rosse20 Objavljeno April 29, 2008 Opozori Objavljeno April 29, 2008 Zdravo! Imam Italjet Formulo 50, zračno hlajen, letnik 1997. Notri je 70 ccm kit. Zdaj sva hotela motor nastavit, vendar nastanejo problemi. Motor vžgeva, vendar ne laufa pod nizkimi obrati. Zgleda, da dobi preveč goriva. Tudi, če vrtiva vijaka na uplinjaču, ni nič bolje. Kje bi lahko bila težava? V dizah? V svečki?
rosse20 Objavljeno Junij 2, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 2, 2008 še vedno imava probleme. menjala sva dizo (od 70 do 92), kupila drug vplinjač, prestavljala iglo, menjala svečko... še vedno so težave. najprej ga komaj vžgeva, ko vže, pa pod visokimi obrati laufa dober, pod nizkimi pa ga takoj zamori. isto je, če imava gor izpuh ali ne, če je filter prkloplen ali ne. ima kdo kakšen prdelog? hvala
poggy Objavljeno Junij 2, 2008 Opozori Objavljeno Junij 2, 2008 Kateri kit pa je? Pa kako velik vplinjač, pa kakšne dize....
rosse20 Objavljeno Junij 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 kit je malossijev 70 ccm. uplinjač je dellorto phbg as 19. dize pa sva poskusila od 70 do 92 (jih imava doma - nove).
Motorist76 Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 a pipica za bencin je dobra ? da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko? Lep pozdrav D. a pipica za bencin je dobra ? da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko? Lep pozdrav D.
rosse20 Objavljeno Junij 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 a pipica za bencin je dobra ? da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko? Lep pozdrav D. bom poskusla. hvala
_Fingi_ Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 V kakšnem stanju je pa sama mašina? Ker težko vžiganje pa ne-držanje štangasa je dostrikrat vzrok dotrajanega bata/obročkov.
rosse20 Objavljeno Junij 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 V kakšnem stanju je pa sama mašina?Ker težko vžiganje pa ne-držanje štangasa je dostrikrat vzrok dotrajanega bata/obročkov. bat in obročki so novi, cilinder je ostal star, ker je z njim vse ok. bat je bil mogoče malo slabši, vendar bi že novi obročki rešili težavo. pa sem rajši kupila nov bat z obročki. tako da tu ne bi smel biti problem.
rosse20 Objavljeno Junij 5, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2008 a pipica za bencin je dobra ? da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko? Lep pozdrav D. a pipica za bencin je dobra ? da ti ne vlče bencina noter tam ko bi mogo vakum bit ? kaj pa semeringi ? ali pa če daš bencin direkt na svečko? Lep pozdrav D. evo. danes je fant poskusil vse razen semeringov, pa ni nič boljše. kakšno vlogo imajo semeringi?
k0ci Objavljeno Junij 5, 2008 Opozori Objavljeno Junij 5, 2008 a sploh veš kaj so semeringi? to so tesnila, pridejo pa na obeh straneh glavne gredi in preprečijo uhajanje zraka in bencina v okolico.....če daš variomat dol in vse kar je za njim (če je kaj) in magnet na drugi strani bi ju mogla videti
rosse20 Objavljeno Junij 6, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 6, 2008 ne jaz ne vem, kaj so, zato sem vprašala. bomo danes še to pogledali.
Cic Objavljeno Junij 7, 2008 Opozori Objavljeno Junij 7, 2008 ne jaz ne vem, kaj so, zato sem vprašala.bomo danes še to pogledali. Živjo, Sem lastnik podobnega stroja, le da ima moj polinijev kit. No da ti povem, da sem sam tudi skoraj diplomiral na njem (zelo podobni simptomi). Pri modelu Formula 50 je največkrat problem z elektriko, zato poglej, kako močno iskro imaš (mora bit lepa modra na razmaku 0,6 mm, če čisto počasi vrtiš glavno gred). Če je rumena ali je občasno ni, potem je po vsej verjetnosti šlo navitje (tovarniška napaka).... LP Cic
rosse20 Objavljeno Junij 8, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 8, 2008 a pa se da to mogoče na kak način zmerit? ker do zdaj vse kar so rekli, sva kupila novo in do zdaj še ni bilo nič prav - vsi stari delajo isto kot novi! pa ne bi rada tudi tega kupila, pa potem ne bi bilo to.
rosse20 Objavljeno Junij 9, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 a sploh veš kaj so semeringi? to so tesnila, pridejo pa na obeh straneh glavne gredi in preprečijo uhajanje zraka in bencina v okolico.....če daš variomat dol in vse kar je za njim (če je kaj) in magnet na drugi strani bi ju mogla videti vsi trije semeringi so zamenjani, vendar bistvene razlike ni :cry:
denim Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Pozdravljeni, sem novi lastnik italyet formula 50AC letnik 96. kot berem ima ta motor obilo problemov katere tudi sam neuspešno rešujem. tezava pa je trenutna da skuter naredi 100metrov in nato ga zaduši, ko ponovno zakurblam vzge spet 100metrov crkne in tako naprej zadeva ima vgrajen kit polini 70ccm zamenjal sem semeringe, karburator dellorto 19, 17 (goriva je na pretek- odstranu sem vakumski ventil na rezervarju, dize menjane od 62 pa do 72, filter zraka je nov- sportni) svečko, skratka poskusil sem vse mogoče... ostane mi samo kot elektrika, iskra je sam po občutku zelo slaba... KAKO se nastavi magnet in navitje, KAKO se preveri sprožitev iskre da je točna (bat na vrhu) v naprej se vam zahvaljujem za pomoč
Roky994 Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Pozdravljeni, sem novi lastnik italyet formula 50AC letnik 96. kot berem ima ta motor obilo problemov katere tudi sam neuspešno rešujem. tezava pa je trenutna da skuter naredi 100metrov in nato ga zaduši, ko ponovno zakurblam vzge spet 100metrov crkne in tako naprej zadeva ima vgrajen kit polini 70ccm zamenjal sem semeringe, karburator dellorto 19, 17 (goriva je na pretek- odstranu sem vakumski ventil na rezervarju, dize menjane od 62 pa do 72, filter zraka je nov- sportni) svečko, skratka poskusil sem vse mogoče... ostane mi samo kot elektrika, iskra je sam po občutku zelo slaba... KAKO se nastavi magnet in navitje, KAKO se preveri sprožitev iskre da je točna (bat na vrhu) v naprej se vam zahvaljujem za pomoč Zdej a ma to platine ali ima že brezplatinski vžig ?
denim Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 zadeva ma brezplatinski vžig in ravno tega se mi ne sanja kako nastavit (v koloikor se ga sploh nastavlja- ali je tovarniško ze nastavljen in morebitna elektronika skrbi za vse???)
drjanez Objavljeno Julij 2, 2011 Opozori Objavljeno Julij 2, 2011 (popravljeno) zadeva ma brezplatinski vžig in ravno tega se mi ne sanja kako nastavit (v koloikor se ga sploh nastavlja- ali je tovarniško ze nastavljen in morebitna elektronika skrbi za vse???) Skuterji imajo elektronski vžig in tega se ne da nič nastavljat, ker CDI daje predvžig. Če je res kaj narobe z elektriko, boš težko kaj sam zrihtal, razen če si električar. Aja, še to, če imaš športni filter odprt in not dizo 72, potem ti sigurno ne bo delal, ker dobi 100x preveč zraka. Popravljeno Julij 2, 2011. Popravil drjanez
runner12 Objavljeno Julij 2, 2011 Opozori Objavljeno Julij 2, 2011 Skuterji imajo elektronski vžig in tega se ne da nič nastavljat, ker CDI daje predvžig. Če je res kaj narobe z elektriko, boš težko kaj sam zrihtal, razen če si električar. Aja, še to, če imaš športni filter odprt in not dizo 72, potem ti sigurno ne bo delal, ker dobi 100x preveč zraka. daj par krp noter v filter da bo dobilo manj zraka
denim Objavljeno Julij 2, 2011 Opozori Objavljeno Julij 2, 2011 zal električar nisem:( glede krpic v filtru pa bom poskusil če bojo kakšne novosti vam sporočim, zaenkrat hvala za nasvete:D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se