Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

snami boke, mislim da je na tisti strani ko je rezervno kolo, ali pa je na strani motorja

je pa na zadjem blatniku, ki je del karoserije

če je bila vespa večkrat lakirana je lahko zalito z šprickitom, potem snami zadnje kolo in poglej iz notranje strani

Objavljeno
Ali mogoce kdo ve ,kje ima Vespa px 200 stevilko sasije,l.1986.Hvala.

Na tisti strani je kot motor. Nekje bolj na levi

Objavljeno
Na tisti strani je kot motor. Nekje bolj na levi

Številka vsaj pri moje je tako, je na isti strani ko je motor.

Ko snameš dol pokrov, je št. točno na notranjem robu, cca. 20 cm pred koncem blatnika.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Zdravo! Imam vespo PX200 lepo ohranjenjo a je nazalost stala zadnjih 10 let. Glede na njeno starost in vse je prišlo do okvare na sklopki in vžigalni tuljavi. Glede samega popravila nebo problem saj imam kar nekaj izkušenj z popravljanjem motrojev a nevem kje bi dobil rezervne dela za mojo PX200. Resnicno jo zelim popraviti in upam da mi boste lahko pomagali z kaksnim odgovrom
Objavljeno
Zdravo! Imam vespo PX200 lepo ohranjenjo a je nazalost stala zadnjih 10 let. Glede na njeno starost in vse je prišlo do okvare na sklopki in vžigalni tuljavi. Glede samega popravila nebo problem saj imam kar nekaj izkušenj z popravljanjem motrojev a nevem kje bi dobil rezervne dela za mojo PX200. Resnicno jo zelim popraviti in upam da mi boste lahko pomagali z kaksnim odgovrom

Če hočeš originalne dele pojdi v Trst. Priporočam trgovino PADOVAN&ROETL, VIA FLAVIA 47, TRIESTE. Cene so res malo višje, ampak original je original. Če pa boš kupoval kopije pa imaš imaš v Trstu trgovine skoraj na vsakem vogalu.

http://www.paginegialle.it/pg/cgi/pgms.cgi...083766&cb=0

Objavljeno
Če hočeš originalne dele pojdi v Trst. Priporočam trgovino PADOVAN&ROETL, VIA FLAVIA 47, TRIESTE. Cene so res malo višje, ampak original je original. Če pa boš kupoval kopije pa imaš imaš v Trstu trgovine skoraj na vsakem vogalu.

http://www.paginegialle.it/pg/cgi/pgms.cgi...083766&cb=0

pa še kšno nalepko kup. lepo poživi motor :)

Objavljeno
pa še kšno nalepko kup. lepo poživi motor :)

Če rabiš še kakšno nalepko ni problema!Na Vespo te stvari pašejo nenormalno!

Objavljeno

A kdo ve kej okol bobn zavor na vespah?

Men neki spredna cuka :unsure: tk k da bi bla zvita, sam ne vem če je to sploh možn.

Je pa ful nevarn, posebi na šudru al pa na mokri cesti, kr sploh ne morš z občutkom bremzat. :angry:

Pa še neki: kak se vam kej tresejo vespe? Men se pr štantgasu ogledala ful, pol vmes je dobr,

pr določenih obratih pa spet. In to tak, da se nič ne vid nazaj ... če to ni normaln :blink: (upam, da ne),

a se da kak poštimat?

Hvala!

Passo B)

Objavljeno

enovaljniki se tresejo, tak to je. Novejši sicer manj kot starejši a meni moj enovaljni petstokubičnež tudi tako trese ogledala, da velikokrat ne vidim nič. To, da sem malo škilibuli pa verjetno tudi ne pomaga :)

Objavljeno

O, hvala :P

Pol je pa samo zarad zavor še problem ... kmalu bo treba še tehničnega delat, pa je serviser tk počasn :BUA:

Že več ko 3 tedne čakam na števc, kaj bo šele za zavore :hmm:

Lp

Passo

Objavljeno

kaj pa morš uštimat pr bremzah?

Objavljeno
A kdo ve kej okol bobn zavor na vespah?

Men neki spredna cuka :unsure: tk k da bi bla zvita, sam ne vem če je to sploh možn.

Je pa ful nevarn, posebi na šudru al pa na mokri cesti, kr sploh ne morš z občutkom bremzat. :angry:

Pa še neki: kak se vam kej tresejo vespe? Men se pr štantgasu ogledala ful, pol vmes je dobr,

pr določenih obratih pa spet. In to tak, da se nič ne vid nazaj ... če to ni normaln :blink: (upam, da ne),

a se da kak poštimat?

Hvala!

Passo B)

Kaj zvita? Kako bo boben zvit! Na šodru pa mokri cesti je treba bit z vsako Vespo previdn, ker gre drugače vse po tleh.

Objavljeno
Kaj zvita? Kako bo boben zvit! Na šodru pa mokri cesti je treba bit z vsako Vespo previdn, ker gre drugače vse po tleh.

+ na Vespi je razmerje prednja/zadnja zavora obratno kot pri motorju (= glavna je zadnja zavora).

Objavljeno

Ja, to vse vem, ampak ful treses. Pa tk je, da ko se hitr peleš, sam zavibrira,

če greš pa počasnej, pa kr zašteka, kr motor nima takega momenta.

Se pa to zgodi z vsakim obratom sprednjega kolesa. K da bi na enem mestu bobna bolj prjel k na drugem.

Zato sm pomislu da je kej zvit.

Bom odpru zadevo, kr možno da je prišla kaka mast noter, pa zato "zdrsuje". Res ne vem :wacko:

Zato mal dvomim da bi šlo skos tehničnega :krneki:

Objavljeno

Če boben bremza cuka, potem je lahko boben jajčast ali pa so pakne toliko obrabljene, da neenakomerno primejo in ko primejo zablokirajo kolo.

Objavljeno
Ja, to vse vem, ampak ful treses. Pa tk je, da ko se hitr peleš, sam zavibrira,

če greš pa počasnej, pa kr zašteka, kr motor nima takega momenta.

Se pa to zgodi z vsakim obratom sprednjega kolesa. K da bi na enem mestu bobna bolj prjel k na drugem.

Zato sm pomislu da je kej zvit.

Bom odpru zadevo, kr možno da je prišla kaka mast noter, pa zato "zdrsuje". Res ne vem :wacko:

Zato mal dvomim da bi šlo skos tehničnega :krneki:

Kar navadi se :grim trese, vibrira, za zaviranje ti je pa že Pirrulz povedal :grim

Objavljeno

To bi blo kr verjetno, simonsi. Bom prečekiru.

Po drugi strani je pa to itak čar starih motorjev, da jih "čutiš" :kva2: vsaj glede motorja.

Hočem pa varnost na prvem mestu, kukr se le da (pr vespi).

Sam vprašu sem, da je ziher tut z mašino vse ok ... sicer je pa treba vsak stroj spoznat,

posebi mal starejše, kr ma vsak svoje muhe :)

Je pa tk, ker je to moj prvi motor, sm tut glede običajnih stvari včasih v dvomih ...

bo že :D

Objavljeno

Torej, danes opravil tp. In to brez pripomb pregledovalca. :)

Diagnoza defektnih zavor - zvit (jajčast) bobn. Ga bo mehanik dal na stružnco, pol pa menda bo :worship:

Edin neki mi ni jasn: Kak za vraga lahk zviješ bobn, če je dobesedno skrit in obdan z gumo? :headbang:

Svašta ... :alien1:

Objavljeno

Neenakomerna obraba.

Torej ni zvit ali poškodovan, jajčast je pa bolj nazoren opis in ne nujno dobeseden.

Objavljeno

Aha, to je pa že bolj logično in verjetno. :blush:

Hvala za pojasnila!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo jst pa ponovno se eno vprasanje! :rolleyes: sklopka :unsure: lamele so se mi zaleple skupi in sem jo razdru in je bla pouna ola zdej pa kukr jst vm pr veceni 2taktnih motorjev je sklopka oljna kaj pa pri vespi ? ja pa tudi res da so lamele malo zakurjene in ce mi gdo zna povedati kolko so lahko! Bom dau tud slike ce je treba pa tko al tko morm ta motor porihtat pocas ampak bo :D aja pa se cinkšpula nevem a je to problem na njej al kje drugje :P motor dela 15 min nato ugasne in se mal ohladi in spet dela normalno ali je to cinkšpula ali kaj drugega. Ker sem govoril z nekaj mehankarji pa noben neve cist tocno?

Hvala za odgovore!

lp

Objavljeno

Uuuu, izmuzljiva sklopka ...

Ja, je oljna sklopka. :yes: piše v servisni knjižici :OK:

Kar se zakurjenih lamel tiče ne vem točno, ampak mislim, da to ni kul :BUA: ne bom pa trdil, sj pr teh letih se mora obraba poznat. Osebni predlog je, da je treba spucat, pa sveže olje not. Če dela, pol ne spreminjat ali menjavat.

Cinšpula pa ne vem kaj je ...

Če pa ugaša, ni izključeno, da je kej z dovodom goriva narobe (mogoč zamašen ali slabo pretočen).

Veliko sreče!

Passo

Objavljeno

Aja, pa z ugašanjem je lahk povezana tut svečka .... da nima prave toplotne vrednosti.

Al neki takega, tut tega ne vem točno.

Svečke za px 200 bi nj ble: Lodge 2 HNL; Bosch W5C; Champion N4C AC 43 XL :naughty:

Objavljeno

Aja cool :rolleyes: pol pravs oljna :worship: dobr dobr a to jemle olje iz menjalnika al iz kje al morm posebi kej :? morm rect da jst sm to vespo nekak podedvu in zdej pocas rihtam tko da bo za pelat :wub: sam je pa cist huda drgac! skor nova (4700km) pa res tko sekr uredu use drugo sam mal rab ljubezni :P aj pa se ker ole a rabm to?

P.S. cinkšpula=vžigalna tuljava, ali CDI v angleščini.

drgač pa nalepša ti hvala!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!