Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hvala vsem :worship:

Ma ja vem, premalo nas je s 750 stroji da bi organizatorji naredili 750 dirke :):blush: Ampak meni amaterju je to čist dovolj, ne rabim jurja...

Objavljeno

Res lep tale Suzuki, Bobr. Koliko soldov je takle hec? Se že nekaj časa poigravam z mislijo, da se iz cest preselim na pisto. LP

Objavljeno

Toliko soldov da bi lahko še enega K4 za zraven kupil :closedeyes:. še dobro da se je vleklo skozi vso zimo, investicije malo po malo. Vse skupaj sem vzel kot projekt in predvsem kot dokaz samemu sebi da zmorem, da imam še tehnično žilco v sebi :).

Najdražje po vrstnem redu je bila elektronika, poliestri in karbon, prednji diski... Celoten seznam ima preko 40 postavk :grim.

Objavljeno

pred leti sem v enem angleškem moto cajtngu prebral zanimiv članek.

Vzeli so Suzukija tisočaka - prejšnji letnik (ali pa celo rabljenega), mislim da 2005 ali nekaj podobnega in ga za razliko v ceni do aktualnega letnika opremili z raznimi dirkaškimi dodatki, seveda z obveznimi meritvami moči in časa na krog pred in po predelavi ter nato primerjava z aktualnim in tune upom.

Na kratko tune up je bil precej hitrejši, menjali so pa izpuh, ECU in quick shifter (Bazzazov sistem jim je omogočal še precej preprost TC) , pa diske mislim da so menjali.

Pri nas verjetno ni takšne razlike v ceni, da bi lahko človek vse to menjal... je vse skupaj kar dragi špas.

LP Bajsi

Objavljeno

pred leti sem v enem angleškem moto cajtngu prebral zanimiv članek.

Vzeli so Suzukija tisočaka - prejšnji letnik (ali pa celo rabljenega), mislim da 2005 ali nekaj podobnega in ga za razliko v ceni do aktualnega letnika opremili z raznimi dirkaškimi dodatki, seveda z obveznimi meritvami moči in časa na krog pred in po predelavi ter nato primerjava z aktualnim in tune upom.

Na kratko tune up je bil precej hitrejši, menjali so pa izpuh, ECU in quick shifter (Bazzazov sistem jim je omogočal še precej preprost TC) , pa diske mislim da so menjali.

Pri nas verjetno ni takšne razlike v ceni, da bi lahko človek vse to menjal... je vse skupaj kar dragi špas.

LP Bajsi

nekaj podobnega sem se jaz lotil...vzel suzuki k5 1000 v italiji..originalen malo km...razbit oklep,vilca sprednja,križ zvit.,

pobral dol odbil od cene in nabavil pwc+q.sh.+ign.modul+ arata komplet izpuh+tačke+vilce in amortizer paioli+še ogromno tega...vse skupaj z menjavo blaga me je prišlo kakih 5500 eur..kmalu upam da bo sestavljen ba objavim slike:)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ste vidli letošnji cenik tekmovalnih pnevmatik (Čarman)?

283€ za zadnjo Dunlop KR 195/65 :xx:

Objavljeno

Jz sploh ne jebem več novih gum, ker so že neki cajta cene pretirane...Une skor nove GP D211 komplet za 160€ pa gasa...

Objavljeno

Jz sploh ne jebem več novih gum, ker so že neki cajta cene pretirane...Une skor nove GP D211 komplet za 160€ pa gasa...

Sam škoda, ker bo vedno manj takih, ki bodo nove kupoval in še manj takih, ki bodo po 160 evrov pol skor nove prodajal :unsure:

Objavljeno

Sam škoda, ker bo vedno manj takih, ki bodo nove kupoval in še manj takih, ki bodo po 160 evrov pol skor nove prodajal :unsure:

Dokler jih bojo dirkači iz nevemkergaže prvenstva nove po dveh odvoženih krogih dol dajal, pa nm dilal, je men čist super...

Objavljeno

Dokler jih bojo dirkači iz nevemkergaže prvenstva nove po dveh odvoženih krogih dol dajal, pa nm dilal, je men čist super...

Sam sej veš, da če jih bodo oni plačevali tolk več, bomo tut mi "zdilane" potem plačali tolk več.. :) V vsakem primeru je ta dvig cen zelo slab obet za nas amaterje..

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mene pa zanima, kje nabavljate verige in zobnike...npr., da želim zamenjati original s kako drugo kombinacijo -1 naprej, +2 zadaj. Je možno dobiti tako kombinacijo v kompletu z verigo ustrezne dolžine ali je potrebno naročati posebej, ker ne najdem nič pametnega...Hvala za pomoč!Lp

Objavljeno

je mogoče.. pri nabavi verižnega seta si lahko vzameš poljubno zobniško razmerje (+/- 3 ali 4 zobnike max, več nisem zasledil..)

boljše da si pri nakupu verižnega seta vzameš zadaj +2 ker če nisi siguren, lahko npr. sprednjega -1 dokupiš, cena sprednjega pa je

manj kot polovica cene zdanjega.. (sprednji cca 16€, zadnji pa kakih 35€) - če kupuješ posamezno

Objavljeno

Da bo debata malo zaživela, rabim pomoč pri reševanju ene "uganke" mojega prednjega vzmetenja. Problem je sledeč, s skoraj popolnoma odtegnjenim preloadom (od 15ih obratov 12 obratov ven) je moj sag samo 2 cm. Trenje je zanemarljivo, 4mm. Kompresija je za vožnjo nastavljena na 2,5 obrata od 3,5ih. Problem pa je, da je že pri preloadu 10 obratov ven motor pri zaviranju počepne in zadek opleta kot pri norcih. Pri 8 obratih je občutek bistveno,bistveno boljši, ne samo na zaviranju, ampak tudi na grbinah, vendar mi jih na zaviranju še vedno zabije. s 6,5 obratov ven je nehalo zabijat vilice, občutek vožnje pa tudi ni bil nič slabši. Sag pri tem preloadu in kompresiji je manj kot centimeter. Človek bi glede na sag pomislil, da bi potrebovala mehkejše vzmeti, ampak s tem še poslabšam problem zabijanja. Nimam pa občutka, koliko zaradi malega saga na pospeševanju izgubljam oprijem prednje gume, motor gre kar rad na pospeševanju na grbinah na zadnjo. Ne vem, če bi lahko samo s kompresijo rešila problem. Kakšne ideje?

Objavljeno

Da bo debata malo zaživela, rabim pomoč pri reševanju ene "uganke" mojega prednjega vzmetenja. Problem je sledeč, s skoraj popolnoma odtegnjenim preloadom (od 15ih obratov 12 obratov ven) je moj sag samo 2 cm. Trenje je zanemarljivo, 4mm. Kompresija je za vožnjo nastavljena na 2,5 obrata od 3,5ih. Problem pa je, da je že pri preloadu 10 obratov ven motor pri zaviranju počepne in zadek opleta kot pri norcih. Pri 8 obratih je občutek bistveno,bistveno boljši, ne samo na zaviranju, ampak tudi na grbinah, vendar mi jih na zaviranju še vedno zabije. s 6,5 obratov ven je nehalo zabijat vilice, občutek vožnje pa tudi ni bil nič slabši. Sag pri tem preloadu in kompresiji je manj kot centimeter. Človek bi glede na sag pomislil, da bi potrebovala mehkejše vzmeti, ampak s tem še poslabšam problem zabijanja. Nimam pa občutka, koliko zaradi malega saga na pospeševanju izgubljam oprijem prednje gume, motor gre kar rad na pospeševanju na grbinah na zadnjo. Ne vem, če bi lahko samo s kompresijo rešila problem. Kakšne ideje?

S tem sem jaz neredil celo "znanost" na R6-ki :D :D Zdej, če je serija ne vem kolk sploh lahko narediš oz. kakšne so možnosti. Men je to delal že pri dirkalnih kartušah :( "miljon" je tukaj vzrokov zakaj tako, če sediš dovolj nazaj se opiraš na roke do tega skoraj ne more priti, če te stisne na tank se pa prične "akcija kot praviš" hahaha! Zadek dviga šele takrat kot ti udari skupaj in feder ne dela več, torej je treba najprej ugotovit kjer je ta točka, zelo različno jo imajo sem videl pri meni je blo cca 12mm od spodaj na vilici. (je treba vse odšponat pa ga na roke stisnit da udari skupaj) In tolk časa smo tršali feder, da ni prišlo več do zabitja, je pa vse seveda odvisno od stila vožnje. Precej preprečiš dviganje zadka oz. zabijanje če spredaj motor rahlo dvigneš, spremeniš geometrijo, verjetno s tem (žal) spremeniš oprijem sprednje gume. To potezo sedaj počno vsi ki kupijo novega bavarca, na prejšnjih še ni bilo te izkušnje od tujcev in je prej tudi motor zelo nabijal v dolgih ovinkih po tem posegu se zelo umiril.

Skratka pišem le svoje izkušnje vprašanje kolk so prave :D, vsekakor sem mnenja da je pozicija šoferja glavna za pravilno delovanje amortizacije (ne vem kako je pri tebi), pri sebi vem, da se s tem da več rešit kot z €€€€€ :D

Objavljeno

Če gre tako rad na zadnjo in imaš spredaj premalo poseda, bi na oko rekel da je to problem geometrije? A ste zadaj mogoče povezavo skrajšali da je nižji motor in posledično premalo teže spredaj?

Kompresija spredaj je kar na 2/3 hoda (domnevam da si štela od povsem odprte pozicije?), kar pomeni da so vilice precej trde?

Če divje opleta na zaviranju, bi predlagal dušenje v raztegu zadaj popustit, da bo guma hitreje najdla stik s podlago, ampak domnevam da si to že probala...

Objavljeno (popravljeno)

S tem sem jaz neredil celo "znanost" na R6-ki :D :D Zdej, če je serija ne vem kolk sploh lahko narediš oz. kakšne so možnosti. Men je to delal že pri dirkalnih kartušah :( "miljon" je tukaj vzrokov zakaj tako, če sediš dovolj nazaj se opiraš na roke do tega skoraj ne more priti, če te stisne na tank se pa prične "akcija kot praviš" hahaha! Zadek dviga šele takrat kot ti udari skupaj in feder ne dela več, torej je treba najprej ugotovit kjer je ta točka, zelo različno jo imajo sem videl pri meni je blo cca 12mm od spodaj na vilici. (je treba vse odšponat pa ga na roke stisnit da udari skupaj) In tolk časa smo tršali feder, da ni prišlo več do zabitja, je pa vse seveda odvisno od stila vožnje. Precej preprečiš dviganje zadka oz. zabijanje če spredaj motor rahlo dvigneš, spremeniš geometrijo, verjetno s tem (žal) spremeniš oprijem sprednje gume. To potezo sedaj počno vsi ki kupijo novega bavarca, na prejšnjih še ni bilo te izkušnje od tujcev in je prej tudi motor zelo nabijal v dolgih ovinkih po tem posegu se zelo umiril.

Skratka pišem le svoje izkušnje vprašanje kolk so prave :D, vsekakor sem mnenja da je pozicija šoferja glavna za pravilno delovanje amortizacije (ne vem kako je pri tebi), pri sebi vem, da se s tem da več rešit kot z €€€€€ :D

Če gre tako rad na zadnjo in imaš spredaj premalo poseda, bi na oko rekel da je to problem geometrije? A ste zadaj mogoče povezavo skrajšali da je nižji motor in posledično premalo teže spredaj?

Kompresija spredaj je kar na 2/3 hoda (domnevam da si štela od povsem odprte pozicije?), kar pomeni da so vilice precej trde?

Če divje opleta na zaviranju, bi predlagal dušenje v raztegu zadaj popustit, da bo guma hitreje najdla stik s podlago, ampak domnevam da si to že probala...

Mogoče sem malo nerazumljivo napisala, motor smo "stršali" s prelodom toliko, da je spredaj nehalo zabijat, in na zaviranju se je zadek popolnoma umiril. lani smo že poskušali zadaj popustit rebaound pa ni bilo občutno bolje s poplesavanjem za zaviranju , oz z več rebounda je guma na pospeševanju bolj zgledno sodelovala, tko da smo potem pustili. Kompresijo sem štela od popolnoma zaprte, tko da je na cca 1/3.

Na zaviranju sem pa nekje na sredini sedeža, z nogami se držim na tanku, tko da se ne obešam na prvi konec. Kar se tiče geometrije, ima motor precej strm kot vilc, in meni osebno je preživčna. Ampak, vilic ne morem spustit v križu, ker jih čez zgornji križ gleda le 5mm, višina zadnjega fedraje tudi nenastavljiva. Lani (spredaj je bilo manj preloada) smo poskusili namesto z zobniki 14-42 na 15-45 (zadnja axa gre ca 1-1,5 cm naprej) pa je bil občutek da gre motor na grbinah na pospeševanju v luft približno podoben temu, kar je sedaj. Zato razmišljam v smeri, da če se motor pod mano posede samo 1cm spredaj, da ima na grbinah dejansko vzmet premalo "rezerve" ker je premalo skrčena, da bi pobral še zadnjo stran grbine navzdol in zato motor veselo zaglisira.

Moja ideja bi bila mogoče probat dat več kompresije, ampak ne vem koliko bi s tem lahko popustila preload (na zaviranju) in ne vem, če ne bi bilo na pospeševanju še slabše, ko bo motor še bolj poskočil na grbini. Rebound je nekje na tem, da gre motor ko ga pritisneš dol gor in malenkost v naslednji nihaj. Zaviranje, vstop v ovinek, sredi ovinka je ok, z ovinka motorja ne vleče. Zadaj je sag 2,5 cm, kompresija in preload nekje pri sredini, rebaund bolj zaprt.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Objavljeno

No pa sem danes le uspel sestavit motor za na pisto. Prvo se moram zahvalit Juretu, ker mi je pomagal pri sestavi saj mi brez njega nebi uspelo, drugo pa me zanima če ima kdo service manual za hondo cbr 600 rr 07-08 kajti nevem če bom znal nazaj sestavit moj motor ;)

Evo še nekaj slikic:

post-13960-0-80483600-1333574991_thumb.jpg

post-13960-0-71043300-1333575081_thumb.jpg

post-13960-0-62021800-1333575141_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

prodam:

BRIDGESTONE 180/17, 120/17..........SLICK SOFT komplet 150 eur

DUNLOP GP racer 120/17 SOFT.............................................50 eur

vse novo!

050420121263a.jpg

Objavljeno (popravljeno)

drugo pa me zanima če ima kdo service manual za hondo cbr 600 rr 07-08 kajti nevem če bom znal nazaj sestavit moj motor ;)

:yes: Dobiš link za download na PM.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Razmišlam o nakupu prednjega zavornega cilindra 19X20.Zanima me kaj mislite glede razlike med brembotom in brakingom?

Objavljeno

No pa sem danes le uspel sestavit motor za na pisto. Prvo se moram zahvalit Juretu, ker mi je pomagal pri sestavi saj mi brez njega nebi uspelo, drugo pa me zanima če ima kdo service manual za hondo cbr 600 rr 07-08 kajti nevem če bom znal nazaj sestavit moj motor ;)

Evo še nekaj slikic:

motor se zelo lepo razstavi in sestavi neboš mel nobenga problema samo šraufe si pa mal označ vsaj v različne posodice si daj levi/desni bok maska... ti bo lažje jst sm se prvič mal lovil ker tega nism naredu :) če ti pa kej nebo šlo pa piš:)

Objavljeno

Razmišlam o nakupu prednjega zavornega cilindra 19X20.Zanima me kaj mislite glede razlike med brembotom in brakingom?

razlika je da je Brembo top kar se tiče vsega pri zaviranju:))...braking je daleč zadaj v primerjavi

Objavljeno

razlika je da je Brembo top kar se tiče vsega pri zaviranju:))...braking je daleč zadaj v primerjavi

a lahko ti kaj iz italije mal ceneje privlečeš? cilinder mislim, ker tale 16mm batek lih ne dela tko ko treba

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!