 Shadow


Priporočene objave

Objavljeno

Če sta gor dva, je čisto drugače, kot če si sam... Če pa je motor težak, pa ima dober navor, se pa razlika ne opazi tako zelo. Tako, da pri teh motorjih moč ni najpomembnejša, več pomeni navor. Raje imam moč 50 konjev in 80 Nm navora, kot pa 70 konjev in 65 Nm navora. Pri teh motorjih, ker se vozijo bolj v nižjih vrtljajih. Za sportake je pa drugače. No, tisti pa tako niso tu v tej temi. :naughty:

Objavljeno
...končna shadowke okoli 170-180 km/h. .... shadow ima verigo ...
:kva2:

kako je sedeti na čoperju pri 180km/h

Če ti uspe 150 km/h več kot 1 min. si že dober.

Objavljeno
kako je sedeti na čoperju pri 180km/h..

grozn :unsure:

zgubiš nadzor nad vozilom, ker ti sprednja guma zelo slabo drži ceste

dubiš vse mušice u čel

za vse k to resno sprašujejo, so mal falil motorje

Objavljeno

Kako je pri 180 na chopperju? Vprašanje nekoga, ki ne ve, da so to bajki za uživanje. Najlepše se pelješ tam okoli 70-90/uro. Za kakšno daljše potovanje priporočam šipo, pa gre brez problema 140, nisi utrujen od vetra v prsi. Za divjanje ti motorji niso, čeprav se da z nekaterimi sijajno polagati, ampak v mejah normale. In nenazadnje, pri teh motorjih moraš uro pustiti doma. :naughty:

Objavljeno

Če so že vsi povedali, kako je na "čoperju" pri 180km/h, bom pa še jaz:

Obup za dlje, kot kakšno minuto. :closedeyes:

Imam DS1100 in skoči do 185 po lastnem števcu, ampak če MED PREHITEVANJEM dosežeš 180 je čisto OK, ker greš takoj potem z brzino dol. :rolleyes:

Če se pa dlje časa voziš tako (jaz ENKRAT SAMKRAT, relacija morje-Lj, ker se mi je svinjsko mudilo na neko hčerino šolsko prireditev), si prerukan, prepihan, bolijo te ramena in še ves čas moraš biti 110% skoncentriran. Da ne omenjam porabe, ki nad 140km/h MOČNO NARASTE. :headbang:

Skratka, lepo je, če chopper POTEGNE do te brzine, ker lahko res rutinirano prehitiš. Če pa se imaš namen VOZIT s tako hitrostjo, menjaj vrsto motorja :whistle:

LP, ma

Objavljeno
:kva2:

Če ti uspe 150 km/h več kot 1 min. si že dober.

z BMW R 1200 C in povišano bilanco (stil mickey rourke v Divji orhideji) 200 km/h vsaj 15 min, z težjimi čoperji ala VN 1500 160-180 konstantno,.....itd.

ampak zelo mučno, šlo je za to da vidim če gre + natreniran sem bil ampak to je že :topic:

glej z kolegom sva prevozila celo španijo in portugalsko, on z shadowko, jaz z DS 650, polno naložena in z sopotnicami - oba brez problemov edino jaz sem malo več šaltal kot on.

Objavljeno
z BMW R 1200 C in povišano bilanco (stil mickey rourke v Divji orhideji) 200 km/h vsaj 15 min, z težjimi čoperji ala VN 1500 160-180 konstantno,.....itd.

:OK:

edino kar mi je žal da moj Intruder ne gre več kot 180 !

prodam 6packe trebušne in odebeljen vrat ! :P

Objavljeno
z BMW R 1200 C in povišano bilanco (stil mickey rourke v Divji orhideji) 200 km/h vsaj 15 min, z težjimi čoperji ala VN 1500 160-180 konstantno,.....itd.

ampak zelo mučno, šlo je za to da vidim če gre + natreniran sem bil ampak to je že :topic:

glej z kolegom sva prevozila celo španijo in portugalsko, on z shadowko, jaz z DS 650, polno naložena in z sopotnicami - oba brez problemov edino jaz sem malo več šaltal kot on.

S šipo ali brez. No saj pravim pol si že dober. Jaz nimam še šipe, pa mi ni glih bil užitek pri 150 km/h. Več niti nisem probal, pa je še blo rezerve.

lp

Objavljeno

jaz pa sem vedno mislil, da so chopperji za hard-core biker-je in ne za pocukrane zastave. :rolleyes:

Objavljeno

Kaj pa šoferji nakedov, tam pa nihče ne jamra kolk piha pri 150kmh.

Objavljeno
Kaj pa šoferji nakedov, tam pa nihče ne jamra kolk piha pri 150kmh.

šoferji nakedov so pa delno nagnjeni naprej

pa vetr čist drugač piha, pa še par stvari k mi ne pade glih zdele u glavo :whistle:

Objavljeno
jaz pa sem vedno mislil, da so chopperji za hard-core biker-je in ne za pocukrane zastave. :rolleyes:

:naughty: :yea1:

Objavljeno
Kaj pa šoferji nakedov, tam pa nihče ne jamra kolk piha pri 150kmh.

Aja, zato imajo cestaki plastiko okoli, da ne jamrajo. Jaz sem pa mislo, da zato, da dajo nalepke gor :slap:

Objavljeno
Kaj pa šoferji nakedov, tam pa nihče ne jamra kolk piha pri 150kmh.

se ne vozimo tak počasi :whistle:

edini naked ki me je namatral preko 200 km/h je bil touno ampak to je že :topic:

čoperji so pa kar se upora vsi isti, malo dvigneš bilanco pa je že upor + 200%

ma kupi tistega ki se ti najbolj dopade :fredy:

Objavljeno

Točno tako, keo je PERVY napisal. Izberi motor, ki ti je všeč. V vsak cenovnem razredu dobiš različne vrste. Od cestaka do čoperja.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo!

spet sem se oglasil.. nikjer ne najdem podatkov, kolikšno ima končno hitrost Yamaha DS 650 Classic in kakšen pospešek ima? Že nekaj ljudi sem slišal, da je baje DS 650 veliko ˝slabši˝ od Viragoja 535 (tako v hitrosti, pospešku, voznih lastnostih...).

Tisti, ki ste vozili DS 650, se malo razpišite...

Objavljeno

V Motorradu je bil leta 1997, ko je Dragstar prišel ven, primerjalni test Drag star 650 vs. Virago 535. Vse je šlo v prid Drag starja. Sploh pa vizuelno,- 535 je izgledala moped proti 650. Me pa zanima, ampak res zanima, kdo je rekel, da je v voznih lastnostih Drag star slabši od 535. Kolega je imel oba (Drag starja še vedno vozi), pa pravi, da je 100:1 v prid Drag starja... Čeprav sam bi se raje odločil za Classica.

Objavljeno

Od katerega letnika naprej je že nova Shadowka s kardanom...? Mi diši, pa za drugo sezono tehtam Shadow:VN900Classic.

Objavljeno
Od katerega letnika naprej je že nova Shadowka s kardanom...? Mi diši, pa za drugo sezono tehtam Shadow:VN900Classic.

Od letnika 2004....je s kardanom :naughty:

lp

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo!

tisti, ki ste vozili DSja 650 Classic me zanima, kolikšna je njegova končna hitrost? Saj itak se mi ne gre za to hitrost, samo nikjer ne najdem tega podatka :headbang:

Objavljeno

jst sm zasledu 140 km/h

najbrš pa lahk gre več

sam so že ugromni vrtlaji

počakmo kaj bo kak drug povedu :rolleyes:

Objavljeno

Drifterja kupi :naughty: Eh, ne, grda šala :) VN 800 je bil res prva liga pred kakšnimi 10-imi leti, potem pa sem bolj redko spremljal čoperistično področje. Ampak popularnost mu ni upadala. Še celo povečala se je. Po ovinkih je šel dokaj dobro, čeprav si pač kresal pedalke. Mogoče je bil malenkost podhranjen s tistimi nekaj več kot 50-imi konjički, ampak še zmeraj je imel dober pospešek in precej dobro končno hitrost (okoli 170km/h). VN 1500 je bil "večja krava" (dimenzijsko niti ne) in v Motorradu niti ni bil kaj ekstra dobro ocenjen. Kardana sicer nisem opazil na novem modelu ima pa jermen, kar tudi ni slabo. Vsekakor bolje od verige, ki ti je lepo zapacala napere (to je pa itak največji užitek čistit).

Objavljeno
Drifterja kupi

sam a ni to ful drago

men je ful grdo ko ma dva zica

pa ne vem kolk je to kej uporabn(ugibam)

Objavljeno

Joj, ne, ne. Sej si videl, da sem se hecal. Nikar tega, ker prodal ga ne boš nikoli več.

Objavljeno

sej tak motor je sam za okras :whistle:

res da so blatniki ful hudi

sam so vseen prehudi

tko da ma classic že mal bolj

da ne bomo preveč :topic: me zanima neki druzga

zakaj so dragstarji classic cenej kot dragstarji custom :blink:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!