Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pony expres mi noče vžgat in še poka mi iz auspuha.Če že prižge pa ne dela dolgo in hitro ugasne.Uplinjač sm spucau se pravi goriva ima,iskro mi daje samo sumim,da ne pravi čas.Sedaj me pa zanima,koliko morajo biti platine narazen,ko je bat na vrhnji točki,ali morajo biti skupaj??Kako se nastavi predvžig in najbolj me zanima,kako platine nastavt,da je iskra takrat ko mora biti na določeni točki bata?Mi lahko kdo napiše postopek naatavitve?

hvala

Objavljeno

Misliš tole ?? :?

Ker to je že v neki drugi temi !

post-18831-1209896694_thumb.jpg

Objavljeno

to je pa daleč od platin :slap:

na slikci je dekompresor, ki služi lažjemu zagonu motorja

Objavljeno (popravljeno)
Pony expres mi noče vžgat in še poka mi iz auspuha.Če že prižge pa ne dela dolgo in hitro ugasne.Uplinjač sm spucau se pravi goriva ima,iskro mi daje samo sumim,da ne pravi čas.Sedaj me pa zanima,koliko morajo biti platine narazen,ko je bat na vrhnji točki,ali morajo biti skupaj??Kako se nastavi predvžig in najbolj me zanima,kako platine nastavt,da je iskra takrat ko mora biti na določeni točki bata?Mi lahko kdo napiše postopek naatavitve?

hvala

Ravno vse se mi ne da opisovat, sicer pa ko je bat cirka 1mm pred zgornjo mrtvo lego, morajo bit platine razmaknjene 0.4-0.5mm, statorske plate (plošče na kateri so priviti elementi ne premikaj), samo zamenjaj platine, bat postavi v lego in jih nastavi na pravilen razmak pa bo delal... Pa taprave kup, take k majo šraufek spodaj...pa previdno šraufaj tist šraufek..." špic cange"po domače ti bojo prov pršle...

Popravljeno . Popravil Fabo
Objavljeno (popravljeno)

Platine v ZMT morjo bit narazn men se zdi da 0,4mm. Predvžig je pa nastavljen tako da se 1,5mm pred ZMT začnejo odpirati platine. To lahko zmeriš kar z pomočjo šublerja ali pa z posebno urico. Pa še en majhen trik-na magnetu in bloku označi točko ko je bat 1,5mm pred ZMT nato med platine vstavi celofan od zavojčka cigaret in platine nastavi platine tako da boš, ko se bosta oznaki na magnetu in bloku prekrili lahko izvlekel celofan (tako veš da sta se platini začeli odpirati kar je z prostim očesom težko opazno). Upam da sem bil razumljiv :unsure:

Popravljeno . Popravil trojan
Objavljeno
Platine v ZMT morjo bit narazn men se zdi da 0,4mm. Predvžig je pa nastavljen tako da se 1,5mm pred ZMT začnejo odpirati platine. To lahko zmeriš kar z pomočjo šublerja ali pa z posebno urico. Pa še en majhen trik-na magnetu in bloku označi točko ko je bat 1,5mm pred ZMT nato med platine vstavi celofan od zavojčka cigaret in platine nastavi platine tako da boš, ko se bosta oznaki na magnetu in bloku prekrili lahko izvlekel celofan (tako veš da sta se platini začeli odpirati kar je z prostim očesom težko opazno). Upam da sem bil razumljiv :unsure:

Zdj sva se lih mal pokrila :D ...nč hudga važn da bo zrihtal...

Objavljeno
to je pa daleč od platin :slap:

na slikci je dekompresor, ki služi lažjemu zagonu motorja

Nism mislu da so to platine .)

Objavljeno

Pri ponyju more bit predvžig 1mm pred ZMT, pri tomos avtomatiku pa 1,5mm(tako je originalno) lahko se pa nastavi tudi drugače. Če boš prvič štelal platine boš izgubil kar nekaj živcev saj je to zelo občutljiva reč. Razmak pa mora biti 0,4mm za pravilno delovanje.

Objavljeno

Ja tko je,sm se celo soboto matru ker mi je pony nagajal!Pa pržge pa crkne...Kupm Novo svečko Super Bosno in ugotovim po eni uri,da svečka ne dela.Vse razdiram,uplinjač,elektriko in brez uspeha.Kupim champion svčko motor vžge po četrt obratu pedala.Štelu sm elektriko in sm si pomagu z kreditno kartico,šraufncigerjem in geotrikotnikom:)Ko pogledam iskro je močna k sam satan in zdj motor dela.Sam res pa je,da sm pol včer meu spet probleme.Se peljem in kr crkne kot da bi prtisnu gumb za ugasnt(ga nimam in črna žička primerno izolirana),nato porineš in spet pržge in pol ugasne itd...Filter sm dau med rezervoar in frgazer tko,da frgazer je čist.Zdj me pa zanima kaj če bi jz komplet štrom dau nov,,ker res nevem kaj bi mu lahko bilo.Aja opazu sm da tm pr dekomresorju je vse masno in ko mi motor stoji parkiran mi teče olje iz tm.Ne iz motorja ampak iz dekompresorja pa kljub temu da sm ga zategnu k hudič in da je dokonca zaprt.

Objavljeno (popravljeno)
Ja tko je,sm se celo soboto matru ker mi je pony nagajal!Pa pržge pa crkne...Kupm Novo svečko Super Bosno in ugotovim po eni uri,da svečka ne dela.Vse razdiram,uplinjač,elektriko in brez uspeha.Kupim champion svčko motor vžge po četrt obratu pedala.Štelu sm elektriko in sm si pomagu z kreditno kartico,šraufncigerjem in geotrikotnikom:)Ko pogledam iskro je močna k sam satan in zdj motor dela.Sam res pa je,da sm pol včer meu spet probleme.Se peljem in kr crkne kot da bi prtisnu gumb za ugasnt(ga nimam in črna žička primerno izolirana),nato porineš in spet pržge in pol ugasne itd...Filter sm dau med rezervoar in frgazer tko,da frgazer je čist.Zdj me pa zanima kaj če bi jz komplet štrom dau nov,,ker res nevem kaj bi mu lahko bilo.Aja opazu sm da tm pr dekomresorju je vse masno in ko mi motor stoji parkiran mi teče olje iz tm.Ne iz motorja ampak iz dekompresorja pa kljub temu da sm ga zategnu k hudič in da je dokonca zaprt.

loh se zato ugaša ker se pregreje

Popravljeno . Popravil Maniak
Objavljeno

Nemogoče,ker sm se počas pelu pa se je vseen ugašal.ko je ugasnu sm pogleedu in iskre ni dajal,pol pa je pa ni itd...Mah grem po komplet novo elektrikko sej je sam 30 evrov pa bm meu mir,upam:/

Objavljeno
Nemogoče,ker sm se počas pelu pa se je vseen ugašal.ko je ugasnu sm pogleedu in iskre ni dajal,pol pa je pa ni itd...Mah grem po komplet novo elektrikko sej je sam 30 evrov pa bm meu mir,upam:/

Poglej barvo platin morajo biti bele,če pa so plavkaste potem imaš zanič kondenzator.Sicer pa je lahko defekten tudi šteker od svečke (upor v štekerju) in ko se segreje je iskra prešvoh. Platine naštelaj na O,4-0,45 in to na tistem mestu,kjer so najbolj odprte in nato šele vžig na 1-2 mm pred ZGMT (zgornjo mrtvo točko). :eek:

Ps;predvžig najlažje naštelaš z komperatorjem izmeriš v milimetrih označiš na vztrajniku in nato preveriš z pipserjem,ko neha piskat se začnejo platine odpirat in takrat skoči iskra. :eek:

Objavljeno (popravljeno)

Kakšen šteker od svečke?Misliš vžigalna tuljava?

Popravljeno . Popravil Dinotti
Objavljeno
Kakšen šteker od svečke?Misliš vžigalna tuljava?

ne kapico misli. verjetno

Objavljeno
ne kapico misli. verjetno

Točno tako kapico mislim !!! :eek:

Objavljeno

Bomo tud to zamenjal pa je.amh jz bom komplet nov štrom dau pa je.Tko saj nam cviku nekje sred mesta abom pršu dam al ne.

Objavljeno

Evo zamenju sm vs štrom vse novo tudi svečko,kapco skratka vse je novo.problem isti!!Se peljem neki časa se segreje pol pa zeza,pa se ugasne pa prižge in tako naprej.Razdru cilinder vplinjač vse ok!!Res nevem kaj bi mu lahko bilo??kot da bi kdo ga ugašal in prižigal!??

Objavljeno
Evo zamenju sm vs štrom vse novo tudi svečko,kapco skratka vse je novo.problem isti!!Se peljem neki časa se segreje pol pa zeza,pa se ugasne pa prižge in tako naprej.Razdru cilinder vplinjač vse ok!!Res nevem kaj bi mu lahko bilo??kot da bi kdo ga ugašal in prižigal!??

Nevem ali ima ta tvoj motor knof za ugasnit potem bi se lahko kje ta kabel pritiskal na maso in ti zato crkuje,če imaš ta knof potem ti gre iz platin ven ta žička na knof in jo probaj pri mašini spodaj (ponavadi je črne barve) odklopiti, sicer pa ti ostane edino še očistit auspuh ali kar brez auspuha probaj in pa dovod goriva in sicer preveri tudu sito na pipci in luknjico na pokrovčku tanka mogoče nastane vackum in nedobi goriva.

Objavljeno (popravljeno)

Jest bi pogledu tam ko odpreš bencin(in zapreš) če je svinjsko(včasih se tam rado zamaši in bencin ne teče) in kestl za bencin bi spucal tako da bi dal vanj kamenčke(pesek) in mocno tresel da gre rja ven(ce je umazan) ker ti verjetno umazanija maši dizo od fergazerja. Lahko tudi da je že zdaj zamašena. Uglavnem preglej to in spucaj po potrebi.

Ce ti to ne bo pomagalo je potem edini problem lahko še bat. Razdri masino in poglej v kaksnem stanju je.

Popravljeno . Popravil Maniak
Objavljeno

No ugotovu sm,da crkuje zarad glave,je bila kriva!

No zdj imam pa sledel problem,ki je,da ko zalepim šalčko fergazerja,da mi ne teče bencin ko miruje mi motor mori oz.ugasne ko dam gas.Ko pa je šalčka pritegnjena ne da je zalepljena pa motor dela,vendar ko je ugaasnjen mi teče bencin vn!!Zdj pa me zanima,če ga mogoče zaliva ko je šalčka zalepljena bi morau dat manjso dizo,ker imamd ve na izbiro.Zdej je 6,4 imam pa še 6,2.Ma do kako idejo?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
No ugotovu sm,da crkuje zarad glave,je bila kriva!

No zdj imam pa sledel problem,ki je,da ko zalepim šalčko fergazerja,da mi ne teče bencin ko miruje mi motor mori oz.ugasne ko dam gas.Ko pa je šalčka pritegnjena ne da je zalepljena pa motor dela,vendar ko je ugaasnjen mi teče bencin vn!!Zdj pa me zanima,če ga mogoče zaliva ko je šalčka zalepljena bi morau dat manjso dizo,ker imamd ve na izbiro.Zdej je 6,4 imam pa še 6,2.Ma do kako idejo?

Če misliš da dobi preveč bencina odpri fergazer zgoraj (dva vijaka). Daj "zajlo" ven iz valja in prestavi sponko, ki je na igli gor; pomeni, da bo priteklo malo manj bencina, ker bo igla bolj zapirala dizo.

Pa filter preglej da ni zabasan.

Popravljeno . Popravil Jakey89

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!