Skoči na vsebino

Tlak v pnevmatikah


Priporočene objave

Objavljeno
odvisno od piste in od občutka.

sprednjo 2.0-2.2

zadnjo 1.9-2.2

zadnjo ponavadi malenkost manj kot sprednjo

Lani sem zasledil, da so na novem marofu pumpali zadnjo 209 GP na 1.5 bar, ker so fantje pri tem tlaku izmerili optimalno temperaturo gume

zgolj kot zanimivost

pa še OPOZORILO: vse to velja za hladne gume!!! Da ne bo kdo vročih direkt iz piste spuščal na 2.0 ali manj

HHV, guma napumpana na 2.5 in 2.9 je na pisti nevarna

teljbrihtni

Sam še to bi dodal, da zgoraj napisano velja za gume, ki so namenjene tudi ali izključno za vožnjo po pisti (napr. GP209, GP Racer, SC, ContiRaceAttack,...). Da ne bo kdo Michelin Pilot Road spustu na 1,9 bar-a.

Objavljeno
Na koliko "pumpate" gume na vaših motorjih? Jaz sem ravno včeraj preveril in je imela prva 2.2bara, zadnja pa 2.7bara (priznam, da nisem prej preverjal :blush: ), kar pomeni, da bom verjetno moral zadnjo malo spustiti??? Verjetno tudi to pripomore k stresanju zadnjega konca motorja pri pospeševanju iz ovinka :hmm:

Jest pumpam 2.5 spredaj in 2.9 zadaj (Honda hornet 900)

Zame super fajn za na cesto.....

Lp in dobro pumpanje....

Objavljeno
Sam še to bi dodal, da zgoraj napisano velja za gume, ki so namenjene tudi ali izključno za vožnjo po pisti (napr. GP209, GP Racer, SC, ContiRaceAttack,.. .) . Da ne bo kdo Michelin Pilot Road spustu na 1,9 bar-a.

No, končno nekdo, ki je vsaj približno nakazal... Pa Dex je še prav povedal.

Pri pumpanju po občutku in vožnji wanna be racer jih pa že nekaj poznam, ki jih je guma prav lepo presenetila. Nekateri so davek plačali samo s totalko, nekaj pa tudi s kostmi.

Meni se zdi, da je to preveč exaktna zadeva za hecat se in delit nasvete brez navedbe za katero gumo gre in za kakšno vožnjo.

A ker je večini tu pomembno le nekaj na hitro in na pamet, kar ostanite v cvetju. Jaz ostanem pri manualu za točno tisti tip gume, ki jo vozim.

By, by!

Objavljeno
2.3, 2.5 se mi zdi malo preveč za na pisto. No bo še kakšen mojster marofa povedal kaj se najbol obnese tam..

je blo preveč ja, ker ko se je zadeva pošteno segrela, je bla na 3.0 barih, kar je pa krepko preveč...smo pol spustili in je v hladnem stanju blo 2,2 2,0, pa je blo dosti boljše...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Jst svojo z gumo napumpam isto če sm spredi al pa zadi...važn da drži pa da ne spušča...če je pa ql šansa se pa tut brez gume da dobr položit :evilgrin: :evilgrin:

car :worship:

dobro si me nasmejal

Sam še to bi dodal, da zgoraj napisano velja za gume, ki so namenjene tudi ali izključno za vožnjo po pisti (napr. GP209, GP Racer, SC, ContiRaceAttack,...). Da ne bo kdo Michelin Pilot Road spustu na 1,9 bar-a.

se mi je zdelo da je to samoumevno, moj prvi stavek v citiranem postu je bil: odvisno od piste in od občutka

predvidevam pa, da bi bilo za na pisto potrebno za kako desetinko bara spustiti tudi pilot road (napram tlaku ki je predpisan za cesto, da ne bo spet pomot), vendar kdo - razen Bladzota :P - bi tako gumo sploh peljal na resno pisto ...

No, končno nekdo, ki je vsaj približno nakazal... Pa Dex je še prav povedal.

Pri pumpanju po občutku in vožnji wanna be racer jih pa že nekaj poznam, ki jih je guma prav lepo presenetila. Nekateri so davek plačali samo s totalko, nekaj pa tudi s kostmi.

Meni se zdi, da je to preveč exaktna zadeva za hecat se in delit nasvete brez navedbe za katero gumo gre in za kakšno vožnjo.

A ker je večini tu pomembno le nekaj na hitro in na pamet, kar ostanite v cvetju. Jaz ostanem pri manualu za točno tisti tip gume, ki jo vozim.

By, by!

Seveda, dirkanje je zelo eksaktna zadeva ... NOT

Ogromno je stvari, ki so odvisne zgolj in samo od dirkača, kako on čuti, kako se on pelje na določenih nastavitvah.

Ampak ok, ti govoriš o cesti, jaz pa o dirkališču

Objavljeno

Na cesti pumpam hladne na 2.3 spredaj in 2.5 zadaj. Serijsko mi priporočajo 2.5 in 2.9, ampak to računajo z polno obremenitvijo dovoljeno na motorju( se pravi še sopotnik ect.)

Na pisti spredaj nekje 2.2 in zadaj 2.0 :yes:

Objavljeno
Na cesti pumpam hladne na 2.3 spredaj in 2.5 zadaj. Serijsko mi priporočajo 2.5 in 2.9, ampak to računajo z polno obremenitvijo dovoljeno na motorju( se pravi še sopotnik ect.)

Na pisti spredaj nekje 2.2 in zadaj 2.0 :yes:

Jaz imam prav tako moje Qulifier za po cesti 2.3-2.5... sem mel pa lani kot noob na mobikrogu 2.5 in 2.9 zadaj :whistle: (1.14s ampak je dost odnašal sploh zadnjo :whistle: )

Objavljeno

Js pa pumpam 2.5 spredaj in 2.9 zadaj kot piše v Users Manualu za mojo Futuro. Seveda za po cesti, piste pa verjetno, vsaj s temi gumami, nikoli nebo vidla.

Objavljeno

Js mam tut 2.5/2.9 če sma dva, drugač če sm sam največ 2.7 zadaj, sm pa bral en test iz nemčije za qulifier RR da so jih spustil na 2.1 za na pisto (zadnjo) pa da je blo v redu.

Objavljeno

Jaz sem Qualifier RR na Racelandu in Marofu vozil 2.1 spredaj in 2.0 zadaj pa je bilo super. Govorim za hladen pritisk.

Objavljeno

js mam gp racer spredej 1.9 zadel pa 2.0 na grobniku .....

Objavljeno

Priporočen tlak pri GP racerju (Dunlop stran) je 2.1 spredaj in 1.9 zadaj, pa tudi sicer se podobno pumpa dirkalne gume, spredaj je navadno malce več, tako da ti imaš ravno kontra.

Objavljeno

Bridgestone Batlax 020:

Spredaj in zadaj 2,3 (0,2 manj od priporočenega tlaka po knjigah)

V glavnem se vozim sam, guma se hitro zagreje, lepo drži in normalno obrablja (računam, da bom naredil cca. 12.000km).

Objavljeno

Sam nevem, js mam vseeno boljši feeling če mam zadnjo mal več napumpano. Mogoče za odtenek mal bolj zdrsava, se mi pa to zdrasavnje zdi vseeno bolj kontrolirano kot če je zadnja mal manj napumpana. Mogoče je samo stvar nastavitve vzmetenja? :?

Objavljeno

spredaj 2.2-2.4

zadej 2,5

za cesto...pista pa...na mobikrogu kot zelenc 2,5 in 2,9 :rolleyes: raceland mičkeno manj kot na cest...

Objavljeno
Bridgestone Batlax 020:

Spredaj in zadaj 2,3 (0,2 manj od priporočenega tlaka po knjigah)

V glavnem se vozim sam, guma se hitro zagreje, lepo drži in normalno obrablja (računam, da bom naredil cca. 12.000km).

A to računaš predna 6 km in z zadnjo 6 km = 12 km!!! :hmm:

Ps: pa berz zamere jaz z nobeno nenaredim zadaj več kot 7 K kil.

Objavljeno
A to računaš predna 6 km in z zadnjo 6 km = 12 km!!! :hmm: ...

Za to gumo je nad 10k km normala. Poznam motorista, ki jih je naredil še pol več. In dela visoke letne kilometrine.

Me pa čudi, da jih ima še kdo gor. A niso ta model že nadomestili z novim? :hmm:

Objavljeno
Za to gumo je nad 10k km normala. Poznam motorista, ki jih je naredil še pol več. In dela visoke letne kilometrine.

Me pa čudi, da jih ima še kdo gor. A niso ta model že nadomestili z novim? :hmm:

Ja, jaz sem lani kupil motor, ki je bil zelo malo vožen (3.500km) s tem setom gum in ko sem se začel voziti, sem najprej zamenjal olje in filter, mislil pa sem tudi na gume. Na srečo le teh ni bilo potrebno, saj se čisto normalno obnašajo.

Objavljeno
... Na srečo le teh ni bilo potrebno, saj se čisto normalno obnašajo.

Jaz sem bil z njimi na ZR7 čisto zadovoljen.

Objavljeno

Jaz sem kupil hondo in se čudil zakaj se tako trdo pelje- grem na bencinsko in obe gumi na 3.0 :eek: Pol sm pa obe dal na 2,2 ni panike (motor z vsemi tekočinami ma 150 jest pa 66 kg BTW) čez ovinke poezija

Objavljeno
Jaz sem kupil hondo in se čudil zakaj se tako trdo pelje- grem na bencinsko in obe gumi na 3.0 :eek: Pol sm pa obe dal na 2,2 ni panike (motor z vsemi tekočinami ma 150 jest pa 66 kg BTW) čez ovinke poezija

Pravijo, da "OD VIŠKA GLAVA NE BOLI" :D

Objavljeno

in ni prvič da se motijo :P

res pa je bolje, malo preveč, kot malo premalo.

Objavljeno

Kolko naj bi bile gume pumpane pri gsxr 600?

Objavljeno

Verjetno je predpisan tlak kot pri večini drugih športnih motorjev in sicer 2.5 spredaj in 2.9 zadaj. Jaz osebno pa na cesti vozim 2.3, 2.5, imam pri tem tlaku v kombinaciji z mojimi gumami boljši občutek.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!