bikez Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Na koliko "pumpate" gume na vaših motorjih? Jaz sem ravno včeraj preveril in je imela prva 2.2bara, zadnja pa 2.7bara (priznam, da nisem prej preverjal :blush: ), kar pomeni, da bom verjetno moral zadnjo malo spustiti??? Verjetno tudi to pripomore k stresanju zadnjega konca motorja pri pospeševanju iz ovinka :hmm:
HHV Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 ... kar pomeni, da bom verjetno moral zadnjo malo spustiti??? Verjetno tudi to pripomore k stresanju zadnjega konca motorja pri pospeševanju iz ovinka :hmm: Prva 0.8 at, zadnja pa malo več, 0.9at. :evilgrin: Ma nimaš kaj pospeševat iz ovinka, če še osnovnih podatkov o motorju ne obvladaš. :angry: Parkiraj v garažo, izpusti bencin in poliraj in maži gume z glicerinom! :grim (SvaštaPičkaRodiPress)
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Prva 0.8 at, zadnja pa malo več, 0.9at. :evilgrin: Ma nimaš kaj pospeševat iz ovinka, če še osnovnih podatkov o motorju ne obvladaš. :angry: Parkiraj v garažo, izpusti bencin in poliraj in maži gume z glicerinom! :grim (SvaštaPičkaRodiPress) tebe se vidi da te je cajt povozo, atmosfere so že zdavnaj zastarale in prepovedane enote... dandanes se tlak v gumah meri v kPa (kilopascali), pa ajde tud še v barih, ker so vsi tak navajeni... :D
bikez Objavljeno Maj 16, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Prva 0.8 at, zadnja pa malo več, 0.9at. :evilgrin: Ma nimaš kaj pospeševat iz ovinka, če še osnovnih podatkov o motorju ne obvladaš. :angry: Parkiraj v garažo, izpusti bencin in poliraj in maži gume z glicerinom! :grim (SvaštaPičkaRodiPress) Hehe. SvaštaPičkarodi.Press. Tukaj se popolnoma strinjava :yawn: Sedaj pa še kaj pametnega povej :lol1:
HHV Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 tebe se vidi da te je cajt povozo, atmosfere so že zdavnaj zastarale in prepovedane enote...... Če se ti zdijo mere prave, bodo zate tudi enote dobra. :whistle: Kar napumpaj po mojem priporočilu, enote izberi sam pa adje gasaaaaaa! :evilgrin: Hehe. SvaštaPičkarodi.Press. Tukaj se popolnoma strinjava :yawn: Sedaj pa še kaj pametnega povej :lol1: In kaj naj napišem bumbarju, ki odpre temo z naslovom "... cesta vs dirkališče" :doze: in še osnovnih navodil za svoj motor ne pozna? Da mora auspuh nazaj gledat, ko se pelje? :grim
RAF Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 tebe se vidi da te je cajt povozo, atmosfere so že zdavnaj zastarale in prepovedane enote... dandanes se tlak v gumah meri v kPa (kilopascali), pa ajde tud še v barih, ker so vsi tak navajeni... :D Lej...jest sm pa vidu da piše 45 PSI...kaj je pa to??? prepovedana enota mogoč....ne trosi buč če ne veš...na mojih piše max load at 45 PSI...in ko boš šel iskat je po pounds per square inch...kar je prepovedana enota...bo treba gumarje dat na evropsko sodišče verjetno a?
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 (popravljeno) Lej...jest sm pa vidu da piše 45 PSI...kaj je pa to??? prepovedana enota mogoč....ne trosi buč če ne veš...na mojih piše max load at 45 PSI...in ko boš šel iskat je po pounds per square inch...kar je prepovedana enota...bo treba gumarje dat na evropsko sodišče verjetno a? ne pametnjakovič, PSI je anglosaška enota, ki se pač uporablja v državah kjer uporabljajo te enote...tako kot oni uporabljajo čevlje namesto metrov, imperialne galone, namesto litrov, itd...to so pač njihove enote in niso zastarele tak kot atmosfere ali konji in podobno.... Popravljeno Maj 16, 2008. Popravil _Nejkoo_
Fresh_ales Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 predlagam da pogledas v navodila motorja, ali poklices na servis kjer servisirajo tip in znamko motorja ki ga imas... Jaz imam zadaj: 2.7 Bar spredaj: 2.4 Bar motor: Fazer 600
HHV Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 predlagam da pogledas v navodila motorja, ali poklices na servis kjer servisirajo tip in znamko motorja ki ga imas... In naj povpraša še za koliko naj pumpa za cesto in koliko za pisto! Za katero gumo gre, pa itak nima veze. :whistle:
bikez Objavljeno Maj 16, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Če se ti zdijo mere prave, bodo zate tudi enote dobra. :whistle: Kar napumpaj po mojem priporočilu, enote izberi sam pa adje gasaaaaaa! :evilgrin: In kaj naj napišem bumbarju, ki odpre temo z naslovom "... cesta vs dirkališče" :doze: in še osnovnih navodil za svoj motor ne pozna? Da mora auspuh nazaj gledat, ko se pelje? :grim Bumbar si kvečjem ti, vsaj zame :headbang: . Če še ne veš, se na dirkališču guma malo spusti (zato sem napisal cesta vs. dirkališče). Zakaj, bi lahko vedel, ker si vseved. Kolikšen je priporočljiv tlak v gumah je možno prebrati tudi iz manuala. Ampak jebi ga. Vulkanizerji pumpajo gume na več kot piše v manualu. Vsaj pri avtomobilih je to zelo odčitno in tudi na motorjih. In če kaj ne vem, vprašam, ker se nisem rodil pameten kot si se ti. Samo pazi, da te rusi ne vzamejo :lol1: . P.S. V kolikor voziš pony-a je vseeno al 1 bar al pa 5 barov. Če imaš še kaj butastega za povedat prosim na PM, da ne smetiva :winkiss: SHREDDER 1
RAF Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Nejko za tvoj info so vse enote ki si jih naštel naj ne bi uporabljale...in če bi bli "pošteni" takšnih izdelkov pr nas ne bi smel bit... Sicer se pa PSI pa še kaka druga enota lahko uporablja v Sloveniji, ampak kot izjema in je posebej definirano v Uradnem listu, drugače se pa ne sme...
HHV Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Bumbar si kvečjem ti, vsaj zame :headbang: . Če še ne veš, se na dirkališču guma malo spusti (zato sem napisal cesta vs. dirkališče). Zakaj, bi lahko vedel, ker si vseved. Kolikšen je priporočljiv tlak v gumah je možno prebrati tudi iz manuala. Ampak jebi ga. Vulkanizerji pumpajo gume na več kot piše v manualu. Vsaj pri avtomobilih je to zelo odčitno in tudi na motorjih. In če kaj ne vem, vprašam, ker se nisem rodil pameten kot si se ti. Samo pazi, da te rusi ne vzamejo :lol1: . P.S. V kolikor voziš pony-a je vseeno al 1 bar al pa 5 barov. Če imaš še kaj butastega za povedat prosim na PM, da ne smetiva :winkiss: Uaaauuuuu, prolio se Brihtol. :blink: Bumbar, malo se nauči še, potlej pa naprej. Zaenkrat si preveč prozoren zelenec, da bi te bilo resno jemati in ponavljati že stokrat napisane napotke na tem forumu. Ponyja smo pa žal pred več leti upokojili (beri razsuli). Sedaj bo kmalu doma Youngster (Hope so). Dokaz o tem, da sem že z Rusi imaš pa pod politiko. A previdno kukaj tja! (TiKarSCestnoGumoNaPistoPa FejstGasPress) SHREDDER 1
Jure Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Jaz pumpam 2.5 zadaj in 2.3 spredaj na cesti in 1.9 zadaj 2.1 spredaj na pisti. Imam pa za pisto navadno druge gume kot za cesto.
bikez Objavljeno Maj 16, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 (TiKarSCestnoGumoNaPistoPa FejstGasPress) No sam tolk, da veš, da se da z gumo Bridgestone Battlax BT002 čist akamot peljati po cesti in po dirkališču cel dan (preverjeno). Z gumo Tigar pa ne gre in ne gre. Bo treba mal v šolo it, pa 30 let stare gume zamenjat. Nič ne pomaga glicerin. StaraŠolaJeZrjavela.press :topic: Še malo provokacije. Ne reče se pista ampak dirkališče. Ker na dirkališču se dirka na pisti pa pristaja. No, sedaj ne bom več repliciral na tvoje pametne poste, ker z bičkarji in amebami se mi ne da ukvarjat. ŠKoda.Časa.press
bikez Objavljeno Maj 16, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Jaz pumpam 2.5 zadaj in 2.3 spredaj na cesti in 1.9 zadaj 2.1 spredaj na pisti. Imam pa za pisto navadno druge gume kot za cesto. Končno se je javil nekdo, ki zadevo obvlada in ne otresuje gobca :worship: :worship: SHREDDER 1
Brdaus Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Jest za na cesto spredaj 2.5 zadaj 2.9 Mislm, da majo po večini tko napumpane. Za na pisto pa nebi vedu povedat. Praši kakega Suzukija, al pa kakega od dirkačev.
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Nejko za tvoj info so vse enote ki si jih naštel naj ne bi uporabljale...in če bi bli "pošteni" takšnih izdelkov pr nas ne bi smel bit...Sicer se pa PSI pa še kaka druga enota lahko uporablja v Sloveniji, ampak kot izjema in je posebej definirano v Uradnem listu, drugače se pa ne sme... se uporabljajo, ampak se naj ne bi v sloveniji... Jest za na cesto spredaj 2.5 zadaj 2.9 Mislm, da majo po večini tko napumpane. Za na pisto pa nebi vedu povedat. Praši kakega Suzukija, al pa kakega od dirkačev. hehe ti si pravi cestni dirkač ha...drugač pa ja jaz mam tut na cesti 2.9 2.5, za marof sem zadnjič spustil obe za 0.1 bar, ampak izkušeni rejserji so rekli da je boljše malo bolj spustit, tak da zaj za naslednič za na pisto (marof) bom spusto na 2.3 sprednjo, 2.5 zadnjo
Jure Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 2.3, 2.5 se mi zdi malo preveč za na pisto. No bo še kakšen mojster marofa povedal kaj se najbol obnese tam..
HHV Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 No in sedaj se bo vsem po malo zdelo... :doze: Kar igrajte se, pa bomo potem videli "bičkarje in amebe". Mogoče vam bo takrat kapnilo, da je guma vaša edina vez med življenjem in smrtjo. (FabrkeInDirkačiSoPaItakButlniPress)
stuhec Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 predlagam da pogledas v navodila motorja, ali poklices na servis kjer servisirajo tip in znamko motorja ki ga imas...Jaz imam zadaj: 2.7 Bar spredaj: 2.4 Bar motor: Fazer 600 pa kolk kg vozi ta fazer ostalo pa so ti povedali, poleg tega pa misliš serviserji vse znajo, če sploh privat motorja nimajo :naughty:
simonsi Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 No in sedaj se bo vsem po malo zdelo... :doze: Kar igrajte se, pa bomo potem videli "bičkarje in amebe". Mogoče vam bo takrat kapnilo, da je guma vaša edina vez med življenjem in smrtjo. (FabrkeInDirkačiSoPaItakButlniPress) Kaj se oglašaš, če nimaš pojma zakaj se sploh gre.
Jure Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Tudi jaz ne razumem kaj točno ima razglabljanje o življenju in smrti s tem, če pač primerjamo kakšen tlak se najbolje obnese na cesti in kakšen na dirkališču.. Jaz se pač za cesto držim priporočil users manuala zamoj motocikel, na pisti pa nasvetov bolj izkušenih. Za kakšen tlak gre, sem pa že napisal nekaj objav nazaj. Res ne vem kje je problem v tej temi, da je potrebno pisat še kaj drugega kakor kakor povedat svojo izkušnjo in mnenje kaj je najbolje. :unsure:
misty Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 odvisno od piste in od občutka. sprednjo 2.0-2.2 zadnjo 1.9-2.2 zadnjo ponavadi malenkost manj kot sprednjo Lani sem zasledil, da so na novem marofu pumpali zadnjo 209 GP na 1.5 bar, ker so fantje pri tem tlaku izmerili optimalno temperaturo gume zgolj kot zanimivost pa še OPOZORILO: vse to velja za hladne gume!!! Da ne bo kdo vročih direkt iz piste spuščal na 2.0 ali manj HHV, guma napumpana na 2.5 in 2.9 je na pisti nevarna buteljbrihtni
Jure Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 Glede 209 gp in 1.5 je možno, da so imeli NTEC gumo. Če so že bile takrat sploh.. NTEC se namreč pumpajo hladne tudi tja 1.2-1.4 , oziroma tople 1.5-1.7 kakor sem zasledil v enem pdf fajlu od Dunlopovih tekmovalnih pnevmatik (ntec izvedba). Med hladno in gumo na delavni temperaturi pa naj bi bilo cca 0.3 bara razlike.
snoopy Objavljeno Maj 16, 2008 Opozori Objavljeno Maj 16, 2008 (popravljeno) Jst svojo z gumo napumpam isto če sm spredi al pa zadi...važn da drži pa da ne spušča...če je pa ql šansa se pa tut brez gume da dobr položit :evilgrin: :evilgrin: Popravljeno Maj 16, 2008. Popravil snoopy
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se