rumbi Objavljeno Maj 4, 2008 Opozori Objavljeno Maj 4, 2008 Ali mogoce kdo ve ,kje ima Vespa px 200 stevilko sasije,l.1986.Hvala.
orcus Objavljeno Maj 4, 2008 Opozori Objavljeno Maj 4, 2008 snami boke, mislim da je na tisti strani ko je rezervno kolo, ali pa je na strani motorja je pa na zadjem blatniku, ki je del karoserije če je bila vespa večkrat lakirana je lahko zalito z šprickitom, potem snami zadnje kolo in poglej iz notranje strani
T 120 Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Ali mogoce kdo ve ,kje ima Vespa px 200 stevilko sasije,l.1986.Hvala. Na tisti strani je kot motor. Nekje bolj na levi
gift Objavljeno Maj 12, 2008 Opozori Objavljeno Maj 12, 2008 Na tisti strani je kot motor. Nekje bolj na levi Številka vsaj pri moje je tako, je na isti strani ko je motor. Ko snameš dol pokrov, je št. točno na notranjem robu, cca. 20 cm pred koncem blatnika.
kovichas Objavljeno Maj 30, 2008 Opozori Objavljeno Maj 30, 2008 Zdravo! Imam vespo PX200 lepo ohranjenjo a je nazalost stala zadnjih 10 let. Glede na njeno starost in vse je prišlo do okvare na sklopki in vžigalni tuljavi. Glede samega popravila nebo problem saj imam kar nekaj izkušenj z popravljanjem motrojev a nevem kje bi dobil rezervne dela za mojo PX200. Resnicno jo zelim popraviti in upam da mi boste lahko pomagali z kaksnim odgovrom
T 120 Objavljeno Junij 2, 2008 Opozori Objavljeno Junij 2, 2008 Zdravo! Imam vespo PX200 lepo ohranjenjo a je nazalost stala zadnjih 10 let. Glede na njeno starost in vse je prišlo do okvare na sklopki in vžigalni tuljavi. Glede samega popravila nebo problem saj imam kar nekaj izkušenj z popravljanjem motrojev a nevem kje bi dobil rezervne dela za mojo PX200. Resnicno jo zelim popraviti in upam da mi boste lahko pomagali z kaksnim odgovrom Če hočeš originalne dele pojdi v Trst. Priporočam trgovino PADOVAN&ROETL, VIA FLAVIA 47, TRIESTE. Cene so res malo višje, ampak original je original. Če pa boš kupoval kopije pa imaš imaš v Trstu trgovine skoraj na vsakem vogalu. http://www.paginegialle.it/pg/cgi/pgms.cgi...083766&cb=0
Schmid87 Objavljeno Junij 2, 2008 Opozori Objavljeno Junij 2, 2008 Če hočeš originalne dele pojdi v Trst. Priporočam trgovino PADOVAN&ROETL, VIA FLAVIA 47, TRIESTE. Cene so res malo višje, ampak original je original. Če pa boš kupoval kopije pa imaš imaš v Trstu trgovine skoraj na vsakem vogalu. http://www.paginegialle.it/pg/cgi/pgms.cgi...083766&cb=0 pa še kšno nalepko kup. lepo poživi motor :)
T 120 Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 pa še kšno nalepko kup. lepo poživi motor :) Če rabiš še kakšno nalepko ni problema!Na Vespo te stvari pašejo nenormalno!
Passo Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 A kdo ve kej okol bobn zavor na vespah? Men neki spredna cuka :unsure: tk k da bi bla zvita, sam ne vem če je to sploh možn. Je pa ful nevarn, posebi na šudru al pa na mokri cesti, kr sploh ne morš z občutkom bremzat. :angry: Pa še neki: kak se vam kej tresejo vespe? Men se pr štantgasu ogledala ful, pol vmes je dobr, pr določenih obratih pa spet. In to tak, da se nič ne vid nazaj ... če to ni normaln :blink: (upam, da ne), a se da kak poštimat? Hvala! Passo B)
Drejči Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 enovaljniki se tresejo, tak to je. Novejši sicer manj kot starejši a meni moj enovaljni petstokubičnež tudi tako trese ogledala, da velikokrat ne vidim nič. To, da sem malo škilibuli pa verjetno tudi ne pomaga :)
Passo Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 O, hvala :P Pol je pa samo zarad zavor še problem ... kmalu bo treba še tehničnega delat, pa je serviser tk počasn :BUA: Že več ko 3 tedne čakam na števc, kaj bo šele za zavore :hmm: Lp Passo
T 120 Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 A kdo ve kej okol bobn zavor na vespah?Men neki spredna cuka :unsure: tk k da bi bla zvita, sam ne vem če je to sploh možn. Je pa ful nevarn, posebi na šudru al pa na mokri cesti, kr sploh ne morš z občutkom bremzat. :angry: Pa še neki: kak se vam kej tresejo vespe? Men se pr štantgasu ogledala ful, pol vmes je dobr, pr določenih obratih pa spet. In to tak, da se nič ne vid nazaj ... če to ni normaln :blink: (upam, da ne), a se da kak poštimat? Hvala! Passo B) Kaj zvita? Kako bo boben zvit! Na šodru pa mokri cesti je treba bit z vsako Vespo previdn, ker gre drugače vse po tleh.
pirrulz Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Kaj zvita? Kako bo boben zvit! Na šodru pa mokri cesti je treba bit z vsako Vespo previdn, ker gre drugače vse po tleh. + na Vespi je razmerje prednja/zadnja zavora obratno kot pri motorju (= glavna je zadnja zavora).
Passo Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Ja, to vse vem, ampak ful treses. Pa tk je, da ko se hitr peleš, sam zavibrira, če greš pa počasnej, pa kr zašteka, kr motor nima takega momenta. Se pa to zgodi z vsakim obratom sprednjega kolesa. K da bi na enem mestu bobna bolj prjel k na drugem. Zato sm pomislu da je kej zvit. Bom odpru zadevo, kr možno da je prišla kaka mast noter, pa zato "zdrsuje". Res ne vem :wacko: Zato mal dvomim da bi šlo skos tehničnega :krneki:
simonsi Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Če boben bremza cuka, potem je lahko boben jajčast ali pa so pakne toliko obrabljene, da neenakomerno primejo in ko primejo zablokirajo kolo.
Vale Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Ja, to vse vem, ampak ful treses. Pa tk je, da ko se hitr peleš, sam zavibrira, če greš pa počasnej, pa kr zašteka, kr motor nima takega momenta. Se pa to zgodi z vsakim obratom sprednjega kolesa. K da bi na enem mestu bobna bolj prjel k na drugem. Zato sm pomislu da je kej zvit. Bom odpru zadevo, kr možno da je prišla kaka mast noter, pa zato "zdrsuje". Res ne vem :wacko: Zato mal dvomim da bi šlo skos tehničnega :krneki: Kar navadi se :grim trese, vibrira, za zaviranje ti je pa že Pirrulz povedal :grim
Passo Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 To bi blo kr verjetno, simonsi. Bom prečekiru. Po drugi strani je pa to itak čar starih motorjev, da jih "čutiš" :kva2: vsaj glede motorja. Hočem pa varnost na prvem mestu, kukr se le da (pr vespi). Sam vprašu sem, da je ziher tut z mašino vse ok ... sicer je pa treba vsak stroj spoznat, posebi mal starejše, kr ma vsak svoje muhe :) Je pa tk, ker je to moj prvi motor, sm tut glede običajnih stvari včasih v dvomih ... bo že :D
Passo Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Torej, danes opravil tp. In to brez pripomb pregledovalca. :) Diagnoza defektnih zavor - zvit (jajčast) bobn. Ga bo mehanik dal na stružnco, pol pa menda bo :worship: Edin neki mi ni jasn: Kak za vraga lahk zviješ bobn, če je dobesedno skrit in obdan z gumo? :headbang: Svašta ... :alien1:
simonsi Objavljeno Junij 14, 2008 Opozori Objavljeno Junij 14, 2008 Neenakomerna obraba. Torej ni zvit ali poškodovan, jajčast je pa bolj nazoren opis in ne nujno dobeseden.
Passo Objavljeno Junij 15, 2008 Opozori Objavljeno Junij 15, 2008 Aha, to je pa že bolj logično in verjetno. :blush: Hvala za pojasnila!
kovichas Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Evo jst pa ponovno se eno vprasanje! :rolleyes: sklopka :unsure: lamele so se mi zaleple skupi in sem jo razdru in je bla pouna ola zdej pa kukr jst vm pr veceni 2taktnih motorjev je sklopka oljna kaj pa pri vespi ? ja pa tudi res da so lamele malo zakurjene in ce mi gdo zna povedati kolko so lahko! Bom dau tud slike ce je treba pa tko al tko morm ta motor porihtat pocas ampak bo :D aja pa se cinkšpula nevem a je to problem na njej al kje drugje :P motor dela 15 min nato ugasne in se mal ohladi in spet dela normalno ali je to cinkšpula ali kaj drugega. Ker sem govoril z nekaj mehankarji pa noben neve cist tocno? Hvala za odgovore! lp
Passo Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Uuuu, izmuzljiva sklopka ... Ja, je oljna sklopka. :yes: piše v servisni knjižici :OK: Kar se zakurjenih lamel tiče ne vem točno, ampak mislim, da to ni kul :BUA: ne bom pa trdil, sj pr teh letih se mora obraba poznat. Osebni predlog je, da je treba spucat, pa sveže olje not. Če dela, pol ne spreminjat ali menjavat. Cinšpula pa ne vem kaj je ... Če pa ugaša, ni izključeno, da je kej z dovodom goriva narobe (mogoč zamašen ali slabo pretočen). Veliko sreče! Passo
Passo Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Aja, pa z ugašanjem je lahk povezana tut svečka .... da nima prave toplotne vrednosti. Al neki takega, tut tega ne vem točno. Svečke za px 200 bi nj ble: Lodge 2 HNL; Bosch W5C; Champion N4C AC 43 XL :naughty:
kovichas Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Aja cool :rolleyes: pol pravs oljna :worship: dobr dobr a to jemle olje iz menjalnika al iz kje al morm posebi kej :? morm rect da jst sm to vespo nekak podedvu in zdej pocas rihtam tko da bo za pelat :wub: sam je pa cist huda drgac! skor nova (4700km) pa res tko sekr uredu use drugo sam mal rab ljubezni :P aj pa se ker ole a rabm to? P.S. cinkšpula=vžigalna tuljava, ali CDI v angleščini. drgač pa nalepša ti hvala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se