Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Zakaj se zmeri na čamaca spravlate?

1. njegov pes je jeti

2. on vozi jajc

3. on je debeu in nesposobn

(to vi pravite)

4. pa še ološ od rejsera je :yes: :D

če je pa tak revček :friend1:

bogi bogi čamifff :friend1:

Objavljeno (popravljeno)
od kdaj se ti spoznaš tak v kroske. pred 3 tedni še nisi mel pojma kera znamka je zakaj.

se strinjam da je brezveze da laiki pamet solijo o cross motorjih...

kam se je pa kawasaki zgubu?

veste kdo je everts?

mislim da ima usak karakeristike zase lahko pa recm sam za 250 husqvarno da je malce previsoka zame.

ce pa ze kupujes kup 250 4t itak,

se tut po prvenstvih vid da 125 nemorjo konkurerat (razen v stuntih. sej pravm kar si zazelis)

Lp

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno
se strinjam da je brezveze da laiki pamet solijo o cross motorjih...

kam se je pa kawasaki zgubu?

veste kdo je everts?

mislim da ima usak karakeristike zase lahko pa recm sam za 250 husqvarno da je malce previsoka zame.

ce pa ze kupujes kup 250 4t itak,

se tut po prvenstvih vid da 125 nemorjo konkurerat (razen v stuntih. sej pravm kar si zazelis)

Lp

520 SX pa fertik...ostalo so bicikli

Objavljeno

ja pol lahk tut recs kurc kva bos 636 kupoval itak je bicikl dej si boss hossa nabavi.

pa gre se za kros 125 (v kar steje tudi 250 4t- ista liga)

Objavljeno

kot je flame navedel...125 2T in 2504T to je vse isto...in flamči da ti povem..že velikokrat je bilo dokazano da je 125 premagal konkurenco ;)

sicer pa ..vozil sem tvojo 250 4T in imam svojega 125 2T...mislim da ni bistvene razlike...ja moj je lažji...

pa ne govorim zato ker imam sam to ampak pač povem...

Objavljeno

khm ze samo pogled na slovenski dp (Akrapovič pokal) od 35 jih je 10 2t. Prvih 15 jih je pa 4t 250

:unsure:

Objavljeno

ološ je 4T 250, ma moj sosed neko yamaho pa gre glih malo bolj ko moja jawa...podn...al 2T 125, 250, če pa 4T pa se pod 450 niamo kaj za menit...

Objavljeno
ološ je 4T 250, ma moj sosed neko yamaho pa gre glih malo bolj ko moja jawa...podn...al 2T 125, 250, če pa 4T pa se pod 450 niamo kaj za menit...

250 4T je isto k 125 2T..oziroma ni neke bistvene razlike...sploh pa pr 1252T je zvok res pravi :worship:

450 so pa itak bolani motorji :D

Objavljeno
250 4T je isto k 125 2T..oziroma ni neke bistvene razlike...sploh pa pr 1252T je zvok res pravi :worship:

450 so pa itak bolani motorji :D

jaz drugo leto nekje konc sezone, morn ninjo lepo prodat za kakih 4800 evrov (bom plastike dal popravit pa vse), pol pa nabavim 520 sx ali 450, nekje iz italije bolj poceni okol 3000-3500, pa še eno vrhunsko opremo za cross si kupim pol pa res gasaaaa do koncaaa na puneee hakleee se bom ftrgo tu gor na pohorjee pa vse zoral kaj je možno, nobena njiva, polje tu ne bo ostalo celo...fseee bom gor ftrgoooo, ker crossss je pa največja čagaaa polek cestakaaa :worship:

Objavljeno
jaz drugo leto nekje konc sezone, morn ninjo lepo prodat za kakih 4800 evrov (bom plastike dal popravit pa vse), pol pa nabavim 520 sx ali 450, nekje iz italije bolj poceni okol 3000-3500, pa še eno vrhunsko opremo za cross si kupim pol pa res gasaaaa do koncaaa na puneee hakleee se bom ftrgo tu gor na pohorjee pa vse zoral kaj je možno, nobena njiva, polje tu ne bo ostalo celo...fseee bom gor ftrgoooo, ker crossss je pa največja čagaaa polek cestakaaa :worship:

hahahah pacient :D :worship:

Objavljeno
jaz drugo leto nekje konc sezone, morn ninjo lepo prodat za kakih 4800 evrov (bom plastike dal popravit pa vse), pol pa nabavim 520 sx ali 450, nekje iz italije bolj poceni okol 3000-3500, pa še eno vrhunsko opremo za cross si kupim pol pa res gasaaaa do koncaaa na puneee hakleee se bom ftrgo tu gor na pohorjee pa vse zoral kaj je možno, nobena njiva, polje tu ne bo ostalo celo...fseee bom gor ftrgoooo, ker crossss je pa največja čagaaa polek cestakaaa :worship:

samomorilc :) 450 vzem... pa še ta ti bo komolce spahnila :alien1:

Objavljeno (popravljeno)
samomorilc :) 450 vzem... pa še ta ti bo komolce spahnila :alien1:

super, kros je men všeč ker te tak fajn fizično izčrpa, toti cestak pa je bolj brainkiller kot pa muscle killer hehe...ko prijem iz kake divje vožnje ne da bi bil fizično zmantran, ampak sn psihično totalno na psu ko morš bit vedno 100% skoncentriran, pa ko se spomnim kolko pizdarij bi se lahko zgodlo pa kak smo prehitevali, in podobno

Popravljeno . Popravil _Nejkooo_
Objavljeno

zadnjič sem se vozil po hribu navzdol..in ker sem se že prej vozil vsaj pou ure na nož sem se moral umes ustavit ker so me tok zapestja bolela da nisem mogel držati balance :D

naj čamif pove da sem BOMBA...no sej nejkooota sem tudi premagal v polaganju rok :OK:

Objavljeno
zadnjič sem se vozil po hribu navzdol..in ker sem se že prej vozil vsaj pou ure na nož sem se moral umes ustavit ker so me tok zapestja bolela da nisem mogel držati balance :D

naj čamif pove da sem BOMBA...no sej nejkooota sem tudi premagal v polaganju rok :OK:

poj morm pa se jest probat s tabo ;) BOMBA :naughty:

Objavljeno

Pomoje je pametneje vzet 250 4t ker se lahko bol kulturno peleš, pa še poraba je manjša...kokr mam jst občutk od sošolca kawa 125 2t pije tko de se vrtinc u rezrvarju dela...

Objavljeno
Pomoje je pametneje vzet 250 4t ker se lahko bol kulturno peleš, pa še poraba je manjša...kokr mam jst občutk od sošolca kawa 125 2t pije tko de se vrtinc u rezrvarju dela...

ko se spravš na cross motor je poraba tvoj najmanjsi strosek tko da se noben na to ne ozira ko kup tak motor

Objavljeno
poj morm pa se jest probat s tabo ;) BOMBA :naughty:

ne upaš

Pomoje je pametneje vzet 250 4t ker se lahko bol kulturno peleš, pa še poraba je manjša...kokr mam jst občutk od sošolca kawa 125 2t pije tko de se vrtinc u rezrvarju dela...

tko k ti je že jerry napisu...tuki poraba nima veze..tuki smo mi profesionalci osredotočeni kje se da pridobiti stotinke ali pa celo tisočinke...za porabo ni prostora v glavi

LP

Objavljeno
ne upaš

tko k ti je že jerry napisu...tuki poraba nima veze..tuki smo mi profesionalci osredotočeni kje se da pridobiti stotinke ali pa celo tisočinke...za porabo ni prostora v glavi

LP

ma če maš mn k 40cm okrog bicepsa se sploh ne zgovarjam :P

drugač pa desetinke so pomembne ja... ker lih tok časa traa da tis predno gumo vzame ;) par desetink kasnej pa s čelado orješ po blatu :whistle:

Objavljeno
ološ je 4T 250, ma moj sosed neko yamaho pa gre glih malo bolj ko moja jawa...podn...al 2T 125, 250, če pa 4T pa se pod 450 niamo kaj za menit...

ne moreš primerjat to kaj ma tvoj sosed eno kitajsko kopijo naprimer s KTM sx 250 4T

naj čamif pove da sem BOMBA...no sej nejkooota sem tudi premagal v polaganju rok :OK:

nejkota si premagal ja, mene pa ne :)

Objavljeno (popravljeno)
ološ je 4T 250, ma moj sosed neko yamaho pa gre glih malo bolj ko moja jawa...podn...al 2T 125, 250, če pa 4T pa se pod 450 niamo kaj za menit...

mater pa kaj si ti ?

govoriš kle neki k en poznavalec a dejstvo je da je v teh 125kah 20 let stara tehnika (pa pustmo EINSPRIC) a ni logicno da je ze is tega 250 bol pa mocnej?

sicr pa poglej si mal grafe pa to.

pa nebot pametn :yea1:

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno

nevem če je 250 4T kej dost mocnejs k 125 2T ker mislm da celo isto klaso vozjo na tekmah...(nism sigurn ne prevec resn vzet) drgac pa tud 2T je vedno naprednejši tko da ne mors rec da vozjo 20 let staro tehnologijo...

Objavljeno
mater pa kaj si ti ?

govoriš kle neki k en poznavalec a dejstvo je da je v teh 125kah 20 let stara tehnika (pa pustmo EINSPRIC) a ni logicno da je ze is tega 250 bol pa mocnej?

sicr pa poglej si mal grafe pa to.

pa nebot pametn :yea1:

glej 250 4 takt je OLOŠ razumeš pa mi ne trosi kozlarij tehnika nova gor al dol, ne leti nikamorrrr oz. isto kot 2t 125, če ne celo manj....drek od dreka je

Objavljeno

Ja, samo ga je pa mal lažje peljat :) Ampak kroser mora bit 2t da spiple pa ftrga vse :worship: Najjači so 250 2t :kva2:

Objavljeno

To nevem.. a še delajo? Od 2t sm sm pelju največ 300 EXC-ja, pa SXS 250, pa Yamaho YZ 250. Najhudejši so bli pa titi kroseri par let nazaj, ko je še šibalo 500 kubov 2 takt :worship:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!