Skoči na vsebino

vespa pk50-xl


mare021

Priporočene objave

JAz vem...Tudi za mojo tastaro Primavero 125 letnik 75 sem dobil dele. Moj stric jih je šel kupit v Italijo ampak so zelo poceni. Ga bom vprašal za ulico.

Kupil sem že: zajle, lamele, nov bat & obročki, par tesnil,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo prišel je moj stric in povedal:

V ulici San Francesco se nahaja na levi strani ceste,ki gre navzgor (klanec) Piaggio center. Tam dobiš original dele za mastne pare. Če pa greš še naprej gor po klancu čež dve ulici boš na koncu klanca videl še eno trgovino, kjer prodajajo vse od čelad do raznih kitov, delov,...za motorje Piaggio. Tam imajo tudi vse te dele ampak DOSTI bolj poceni. :!:

Aja...ulica San Francesco je točno v sredini Trsta.

Če ne boš vedel kje se ta ulica nahaja pa vprašaj kakšnega Italiančka... 8)

lp Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ve kdo kaj več o tem motorju (PK50)?

Ker bom vrjatno aeroxa v roku pol leta prodal, si bom kupo neko pocen 50 kubicno zadevo, za okol vozit. Ker mi kako stari skuterji ne sedejo, bom vrjetno ubodo vespo.

Peljal sem se ze z PK125 in je prov fini motorcek za furat. Je sla cez 100km komot, kar je kr ok, ce gledas da ma (menda) samo 8 konjev ... :yea2:

Zdej problem je tudi glede reg. ker ti motorji ponavadi nimajo nobenih papirjev? Kako lahko to spravim skoz tehnicnega, ce ni blo se prej nikoli reg.?

Drugace, bom vrjetno itak 0dobesedno) vstavil motorne dele od 125kubicnega, ker vse pase, cifre na motorju bodo ostale iste, motor bo sol pa tolk, da se bo dal normalno vozt okol :) .. masino pa strom ze dobim za 15 jurjev :)

Sam se PK50 nucam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v oni trgovini v ko majo kite pa vse stvari poceni ne. Majo tudi z GILERE???? Ker moj ata se vozi vseke tolko cajta v trst. :afro1: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MotoRossi, kljub temu da imajo le 8 konjev, je voznja z vespami do uporabnika bolj prijazna, ker imajo navor lepse razporejen cez celotno obmocje obratov, pa se od takga motorja ne prcakujes da bo glih raketa, tak da mas pol fuuuuul filing d gre.

125 deli na 50 sicer ne vem ce bodo pasali, zasnova je ze verjetno (98%) enaka, a se verjetno tud hod bata razlikuje... :unsure: ...sicer pa - probaj! nosilci masine so tako ali tako najverjetneje enaki, pa ce ne drugega menjas kompletno masino, stevilke pa zbrusis, in vsekas noter tiste, ki pisejo na 50 cc masini (ampak pssssst! ce bos slucaaaaajno mel kake probleme - ti si ze kupil takega, in ne ves nic za to, drugac te lahk obtozijo se ponarejanja listin!!). .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v oni trgovini v ko majo kite pa vse stvari poceni ne. Majo tudi z GILERE???? Ker moj ata se vozi vseke tolko cajta v trst. :afro1: :?

Mogoce...ko sem tam kupoval sem videl, da je en tip kupil nek kit za NRG-ja AC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MotoRossi, kljub temu da imajo le 8 konjev, je voznja z vespami do uporabnika bolj prijazna, ker imajo navor lepse razporejen cez celotno obmocje obratov, pa se od takga motorja ne prcakujes da bo glih raketa, tak da mas pol fuuuuul filing d gre.

125 deli na 50 sicer ne vem ce bodo pasali, zasnova je ze verjetno (98%) enaka, a se verjetno tud hod bata razlikuje... :unsure: ...sicer pa - probaj! nosilci masine so tako ali tako najverjetneje enaki, pa ce ne drugega menjas kompletno masino, stevilke pa zbrusis, in vsekas noter tiste, ki pisejo na 50 cc masini (ampak pssssst! ce bos slucaaaaajno mel kake probleme - ti si ze kupil takega, in ne ves nic za to, drugac te lahk obtozijo se ponarejanja listin!!). .)

Ja zok, ravno v tem je ves špas, da ne pričakuješ, da bo motor res tako šol, ampak jest se morem za mojih 85-90kmh konkretno nagnit, tukaj pa sem lohk prehiteval na magistralki vsega boga (sam števec ni delal, ampak je vseeno že šlo po občutku okoli 100kmh).

Prestave pa itak :yea2: :yea2: :yea2:

Najboljša možna kombinacija za moje pojme. Skuter s prestavami. Pa ko smo razstavli mašino, se da še marsikaj na hitro doma poštelat glede gitrib, da bi delale tudi še bolje.

Glede motorja sem pa mislil ja, direkt cel motor gor. Ker pešejo nosilci šrauf na šrafu, cifre so pa itak najmanjši problem. Bi jih na novo ven stoplki, pol pa sam fajn zašmiraš okol, pa se nič ne vidi, da je blo kej menjano.

Edino kar pa je, sprednje vilce mi delujjeo sumljivo. Predvsem sem mel ful straha pred ovinki. Vrjetno bi se mogu navadit, pa kakšne bolj konkretne gume (recimo 100 ali 110 .. ker ta je mal gor 90!! in to 125kubična (ziher ni blo serijsko)) malo bolj športni profil (ta je bil bolj 'vsenamenski').

Drgač zabavn motorček res. :kva2: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa še nekaj je. LEGO kocke. za vespo PK, lahko dobiš naslednje kite:

PK 50, hod 42 mm

75 ccm, 7,5 KS

PK 50, hod 43 mm

60, 75, 105, 115 ccm - od 4,3 do 9,8 KS cene od 22 - 26 kSIT z DDV

PK 125, hod 51 mm

130 ccm, ca. 12,2 KS ca. 35 kSIT

Lamele sklopke s košaro in daljšimi prenosi pa ca 24 kSIT za PK 50 in 125

lp

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej imaš za slabih 80k sit že pravo raketo (kit, prenosi, povrtan frgazer (alpa kak od večjega 'brata') in en dobr izpuh 'po naročilu')

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

Če koga zanima imam zgoraj omenjen moped. Potrebna je samo menjava batnega obročka ter priklop kablov zadnje bremze, prestav, sklopke. Ima na novo preoblečen sedež, dodam aluminjaste pragove. Moj projekt iz pred nekaj časa, ki žal ni bil dokončan :rolleyes: . Cena 350eur. Možna tudi menjava za stransko prikolico motocikla (ki paše na jawo 350).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!