Skoči na vsebino

nastavitev uplinjača - Italjet


rosse20

Priporočene objave

Zdravo!

Imam Italjet Formulo 50, zračno hlajen, letnik 1997. Notri je 70 ccm kit.

Zdaj sva hotela motor nastavit, vendar nastanejo problemi. Motor vžgeva, vendar ne laufa pod nizkimi obrati. Zgleda, da dobi preveč goriva. Tudi, če vrtiva vijaka na uplinjaču, ni nič bolje.

Kje bi lahko bila težava? V dizah? V svečki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

še vedno imava probleme.

menjala sva dizo (od 70 do 92), kupila drug vplinjač, prestavljala iglo, menjala svečko... še vedno so težave.

najprej ga komaj vžgeva, ko vže, pa pod visokimi obrati laufa dober, pod nizkimi pa ga takoj zamori.

isto je, če imava gor izpuh ali ne, če je filter prkloplen ali ne.

ima kdo kakšen prdelog?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kit je malossijev 70 ccm.

uplinjač je dellorto phbg as 19.

dize pa sva poskusila od 70 do 92 (jih imava doma - nove).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pipica za bencin je dobra ?

da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko?

Lep pozdrav D.

a pipica za bencin je dobra ?

da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko?

Lep pozdrav D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pipica za bencin je dobra ?

da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko?

Lep pozdrav D.

bom poskusla.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kakšnem stanju je pa sama mašina?

Ker težko vžiganje pa ne-držanje štangasa je dostrikrat vzrok dotrajanega bata/obročkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kakšnem stanju je pa sama mašina?

Ker težko vžiganje pa ne-držanje štangasa je dostrikrat vzrok dotrajanega bata/obročkov.

bat in obročki so novi, cilinder je ostal star, ker je z njim vse ok. bat je bil mogoče malo slabši, vendar bi že novi obročki rešili težavo. pa sem rajši kupila nov bat z obročki. tako da tu ne bi smel biti problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pipica za bencin je dobra ?

da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko?

Lep pozdrav D.

a pipica za bencin je dobra ?

da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko?

Lep pozdrav D.

evo. danes je fant poskusil vse razen semeringov, pa ni nič boljše.

kakšno vlogo imajo semeringi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a sploh veš kaj so semeringi? to so tesnila, pridejo pa na obeh straneh glavne gredi in preprečijo uhajanje zraka in bencina v okolico.....če daš variomat dol in vse kar je za njim (če je kaj) in magnet na drugi strani bi ju mogla videti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne jaz ne vem, kaj so, zato sem vprašala.

bomo danes še to pogledali.

Živjo,

Sem lastnik podobnega stroja, le da ima moj polinijev kit. No da ti povem, da sem sam tudi skoraj diplomiral na njem (zelo podobni simptomi). Pri modelu Formula 50 je največkrat problem z elektriko, zato poglej, kako močno iskro imaš (mora bit lepa modra na razmaku 0,6 mm, če čisto počasi vrtiš glavno gred). Če je rumena ali je občasno ni, potem je po vsej verjetnosti šlo navitje (tovarniška napaka)....

LP

Cic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pa se da to mogoče na kak način zmerit? ker do zdaj vse kar so rekli, sva kupila novo in do zdaj še ni bilo nič prav - vsi stari delajo isto kot novi!

pa ne bi rada tudi tega kupila, pa potem ne bi bilo to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a sploh veš kaj so semeringi? to so tesnila, pridejo pa na obeh straneh glavne gredi in preprečijo uhajanje zraka in bencina v okolico.....če daš variomat dol in vse kar je za njim (če je kaj) in magnet na drugi strani bi ju mogla videti

vsi trije semeringi so zamenjani, vendar bistvene razlike ni :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Pozdravljeni,

sem novi lastnik italyet formula 50AC letnik 96.

kot berem ima ta motor obilo problemov katere tudi sam neuspešno rešujem.

tezava pa je trenutna da skuter naredi 100metrov in nato ga zaduši, ko ponovno zakurblam vzge spet 100metrov crkne in tako naprej

zadeva ima vgrajen kit polini 70ccm

zamenjal sem semeringe, karburator dellorto 19, 17 (goriva je na pretek- odstranu sem vakumski ventil na rezervarju, dize menjane od 62 pa do 72, filter zraka je nov- sportni)

svečko,

skratka poskusil sem vse mogoče...

ostane mi samo kot elektrika, iskra je sam po občutku zelo slaba...

KAKO se nastavi magnet in navitje, KAKO se preveri sprožitev iskre da je točna (bat na vrhu)

v naprej se vam zahvaljujem za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

sem novi lastnik italyet formula 50AC letnik 96.

kot berem ima ta motor obilo problemov katere tudi sam neuspešno rešujem.

tezava pa je trenutna da skuter naredi 100metrov in nato ga zaduši, ko ponovno zakurblam vzge spet 100metrov crkne in tako naprej

zadeva ima vgrajen kit polini 70ccm

zamenjal sem semeringe, karburator dellorto 19, 17 (goriva je na pretek- odstranu sem vakumski ventil na rezervarju, dize menjane od 62 pa do 72, filter zraka je nov- sportni)

svečko,

skratka poskusil sem vse mogoče...

ostane mi samo kot elektrika, iskra je sam po občutku zelo slaba...

KAKO se nastavi magnet in navitje, KAKO se preveri sprožitev iskre da je točna (bat na vrhu)

v naprej se vam zahvaljujem za pomoč

Zdej a ma to platine ali ima že brezplatinski vžig ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadeva ma brezplatinski vžig in ravno tega se mi ne sanja kako nastavit (v koloikor se ga sploh nastavlja- ali je tovarniško ze nastavljen in morebitna elektronika skrbi za vse???)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadeva ma brezplatinski vžig in ravno tega se mi ne sanja kako nastavit (v koloikor se ga sploh nastavlja- ali je tovarniško ze nastavljen in morebitna elektronika skrbi za vse???)

Skuterji imajo elektronski vžig in tega se ne da nič nastavljat, ker CDI daje predvžig.

Če je res kaj narobe z elektriko, boš težko kaj sam zrihtal, razen če si električar.

Aja, še to, če imaš športni filter odprt in not dizo 72, potem ti sigurno ne bo delal, ker dobi 100x preveč zraka.

Popravljeno . Popravil drjanez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skuterji imajo elektronski vžig in tega se ne da nič nastavljat, ker CDI daje predvžig.

Če je res kaj narobe z elektriko, boš težko kaj sam zrihtal, razen če si električar.

Aja, še to, če imaš športni filter odprt in not dizo 72, potem ti sigurno ne bo delal, ker dobi 100x preveč zraka.

daj par krp noter v filter da bo dobilo manj zraka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zal električar nisem:(

glede krpic v filtru pa bom poskusil

če bojo kakšne novosti vam sporočim, zaenkrat hvala za nasvete:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!