Murderdoll Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Lep pozdrav! Imam eno majhno vprašanje...ali kdo ve kaj bi lahko šlo narobe pri mojem skuterju SYM Jet X 50 da kar naenkrat ne vžge??? Pet minut po tem ko sem se pripeljal domov sem moped ponovno vžgal in šel po podkapo, nakar zadeva umolkne in se ne oglaša več. Akumulator je poln, iskra se sliši, vseeno pa motor poleg zvoka veternice ne spusti kaj bolj konkretnega od sebe. Ko bi načelno bil ravno na tem da vžge se pa zasliši komaj opazen zvok podoben trobenti. Še en dokaz Murphyevega zakona....motor sem mislil prodati, saj imam doma 125ko :headbang: :headbang: :headbang: Hvala vam za vaše odgovore. LP Gašper
Runner_Tuner Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Poglej če maš dovolj bencina :rolleyes: Frgazar poglej, pa elektriko, drugo skor ne more bit, če je do sedaj delal ok.
budacki Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Cisto enako pri meni,samo na apriliji RS 50. Pelal sem ga tehnicni in sem se spomnil da bi lahko se nekaj vzel. MOtor sem vgasnil, pridem nazaj in ga hocem na el. starter uzgat in nobene reakcije. Ko ga pa dam v brzino in se spustim v klanec prizge normalno. Pa tudi vsa svetila delajo cisto normalno. Zamenjal sem eno varovalko in akumolator. Trenutno je motor na popravilu, ker imam kupca pa ga moram prej postimat, samo nocem prevec placat ker serviser slovi po tem da skoraj vedno placas nekaj kar ni bilo potrebno, tako da me zanima ce ve kdo kaj bi lahko bilo?
Guest Brumer Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 (popravljeno) Lep pozdrav! Imam eno majhno vprašanje...ali kdo ve kaj bi lahko šlo narobe pri mojem skuterju SYM Jet X 50 da kar naenkrat ne vžge??? Pet minut po tem ko sem se pripeljal domov sem moped ponovno vžgal in šel po podkapo, nakar zadeva umolkne in se ne oglaša več. Akumulator je poln, iskra se sliši, vseeno pa motor poleg zvoka veternice ne spusti kaj bolj konkretnega od sebe. Ko bi načelno bil ravno na tem da vžge se pa zasliši komaj opazen zvok podoben trobenti. Še en dokaz Murphyevega zakona....motor sem mislil prodati, saj imam doma 125ko :headbang: :headbang: :headbang: Hvala vam za vaše odgovore. LP Gašper Kot opisuješ je po vsej verjetnosti zapacan izpušni sistem ,odvij auspuh pri glavi motorja malo odmakni in nato probaj vžgat,če bo tako motor laufal potem očisti auspuh.Najbolje se očisti,da ga demontiraš in v njega vliješ malo benzina ca 1/2 deci malo preplajhaj in nato zažgi samo pazi da te na opeče in ko začne goret počasi vpihavaš z cevko v auspuh zrak z nasprotne strani tako,da lepo saje zgorijo. Popravljeno April 19, 2008. Popravil Brumer
Murderdoll Objavljeno April 27, 2008 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2008 Hej! Hvala vsem za vaše odgovore. Svečko sem vzel ven in preveril stanje...tam kjer nastaja iskra med dvema kosoma železa je bilo fuul placa vmes pa malo odlomljeno, kot bi kaj vžgalo po tem. Ko sem svečko zamenjal je vžgalo - po pol ure guranja sicer - svečke pa ni ponovno deformiralo. Ne upam si ga oz. ga nimam živcev ponovno vžigat preden ne vem kaj je narobe. Motor pa po 11500 km še ni bil na servisu. LP Gašper
Maniak Objavljeno April 27, 2008 Opozori Objavljeno April 27, 2008 (popravljeno) Hej! Hvala vsem za vaše odgovore. Svečko sem vzel ven in preveril stanje...tam kjer nastaja iskra med dvema kosoma železa je bilo fuul placa vmes pa malo odlomljeno, kot bi kaj vžgalo po tem. Ko sem svečko zamenjal je vžgalo - po pol ure guranja sicer - svečke pa ni ponovno deformiralo. Ne upam si ga oz. ga nimam živcev ponovno vžigat preden ne vem kaj je narobe. Motor pa po 11500 km še ni bil na servisu. LP Gašper mislim da si problem rešil s tem da si zamenjal svečko, ker če je bilo preveč prostora med iglo in vrhnjo žico ali pa je bila celo odlomljena tako da pač ni mogla ratat dovolj močna iskra za vžig mešanice aja pa po teh kilometrih malo odpri motor (odmontiraj cilinder) in poglej bat ter batne obročke. če ne zarad drugega vsaj zaradi preventive, da ne ribne 50km od doma :) Popravljeno April 27, 2008. Popravil Maniak
Murderdoll Objavljeno April 27, 2008 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2008 Svečko sem zamenjal, kot omenjeno zgoraj in potem so se težave nadaljevale. Odprl sem go...obročki so fajn in pomojem je res auspuh ker ga nekaj zaduši ko že hoče vžgat. Glede odgovora na vprašanje se pa slišimo jutri. LP Gašper
Maniak Objavljeno April 28, 2008 Opozori Objavljeno April 28, 2008 preglej tudi filter(odsraufaj z vplinjaca) in ga razdri, gobico ki je notri pa spucaj v vodu pa malo ceta das noter(alpa kak drug razmascevalc)
Murderdoll Objavljeno April 29, 2008 Avtor Opozori Objavljeno April 29, 2008 Hejhej...danes sem vzel dol avspuh in ga spucal....zadeva je pa enaka. Ali je možno da ima to kaj veze z vplinjačem. Ko odvijem gas do konca ima vmes presledke, kot da bi ga kdo ugašal vmes. Svečka je tudi malo črna, tudi kmalu po tem ko jo očistim. Se opravičujem če so moja vprašanja malo retardirana, ampak imam žal zelo malo pojma o tehniki. Hvala za odgovore. LP Gašper
Maniak Objavljeno April 29, 2008 Opozori Objavljeno April 29, 2008 jaz bi ti lahko pomagal ce si doma kje v blizini, tule ti tezko razlozim (bom zivce prej zgubu :D)
avro Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Vidim, da je pri velikih SYM-ih tak problem. Moj je identičen... akumolator vredu, apak kar naenkrat noče zalaufat na štarter. Včasih se samo nekaj nekje zasliši, kt kakšen "klik" ali pa da nekaj nekje obrne..kot šum. Nožno zalaufa brez problema. Sam sem se peljal cca 1,5 ure .... ni problema... hčerki pa pol ure za tem ne da niti glasu. Mislim, da je nekje problem v elektriki..... KJE?????? LP
avro Objavljeno Maj 7, 2008 Opozori Objavljeno Maj 7, 2008 Vidim, da je pri velikih SYM-ih tak problem. Moj je identičen... akumolator vredu, apak kar naenkrat noče zalaufat na štarter. Včasih se samo nekaj nekje zasliši, kt kakšen "klik" ali pa da nekaj nekje obrne..kot šum. Nožno zalaufa brez problema. Sam sem se peljal cca 1,5 ure .... ni problema... hčerki pa pol ure za tem ne da niti glasu. Mislim, da je nekje problem v elektriki..... KJE??????LP Ga ni maistra, ki bi znal kaj povedat????
Murderdoll Objavljeno Maj 14, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Tu se absolutno strinjam...štrom je na SYM-u čiiist v p***i! Enkrat sem imel v koloni petnajst minut vžgan žmigovc in mi je skuter crknu sred celovške. Zakaj nisem šparal malo več in si kupil yamahe ali aprilie?!?! :headbang: :headbang:
avro Objavljeno Maj 15, 2008 Opozori Objavljeno Maj 15, 2008 Tu se absolutno strinjam...štrom je na SYM-u čiiist v p***i! Enkrat sem imel v koloni petnajst minut vžgan žmigovc in mi je skuter crknu sred celovške.Zakaj nisem šparal malo več in si kupil yamahe ali aprilie?!?! :headbang: :headbang: ja, ampak kje??? kaj ?? A še ni nobeden pogruntu kje je napaka. ??
Murderdoll Objavljeno Julij 23, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 23, 2008 Imam še eno butasto vprašanje... Ko sem testiral ali skuter sploh ima iskro sem na svečko samo nataknil kapico in gledal ali se pojavi iskra. Videl nisem popolnoma nič in me zanima ali je to posledica hirosti iskre ali pa je dejansko ni??? Hvala vnaprej. LP Gašper
Guest Brumer Objavljeno Julij 23, 2008 Opozori Objavljeno Julij 23, 2008 Imam še eno butasto vprašanje...Ko sem testiral ali skuter sploh ima iskro sem na svečko samo nataknil kapico in gledal ali se pojavi iskra. Videl nisem popolnoma nič in me zanima ali je to posledica hirosti iskre ali pa je dejansko ni??? Hvala vnaprej. LP Gašper Dejansko je ni namreč,če daš svečko na maso kabel gor, daš kontakt in verglaš mora biti iskra.Pazi ker določeni motorji imajo stikalo za ugasnit(mora biti na ON) ali lahko je stikalo tudi na tački motorja (tačko gor in drži motor)nato spet probaj,pri nekaterih motorjih moraš tudi stisnit vsaj eno od zavor.Če še vedno neboš videl iskre potem bo potrebno popravljat in sicer najprej preveri kable(spoje) in maso okoli vžigalne tuljave.Če so vsi spoji vredu so možne okvare na treh delih in sicer;ojačevalec(modul)vžiga,impulzatot pod magnetom(halodajalec)ali sama vžigalna tuljava katero edino lahko izmeriš in sicer z OHm etrom ampak vrednost primarnega in sekundarnega navitja moraš vedeti ali izmeriti pri drugem motorju,ostala dva elementa,pa se neda izmerit samo probat z drugim habljenim ali novim delom.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se