lreba Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 dober dan zadnjič se menjal sesalne cev. sedaj pa imam en problem malo sem privil šrauf, ki pride zraven sesalne vevi na šraufu je fedrček. in motor mi če ne dodam gasa kar ugasne.. prosim za pomoč.
Maniak Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 dober dan zadnjič se menjal sesalne cev. sedaj pa imam en problem malo sem privil šrauf, ki pride zraven sesalne vevi na šraufu je fedrček. in motor mi če ne dodam gasa kar ugasne.. prosim za pomoč. sploh ne vem kaj sprasujes in za ker motor sprasujes. tok da najprej predstavi bolj natancno problem, da lakhko vemo kaj hočes
Guest Brumer Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 dober dan zadnjič se menjal sesalne cev. sedaj pa imam en problem malo sem privil šrauf, ki pride zraven sesalne vevi na šraufu je fedrček. in motor mi če ne dodam gasa kar ugasne.. prosim za pomoč. Najenostavneje je,da vrneš vijak z federčkom v prejšnji položaj.Za natančnejši odgovor pa malo poslikaj in napiši za kakšen motor gre!!!! :hmm:
lreba Objavljeno Maj 20, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 gre za star model piaggio zip. problem je v tem da sem tisti vijak že malo obračal in ne vem kje je njegovo staro mesto! prosim za odgovor
Guest Brumer Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 gre za star model piaggio zip. problem je v tem da sem tisti vijak že malo obračal in ne vem kje je njegovo staro mesto!prosim za odgovor Pri tem vijaku moraš pazit nikoli ga nesmeš preveč zategnit kajti,če ga preveč zategneš in ko ga spet odviješ se zelo rada iglica(šica )odtrga in špička ostane v kanalu in tak vergazer se več neda štelat,ker kanal za dovod dodatne mešanice za prosti tek ne deluje.Sicer pa za nastavitev (grobo)se ta vijak z občutkom zategne in ga spet odvrneš za 1,5 obrata. :hmm: sicer pa se to nastavi,ko je motor topel tako,da najlepše laufa v primeri,da pa je že špička na vijaku odtrgana,pa se sploh neda lepo nastavit prostega teka. :eek:
k0ci Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 ah ti si vrjetno samo šrauf za štantgas premaknil........zdaj če ga priviješ bi moral motor delovat z višjimi obrati, ne vem kako je to pri tebi da ti kar crkuje
cation Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 zdaj komaj razumem.. ti si menjaval "sesalne cevi" - s tem si verjetno mislil cev za dovod goriva na fergazer in zraven te cevi je vijak za nastavitev prostega teka, ki si ga prestavil... sem mislil najprej da si šraufal sesalec, ko si govoril o sesalnih ceveh :yea1:
lreba Objavljeno Maj 21, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 ne menjal sem sesalno koleno(priložena slika) se opravičujem za napako :unsure: :unsure: . mislim da ta cev pride na vplinjač al kako se reče :unsure: . zraven pa pride šrauf, na katerem je vzmet na koncu pa aluminjasta ploščica s serijs. št. ali kaj. to se malo obračal pa ne vem čemu ta šrauf služi. mislim pa da zaradi tega crkuje. se opravičujem za mojo nevednost. :unsure: :unsure: prosim za odgovor
lreba Objavljeno Maj 21, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 oprostite za pomoto menjal sem sesalno kolen(priložena slika). se opravičujem :unsure: . prilagam pa sliko tega šraufa in če bi mi kdo obrazložil kaj to je in kako deluje. se opravičujem za napako :unsure:
k0ci Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 ja to je šrauf za štantgas nastavt (obrati, pri katerih motor deluje ko gas spustiš).......motor bi moral delat če šrauf čisto noter zašraufaš, ampak bo verjetno imel preveč obratov....ko motor enkrat dela pač naštimaš tok d ne crkne
Guest Brumer Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 Pri tem vergazerju je možno,da ima dva vijaka in sicer ta z vzmetjo za nastavitev obratov(prosti tek) in malo nižje v luknjici še en manjši za nastavitev zmesi (Co-ja ). Ps. jaz tega motorja nepoznam,če bi slikal malo bolj s strani bi se verjetno videl še drugi manjši vijak. :hmm:
lreba Objavljeno Maj 22, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 (popravljeno) se opravičujem za mojo napako :unsure: menjal sem sesalno koleno, ki pride na vplinjač. na vplinjaču pa je ta šrauf z vzmetjo. ta šrauf sem jaz premaknil. se opravičujem za mojo napako :unsure: Popravljeno Maj 22, 2008. Popravil lreba
k0ci Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 ja vemo kaj si ti premaknil, samo ne verjamem da zaradi tega motor zdaj ne dela......s tem šraufkom si nastavi štantgas pa bo, uničit nimaš kaj, probavaj
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se