Jump to content

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Recommended Posts

eno vprašanje glede aftermarket nastavljivih stopalk: kolikor sem gledal nima noben komplet vzmetenih stopalk (da se umaknejo gor ko z njimi podrsaš po tleh :hmm: a je to povsod tako in zakaj ter ali je sploh varno se voziti po pisti s takimi stopalkami :? rizoma ima te vzmetene kot dodatno opremo, se pravi moraš najprej kupiti komplet, nato pa še posebej samo tisti del na katerem stojiš, tako da se ti fiksne potem valjajo doma po garaži

evo slikco da se bo videlo kaj točno mislim:

to je komplet s fiksnimi tačkami

post-9362-1219915504_thumb.jpg

to pa potem dokupiš če hočeš met vzmetene, ni mi jasno zakaj niso že po defaultu vzmetene če so nastavljive pomeni da so dirkalne stopalke, kaj se ni malo nevarno voziti s fiksnimi?

post-9362-1219915512_thumb.jpg

pred tačko ponavad škorn prej do asfalta pride in takrat je nagiba ponavad dost :)

Link to comment
Share on other sites

pred tačko ponavad škorn prej do asfalta pride in takrat je nagiba ponavad dost :)

ni nujno..odvisno od položaja stopal..jest nikol s škornjem ne drsam..tačke so pa že počohane..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Priprave na sezono v teku:

kupljene poškodovane za 100€...

post-9362-1227869242_thumb.jpg

post-9362-1227869285_thumb.jpg

...in potem kolega na šihtu popravil (segrel in v preši zravnal kar je bilo za zravnat, na stružnici naredil obe novi stopalki in kontrolni ročici za bremzo in menjalnik)

post-9362-1227869388_thumb.jpg

post-9362-1227869399_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Original tace so za 99% tega foruma zadosti dobre. Vsi ostali ki montirate to gor je to samo za se pokazat. Ko boste pa v taki fazi da boste to rabli zamenjat zaradi nagiba in tudi malenkost teže mi pa sporočite.

Zaenkrat nove športne take potrebujejo naslednji na tem forumu. M1ha, Gorgh, Helmut, Suzuki morda še kakšen. Škoda denarja fantje, raje kej "bolj" kupite. Bencin naprimer.

Link to comment
Share on other sites

Tle se pa fejst motiš. Tačke se ne mena ker rataš prehiter ampak ko začutiš da bi ti druga pozicija sedenja lahko bolj ustrezala.

Isto kot da rečeš da nastavljivega vzetenja ne potrebuješ..

Link to comment
Share on other sites

nisem jih menjal zaradi tega da bi se lahko bolj nagnil, ampak zato ker mi original položaj tačk ne ustreza, počutim se kot bi sedel na endurci.....zato imam med vožnjo noge vedno na prstih na stopalki, stopalo pa mi zato čez čas postane mravljinčasto

Link to comment
Share on other sites

Sam pri športni vožnji in na dirkah so fantje bolj ali manj skos na prstih na 'fusrastrih'...

Kondicija, kondicija nas vse matra.

Link to comment
Share on other sites

Moj tud počas dobiva kukije :)

Potrebno še kar nekaj stvari premenjat... do konca zime oziroma konca februarja bo pa že fertik :)

X7TB7qHIryYVv3LV.jpg

LP Rok

Tud pr nas se material nabira :rolleyes:

post-17122-1228136630_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tle se pa fejst motiš. Tačke se ne mena ker rataš prehiter ampak ko začutiš da bi ti druga pozicija sedenja lahko bolj ustrezala.

Isto kot da rečeš da nastavljivega vzetenja ne potrebuješ..

Osebno sem te tačke sprobal samo na Zx10r pa mi niso ble všeč!Pa ne zaradi položaja ampak tisti občutek na škornju mi ni pasal!Sam jih sigurno ne bom kdaj montiral!Raje menjam motor,če mi pozicija na tem ne ustreza!aja vzmetenje pa si na popolnoma vsakem SS nastavim po svoje!

Edited by sesir
Link to comment
Share on other sites

No sej te noben ne sili v nč, pač men k sem skoraj 2m vem, da bi koristlo če bi mel mal več prostora za noge. Se da pa tud tko kot je čist vredu pelat.

Kot sem reku za vzmetenje, sej je vredu, ampak zakaj si ga ne bi prilagodil po svoje če lahko :)

Link to comment
Share on other sites

Če se mene vpraša,bi lahk blo to serijsko gor na vseh motorjih,pa da si vsak naštima položaj kok mu paše;ni isto za enga ki je velik 160,al pa enga ko ma 2 metra.Men skor na nobenem motorju ne paše glih položaj kako mam gor tace zložene,sam tolk velik dnarja kokr hočjo met za tisto sranje pa tud ne dam! :headbang: :krneki:

Link to comment
Share on other sites

GSX-R 600 in 750 od 06 naprej ima možnost premikanja stopalk..sicer so možni samo trije različni položaji, pa vseeno ravno dovolj da si najdem pravo pozicijo :D

Link to comment
Share on other sites

Zaenkrat nove športne take potrebujejo naslednji na tem forumu. M1ha, Gorgh, Helmut, Suzuki morda še kakšen. Škoda denarja fantje, raje kej "bolj" kupite. Bencin naprimer.

Pametujte, ko se boste znašli na tem spisku!

:krneki:

Link to comment
Share on other sites

GSX-R 600 in 750 od 06 naprej ima možnost premikanja stopalk..sicer so možni samo trije različni položaji, pa vseeno ravno dovolj da si najdem pravo pozicijo :D

enako tudi 1000ka :)

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Spet se jaz oglašam, a zato je forum da si pomagamo.Sicer jaz nisem še nobenemu pomagal no. Potrebujem pa pomoč.

Meni ni jasno kako vi odvijete tisti vijak z sprednjega verižnika dol. Namreč pri meni je narejeno okoli za primit z ključem enim 17 not pa imbus ena 5-6. Zviješ imbuse, ali imate kakšen drug način, motor sem dal še v brzino tako da ja ne mrda.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!