Jump to content

Tlak v pnevmatikah


bikez

Recommended Posts

Na koliko "pumpate" gume na vaših motorjih? Jaz sem ravno včeraj preveril in je imela prva 2.2bara, zadnja pa 2.7bara (priznam, da nisem prej preverjal :blush: ), kar pomeni, da bom verjetno moral zadnjo malo spustiti??? Verjetno tudi to pripomore k stresanju zadnjega konca motorja pri pospeševanju iz ovinka :hmm:

Link to comment
Share on other sites

... kar pomeni, da bom verjetno moral zadnjo malo spustiti??? Verjetno tudi to pripomore k stresanju zadnjega konca motorja pri pospeševanju iz ovinka :hmm:

Prva 0.8 at, zadnja pa malo več, 0.9at. :evilgrin:

Ma nimaš kaj pospeševat iz ovinka, če še osnovnih podatkov o motorju ne obvladaš. :angry:

Parkiraj v garažo, izpusti bencin in poliraj in maži gume z glicerinom! :grim

(SvaštaPičkaRodiPress)

Link to comment
Share on other sites

Prva 0.8 at, zadnja pa malo več, 0.9at. :evilgrin:

Ma nimaš kaj pospeševat iz ovinka, če še osnovnih podatkov o motorju ne obvladaš. :angry:

Parkiraj v garažo, izpusti bencin in poliraj in maži gume z glicerinom! :grim

(SvaštaPičkaRodiPress)

tebe se vidi da te je cajt povozo, atmosfere so že zdavnaj zastarale in prepovedane enote... dandanes se tlak v gumah meri v kPa (kilopascali), pa ajde tud še v barih, ker so vsi tak navajeni... :D

Link to comment
Share on other sites

Prva 0.8 at, zadnja pa malo več, 0.9at. :evilgrin:

Ma nimaš kaj pospeševat iz ovinka, če še osnovnih podatkov o motorju ne obvladaš. :angry:

Parkiraj v garažo, izpusti bencin in poliraj in maži gume z glicerinom! :grim

(SvaštaPičkaRodiPress)

Hehe. SvaštaPičkarodi.Press. Tukaj se popolnoma strinjava :yawn:

Sedaj pa še kaj pametnega povej :lol1:

Link to comment
Share on other sites

tebe se vidi da te je cajt povozo, atmosfere so že zdavnaj zastarale in prepovedane enote......

Če se ti zdijo mere prave, bodo zate tudi enote dobra. :whistle:

Kar napumpaj po mojem priporočilu, enote izberi sam pa adje gasaaaaaa! :evilgrin:

Hehe. SvaštaPičkarodi.Press. Tukaj se popolnoma strinjava :yawn:

Sedaj pa še kaj pametnega povej :lol1:

In kaj naj napišem bumbarju, ki odpre temo z naslovom "... cesta vs dirkališče" :doze: in še osnovnih navodil za svoj motor ne pozna? Da mora auspuh nazaj gledat, ko se pelje? :grim

Link to comment
Share on other sites

tebe se vidi da te je cajt povozo, atmosfere so že zdavnaj zastarale in prepovedane enote... dandanes se tlak v gumah meri v kPa (kilopascali), pa ajde tud še v barih, ker so vsi tak navajeni... :D

Lej...jest sm pa vidu da piše 45 PSI...kaj je pa to??? prepovedana enota mogoč....ne trosi buč če ne veš...na mojih piše max load at 45 PSI...in ko boš šel iskat je po pounds per square inch...kar je prepovedana enota...bo treba gumarje dat na evropsko sodišče verjetno a?

Link to comment
Share on other sites

Lej...jest sm pa vidu da piše 45 PSI...kaj je pa to??? prepovedana enota mogoč....ne trosi buč če ne veš...na mojih piše max load at 45 PSI...in ko boš šel iskat je po pounds per square inch...kar je prepovedana enota...bo treba gumarje dat na evropsko sodišče verjetno a?

ne pametnjakovič, PSI je anglosaška enota, ki se pač uporablja v državah kjer uporabljajo te enote...tako kot oni uporabljajo čevlje namesto metrov, imperialne galone, namesto litrov, itd...to so pač njihove enote in niso zastarele tak kot atmosfere ali konji in podobno....

Edited by _Nejkoo_
Link to comment
Share on other sites

predlagam da pogledas v navodila motorja, ali poklices na servis kjer servisirajo tip in znamko motorja ki ga imas...

Jaz imam

zadaj: 2.7 Bar

spredaj: 2.4 Bar

motor: Fazer 600

Link to comment
Share on other sites

predlagam da pogledas v navodila motorja, ali poklices na servis kjer servisirajo tip in znamko motorja ki ga imas...

In naj povpraša še za koliko naj pumpa za cesto in koliko za pisto!

Za katero gumo gre, pa itak nima veze. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Če se ti zdijo mere prave, bodo zate tudi enote dobra. :whistle:

Kar napumpaj po mojem priporočilu, enote izberi sam pa adje gasaaaaaa! :evilgrin:

In kaj naj napišem bumbarju, ki odpre temo z naslovom "... cesta vs dirkališče" :doze: in še osnovnih navodil za svoj motor ne pozna? Da mora auspuh nazaj gledat, ko se pelje? :grim

Bumbar si kvečjem ti, vsaj zame :headbang: . Če še ne veš, se na dirkališču guma malo spusti (zato sem napisal cesta vs. dirkališče). Zakaj, bi lahko vedel, ker si vseved. Kolikšen je priporočljiv tlak v gumah je možno prebrati tudi iz manuala. Ampak jebi ga. Vulkanizerji pumpajo gume na več kot piše v manualu. Vsaj pri avtomobilih je to zelo odčitno in tudi na motorjih. In če kaj ne vem, vprašam, ker se nisem rodil pameten kot si se ti. Samo pazi, da te rusi ne vzamejo :lol1: .

P.S. V kolikor voziš pony-a je vseeno al 1 bar al pa 5 barov. Če imaš še kaj butastega za povedat prosim na PM, da ne smetiva :winkiss:

Link to comment
Share on other sites

Nejko za tvoj info so vse enote ki si jih naštel naj ne bi uporabljale...in če bi bli "pošteni" takšnih izdelkov pr nas ne bi smel bit...

Sicer se pa PSI pa še kaka druga enota lahko uporablja v Sloveniji, ampak kot izjema in je posebej definirano v Uradnem listu, drugače se pa ne sme...

Link to comment
Share on other sites

Bumbar si kvečjem ti, vsaj zame :headbang: . Če še ne veš, se na dirkališču guma malo spusti (zato sem napisal cesta vs. dirkališče). Zakaj, bi lahko vedel, ker si vseved. Kolikšen je priporočljiv tlak v gumah je možno prebrati tudi iz manuala. Ampak jebi ga. Vulkanizerji pumpajo gume na več kot piše v manualu. Vsaj pri avtomobilih je to zelo odčitno in tudi na motorjih. In če kaj ne vem, vprašam, ker se nisem rodil pameten kot si se ti. Samo pazi, da te rusi ne vzamejo :lol1: .

P.S. V kolikor voziš pony-a je vseeno al 1 bar al pa 5 barov. Če imaš še kaj butastega za povedat prosim na PM, da ne smetiva :winkiss:

Uaaauuuuu, prolio se Brihtol. :blink:

Bumbar, malo se nauči še, potlej pa naprej. Zaenkrat si preveč prozoren zelenec, da bi te bilo resno jemati in ponavljati že stokrat napisane napotke na tem forumu. Ponyja smo pa žal pred več leti upokojili (beri razsuli). Sedaj bo kmalu doma Youngster (Hope so).

Dokaz o tem, da sem že z Rusi imaš pa pod politiko. A previdno kukaj tja!

(TiKarSCestnoGumoNaPistoPa FejstGasPress)

Link to comment
Share on other sites

Jaz pumpam 2.5 zadaj in 2.3 spredaj na cesti in 1.9 zadaj 2.1 spredaj na pisti. Imam pa za pisto navadno druge gume kot za cesto.

Link to comment
Share on other sites

(TiKarSCestnoGumoNaPistoPa FejstGasPress)

No sam tolk, da veš, da se da z gumo Bridgestone Battlax BT002 čist akamot peljati po cesti in po dirkališču cel dan (preverjeno). Z gumo Tigar pa ne gre in ne gre.

Bo treba mal v šolo it, pa 30 let stare gume zamenjat. Nič ne pomaga glicerin. StaraŠolaJeZrjavela.press

:topic: Še malo provokacije. Ne reče se pista ampak dirkališče. Ker na dirkališču se dirka na pisti pa pristaja.

No, sedaj ne bom več repliciral na tvoje pametne poste, ker z bičkarji in amebami se mi ne da ukvarjat. ŠKoda.Časa.press

Link to comment
Share on other sites

Jaz pumpam 2.5 zadaj in 2.3 spredaj na cesti in 1.9 zadaj 2.1 spredaj na pisti. Imam pa za pisto navadno druge gume kot za cesto.

Končno se je javil nekdo, ki zadevo obvlada in ne otresuje gobca :worship: :worship:

Link to comment
Share on other sites

Jest za na cesto spredaj 2.5 zadaj 2.9 Mislm, da majo po večini tko napumpane. Za na pisto pa nebi vedu povedat. Praši kakega Suzukija, al pa kakega od dirkačev.

Link to comment
Share on other sites

Nejko za tvoj info so vse enote ki si jih naštel naj ne bi uporabljale...in če bi bli "pošteni" takšnih izdelkov pr nas ne bi smel bit...

Sicer se pa PSI pa še kaka druga enota lahko uporablja v Sloveniji, ampak kot izjema in je posebej definirano v Uradnem listu, drugače se pa ne sme...

se uporabljajo, ampak se naj ne bi v sloveniji...

Jest za na cesto spredaj 2.5 zadaj 2.9 Mislm, da majo po večini tko napumpane. Za na pisto pa nebi vedu povedat. Praši kakega Suzukija, al pa kakega od dirkačev.

hehe ti si pravi cestni dirkač ha...drugač pa ja jaz mam tut na cesti 2.9 2.5, za marof sem zadnjič spustil obe za 0.1 bar, ampak izkušeni rejserji so rekli da je boljše malo bolj spustit, tak da zaj za naslednič za na pisto (marof) bom spusto na 2.3 sprednjo, 2.5 zadnjo

Link to comment
Share on other sites

2.3, 2.5 se mi zdi malo preveč za na pisto. No bo še kakšen mojster marofa povedal kaj se najbol obnese tam..

Link to comment
Share on other sites

No in sedaj se bo vsem po malo zdelo... :doze:

Kar igrajte se, pa bomo potem videli "bičkarje in amebe".

Mogoče vam bo takrat kapnilo, da je guma vaša edina vez med življenjem in smrtjo.

(FabrkeInDirkačiSoPaItakButlniPress)

Link to comment
Share on other sites

predlagam da pogledas v navodila motorja, ali poklices na servis kjer servisirajo tip in znamko motorja ki ga imas...

Jaz imam

zadaj: 2.7 Bar

spredaj: 2.4 Bar

motor: Fazer 600

pa kolk kg vozi ta fazer

ostalo pa so ti povedali, poleg tega pa misliš serviserji vse znajo, če sploh privat motorja nimajo :naughty:

Link to comment
Share on other sites

No in sedaj se bo vsem po malo zdelo... :doze:

Kar igrajte se, pa bomo potem videli "bičkarje in amebe".

Mogoče vam bo takrat kapnilo, da je guma vaša edina vez med življenjem in smrtjo.

(FabrkeInDirkačiSoPaItakButlniPress)

Kaj se oglašaš, če nimaš pojma zakaj se sploh gre.

Link to comment
Share on other sites

Tudi jaz ne razumem kaj točno ima razglabljanje o življenju in smrti s tem, če pač primerjamo kakšen tlak se najbolje obnese na cesti in kakšen na dirkališču.. Jaz se pač za cesto držim priporočil users manuala zamoj motocikel, na pisti pa nasvetov bolj izkušenih. Za kakšen tlak gre, sem pa že napisal nekaj objav nazaj.

Res ne vem kje je problem v tej temi, da je potrebno pisat še kaj drugega kakor kakor povedat svojo izkušnjo in mnenje kaj je najbolje. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

odvisno od piste in od občutka.

sprednjo 2.0-2.2

zadnjo 1.9-2.2

zadnjo ponavadi malenkost manj kot sprednjo

Lani sem zasledil, da so na novem marofu pumpali zadnjo 209 GP na 1.5 bar, ker so fantje pri tem tlaku izmerili optimalno temperaturo gume

zgolj kot zanimivost

pa še OPOZORILO: vse to velja za hladne gume!!! Da ne bo kdo vročih direkt iz piste spuščal na 2.0 ali manj

HHV, guma napumpana na 2.5 in 2.9 je na pisti nevarna

buteljbrihtni

Link to comment
Share on other sites

Glede 209 gp in 1.5 je možno, da so imeli NTEC gumo. Če so že bile takrat sploh..

NTEC se namreč pumpajo hladne tudi tja 1.2-1.4 , oziroma tople 1.5-1.7 kakor sem zasledil v enem pdf fajlu od Dunlopovih tekmovalnih pnevmatik (ntec izvedba). Med hladno in gumo na delavni temperaturi pa naj bi bilo cca 0.3 bara razlike.

Link to comment
Share on other sites

Jst svojo z gumo napumpam isto če sm spredi al pa zadi...važn da drži pa da ne spušča...če je pa ql šansa se pa tut brez gume da dobr položit :evilgrin: :evilgrin:

Edited by snoopy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!