budacki Objavljeno Julij 25, 2008 Opozori Objavljeno Julij 25, 2008 Lep pozdrav! MdAzz ali lahko poveš koliko si dal za auspuh? Ali si opazil kakšno povečanje moči oz.končne hitrosti? Sam se zanimam za nakup tega motorja,v autoemoni pravijo da so jih prodali ogromno,pa ne zasledim nikjer razen tu da se o teh motorjih sploh govori,pa še to kot vidim ga ima le MdAzz. Ali je na forumu kdo ki ima ta motor nadgrajen na 150ccm kot so mi ponudili na autoemoni za dodatnih cca 200 eur+delo? Lep pozdrav, Borut Obe predelavi se po mojem splacata saj kar veliko doprineseta k sami moci motorja. Sachs je avstrijska firma, ki se je na zacetku ukvarjala z vzmetenjem. ( vsi 125ccm motorji ( Husqvarna SM 125 recimo )) imajo njihovo plinsko vzmetenje. Je ena boljsih firem. Pred letom, dvema, trema so se usmerili tudi v proizvodnjo motorjev in proizvodnjo preselili na Vzhod. Kvaliteta s tem ni nic padla.
soldier456 Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 Dans sma glih z fotrom nabavla 50 kubično "noro rit" pri emoni, jutri pa jo domov prpelje. Meni se zdi zelo atraktivnega izgleda (bols k vsak skuter). Bomo videli kako je. :rolleyes:
soldier456 Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 Kar se tiče prtljage, se naj bi dobili prtljažniki, čeprav jih še nisem zasledil, imam pa sliko (pripeta). Ko in če pa 500 ven pride, bo pa to moj naslednji moped... tale 500 kubičn pa sploh ni kej lep, cudna barva in sploh ceu cudn (auspuh mi je pa usec)
molotov Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 no a kdo ma madassa 125? me zanima kakšni so kej problemi(če se kvari in podobno) na nekaterih testih hvalijo kvalitetne komponente na nekaterih pa pravijo da je vse zelo nekvalitetno. no če ga gdo ima naj prosim pove kako je kaj s kvarljivostjo. pa servis je samo v ljubljani?? pa na koliko km se dela servis? nekateri pravijo da ima od moto morinija mašino nekateri pa pravijo da ima od lifana? a z mašino potem ni problemov? lp
molotov Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 kaj a nihče na vesolnem motosvetu nima tega mopeda?
budacki Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 kaj a nihče na vesolnem motosvetu nima tega mopeda? Kupi. Bral sem test v Hrvaski moto reviji in je motor super.
molotov Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 no ja sej me zlo mika ker mi je res zlo ušeč ampak mal me tud skrbi velikost ker sem že zdej 180 pa še kr sem dost manjiši od fotra. tka da verjetn bom moped meu dve leti in me mau skrbi da bo čudn zgledal. lp
budacki Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 no ja sej me zlo mika ker mi je res zlo ušeč ampak mal me tud skrbi velikost ker sem že zdej 180 pa še kr sem dost manjiši od fotra. tka da verjetn bom moped meu dve leti in me mau skrbi da bo čudn zgledal. lp Kupujes motor po tem kako bos izgledal na njem? Jst imam 186 pa sm kul na RS 125.
molotov Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 ne nekupujem ga zaradi tega ampak če si prevelik na motorju se tudi težje voziiš in bolj neudobno lp
Murderdoll Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Hej! Jaz sem s tem motorjem naredil izpit za 125. Simpatična zadeva, pa tudi kar se mene tiče ima že serijski zvok dovolj besen. Ko sem ga navijal na semaforju so ljudje pogledali kaj zvok oddaja (nekaterim se je to zdelo smešno). Edini večji minus na motorju vidim v tem, da je med kolenoma prazen prostor, zato se v ovinku motor malo manj čuti oz. se nemoreš "naslont" s kolenom v ovinek. Drugače je pa kar okreten mlinček. Mašina je pa od Lifana, X-Road ma od Moto Morinija. LP
budacki Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Hej! Jaz sem s tem motorjem naredil izpit za 125. Simpatična zadeva, pa tudi kar se mene tiče ima že serijski zvok dovolj besen. Ko sem ga navijal na semaforju so ljudje pogledali kaj zvok oddaja (nekaterim se je to zdelo smešno). Edini večji minus na motorju vidim v tem, da je med kolenoma prazen prostor, zato se v ovinku motor malo manj čuti oz. se nemoreš "naslont" s kolenom v ovinek. Drugače je pa kar okreten mlinček. Mašina je pa od Lifana, X-Road ma od Moto Morinija. LP Se pravi, ce nimas kam dat koleno iztegnes nogo. Kot pravi motard
Murderdoll Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Hotel sem samo povedat da je, vsaj meni, čuden občutek ko se s kolenom lahko dotakneš drugega kolena in da ne daje občutka da si na 125ki, ampak na Flexerju.
tunned Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 heh, jest sm tut iz temu delal izpit, kar soliden motor, pa še na tazadno ka tkoj spravš :naughty:
Kvasko Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 heh, jest sm tut iz temu delal izpit, kar soliden motor, pa še na tazadno ka tkoj spravš :naughty: Ja to si na izpitu skoz prakticiru ane
soldier456 Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 no a kdo ma madassa 125? me zanima kakšni so kej problemi(če se kvari in podobno) na nekaterih testih hvalijo kvalitetne komponente na nekaterih pa pravijo da je vse zelo nekvalitetno. no če ga gdo ima naj prosim pove kako je kaj s kvarljivostjo. pa servis je samo v ljubljani?? pa na koliko km se dela servis? nekateri pravijo da ima od moto morinija mašino nekateri pa pravijo da ima od lifana? a z mašino potem ni problemov? lp Mam madassa 50, pa ti lahko glede slednjega povem nekaj stvari. Torej sam motorček je zelo zelo dober za pelat, ima velike gume, na cesti luknje kar "požira", da vzmetenja sploh ne omenjam (sachs je drugače proizvajalec fedr, se mi zdi da ma mito sachsove fedre...). Agregat res ne trga asfalta, ampak je dovolj dober, da prehitiš kakga 4t skuterčka, tudi zato ker je motor sam izredno lahek. (sm prehitel prjatlovga kymcota, ki ma 1 kw več ) Komponenti so kvalitetni, razen špeglov, ki jih malo trese med vožnjo, ampak no big deal, še vseeno vidiš dogajanje za tabo, pa bremze malo cviljo, ampak če jih vsake toliko časa našprejaš z čistilom za diske, nimaš tega problema. Je pa res, da so ti naši mehaniki površni in je treba cel motor preverit in nastavit (štantgas itd.)
Furbl Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Mam madassa 50, pa ti lahko glede slednjega povem nekaj stvari. Torej sam motorček je zelo zelo dober za pelat, ima velike gume, na cesti luknje kar "požira", da vzmetenja sploh ne omenjam (sachs je drugače proizvajalec fedr, se mi zdi da ma mito sachsove fedre...). Agregat res ne trga asfalta, ampak je dovolj dober, da prehitiš kakga 4t skuterčka, tudi zato ker je motor sam izredno lahek. (sm prehitel prjatlovga kymcota, ki ma 1 kw več ) Komponenti so kvalitetni, razen špeglov, ki jih malo trese med vožnjo, ampak no big deal, še vseeno vidiš dogajanje za tabo, pa bremze malo cviljo, ampak če jih vsake toliko časa našprejaš z čistilom za diske, nimaš tega problema. Je pa res, da so ti naši mehaniki površni in je treba cel motor preverit in nastavit (štantgas itd.) No jest mam mal drugačne izkušne z z tem 50ccm motorjem. Od začetka ko sem ga videl v trgovini se mi je zdej zelo močan. Ampak ko sem šel na prvo vožno sem ugotovil da ni tako zelo močan in da je kar nekaj klancev ki jih ne prevozi(sploh če sta dva gor). Drugače je res da ima dobre fedre. Pa zanima me kok ti gre. Men so na servisu dal blokade vn pa mi zaračunal 90€ pa mi gre kumi 60. No nevem če je motor res lahak. Špegle tud men trese. Pa tud cel motor se zelo trese. Tko da je učasih kera prou vesela če jo km pelem k jo celo z vribrera . Diski mi kar precej cviljo... tazdn mi tudi slabo prime. Taspredn mi dobro prime, ko pa ne bremzam mi kar nekaj ropoče . Kakšn sprej pa to uporablaš? Ko sem dobil motor je bilo use dobro naštelan.... in mi ni bilo treba nič nastavlat.... zanima pa me če ti kaže nivo goriva v rezrvarju. Ker ga meni ne kaže pa nevem a bi mogl sam glede na obliko rezrvarja nevem kam bi monteral senzor. Ko pa motor prižgeš in se na števcu vse pokaže ga kaže ko pa se ugasne pa samo km/h kaže pa uspodi km, uro... Glede tega motorja mislm da res ni nevem kako močan.... bo pa delal še naslednih 20 let... Lp, Furbl
trojan69 Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 (popravljeno) Zavorne ploščice na hrbtni strani, kjer se dotikajo batka na tanko namaži z bakreno mastjo pa bo cviljenje po moje prenehalo. Če ti pa trese pri zaviranju pa zna bit da maš zvit disk. Popravljeno September 1, 2009. Popravil trojan69
soldier456 Objavljeno September 5, 2009 Opozori Objavljeno September 5, 2009 No jest mam mal drugačne izkušne z z tem 50ccm motorjem. Od začetka ko sem ga videl v trgovini se mi je zdej zelo močan. Ampak ko sem šel na prvo vožno sem ugotovil da ni tako zelo močan in da je kar nekaj klancev ki jih ne prevozi(sploh če sta dva gor). Drugače je res da ima dobre fedre. Pa zanima me kok ti gre. Men so na servisu dal blokade vn pa mi zaračunal 90€ pa mi gre kumi 60. No nevem če je motor res lahak. Špegle tud men trese. Pa tud cel motor se zelo trese. Tko da je učasih kera prou vesela če jo km pelem k jo celo z vribrera . Diski mi kar precej cviljo... tazdn mi tudi slabo prime. Taspredn mi dobro prime, ko pa ne bremzam mi kar nekaj ropoče . Kakšn sprej pa to uporablaš? Ko sem dobil motor je bilo use dobro naštelan.... in mi ni bilo treba nič nastavlat.... zanima pa me če ti kaže nivo goriva v rezrvarju. Ker ga meni ne kaže pa nevem a bi mogl sam glede na obliko rezrvarja nevem kam bi monteral senzor. Ko pa motor prižgeš in se na števcu vse pokaže ga kaže ko pa se ugasne pa samo km/h kaže pa uspodi km, uro... Glede tega motorja mislm da res ni nevem kako močan.... bo pa delal še naslednih 20 let... Lp, Furbl Men nič ne ropoče, pa obe bremzi primeta dobr, tak ko je treba. Uporabi čistilo za diske (prav šprej se kupi) in ti če boš 1x na teden našpricu, ne bo nč cvilil (men sam zadna učas mal, spredna sploh ne). Motor mi gre 63-67 odvisn od razmer, je pa seveda odvisn kuk si ti težek Ne, ne kaže nivo goriva, to je zato na števcu, ker majo in 125 madass in x-road isti števc, zato (si pa lahka vgradiš). Ta agregat je bol kot vse ostalo, čisto zadušen. Zračni filter je, če si opazu, zaprt v kovinski posodi, ki ima na dnu za mezinec veliko lukno za zajem zraka, pa še ta je vroč, ker se segreje od agregata. Avspuh ima pretanko cev, v tej pretok zraka ovira katalizator in dušilec, poleg debeline cevi. Potem je pa tu še diza, ki bi lahko bila večja. To jst nameravam nardit to zimo, delat bom dau novo ceu (večja debelina, krivine bol ravne, brez katalizatorja) razrezu lonc pa ven uzeu dušilc pa notr dau peno, večjo dizo in pa naredu novo posodico da bo dobo več mrzlega zraka (najbrž veš da gre hitrej ko je bol hladn uzun). To ubistvu ni predelava, ampak optimizacija. Najdeš pa kite pa vse take fore na www.ooracing.com
molotov Objavljeno September 6, 2009 Opozori Objavljeno September 6, 2009 men je ta motor/moped dost kul ful je atraktiven. sam je fuuuul majhn še prot ybr-ki je mejhn lp
soldier456 Objavljeno September 6, 2009 Opozori Objavljeno September 6, 2009 men je ta motor/moped dost kul ful je atraktiven. sam je fuuuul majhn še prot ybr-ki je mejhn lp Če bi bil večji, bi že zgledu hecn, sej zato je pa mad ass
molotov Objavljeno September 6, 2009 Opozori Objavljeno September 6, 2009 Če bi bil večji, bi že zgledu hecn, sej zato je pa mad ass to maš pa prou ja
Furbl Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Men nič ne ropoče, pa obe bremzi primeta dobr, tak ko je treba. Uporabi čistilo za diske (prav šprej se kupi) in ti če boš 1x na teden našpricu, ne bo nč cvilil (men sam zadna učas mal, spredna sploh ne). Motor mi gre 63-67 odvisn od razmer, je pa seveda odvisn kuk si ti težek Ne, ne kaže nivo goriva, to je zato na števcu, ker majo in 125 madass in x-road isti števc, zato (si pa lahka vgradiš). Ta agregat je bol kot vse ostalo, čisto zadušen. Zračni filter je, če si opazu, zaprt v kovinski posodi, ki ima na dnu za mezinec veliko lukno za zajem zraka, pa še ta je vroč, ker se segreje od agregata. Avspuh ima pretanko cev, v tej pretok zraka ovira katalizator in dušilec, poleg debeline cevi. Potem je pa tu še diza, ki bi lahko bila večja. To jst nameravam nardit to zimo, delat bom dau novo ceu (večja debelina, krivine bol ravne, brez katalizatorja) razrezu lonc pa ven uzeu dušilc pa notr dau peno, večjo dizo in pa naredu novo posodico da bo dobo več mrzlega zraka (najbrž veš da gre hitrej ko je bol hladn uzun). To ubistvu ni predelava, ampak optimizacija. Najdeš pa kite pa vse take fore na www.ooracing.com A avspuh boš sam naredu al ga boš dau kam delat? A ga boš napelu tko kukr je zdej(pod sedeš) al km mem (npr.: tko kot je pri šterki)? Zdej študeram da bi tud jest naredil mal spremembe A bi lahko mal poslikal ali pa posnel ko ga boš rihtou? Ker me zalo zanima
Furbl Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Če bi bil večji, bi že zgledu hecn, sej zato je pa mad ass Ja jest sm bl mejhn pa tak pa zgleda čist kul.... sam k je pa moj bratranc gor.... k je pa 2m velik pa res zgleda ful čudn
molotov Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 Ja jest sm bl mejhn pa tak pa zgleda čist kul.... sam k je pa moj bratranc gor.... k je pa 2m velik pa res zgleda ful čudn ja logičn aneda. sj ta motor je narjen blo tko za tak folk ka nemara skuterjev+ noro zgleda
Furbl Objavljeno September 12, 2009 Opozori Objavljeno September 12, 2009 ja logičn aneda. sj ta motor je narjen blo tko za tak folk ka nemara skuterjev+ noro zgleda Ma točno to.... k jest sm ta mopedk dobu za bermo... pa mi je fotr že hotu skutrja kupt pa sm jest reku da nobom meu tek sesalcouuuuu.... k mi grejo ful na k**** čeprov so kr močni.
Priporočene objave