Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me kaj se pridobi z menjavo le te. Se splača? Kakšne so spremembe in kako le ta spremeni delovanje motorja? :roll: :wink:

Objavljeno

To je neka Polinijeva elektronika. Zdi se mi, da ima precej opraviti s tem, koliko mm pred GMT (gornjo mrtvo točko) bata da iskro.

Zdi se mi, da neka osnovna elektronika zadošča nekje do 12'000 obratov...

S CENTRALINE elektroniko pa lahko nastaviš, da pri 6'000 obratih dobiš iskro 1 mm pred GMT, pri 10'000 obratih 1'5mm pred GMT in od 14'000 obratov naprej recimo 2mm pred GMT.

Zdi se mi, da je tako, nisem pa prepričan...

in zdaj vsi čakamo na RoMzIja. :wink:

Objavljeno

Jason, če še ne veš kaj je to oz vse kar bi rad vedel, imaš lepo razloženo pod MHR na strani 5 :crazyeyes: Mene pa zanima kako se to pokaže v praksi. Ker teorija zna bit eno, vse ostalo pa lahko kasneje propade.

Objavljeno

Eektronika se menja ponavadi takrat ko ti originalna ne zmore več dajat dovolj močne iskre pri višjih vrtljajih oziroma bi se motor vrtel na višje vrtljaje pa mu serijski šrom to onemogoča.V veliko primerih se elektronika menja pri skuterjih z blokado na elektroniki ali pa pri zelo navitih skuterjih,kjer se namontira elektronika z variabilnim krmiljenejem predvžiga,z razliko od serijskega kjer iskra nastopi vedno na isti poziciji bata.S to elektroniko dosežemo idealno delovanje motorja v vsem območju vrtljajev,zaradi močnejše iskre pa je tudi zgorevanje mešanice temeljiteje,s tem pa seveda pridobimo nekaj tudi na zmogljivosti skuterja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!