Skoči na vsebino

kdo se vozi pozimi (in zakaj in predlogi, tehnike vožnje, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno
Ni zime za eskime  :OK:  ... ok, če je sneg se res ne vozm...k ga je res škoda  :P

Ravn ta vikend (29.,30.11) sem naredil slabih 300km, pa v soboto je bil še dež, temperatura pa malo nad lediščem....js pa glede na to da mam motor šele en mesec še kr nism uspeu kup ledra ... brrrrr

Ma te bom tepu,k javno uporabljaš moj sloganpa še tožu te bom,pa Savo tud... :D :P B) Drgač si pa pozabu oment,da sm jest tud s tabo zmrzvov na tistmu mrazu pa snegu,hvala lepa.Sam v nasprotju s tabo jest mam ledr,he he,šlikapec.... :lol1: :yea2:

Drgač pa k temi:glede na to,da sm motor dobu šele oktobra tega leta,še ne morm rečt,da se furam cel let,sam se bom pa vozu dokler bo sonce sijalo in cesta vozna :P

Lp

Objavljeno

ni lepsga kot zjutraj od petih v sluzbo ko je -5 c . sam bom vstraju do snega :)

Objavljeno
ni lepsga kot zjutraj od petih v sluzbo ko je -5 c . sam bom vstraju do snega :)

sej jst tud podpiram to idejo...sam da se z avtom voziš seveda.... ;)

  • 14 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
36 minutes ago, XTR said:

Jaz počakam, da se ohladi do te mere, da lahko z roko držim krivine in motor.

Jaz pa počakam na primerne pogoje za vožnjo z mopedom, zato nimam problema, da bi moral "na ihto" prati segret motor, da mi ga ne bo k hudiču vzela sol. :kva2:Tukaj bom izpostavil RAZUMEN nasvet, ki ga je dal Samo Rep na začetku motoristične sezone:

"Zmotno je, ko rečejo nekateri: "Mi smo že v pogonu." Mi (policisti, op.) samo še RAZMIŠLJAMO o tem, kako se bomo vozili. Temperature, ki so se pojavile sedaj (spomladi, op.), 20 stopinj je odlična temperatura za motorista, ker se dobro počuti, ampak zjutraj je bilo pa še minus dve stopinji. Si predstavljate, da asfaltna površina, po kateri se vozimo, nima niti 10 stopinj. In oprijemljivost pnevmatike s podlago je NIČNA, se pravi, da lahko precej hitro pride do zdrsa. Zato bi motoristom predlagal, da vsaj zdaj, v začetku sezone, vozijo res previdno. Oprijemljivost je res zelo majhna. Pri avtomobilu, kjer imamo zimsko-letne pnevmatike je meja nekje 7 stopinj Celzija, ampak PODLAGE, se pravi, da v takšnih pogojih zimska pnevmatika še vedno bolje prime kot letna, čeprav je temperatura zraka lahko že bistveno višja. Torej ni potrebno, da je na cesti sneg ali poledica, da bi se vozili z zimskimi pnevmatikami. Pri motorju pa ni zimskih pnevmatik, so samo letne pnevmatike. Jaz bi rekel nekje tako: vsaj 14 dni do tri tedne naj bodo temperature zraka nad 20 stopinj celzija, da se res podlaga segreje. Upoštevajte tudi, da ceste še niso počiščene, je še ogromno peska, ki je bil nasut za posipavanje pozimi, zato nas na cesti čakajo takšne nevarnosti, da se morda nekateri tega res niti ne zavedajo." 

Vem, da je na Primorskem to morda nekoliko drugače, ampak v osrednji Sloveniji mene pozimi ne bi spravil na motor, pa je lahko še tako sonce. Jaz grem v glavnem prvič na motor spomladi takrat, ko se začnejo blagoslovi, to je nekje aprila, in nič prej. Po svoj moped bom šel šele v drugi polovici aprila, pa sol ne bo več problem. :OK: Do takrat naj ga imajo v salonu lepo pokritega, niti ni treba, da ga imam v garaži. Rad bi ga namreč iz Celja peljal domov po cesti. Pa še čist je (pravzaprav kot nov) in nobene nevarnosti za vplive soli in peska. :004

Se opravičujem, če je tole malo off topic, lahko admin prestavi v ustrezno temo, ker sam ne morem. 

Popravljeno . Popravil Kawalir
  • Zmeden 3
Objavljeno (popravljeno)
49 minutes ago, Kawalir said:

Jaz pa počakam na primerne pogoje za vožnjo z mopedom, zato nimam problema, da bi moral "na ihto" prati segret motor, da mi ga ne bo k hudiču vzela sol. :kva2:Tukaj bom izpostavil RAZUMEN nasvet, ki ga je dal Samo Rep na začetku motoristične sezone:

"Zmotno je, ko rečejo nekateri: "Mi smo že v pogonu." Mi (policisti, op.) samo še RAZMIŠLJAMO o tem, kako se bomo vozili. Temperature, ki so se pojavile sedaj (spomladi, op.), 20 stopinj je odlična temperatura za motorista, ker se dobro počuti, ampak zjutraj je bilo pa še minus dve stopinji. Si predstavljate, da asfaltna površina, po kateri se vozimo, nima niti 10 stopinj. In oprijemljivost pnevmatike s podlago je NIČNA, se pravi, da lahko precej hitro pride do zdrsa. Zato bi motoristom predlagal, da vsak zdaj, v začetku sezone, vozijo res previdno. Oprijemljivost je res zelo majhna. Pri avtomobilu, kjer imamo zimsko-letne pnevmatike je meja nekje 7 stopinj Celzija, ampak PODLAGE, se pravi, da v takšnih pogojih zimska pnevmatika še vedno bolje prime kot letna, čeprav je temperatura zraka lahko že bistveno višja. Torej ni potrebno, da je na cesti sneg ali poledica, da bi se vozili z zimskimi pnevmatikami. Pri motorju pa ni zimskih pnevmatik, so samo letne pnevmatike. Jaz bi rekel nekje tako: vsaj 14 dni do tri tedne naj bodo temperature zraka nad 20 stopinj celzija, da se res podlaga segreje. Upoštevajte tudi, da ceste še niso počiščene, je še ogromno peska, ki je bil nasut za posipavanje pozimi, zato nas na cesti čakajo takšne nevarnosti, da se morda nekateri tega res niti ne zavedajo. 

Vem, da je na Primorskem to morda nekoliko drugače, ampak v osrednji Sloveniji mene pozimi ne bi spravil na motor, pa je lahko še tako sonce. Jaz grem v glavnem prvič na motor spomladi takrat, ko se začnejo blagoslovi, to je nekje aprila, in nič prej. Po svoj moped bom šel šele v drugi polovici aprila, pa sol ne bo več problem. :OK: Do takrat naj ga imajo v salonu lepo pokritega, niti ni treba, da ga imam v garaži. Rad bi ga namreč iz Celja peljal domov po cesti. Pa še čist je (pravzaprav kot nov) in nobene nevarnosti za vplive soli in peska. :004

Se opravičujem, če je tole malo off topic, lahko admin prestavi v ustrezno temo, ker sam ne morem. 

Težki teoretik, daleč od pravega motorista. Oprosti, včasih sem precej direkten.

Quote

Si predstavljate, da asfaltna površina, po kateri se vozimo, nima niti 10 stopinj. In oprijemljivost pnevmatike s podlago je NIČNA, se pravi, da lahko precej hitro pride do zdrsa

Če ne znaš prilagoditi vožnje hladnemu cestišču potem nisi za na cesto. Prodaj motor, ker si preveč cagav, taki so precej nevarni na cesti. Sol in hladno cestišče gor ali dol, vprašanje je bilo o pranju motorja, ne o splošnih nevarnostih na začetku sezone. Kako boš pral svoj motor, vročega, hladnega (ni potrebno da je soljen)? Nadaljujmo v temi o čiščenju. Za pridigo o nevarnostih pa prosi moderatorje, da ti odklenejo spodnjo temo, ker to ne sodi v to.

 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
2 minutes ago, XTR said:

Sol in hladno cestišče gor ali dol, vprašanje je bilo o pranju motorja... 

Saj na to sem se navezal: pranje motorja po vožnji pozimi, ko je poln soli. Predlagano je bilo, da ga je potrebno ČIMPREJ sprati s hladno vodo, ker je sol "hudič", potem pa je sledilo vprašanje, ali se ga lahko spira kar vročega, pa si povedal, da se počaka, da se vsaj malo ohladi. Kar sem povedal je samo to, da se temu lahko ogneš (tudi) tako, da se pač po soljenih cestah (pozimi) ne voziš. 

Forum, kot ga razumem sam, je namenjen izmenjavi mnenj, ne podajanju dejstev. Za dejstva so enciklopedije in (znanstveni) članki. Če prav razumem, so PREVIDNI in PREUDARNI motoristi "cagavi" in jim zato svetuješ, da prodajo motor. :slap: Ne vem, ali si spregledal, da sem citiral priznanega policijskega inštruktorja. Policaji vsako leto na cesti prevozijo na desetine tisočev kilometrov, med njimi je tudi nekaj žensk, ki moped verjetno obvladajo bolj kot marsikateri tukajšnji "Rossi", po razpoložljivih podatkih že 20 let niso imeli hujše prometne nesreče, zato se mi je zdelo na mestu zapisati ta nasvet, pa še navezoval se je na temo o soli. Mislim, da so dovolj kompetentni in izjava, da spomladi tja do konca aprila "samo razmišljajo, kako se bodo vozili", ni odraz "cagavosti", ampak zdravega razuma. Koliko "Rossijev", ki so po tvoje "pravi" motoristi (v resnici pa samo res NEVARNI sebi in drugim) pa jih je samo lani končalo na Žalah ali vsaj v Soči lahko preveriš sam. Pa ne samo lani, tudi predlani in leto prej v nedogled nazaj. 

Sicer pa ne zameri: zima je še in ni početi kaj bolj pametnega, kot viseti na forumu, že čez en mesec pa se bomo začeli voziti in bo natolcevanja in modrovanja tukaj bistveno manj. :cool:

Objavljeno

bla bla bla, res nism vedu da se lahko ogneš slanega motorja tako da se pozimi ne voziš....   tnx

js da čakam da spere vso sol pa skopni zadnja kepica bo april tuki... itak se kakšen dan mal zapelješ že v marcu če je vreme, pa itak da pol počakaš  vsaj pol ure da se ohladi in ga fajn opereš pa mu nima kej bit.  Problem je če slanega in mokrega zapelješ v toplo garažo pa ga reveža pustiš, pa da to delaš pogosto... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
4 minutes ago, Kawalir said:

Če prav razumem, so PREVIDNI in PREUDARNI motoristi "cagavi" in jim zato svetuješ, da prodajo motor.

Če nimaš motorja tudi nimaš težav z pranjem, tudi to je ena od rešitev. Po tvojih objavah na forumu sem zaznal nek strah in pretirano previdnost, kar pa tudi ni dobro pri vožnji motorja. Lahko se motim, priznam pa, da sem pomislil na "Žlender-ja". Lahko dodaš kakšen nasvet, so dobrodošli, piši pa v ustreznih temah. :) Posortirajte to solato, da na redimo prostor za sveže vtise.  :D 

Objavljeno
3 minutes ago, XTR said:

Če nimaš motorja tudi nimaš težav z pranjem, tudi to je ena od rešitev. Po tvojih objavah na forumu sem zaznal nek strah in pretirano previdnost, kar pa tudi ni dobro pri vožnji motorja. Lahko se motim, priznam pa, da sem pomislil na "Žlender-ja". Lahko dodaš kakšen nasvet, so dobrodošli, piši pa v ustreznih temah. :) Posortirajte to solato, da na redimo prostor za sveže vtise.  :D 

Žlender... :smoke: Vsekakor nisem zato, da se smetijo teme, težava je le, ker (še) ne znam prestaviti zapisa v drugo temo, še manj pa recimo citirati tebe v temi A in objaviti to v temi B. Sem gledal po navigaciji v oknu, v katerem pišem tekst, pa nekako ne vidim te možnosti, zato sem mislil, da to lahko naredi samo admin. 

Se strinjam, da strah ni dober za vožnjo z motorjem, previdnost pa se mi vseeno ne zdi odveč. Moraš pa vedeti, da bodo vsi ti moji zapisi poleti nekoliko pozabljeni, ko bom spet na mopedu. Takrat se bom predajal tudi užitkom vožnje s "skuterjem", ne samo gledal, kaj bo za naslednjim ovinkom in, ali morda vozim 10 km/h prehitro. V praksi pri meni spet ni tako "zapeto", kot morda tukaj pišem, čeprav je res, da sem med vožnjo čim bolj zbran in previden oz. premišljen. In resnično tudi nimam prav nič proti vsem, ki se pozimi vozite z motorjem, zato z zanimanjem preberem te vtise z dnevnih voženj. Če ne drugega, ustvarjate skomine. :yea1:

Objavljeno
pred eno uro, Kawalir pravi:

Jaz pa počakam na primerne pogoje za vožnjo z mopedom, zato nimam problema, da bi moral "na ihto" prati segret motor, da mi ga ne bo k hudiču vzela sol. :kva2:Tukaj bom izpostavil RAZUMEN nasvet, ki ga je dal Samo Rep na začetku motoristične sezone:

"Zmotno je, ko rečejo nekateri: "Mi smo že v pogonu." Mi (policisti, op.) samo še RAZMIŠLJAMO o tem, kako se bomo vozili. Temperature, ki so se pojavile sedaj (spomladi, op.), 20 stopinj je odlična temperatura za motorista, ker se dobro počuti, ampak zjutraj je bilo pa še minus dve stopinji. Si predstavljate, da asfaltna površina, po kateri se vozimo, nima niti 10 stopinj. In oprijemljivost pnevmatike s podlago je NIČNA, se pravi, da lahko precej hitro pride do zdrsa. Zato bi motoristom predlagal, da vsaj zdaj, v začetku sezone, vozijo res previdno. Oprijemljivost je res zelo majhna. Pri avtomobilu, kjer imamo zimsko-letne pnevmatike je meja nekje 7 stopinj Celzija, ampak PODLAGE, se pravi, da v takšnih pogojih zimska pnevmatika še vedno bolje prime kot letna, čeprav je temperatura zraka lahko že bistveno višja. Torej ni potrebno, da je na cesti sneg ali poledica, da bi se vozili z zimskimi pnevmatikami. Pri motorju pa ni zimskih pnevmatik, so samo letne pnevmatike. Jaz bi rekel nekje tako: vsaj 14 dni do tri tedne naj bodo temperature zraka nad 20 stopinj celzija, da se res podlaga segreje. Upoštevajte tudi, da ceste še niso počiščene, je še ogromno peska, ki je bil nasut za posipavanje pozimi, zato nas na cesti čakajo takšne nevarnosti, da se morda nekateri tega res niti ne zavedajo." 

Vem, da je na Primorskem to morda nekoliko drugače, ampak v osrednji Sloveniji mene pozimi ne bi spravil na motor, pa je lahko še tako sonce. Jaz grem v glavnem prvič na motor spomladi takrat, ko se začnejo blagoslovi, to je nekje aprila, in nič prej. Po svoj moped bom šel šele v drugi polovici aprila, pa sol ne bo več problem. :OK: Do takrat naj ga imajo v salonu lepo pokritega, niti ni treba, da ga imam v garaži. Rad bi ga namreč iz Celja peljal domov po cesti. Pa še čist je (pravzaprav kot nov) in nobene nevarnosti za vplive soli in peska. :004

Se opravičujem, če je tole malo off topic, lahko admin prestavi v ustrezno temo, ker sam ne morem. 

Vsi ti, ki imajo oprijemljivost pnevmatike pri 10C nično, naj ostanejo doma in prenehajo filozofirat. Pnevmatika, pri normalni vožnji drži popolnoma normalno tudi pri -3C preverjeno ničkolikokrat. Reagiranja, odpiranja, zaviranja, nagibanja morajo pa biti nekoliko milejša in manj agresivna kot pod idealnimi pogoji.

Potrebno je biti pazljiv na podlago, ki je lahko mokra, mastna, polna peska in prahu. Ampak taka je lahko tudi poleti.

Kar pa se pranja mopeda tiče, tudi poleti ga operem, ampak vedno hladnega, ker se lepše pere. Noben moped pa se ne bo pokvaril, če je vroč pran, koneckoncev se z vročim mopedom vozimo tudi po dežju, kar je podoben efekt.

10892006_783798578356363_8779857846261975434_n.jpg

15823645_1260983797304503_9127426402196725546_n.jpg

26169354_1635083546561191_5896892076134569417_n.jpg

Objavljeno
pred 14 minutami, Kawalir pravi:

Žlender... :smoke: Vsekakor nisem zato, da se smetijo teme, težava je le, ker (še) ne znam prestaviti zapisa v drugo temo, še manj pa recimo citirati tebe v temi A in objaviti to v temi B. Sem gledal po navigaciji v oknu, v katerem pišem tekst, pa nekako ne vidim te možnosti, zato sem mislil, da to lahko naredi samo admin. 

 

citiraš enostavno, klikni na sredisko ikono (deli to objavo) zgoraj desno, kopiraj naslov in prilepi v ustrezni temi, potem pa samo citiraš

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Vsi ti, ki imajo oprijemljivost pnevmatike pri 10C nično, naj ostanejo doma in prenehajo filozofirat.

Tudi mene je zmotilo tisto o nični oprijemljivosti.

Sam sem se peljal pred precej leti sredi zime, s totalno zlizano Dunlop D203 (se še kdo spominja tako starih gum?), pa sem vseeno prišel cel in zdrav iz kratke fure. Sicer čisto premražen, saj je bilo okoli -5°C, tako da je bila cesta čisto suha, ampak bela od soli, oprijemljivost pa ni bila nična.

Objavljeno (popravljeno)
32 minutes ago, gretzky said:

Tudi mene je zmotilo tisto o nični oprijemljivosti.

Sam sem se peljal pred precej leti sredi zime, s totalno zlizano Dunlop D203 (se še kdo spominja tako starih gum?), pa sem vseeno prišel cel in zdrav iz kratke fure. Sicer čisto premražen, saj je bilo okoli -5°C, tako da je bila cesta čisto suha, ampak bela od soli, oprijemljivost pa ni bila nična.

No, saj Rep se je v naslednjem stavku popravil in opomnil na previdnost, češ, da je spomladi, ko cestišče še ni segreto, oprijemljivost res zelo majhna. To je vsekakor več kot nična oprijemljivost. V bistvu sem ga razumel v smislu, da je z majhnim pretiravanjem samo hotel povedati, da se pozimi ne moreš voziti naokoli kot poleti. Poudarek je bil na preventivi in previdnosti. 

Dodatno pa je še želel apelirati na motoriste, naj se ne spravljajo na ceste z mopedi prehitro. Ampak ta nasvet je bil verjetno bolj mišljen za tiste "cagave", "pravi motoristi" ste namreč na cesti (kot konjska figa) tudi pozimi, verjetno tudi po snegu in ledu. :jezik: Aja, mimogrede, a obstajajo ketne za motorne pnevmatike? :lol1:V tem primeru ne vidim nobenega problema več... 

Popravljeno . Popravil Kawalir
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 minutami, Kawalir pravi:

Ampak ta nasvet je bil verjetno bolj mišljen za tiste "cagave", "pravi motoristi" ste namreč na cesti (kot konjska figa) tudi pozimi, verjetno tudi po snegu in ledu. 

Brez skrbi. Se ne vozim po mrazu in po slani cesti. Ampak takrat sem se moral. Je bil drug moped v garaži, zima pa dolga. Sem bil mlad pa neumen, zdaj pa nisem več mlad, neumen pa še vedno. ;)

Objavljeno

Če je cesta suha, se vozim tudi pozimi.

Ker pa zadnji dve leti na Obali vsa krožišča solijo, kot da jo dobijo zastonj, mi je pranje motorja v mrazu malo odveč.

Če lahko počakam, sa dež spere sol, raje počakam......

Objavljeno (popravljeno)

Vozim se kadar mi paše ali bilo zunaj -10 z burjo vred ali bilo zunaj +45 in opominjanje tukaj na forumu da je oprijem ničen je meni smešen in bebast ker več ali manje je tu 80% izkušenih motoristov ostali začetniki pa na začetku vožnje v razne delavnice in varne vožnje ki jih organizira policija ali združenje.

Opominjanje o "Rossijih" ki so na žalah je neumestno in žaljivo marsikateri od njih niti ne ve kdo so "Rossiji" če si razumel seveda.

In ne solite po forumu.

 

Popravljeno . Popravil exclan
Objavljeno

Če je hladen asfalt brez opijema, kaj pa je "poletni", moker asfalt, ki ima dooosti slabši oprijem???

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, ftp pravi:

Če je hladen asfalt brez opijema, kaj pa je "poletni", moker asfalt, ki ima dooosti slabši oprijem???

Vprašaj Kawalirja verjetno pozna odgovor!

Popravljeno . Popravil exclan
Objavljeno
7 hours ago, SF said:

Se mi zdi, da z "vatiranjem" voznikov ne kaže pretiravati. Če je ta strah pred mrazom posledica neizkušenosti, bi bilo pošteno, da avtorji, ki nasprotujejo vožnji v hladnejših delih leta zaradi "mrzlega asvalta" povedo, da z vožnjo v hladnem sploh nimajo izkušenj, ne pa, da prodajajo neke svoje pravljice in z njimi poneumljajo še ostale. Pretirano se hladnega asvalta bojijo predvsem neizkušeni vozniki...

Načeloma se strinjam s tem, ampak vseeno moram opozoriti, da je o tem govoril Samo Rep, ki je priznani policijski inštruktor, zdaj pa ne vem, zakaj je tako govoril: ker se boji mraza in mrzlega asfalta (izkušenj mu pač ne fali, to je jasno) ali pa je pretiraval in po nepotrebnem strašil pred kamero. Morda pa samo hotel narediti vtis na mlado novinarko. :D

Objavljeno
6 hours ago, exclan said:

Vozim se kadar mi paše ali bilo zunaj -10 z burjo vred ali bilo zunaj +45 in opominjanje tukaj na forumu da je oprijem ničen je meni smešen in bebast ker več ali manje je tu 80% izkušenih motoristov ostali začetniki pa na začetku vožnje v razne delavnice in varne vožnje ki jih organizira policija ali združenje.

Opominjanje o "Rossijih" ki so na žalah je neumestno in žaljivo marsikateri od njih niti ne ve kdo so "Rossiji" če si razumel seveda.

In ne solite po forumu.

 

Nisem govoril iz LASTNIH izkušenj, ker jih nimam z vožnjo po mrzlem asfaltu pozimi, pač pa sem citiral Samota Repa, ki bi naj veljal za neko avtoriteto na področju motorizma, zdaj pa ne vem... Pa poglejva še, kaj o tem pravi še en starosta motorizma, Gustl: ne govori sicer neposredno o zimskih razmerah, ampak o vožnji v Alpah, iz česar se da sklepati tudi na zimo. Pravi: "Na velikih višinah je že nizka temperatura dovolj resna sprememba, saj hladnejši asfalt in ohlajene gume nudijo slabši oprijem." 

Noben od njiju ne apelira, naj se ne vozimo pozimi, pač pa opozarjata na PREVIDNOST. Tudi moj zapis je šel v tej smeri, ne v smeri, da bi komu "solil" pamet. Pravimo motoristi, za kakršnega se nedvomno imaš tudi sam, imate glavo že itak preveč zasoljeno, če pa bi jo še dodatno solili, že tvegate visok krvni tlak in s tem možgansko kap... :jezik:

Kar pa se tiče "Rossijev" na Žalah sem se navezoval na statistiko, ki nedvoumno pravi, da je največji vzrok za nesreče motoristov HITROST. Tudi, če te nekdo izsili je verjetno razlika reagirati pri 120 km/h, ali pa pri 80 km/h oz. manj. Tudi tukajšnje zgodbe o ponesrečencih, ki so jih delili z nami so skoraj po pravilu vključevale komponento prevelike hitrosti. Ne vem, kaj je tukaj neumestnega. Strinjam se, mrtve se pusti pri miru, ampak pisal sem za (še) žive, ne za mrtve. :twak:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Cel vikend sem preganjal zimo in kljub mrzlemu asvaltu, ponekod moker, polno peska in soli ter vikend vozniki z klobuki na glavi nobenih problemov z oprijemom z vožnjo v okviru hitrostnih omejitev. Kawalir! Prosim, da ne omenjaš več tega policaja, ker, če bi bil pameten ne bi bil policaj:ras:

Hitrost še nobenega motorista ni ubila!

Ampak nenaden pojemek hitrosti.:smoke:

Objavljeno (popravljeno)

Poznam kaj nekaj motoristov in motoristk, ki samo na malo mokri cesti, brez dežja, totalno zmrznejo. Vozijo pa motorje, ki krepko presegajo sposobnosti mojega, z novimi gumami.

Če ne bi prevozila toliko km v dežju, na spolzki cesti, po jutranji slani, pozimi, po hladnem in posipanem asfaltu, bi prav gotovo tudi jaz bila pokakana ob vsaki rosici.

Meni je najtežje voziti, če me hudo zebe, to pa je pozimi, nekje pod 5 stopinj.

Tudi če sem zelo močno oblečena in obuta, me po kakšnih 100 km prične zebsti, potem pa se na motorju počutim kot nek otrdel štor, prilepljen na balanco. 

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
11 minutes ago, KARMEN1 said:

Poznam kaj nekaj motoristov in motoristk, ki samo na malo mokri cesti, brez dežja, totalno zmrznejo. 

Če ne bi prevozila toliko km v dežju, na spolzki cesti, po jutranji slani, pozimi, po hladnem in posipanem asfaltu, bi prav gotovo tudi jaz bila pokakana ob vsaki rosici.

Meni je najtežje voziti, če me hudo zebe, to pa je pozimi, nekje pod 5 stopinj.

Tudi če sem zelo močno oblečena in obuta, me po kakšnih 100 km prične zebsti, potem pa se na motorju počutim kot nek otrdel štor, prilepljen na balanco. 

Vidiš, to je razlika med "pravimi" motoristi in vikend oz. ljubiteljskimi motoristi, za kakršnega se imam sam. To pomeni, da nisem na cesti z mopedom kot "konjska figa", pozimi me moped ne vidi niti od daleč, če je vremenska napoved bila dež, sem bil pač doma. Vsaj tako je bilo pri meni do sedaj, res pa, da me je dež nekajkrat ujel in se nisem počutil dobro, priznam, čeprav sem prišel domov brez posledic. Res pa, da nimam za sabo XY kilometrov na mopedu, zato so takšni občutki tudi pričakovani in normalni. Bo pa to sčasoma zbledelo, v to sem prepričan. 

Kaj želim povedati? Spoštujem motoriste, ki se vozijo v vsakih razmerah in celo pozimi, ampak ljudje smo si različni. Meni to pač ne sede, še vedno pa smo vsi v redu. Ti si v redu, ker SE voziš pozimi, in jaz sem v redu, ker se NE vozim pozimi. Kakor komu paše. Meni recimo ne paše, da bi moral na cesti zaradi neidealnih razmer "totalno zmrzniti" in trpeti v vožnji, ker naj bi bila le-ta v UŽITEK, ne trpljenje. Enako za vožnjo pozimi: ne paše mi zmrzovati na motorju "kot nek otrdel štor, prileljen na balanco", pa oprijem gor ali dol. Objektivno VERJAMEM, da se da kolikor toliko normalno voziti tudi pozimi, kar se tiče oprijema, ampak ne pašejo mi druge pritikline zimskih razmer. Zame je motorizem nekaj, kar pride do izraza poleti, ne pozimi. Za pozimi imam avto, poleti pa vsekakor ni lepšega kot "veter v laseh". 

Saj se tudi policaji, tisti poklicni, ki jim je vožnja z motorjem kruh, pozimi ne vozijo po cestah, pa bi se verjetno lahko. Zakaj se ne vozijo? Ne vem natančnega odgovora, sklepam pa, da tudi zaradi neprimernih pogojev (cestišče, vreme itd.), kar pa ne pomeni, da se sploh ne da motorirati pozimi. Enako, kot se VEČINA pozimi ne kopa v morju. Nekaj junakov se vedno najde, ampak ti samo potrjujejo pravilo. Če se vrnem nazaj k motorizmu: v Sloveniji je registriranih preko 60k motorjev (skuterji in mopedi so izvzeti, ker potem pridemo na 100k +), pa poglej, koliko jih vidiš pozimi na cesti, koliko pa poleti. Razlika je očitna. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!