Skoči na vsebino

Yamaha XVS 650 Dragstar vs. Honda VT 750 Shadow


Priporočene objave

Objavljeno

vprašal sem o končni hitrosti DSja 650 Classic, dobivam pa vse druge odgovore...

Objavljeno
vprašal sem o končni hitrosti DSja 650 Classic, dobivam pa vse druge odgovore...

meni je DS 650 (ta prvi letnik 97, ne classic) po števcu šel okoli 150-155 (tudi 160 po kakkem klancu dol) km/h, ampak od 130 dalje se vlečeeeee :headbang:

Objavljeno

Tomozuki, meni je pa Drifter zakon. Je pa res, da ni všeč vsem. V bistvu imaš pri tem le dve možnosti: ali ti je neznansko všeč, ali pa grozno grd...

Samo res ne vem, kakšno vlogo igra končna hitrost pri čoperju. Tudi tovarne jo v svoje kataloge redko zapišejo. Z njimi kruzaš okoli 90-100/uro. Redko več. Jaz Classica v treh letih nisem skoraj nikoli nabil preko 140. Ni potrebe. Odprti rori, peta prestava, pa malo nad štandgasom. Ja, še bo tako.

Objavljeno

V vseh zadevah, ki so nenavadne, je tako. Je pač "kopija" Indiana, ki pri nas ni bil zelo popularna zadeva. Vem pa, da se Drifterji zelo težko prodajo. Najbolj všeč mi je nekaj v stilu Magne, Valkyre ali Rocketa III. To, da nimajo naper je res "user friendly", saj je čiščenje precej lažje.

Sej nisem rekel, da ima veliko vlogo. Ti motorji niti niso narejeni za takšne hitrosti, bolj je pomemben sam navor. Hotel sem samo povedati, da je VN800 imel res dobre performanse.

Objavljeno

Ne, ne, Tomozuki, to glede hitrosti sem mislil, kot odgovor nekaterim, ki so v dvomih glede tega, da 140/uro končne hitrosti ne bi zadostovalo za normalno vožnjo. Je pa res, da je Classic bil zakon, ko je prišel ven. Pa še zdaj je.

Jaz pa menim, da špice ''morajo'' biti,- sploh jih ni težko prati. Saj obstajajo visokotlačni čistilci in sprayi.

Res je,- Drifter je kopija Indian Chiefa.

Objavljeno

Aha, ne, ne, 140km/h je kar lepa hitrost. Sicer si to mnogi različno tolmačimo. Odvisno od tipa motorja. Ampak glede na temo o chopperjih, mislim, da več ne potrebuješ. Samo, da se hitro pride do nje, ker če se odločiš recimo s sopotnikom prehitevat en avto pri 100km/h, zna biti že težava (še posebno, ker so ti motorji precej težki), če je pod keslom "samo" 50KM.

Objavljeno (popravljeno)
vprašal sem o končni hitrosti DSja 650 Classic, dobivam pa vse druge odgovore...

OK, en konkreten odgovor (žal ne za 650 ampak XVS 1100 A):

- Normalna vožnja, "kruzanje": 80 - 100 km/h

- Normalna vožnja po AC (če je že treba): 100 - 140 km/h :hmm:

- Meja "udobne" vožnje (subjektivno): 130 km/h (imam šipco) :D

- Maksimalna potovalna, ko se ti zelo mudi: 160 km/h (naraste poraba, testiral 1x z morja) :doze:

- Maksimalna hitrost, med prehitevanjem, običajno sam: 175 km/h (sam ko je zraven v avtu kdo pameten O:-) )

- Maksimalna končna, po motorjevem števcu, za test: 185 km/h (mal klančka dol, za test koliko gre) :cry:

LP,ma

Popravljeno . Popravil MrTn_T
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Voznike DragStarja 1100 bi prosil, če mi napišete, koliko ima porabo 1100 kubičen DS? Podatek bi rabil za primerjavo z uporabniki 650, torej za lažjo odločitev pri nakupu DSja.. ker cena v razliki ni velika me zanima kakšna je razlika v porabi..

lepo prosim..

Objavljeno
Voznike DragStarja 1100 bi prosil, če mi napišete, koliko ima porabo 1100 kubičen DS? Podatek bi rabil za primerjavo z uporabniki 650, torej za lažjo odločitev pri nakupu DSja.. ker cena v razliki ni velika me zanima kakšna je razlika v porabi..

lepo prosim..

Kup motor ne pa kup železa((brez dobrih zavor,pospeškov in smešne končne) za 1100 ccm.Poraba goriva in stroški so enaki ali celo večji kot pri normalnem motorju OK!!!!!

Objavljeno
Kup motor ne pa kup železa((brez dobrih zavor,pospeškov in smešne končne) za 1100 ccm.Poraba goriva in stroški so enaki ali celo večji kot pri normalnem motorju OK!!!!!

pa kva si spet sitn

mogoče pa niso vsi dirkači pa jim je dost hitrost pr čoperjih

mogoče pa mu je všeč pač kruzenje ob obali ne pa dirkanje po ovinkih

:closedeyes: :closedeyes: :closedeyes: :closedeyes: :closedeyes: :closedeyes: :closedeyes: :closedeyes: :closedeyes:

Objavljeno

Nekateri smo težke krave že preživeli... Ko bomo dovolj stari, pa nemara spet na BMW. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Nekateri smo težke krave že preživeli... Ko bomo dovolj stari, pa nemara spet na BMW. :whistle:

Kakšno kravo si preživel,verjetno zelo staro,to kar voziš sedaj pa je malo hitrejši skuter res, da je od skuteja malo težji in malo dražje vzdrževanje !!!!!!!!

Ps;Primerjaš nove motorje z nekimi oldteimerji,bo treba kaj prebrat,če (sedaj) kupit nemoreš,star boš pa zelo hitro postal,PREJ KOT MISLIŠ (seveda če starost sploh dočakaš) zato moj nasvet ostan na tem mopedu in uživaj!. :worship:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno (popravljeno)
Kup motor ne pa kup železa((brez dobrih zavor,pospeškov in smešne končne) za 1100 ccm.Poraba goriva in stroški so enaki ali celo večji kot pri normalnem motorju OK!!!!!

glede prvega dela: vsak kupi kar mu je pač všeč, nekaterim so všeč čoperji pa jih naj vozijo

glede drugega dela: se nikakor ne strinjam, stroškov na dragstarju 1100 skoraj ni, kvečjemu potrošni material (gume, disk ploščice,.. ) in pa navadni servisi (olje, oljni filter ter zračni filter) glede porabe pa pije enih 7,8 litrov ampak mašina ni navita in je nekako ne moreš preforsirat tak da tudi crkuje nič ne :)

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno
glede prvega dela: vsak kupi kar mu je pač všeč, nekaterim so všeč čoperji pa jih naj vozijo

glede drugega dela: se nikakor ne strinjam, stroškov na dragstarju 1100 skoraj ni, kvečjemu potrošni material (gume, disk ploščice,.. ) in pa navadni servisi (olje, oljni filter ter zračni filter) glede porabe pa pije enih 7,8 litrov ampak mašina ni navita in je nekako ne moreš preforsirat tak da tudi crkuje nič ne :)

Kaj so pa poleg naštetega še lahko stroški pri drugih motorjih? :photo: ...preforsiraš in še prej pregreješ jo lahko tako kot vsak motor :naughty:

Objavljeno
Kaj so pa poleg naštetega še lahko stroški pri drugih motorjih? :photo: ...preforsiraš in še prej pregreješ jo lahko tako kot vsak motor :naughty:

pozabu je še krom ument :naughty:

Objavljeno
Kakšno kravo si preživel,verjetno zelo staro,to kar voziš sedaj pa je malo hitrejši skuter res, da je od skuteja malo težji in malo dražje vzdrževanje !!!!!!!!

Ps;Primerjaš nove motorje z nekimi oldteimerji,bo treba kaj prebrat,če (sedaj) kupit nemoreš,star boš pa zelo hitro postal,PREJ KOT MISLIŠ (seveda če starost sploh dočakaš) zato moj nasvet ostan na tem mopedu in uživaj!. :worship:

Ne vem, zakaj hude besede... Seveda je bil moj K100RT takrat star 12 let, ampak sem se zaklel, da BMW ne več. Zakaj? Sem si z njim kupil kar nekaj pameti. Pač slab nakup. Novi BMW bi verjetno bil boljši, ampak vsi nimamo pri 25-ih letih 20.000Evrov za nov motor, pa smo kupovali stare, rabljene... In če bi zdaj izbiral pri BMW, bi definitivno izbral boxerja.

Glede mojega ER-5 pa takole: po sedemletni pavzi nisem hotel takoj na težko železje nazaj. Človek zarjavi malo, če nekaj časa ne voziš. Pa si je lažje z malim motorjem nazaj priti.

Starost je pa stanje duha, ne let.

Pa nikoli nisem nič rekel čez tvoj bajk, ne vem zakaj pluvaš po drugih. Vseeno pa ti želim veliko srečnih kilometrov, pa da voziš do pozne starosti. A je v redu? Kot mehanik si se že večkrat izkazal, tukaj na netu. In te zaradi tega spoštujem.

Objavljeno

Madona dajmo že izvedet porabo tega 1100" težkega vola". Je to 7litrov, 6 litrov...? pa ok, voziš tako, da ti usta ne razteguje :worship:

Objavljeno
Ne vem, zakaj hude besede... Seveda je bil moj K100RT takrat star 12 let, ampak sem se zaklel, da BMW ne več. Zakaj? Sem si z njim kupil kar nekaj pameti. Pač slab nakup. Novi BMW bi verjetno bil boljši, ampak vsi nimamo pri 25-ih letih 20.000Evrov za nov motor, pa smo kupovali stare, rabljene... In če bi zdaj izbiral pri BMW, bi definitivno izbral boxerja.

Glede mojega ER-5 pa takole: po sedemletni pavzi nisem hotel takoj na težko železje nazaj. Človek zarjavi malo, če nekaj časa ne voziš. Pa si je lažje z malim motorjem nazaj priti.

Starost je pa stanje duha, ne let.

Pa nikoli nisem nič rekel čez tvoj bajk, ne vem zakaj pluvaš po drugih. Vseeno pa ti želim veliko srečnih kilometrov, pa da voziš do pozne starosti. A je v redu? Kot mehanik si se že večkrat izkazal, tukaj na netu. In te zaradi tega spoštujem.

Saj se nejezim ampak ni lepo,da omenjaš neke krave, težko železje,če se kdaj srečava ti bom rad dal za peljat in boš videl-boš presenečen,še vsak je bil tudi lastniki super sportnikov.To je motor,ki bi si ga marsikateri poznavalec tehnike(in dober motorist želel je pa res,da je zelo drag ni pa predrag kar ponuja.

Ps:priznaš,da je bil tvoj BMW star 12 let,ko si ga kupil danes bi bil verjetno še kakih 6-8 let zraven se pravi oldtaimer in zato nemorem razumeti,da ga primerjaž z današnjo tehniko.Pa še nekaj sem BMW-ejaš in ostal bom dokler bom vozil motor,samo boxerja nisem hotel kupiti in ga nikoli nebom.Pa brez zamere vsak naj vozi kar je njemu naj naj naj. :OK:

Objavljeno (popravljeno)
Kaj so pa poleg naštetega še lahko stroški pri drugih motorjih? :photo: ...preforsiraš in še prej pregreješ jo lahko tako kot vsak motor :naughty:

saj pri japoncih bolj težko kaj drugega (glede stroškov), če misliš zaradi pregrevanje zaradi zračnega hlajenja pa naj ti povem, da se to ne dogaja kar tako... najbrž bi se, če bi ga pustil na mestu vžganega nekaj ur stati, med vožnjo pa ne verjamem da je možno... glede okvar: zato, ker primerjam z motorji iz izkušenj in vem, da na nekaterih motorjih je še vse kaj drugega kot pa potrošni material in servisi... si naprimer imel kdaj navit 2T motor (samo za primerjavo)? res da ne paše tu zraven, ampak samo toliko, da se ve, da na nekaterih motorjih je lepemu vzdrževanju navkljub potrebno odpravljati še kup okvar... še en primer: pojdi v temo hyosung gt 650 in se prepričaj

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno (popravljeno)

hmmm kar se tiče zračnega hlajenja... vsak motor je tak narejen da se mora res odvijat v čudnih okoliščinah da se pregreje oz odvisno od lastnika... saj so pa vsi avtomobili na vodno hlajenje pa se kljub temu komu pregreje oz zakuha (kjer so tudi odvisne okoliscine in pa predvsem lastnik oz sofer)

če se pa ze pregreva zračno hlajen je pa to razlog da je treba pospešit... a ne? :naughty:

lp

Popravljeno . Popravil TheMan
Objavljeno (popravljeno)
Saj se nejezim ampak ni lepo,da omenjaš neke krave, težko železje,če se kdaj srečava ti bom rad dal za peljat in boš videl-boš presenečen,še vsak je bil tudi lastniki super sportnikov.To je motor,ki bi si ga marsikateri poznavalec tehnike(in dober motorist želel je pa res,da je zelo drag ni pa predrag kar ponuja.

Ps:priznaš,da je bil tvoj BMW star 12 let,ko si ga kupil danes bi bil verjetno še kakih 6-8 let zraven se pravi oldtaimer in zato nemorem razumeti,da ga primerjaž z današnjo tehniko.Pa še nekaj sem BMW-ejaš in ostal bom dokler bom vozil motor,samo boxerja nisem hotel kupiti in ga nikoli nebom.Pa brez zamere vsak naj vozi kar je njemu naj naj naj. :OK:

Če BMW ni bokser.... sploh ni BMW :naughty: :topic:

sicer pa je to tema Yamaha Dragstar 650-shadow 750

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

brumer, te spet inkontinenca daje ?

to NI tema o bmw, niti o evropejcih ne; ce slucajno optika ne dela kot bi morala.

:whistle:

ste prav lepo :topic:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!