Skoči na vsebino

peugeot 106 1.1 problemi


guzzist

Priporočene objave

ejla,

Moj peugeot 106 1.1 letnik 98 120.000km zajebava. Ko stoji trese-v presledkih, na nizkih obratih trokira občasno. Večkrat se mi je že zgodilo, da je sredi ceste crknil, zgodi se nekaj takega, kot če bi pr katrci potegnu čok! U glavnem nč na morm. svečke so nove- ngk. Mel sm ga na peugeot servisu v viču in mi ga je prklopu na računalnik in vse so pregledal pa nč pogruntal. Nej bi bla loputa za bencin pa full enga keša tko de se na splača... niso bli prepričan pa jst ne vrjamem.Aja, avto ma vbrizg.

A mi kdo lahko pomaga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm no pr men ni glih isto, je pa podobn... v desnih ovinkih mi pr količini goriva manj od polovice crkuje :)

če je poln je kul, ko pa pride do 1/2 crkuje v desnih ovinkih :D

vsaj pr men je bencinska pumpa zanč,... 1.1 106 l.95

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je sigurno senzor za zrak, samo ne vem kako mu pri peugeotu rečejo ? Probaj ga očistit, spihat al pa druzga not.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

možno še kabli, ki pridejo na svečke (kako se jim že reče?) - splača se kupit originalne, ker italijanski ponaredki hitro začnejo ponovno zajebavati in avto spet cuka. Če je na vbrizg, daj snet injektorje in naj ti jih prepucajo s čistilnim sredstvom (tistim, ki je za vlit v tank za čiščenje dovoda goriva) - meni so to pred leti naredili na astri in je šla ful umazanija ven iz teh vbrizgalnih šob.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala vsem za pomoč in nasvete!

NEVEM zakaj se zahvaljuješ saj ti ni noben nič pomagal.Namreč tako napako se verjetno po internetu nebo dalo popravit.Moral boš k dobremu mehaniku,ki ima za ta avto malo rezervnih delov in delavniški računalnik potrebno bo najprej malo izmerit in če bo res vse vredu kot praviš naj izmeri še pritisk goriva in če je tudi ta vredu potem probajte z drugim kompletnim razdelicem s kabli vred,kajti v razdelilcu je tako imenovani modul vžiga in halodajalec ali induktivna tuljava.Če bi z drugim (kompletnim)razdelilcem motor normalno deloval potem se lotite zamenjave posamičnih elementov in samo tako boš odkri kateri del ti nagaja.V večini primirov je kriv modul vžiga,ki je pritrjen s strani razdeilca z dvema vijakoma,ima konektor s tremi štekerji navzven in dvema navznoter,stane pa ca 30 EU.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očisti dušilno loputo, ta je velikokrat vzrok za cukanje in ugašanje motorja pri nizkih obratih.

Nevem kaj ti imenjuješ dušilna loputa .Po nemško se temu ventilu reče zusatzluftschiber,kar bi v prevodu ponenilo dodatni zračni krmilnik.Ni pa to loputa kajti to je ventil z motorčkom,ki po potrebi zapira ali odpira dodatni zrak za prosti tek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!