planaj Objavljeno December 25, 2011 Opozori Objavljeno December 25, 2011 mal sem hotu osvežit temo učitelj tud ni zmeraj praktično boljši od učenca glede predelave pa razen tačk poliestra in izpuha bolj malo vem Cartman in hilton 2
r1polzek Objavljeno December 27, 2011 Opozori Objavljeno December 27, 2011 Kaj večinoma vozite na 1000-kih 190 ali 200 zadnjo gumo D211GP.
bagio Objavljeno December 27, 2011 Opozori Objavljeno December 27, 2011 Kaj večinoma vozite na 1000-kih 190 ali 200 zadnjo gumo D211GP. Jaz 200
fasttrack Objavljeno December 27, 2011 Opozori Objavljeno December 27, 2011 Zdravo, jaz imam pa tudi prošnjo za kakšen predlog... Sezono bom štartu na cbr600rr , prvič na cestaku. Res me zanima pista ampak ne morem pa zanemarit lepih sončnih vikendov za kakšen izlet, tako da bo registriran. Kaj bi blo pametno spremenit na motorju, zamenjat, dodatna oprema, pa da ne razmetavamo lih z denarjem- se pravi to kar je nekako potrebno za te proste treninge. Planiram na gume dunlop sportsmart. Hvala za odgovore
jemcek Objavljeno December 27, 2011 Opozori Objavljeno December 27, 2011 glede na to, da sem verjetno eden bolj redkih, ki to počne na tak način, da se pripelje na Marof ali Grobnik z motorjem, se tam vozi in gre nato še z motorjem domov ti lahko mirne duše povem, da ni nujno prav nič! še več, prav nobene potrebe ni. morda edino manjši zobnik za en zob spredaj, kar precej prinese k poskočnosti na pisti pa je še vedno sprejemljivo na cesti in ni drago (20eur)....pa eni pravjo da še zavorne cevi dobro zamenjat z opletenimi, drugi spet da to ni nujno, ne vem, jst sem mel do sedaj običajne... vse ostalo daj za gume!!! mislim pa, da bi bile za to kar si napisal bolj primerne gume gp racer (če je že govora o Dunlopu), ker boš precej bolj varen na pisti na račun malo manjše kilometrine na cesti...
r1polzek Objavljeno December 28, 2011 Opozori Objavljeno December 28, 2011 (popravljeno) jaz bi ti za spredaj priporočal pletene cevi + zavorno tekočino DOT 5.1, katero redno menjuješ. Ti ta kombinacija omogoča varno zaviranje, kar ti lahko povem iz lastnih izkušenj (ko ti na grobniku pri 250km/h pred reškim pade bremza do ročke za gas . motorju ni bilo nič, sem pa krasno po desni strani poškrampal originalne plastike :angry: :unsure: , doma sem pa imel že poliestre ). Ni draga investicija, se pa splača. Moj moto je, da se na zavorah in gumah pri motorju DEFINITIVNO NE šPARA, saj se potem igraš z lastnim zdravjem in dragimi popravili potem. Tako kot ti je JEMCEK napisal, rajši GP RACER ali celo GP, ker boljša guma (ki ima več rezerve) bolj odpušča voznikove napake, kot slaba, ki je že sama po sebi na meji svojih zmogljivosti. Pri GP-jkah bi še razmislil o grelcih - greš na pisto že z ogretimi gumami in ni ugibanja o tem, ali so ogrete in kako se lahko pelješ. Z ogretimi gre takoj na polno. Popravljeno December 28, 2011. Popravil r1polzek
fasttrack Objavljeno December 28, 2011 Opozori Objavljeno December 28, 2011 Hvala za dobre nasvete, se strinjam, na gumah pa bremzah se ne špara in tako tud bo Grelci bi bli fajn,ja, verjetno še bolj do izraza pri dražjih dirkališčih kjer so minute zlata vredne pa da ne križarim po pisti pa ogrevam gume... @r1polzek - zakaj ti pa bremza pade do ročke kr nenadno ?
danci1973 Objavljeno December 28, 2011 Opozori Objavljeno December 28, 2011 Hvala za dobre nasvete, se strinjam, na gumah pa bremzah se ne špara in tako tud bo Grelci bi bli fajn,ja, verjetno še bolj do izraza pri dražjih dirkališčih kjer so minute zlata vredne pa da ne križarim po pisti pa ogrevam gume... @r1polzek - zakaj ti pa bremza pade do ročke kr nenadno ? Pri zaviranju se ustvarja precej toplote, s katero se greje tudi zavorna tekočina in posledično tudi zavorne cevi. Zavorna tekočina je higroskopska, zato se sčasoma niža njeno vrelišče. Ko zav. tekočina oz. voda v njej zavre, postane vse skupaj precej stisljivo, pa tudi stare gumijaste cevi se z ogrevanjem mehčajo - in tako se sila namesto za stiskanje zavornih ploščic porabi za stiskanje vodne pare in 'napihovanje' cevi. Obstajajo sicer še drugi možni razlogi, da ti ročka 'pade not' - npr. če ti strese bilanco, lahko batke razmakne in potem naslednji stisk ročke gre v prazno - se zgodi tudi najboljšim: http://www.youtube.com/watch?v=a3yfD3oonmA D. gsx750f 1
AJ Objavljeno December 28, 2011 Opozori Objavljeno December 28, 2011 Zdravo, jaz imam pa tudi prošnjo za kakšen predlog... Sezono bom štartu na cbr600rr , prvič na cestaku. Res me zanima pista ampak ne morem pa zanemarit lepih sončnih vikendov za kakšen izlet, tako da bo registriran. Kaj bi blo pametno spremenit na motorju, zamenjat, dodatna oprema, pa da ne razmetavamo lih z denarjem- se pravi to kar je nekako potrebno za te proste treninge. Planiram na gume dunlop sportsmart. Hvala za odgovore Sem bil v podobni situaciji. Kot so ti že povedali, ni slabo imeti spredaj za 1 zob manjši zobnik, fajn za pisto, po cesti pa še ni tako moteče, krajše razmerje kot je spredaj -1 in zadaj original ti skoraj ne priporočam če boš vozil tudi po cesti, vsaj mene je precej motilo ko sem poskusil. Sportsmart so dobre gume, ampak razmisli tudi o D211 GP Racer (jaz vozim spredaj in zadaj trdoto M), po mojih izkušnjah se odlično obnesejo tako na cesti kot na pisti (vsaj za nas, amaterje), v ceni pa ni neke razlike. LP
MiriGSX600 Objavljeno December 28, 2011 Opozori Objavljeno December 28, 2011 Grelci so zakon na vseh dirkališčih če maš čas jih še doma daš za 15 min gor preden greš na teren...Za premze pa najbol sigurno pletene cevi pa visokostopinsko olje pa nimaš nobenih skrbi...vsaj mišlenje iz moje prakse. LP
mcv Objavljeno December 28, 2011 Opozori Objavljeno December 28, 2011 Grelci so zakon na vseh dirkališčih če maš čas jih še doma daš za 15 min gor preden greš na teren...Za premze pa najbol sigurno pletene cevi pa visokostopinsko olje pa nimaš nobenih skrbi...vsaj mišlenje iz moje prakse. LP Ti to resno, da doma daješ grelce gor??
Spider™ Objavljeno December 28, 2011 Opozori Objavljeno December 28, 2011 jah itak, na semaforu pa že na kolen
fasttrack Objavljeno December 28, 2011 Opozori Objavljeno December 28, 2011 Pri zaviranju se ustvarja precej toplote, s katero se greje tudi zavorna tekočina in posledično tudi zavorne cevi. Zavorna tekočina je higroskopska, zato se sčasoma niža njeno vrelišče. Ko zav. tekočina oz. voda v njej zavre, postane vse skupaj precej stisljivo, pa tudi stare gumijaste cevi se z ogrevanjem mehčajo - in tako se sila namesto za stiskanje zavornih ploščic porabi za stiskanje vodne pare in 'napihovanje' cevi. Obstajajo sicer še drugi možni razlogi, da ti ročka 'pade not' - npr. če ti strese bilanco, lahko batke razmakne in potem naslednji stisk ročke gre v prazno - se zgodi tudi najboljšim: http://www.youtube.com/watch?v=a3yfD3oonmA D. Fhjuu tud Stoner se ni prav cajt rešu... kaj če nebi blo izletne cone ampak zid, tovornjak, ipd... uh... treba res na pisto it...
logarr Objavljeno December 28, 2011 Opozori Objavljeno December 28, 2011 Če po cesti voziš brez rezerve pol je itak treba na pisto it. casper7 1
MiriGSX600 Objavljeno December 29, 2011 Opozori Objavljeno December 29, 2011 Ti to resno, da doma daješ grelce gor?? ne če bi pa bil doma na mariji reki bi hij pa hehe na dirkališču pa skoz....
fasttrack Objavljeno Januar 1, 2012 Opozori Objavljeno Januar 1, 2012 Prvo srečno in pa zdravo 2012 vsem ! Ena stvar ki je pa nisem zasledil so crash padi... kakšne maste kej izkušnje, se splača dat to gor ? Ekipe v WSBK pa GP jih nimajo... zakaj? Hvala LP
RVT Objavljeno Januar 1, 2012 Opozori Objavljeno Januar 1, 2012 Prvo srečno in pa zdravo 2012 vsem ! Ena stvar ki je pa nisem zasledil so crash padi... kakšne maste kej izkušnje, se splača dat to gor ? Ekipe v WSBK pa GP jih nimajo... zakaj? Hvala LP Zato ker so te crash padi namenjeni predvsem "reševanju" vizualnih (prask , udrtin ) imajo pa to slabost, da pri padcu na asvaltu motor po njih se kar nekaj časa drsi z sorazmerno veliko hitrostjo napram motorju brez tega. No in če v Moto GP ali SBK doživi manjši padec jim tiste udrtine pa praske ne pomenjo nič, to da zgubi pa 10 ali 15 sekund, da pride spet do motorja ki je zaradi tega drsenja bolj oddaljen od kraja padca in nadaljuje jim pa ogromno pomeni.
gidl Objavljeno Januar 1, 2012 Opozori Objavljeno Januar 1, 2012 Ekipe v WSBK pa GP jih nimajo... zakaj? Ko je motor zlajšan do te mere kot so GP motorji je cena za vsak gram še dodatno privarčevane teže 400$ !
nejc93 Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 pozdravljeni zanima me nekaj glede gum če mi lahko kdo kako pomaga! in sicer delam si motor aprilio rs 125 za na pisto nevem pa katero gumo in dimenzijo bi izbral! naj pustim tovarniško dimenzijo ali? gume naj bodo dunlop motor se bo plejal samo po pisti!!! lp
macak333 Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 pozdravljeni zanima me nekaj glede gum če mi lahko kdo kako pomaga! in sicer delam si motor aprilio rs 125 za na pisto nevem pa katero gumo in dimenzijo bi izbral! naj pustim tovarniško dimenzijo ali? gume naj bodo dunlop motor se bo plejal samo po pisti!!! lp Jst bi ti priporočil za začetek Dunlop Qualifier II (če so sploh še na trgu). Poznam enega, ki jo ima prav tako za po pisti pa je kr te šopal. Pol ko pa povečaš tempo pa tiste slick al kaj so že.
kewo Objavljeno Januar 12, 2012 Opozori Objavljeno Januar 12, 2012 pozdravljeni zanima me nekaj glede gum če mi lahko kdo kako pomaga! in sicer delam si motor aprilio rs 125 za na pisto nevem pa katero gumo in dimenzijo bi izbral! naj pustim tovarniško dimenzijo ali? gume naj bodo dunlop motor se bo plejal samo po pisti!!! lp Dunlop GP dej gor, dirkalna pnevmatika. Mal Čarmana kontaktirej, najbolš da pustiš original dimenzije, gume zgleda tko: DXR16 1
r1polzek Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 Ima kdo izkušnje z tem, koliko laže števec, če zadaj daš zobnik +2 zoba ali če daš spredaj -1. Prenosi so naslednji: 17/45=0,3777 (serija) 17/47=0,3617 (zadaj +2) 16/45=0,3555 (spredaj -1) DXR16 1
AJ Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 Ima kdo izkušnje z tem, koliko laže števec, če zadaj daš zobnik +2 zoba ali če daš spredaj -1. Prenosi so naslednji: 17/45=0,3777 (serija) 17/47=0,3617 (zadaj +2) 16/45=0,3555 (spredaj -1) http://gearingcommander.com/ Naloži podatke za svoj motor in si lahko preračunaš točno koliko ti s katero konfiguracijo zobnikov števec laže. LP GrCaR in DXR16 2
alenn46 Objavljeno Januar 17, 2012 Opozori Objavljeno Januar 17, 2012 (popravljeno) Prodam grelce POLO zelo malo rabljene (eno sezono), rdeče barve. Cena 140eur. Lp Popravljeno Januar 17, 2012. Popravil alenn46
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se