Jump to content
  • Sign Up
RHonda

Priprava motocikla za dirke

Recommended Posts

RHonda

No to pa je moj ZADNJI POST v vseh temah športni motociklizem. Danes sem bil pri vedeževalki in mi je napovedala smrt v treh letih. Prej pa da se bo zgodilo nekaj res velikega z mano. Sem vprašal kaj. Potem me vpraša če počnem karkoli v zvezi s hitrostjo. Rekel sem da. Vprašal sem kaj me čaka takega, mogoče kakšen rekord. Pravi to besedo si mi vzel z jezika. In to bo REKORD GROBNIKA Zdaj samo še iščem primeren motocikel, zanimam se za nakup ali izposojo dirkalne honde NSR 500. Kmalu grem na motozbor v Italijo če tam vedo kaj več. V nasprotnem primeru bom predelal hondo VFR in že iščem katerikoli agregat z več kot 150hp, dvo- ali štiri- taktni. Zanimajo me širine vseh teh hondinih agregatov, sicer bo potrebna predelava. Mislim ZELO RESNO in tu ni več zajebancije. Prosim tudi kogarkoli za kakršnokoli podporo, najraje pa moralno, saj bo potrebno veliko živcev, treninga in volje. Zato se tudi odpovedujem alkoholu, da mi pride telo v pravo kondicijo. Rekord mora pasti v treh letih časa je toliko. Prosim če lahko to sporoči kdo na motori.hr, ker me tam nočejo vpisati na forum. In še enkrat, vse je ZELO RESNO.

LP Bernard

Share this post


Link to post
Share on other sites
RHonda

Pri meni gre za hondo vfr 400. Da ne govorim o kozmetiki- posvečam se agregatu. Nameravam menjati agregat- najraje 2 ali 4t od honde z 150+hp, vendar bo to zelo težko. Kolikor sem študiral forum vfr, je najlažje montirati agregat vfr750, ki ima sicer manj hp, a se ga da z malo čaranja zmontirati. Vendar je potem problem obremenitev okvirja v predelu agregata. To bi bil seveda še večji problem pri močnejših mašinah. Zdej me pa zanima, kako se da okvir dodatno ojačati ? Ali ga modificirati z dodatno ojačitvijo- ali vzeti kar drug, močnejši okvir oz. ga zvariti sam ?? Slišal sem za varilni inštitut, poznam ljudi ki se ukvarjajo s konstruiranjem- obstaja sploh kakšna varianta ? Meni varjenje raznih materialov ni problem, no v konstrukciji sem dobesedno nič. Moj oče je sicer naredil celo konstrukcijo giro-kopterja, vendar iz jeklenih profilov.......Razmišljal sem da bi zvaril okvir istih dimenzij od vfr kot je original, vendar z močnejšo konstrukcijo- beri debelejši profili. Zdej je tu problem dobiti sestavne dele iz aluminija da jih zvarim. Vem da je to podvig ki zahteva dosti živcev. Zvaril sem tudi že cel okvir go-karta, nekaj izpuhov, raznih konstrukcij (stojala za motorje) itd, itd..........Bojim pa se lotiti tako zahtevnega projekta- ni problem denar ampak moji živci. Fotr je tud obupal na koncu pri helikopterju, vendar so bili problemi drugi kot sama konstrukcija....

Jaz bi sicer kupil en 1000ccm motor in vse kite, vendar je to zame zaenkrat predrago, ker trenutno nisem v dobrem poslu..obstajajo variante vendar se nočem ukvarjati z umazanimi posli kot se kolegi....Pogovarjal sem se z ljudmi, ki so naprimer na hondo cb400 montirali mašino cbr600, pa so bile težave iste- obremenitev okvirja v predelu agregata. Poznam ljudi ki imajo v garaži razne okvirje, vendar je problem kako nekaj zmetat skupaj...

Zaenkrat sem se odločil za to opcijo- agregat cbr954, modifikacija okvirja (ojačitev) v predelu agregata. Preden pa bom začel kej pacat se bom posvetoval z ljudmi ki vejo o tem več kot jaz, konstrukterji, varilci, tehnologi- poznanstva so, samo moje izkušnje so takšne, da prijatelji nikoli ne pomagajo takrat ko se lotiš kakšnega projekta- tako ni bilo niti pri helikopterju, gokartu, nikjer. Zato prosim tu za kakršnokoli pomoč, nasvet, izkušnjo.......karkoli- denar pa mislim oz. upam da ne bo problem. Zdaj moram par dni počakati, da stvari res dobro premislim :whistle: So pa res glavni problem živci, če bo volje dovolj, pole mislim da bo šlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RHonda

Pričakujem konkretne odgovore, zdej je tema za zajebancije v delu foruma ''krneki'' :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
R1FREAK

Vidim, da si bolj tak kreativn tip človeka drugač pa da te veseli kaj sam naredit recimo in ne samo kupit in se vozit. Po mojem bi mogo ti lepo prodat oba motorja pa kupit enga cestaša malo novejšega, nametat gor poliestre pa tam kaj spreminjat al pa kakega skuterja zraven in se s tistim malo zafrkavaš, se da kr dosti stvari predelat za dost manj dnarja kot na motoru pa še filing je za po mestu poleti pa tak. No če ti to vseeno ne pride v poštev pol pa nevem, probaj vprašat kakega inženirja, naprimer oče bi ti znal kaj pomagat, al pa probaj razmislit točno katere dele bi blo treba ojačat itd. Sicer pa potem rabiš tudi bolše zavore pa širše pnevmatike itd. vglavnem škoda časa za to, vsaj po mojem mnenju. Dosego neboš kaj dosti, razen tega da boš pač edini z takim motorjem, zraven pa se boš še spravljal v nevarnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolenc™

Mislem sej vse lepo in prav... Ampak kaj bi ti sploh rad naredil?

Bil najhitrejši na pisti? Zapravil velik denarja? Imel neki posebnega? Podiral rekorde?

Ni mi čist jasno kaj sploh hočeš, pa si v velik temah.

Smisu da si "hiter" je glih v tem, da čim več istisneš iz tega kar imaš, še zmer je glavni element voznik in ne vozilo. In ko videš, da te vozilo bremza, pač zamenjaš ali popraviš na trenutnem in spet poskusiš prvo. To da pa sam mašine pa motorje menaš namest, da bi se vozu ni pa vseskp nč..

Pa ne da rad moralizeram, sam tega se je pa res že nabral... In ko misleš, da boš na dobro temo naletu, tak krš noter

Share this post


Link to post
Share on other sites
CVIČKAR1

Prodaj to kar maš,boš mel,ne vem kolk verjetno enih 2.000,ne vem cene iz glave za to kar maš,dodaš 2.500 pa maš tam nekje Suzukija GSXR 600 recimo 2002 letnik.Al pa R6 oz kaj ti paše.Pa ne boš mel takih problemov,dnarja boš pa tko zapravil dost če se boš spravlu to predelovat.Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopy

Kaj pa naj bi blo pametn na motorju zrihtat/zamenjat predn gre na pisto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
RHonda
Kaj pa naj bi blo pametn na motorju zrihtat/zamenjat predn gre na pisto?

1. Pnevmatike- najbolje bridgestone bt-002 ali dunlop gp racer

2. Nastavitve vzmetenja- poznam dobrega strokovnjaka + rečeš da me poznaš, bosta poštimala zastonj

3. Dobra nastavitev uplinjačev- greš na servis da ti izmerijo vse 4 in nastavijo

4. Psihična priprava- ne pij, spij raje kakšno energetsko pijačo

5. Dobro pregledati zavore, po možnosti te zamenjati z boljšimi (priporočam opletene cevi in zavorne ploščice AP racing)

6. Odstranitev ogledal in namestitev številke na sprednjo luč

7. Če imaš to možnost, namestitev poliestrskih oklepov, če slučajno padeš

8. Namestitev crash-padov; ponudba je velika

9. Posvet s kakšnim ki je že dirkal- lahko vprašaš tudi mene

10. Pokliči 031-317-182

Share this post


Link to post
Share on other sites
fastgirl
1. Pnevmatike- najbolje bridgestone bt-002 ali dunlop gp racer

2. Nastavitve vzmetenja- poznam dobrega strokovnjaka + rečeš da me poznaš, bosta poštimala zastonj

3. Dobra nastavitev uplinjačev- greš na servis da ti izmerijo vse 4 in nastavijo

4. Psihična priprava- ne pij, spij raje kakšno energetsko pijačo

5. Dobro pregledati zavore, po možnosti te zamenjati z boljšimi (priporočam opletene cevi in zavorne ploščice AP racing)

6. Odstranitev ogledal in namestitev številke na sprednjo luč

7. Če imaš to možnost, namestitev poliestrskih oklepov, če slučajno padeš

8. Namestitev crash-padov; ponudba je velika

9. Posvet s kakšnim ki je že dirkal- lahko vprašaš tudi mene

10. Pokliči 031-317-182

25.6.2008 je praznik in veliko jih gre na grobnik, greš tudi ti?

dobro bi bilo, da se dokažeš, da te vidimo, kako boš dirkal :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
1. Pnevmatike- najbolje bridgestone bt-002 ali dunlop gp racer

2. Nastavitve vzmetenja- poznam dobrega strokovnjaka + rečeš da me poznaš, bosta poštimala zastonj

3. Dobra nastavitev uplinjačev- greš na servis da ti izmerijo vse 4 in nastavijo

4. Psihična priprava- ne pij, spij raje kakšno energetsko pijačo

5. Dobro pregledati zavore, po možnosti te zamenjati z boljšimi (priporočam opletene cevi in zavorne ploščice AP racing)

6. Odstranitev ogledal in namestitev številke na sprednjo luč

7. Če imaš to možnost, namestitev poliestrskih oklepov, če slučajno padeš

8. Namestitev crash-padov; ponudba je velika

9. Posvet s kakšnim ki je že dirkal- lahko vprašaš tudi mene

10. Pokliči 031-317-182

1. reklama ali kaj??? in vse ostale pnevmatike so za en k..??

2. bom rekel da te nočem poznat pa bo zihr dobr narjen

3. uplinjači?? sej ne uvažamo motociklov iz smetišča

4. energetske pijače so res višek zdravja in vsega..zato športniki pijejo le to..

5. spet reklama?

6. jest bom namestil še eno ogledalo da te vidim in v tistem trenutku zapeljem s piste

7. poliestri so res samo za primer padca

8. spet padci??

9. od kdaj si ti dirkač???

10. punce navalite..

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopy

Prowler lepo da hočeš pomagat ampak jst sm želu kakšn nasvet od koga ki je na pisti že preživel dosti cajta...

Pa pletenice mam,zavore tut

gume so vrjetn doble tut slick pa kakšne pirelli al pa kj kar se vozi samo za na pisto

oz. tko bom reku...kar si napisu je jasno že v samem začetku...kot sm reku

pa še to...vrjemi da biker77 ma dost pojma o vožnji kot tudi o motorjih...sicer tebe nism vidu še vozit :doze: (z avtom pa :glare: ) ampak ql...

biker77 zdj še ne smeš spat...je šele sred dneva...razn če nisi na šihtu ;)

še zmeri pa-kakšn z izkušnjami na pisti...

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
Prowler lepo da hočeš pomagat ampak jst sm želu kakšn nasvet od koga ki je na pisti že preživel dosti cajta...

Pa pletenice mam,zavore tut

gume so vrjetn doble tut slick pa kakšne pirelli al pa kj kar se vozi samo za na pisto

oz. tko bom reku...kar si napisu je jasno že v samem začetku...kot sm reku

pa še to...vrjemi da biker77 ma dost pojma o vožnji kot tudi o motorjih...sicer tebe nism vidu še vozit :doze: (z avtom pa :glare: ) ampak ql...

biker77 zdj še ne smeš spat...je šele sred dneva...razn če nisi na šihtu ;)

še zmeri pa-kakšn z izkušnjami na pisti...

kar se tiče vožnje po pisti (za nas normalne smrtnike ki nimamo v planu doseganje nevemkakšnih rezultatov na dirkah) bi morali imeti vsi eno stvar v glavi

predvsem uživajte, ne pretiravajte ker si s tem ne služite kruha. vozite kolikor ste sami sposobni, ne umikajte se hitrejšim ker s tem delate več škode kot koristi.

kar se tiče opreme-ne bi govoril o kombinezonu, čeladi in podobni zaščitni opremi

kar se tiče motorja - grobnik je specifičen glede podlage in je treba nataknit gume ki so namenjene dnevom na pisti, vse ostalo pa imajo malo modernejši motocikli že serijsko povsem dovolj kvalitetno..

ja ogledala pa le dol snet

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopy

A lohka sam poveš kaj misliš z "modernejši motocikli" ker...moja kravica ima še skoraj polnih 10let :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
A lohka sam poveš kaj misliš z "modernejši motocikli" ker...moja kravica ima še skoraj polnih 10let :rolleyes:

tvoji kravici bi bilo potrebno samo preveriti in po potrebi obnoviti vzmetenje..

glede na to da kot praviš imaš zavore zrihtane

ker pa najbrž ne boš šel postavljat rekorde pa tudi ne boš pogrešal amortizerja krmila

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopy
tvoji kravici bi bilo potrebno samo preveriti in po potrebi obnoviti vzmetenje..

glede na to da kot praviš imaš zavore zrihtane

ker pa najbrž ne boš šel postavljat rekorde pa tudi ne boš pogrešal amortizerja krmila

sprednje vilce sm zamenju(semering+olje)ker so mi spomlad spustle,zavore so opletene(sprednja),amortizer krmila pa...včasih bi prov pršu...sicer pa poznam enga k bi mi ga posodu za probat tko da...to vse je...no ne bom več smetil...bom raj probat šu k bo cajt

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
žeks
1. Pnevmatike- najbolje bridgestone bt-002 ali dunlop gp racer

2. Nastavitve vzmetenja- poznam dobrega strokovnjaka + rečeš da me poznaš, bosta poštimala zastonj

3. Dobra nastavitev uplinjačev- greš na servis da ti izmerijo vse 4 in nastavijo

4. Psihična priprava- ne pij, spij raje kakšno energetsko pijačo

5. Dobro pregledati zavore, po možnosti te zamenjati z boljšimi (priporočam opletene cevi in zavorne ploščice AP racing)

6. Odstranitev ogledal in namestitev številke na sprednjo luč

7. Če imaš to možnost, namestitev poliestrskih oklepov, če slučajno padeš

8. Namestitev crash-padov; ponudba je velika

9. Posvet s kakšnim ki je že dirkal- lahko vprašaš tudi mene

10. Pokliči 031-317-182

1. gp racer te pa so za pod 1:30 :headbang: :headbang:

Ej pod 3. prowler moraš vedet da so se nekateri še odmaknili od časov frgazarjov ups sori uplinjačov!! :naughty:

Aja pa pod 9 jst bi se rad pelu 1:25 in bi prosu tebe za nasvet :worship: :worship:

Edited by žeks

Share this post


Link to post
Share on other sites
lakyluk

aja pa po moje bo mašina od 954 mau prešvoh za Grobnik... usaj po mojih izkušnjah... no ja jst sm amater...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rude
a ne, bomo šli pa kar nad 1.50.xx oz še rajši nad 2.00.xx

saj veste važno sodelovati ne zmagati :winkiss:

Spremeni nickname, zavajaš ljudi. :P :D ... al si ga narobe razlagam? :unsure:

Da ne bom samo off topic. Če bi še enkrat predeloval motor za na pisto, bi imel naslednjo prioritetno listo:

1. odstranitev odvečne ropotije (luči, smerni kazalci, špegli, ...)

2. poliestri

3. vzmetenje + blažilec krmila

4. opletene cevke zavor + racing zavorne ploščice

5. sprememba prestavnega razmerja

6. druge tačke

7. dodaten set platišč + grelci za gume

8. tuning agregata

Share this post


Link to post
Share on other sites
R1FREAK

9. menjat izpuh(zarad teže in nekaj moči), odstranit altenator :D

Edited by R1FREAK

Share this post


Link to post
Share on other sites
gvucko

Bom tudi sam dodal nekaj "pametnega". Delno avtorstvo si lasti rude (sem mu kradel in cp-jal).

1. superbike school level 1 (ali podobno)

2. 10 skurjenih kompletov gum na dirkališčih

3. superbike school level 2 (ali podobno)

4. 20 kompletov skurjenih gum na dirkališčih,

5. odstranitev odvečne ropotije (luči, smerni kazalci, špegli, .. .)

6. poliestri

7. superbike school level 3 (ali podobno)

8. 30 kompletov skurjenih gum na dirkališčih

9. vzmetenje + blažilec krmila

10. opletene cevke zavor + racing zavorne ploščice

11. superbike school level 4 (ali podobno)

12. 40 kompletov skurjenih gum na dirkališčih

13. sprememba prestavnega razmerja

14. druge tačke

15. dodaten set platišč + grelci za gume

16. lažja platišča (karbon/magnezij)

17. tuning agregata

18. superbike school level 4......

:P

lp, g

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Ja za dirko, amm...ja..huh..ubistvu...tk...da ja...no.... tk uglavnem. Pa je to to bolj kot ne :rolleyes: Drugače pa če konkretno svoj primer priprav: skočim v garažo, odpakiram škatlo z starimi deli od motorja, zrajsane plastike pa to, pa zmontiram, pa je prpravljen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

No nazaj k temi :)

Tako pa moj Suzuki zgleda, skoraj pripravlen za nedeljo, še par malenkosti :)

post-1190-1215201165_thumb.jpg

post-1190-1215201236_thumb.jpg

post-1190-1215201257_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
m1ha
No nazaj k temi :)

Tako pa moj Suzuki zgleda, skoraj pripravlen za nedeljo, še par malenkosti :)

post-1190-1215201165_thumb.jpg

post-1190-1215201236_thumb.jpg

post-1190-1215201257_thumb.jpg

Zanimivo.

Kaj pa bo v nedeljo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jskrablin
      Če bi koga zanimalo. Tudi preko letošnje zime bojo na Rabu vodeni treningi, ki jih po novem organizira Miha Špindler. Tole je priletelo v moj inbox:   Je pa možno kak trening na Rabu preko zime izvesti tudi v lastni organizaciji. Če bi koga to zamikalo - naj me kontaktira na privat. Jaz grem letos decembra do Baltija samo na počitnice, MX/enduro bosta na račun manjše poškodbe še nekaj časa počakala. Če koga zanima kako vse skupaj zgleda naj malo pobrska po tej temi. Na strani 10 je reportaža iz lanskega decembra.
    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
    • skalaprava
      Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali! Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!
    • franc
      Verjetno nihče ni slišal za STKL (stadion tehnične kulture Ljubljana) . Samoupravni sporazum je bil podpisan leta 1981 (podpisali so ga  vsi od AMD-jev do izvršnega sveta) . Na področju (današnjega tovornega terminala ob Letališki) bi zgradili poligon, dirkališče, motel, klubske prostore... Malo bolj podrobno - steze za: karting, radio vodeni modeli, mopede, avto in motociklistična tekmovanja s tribuno, motokros, speedway, kolesarje. +kegljišče, balinišče, bazen, mini golf, športna igrišča, avtokamp, motel... Dobili smo pa terminal za kamione (zmagal je profit/kapital) . Danes pa je volje in pripravljenosti še 100x manj in kapital je še bistveno bolj pomemben. lp  
    • maus
      Če ima kdo denar, naj gradi ... če gradijo Magne, Lidle, Hoferje in ostale stvari ... naj kupi ogromno zemljišle in napravi stezo, ter jo trži ... in to je to ... jas sem za. Da bi država gradila stezo, pozabite... dokler ima AMZS Vransko poligon, ki je sredi Slovenije, drugega ne bodo naredili. Prednost imajo drugi državni projekti kot so: obvoznica Vodice, tretja, četrta in peta razvojna os, nekateri odseki tretjega voznega pasu na avtocestah itd itd   Na žalost je to tako.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!