k0ci Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 dirkači, da vidim če ima kdo kako pametno mnenje: pri močnem zaviranju mi trese motor, predvsem balanco, kot da bi čez grbine vozil, če zaviram normalno samo počepne, pri res močnem zaviranju pa trese kot bi imel abs, mogoče blokira prva guma? ali je vzmetenje narobe nastavljeno? ....aja na marofu se je to dogajalo
crusty Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 dirkači, da vidim če ima kdo kako pametno mnenje: pri močnem zaviranju mi trese motor, predvsem balanco, kot da bi čez grbine vozil, če zaviram normalno samo počepne, pri res močnem zaviranju pa trese kot bi imel abs, mogoče blokira prva guma? ali je vzmetenje narobe nastavljeno? ....aja na marofu se je to dogajalo jest sem imel tako sranje pri prešnjem bavarcu (je treslo k bi držal štemarco) pa so mi sicer v garanciji ( s težko muko) diske menjal bli pa so zažgani in krivi??!!.........nisem še videl kaj podobnega nas je blo pa baje kr nekaj........upam, da se tale tud ne bo kaj podobno obnašal naj bi se pa to pokazalo le pri močnem zaviranju
k0ci Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 heh, kajpak drugega, najdražji kos je zanič hvala, bom pogledal stanje
Jure Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 Upoštevaj tudi, da je steza na Marofu na nekaterih delih zelo neravna. Če se ti to togaja na ravnini po prvem 180 stopinjskem ovinku, v zaviranju do 180 stopinjskega desnega, potem niso krive tvoje bremze, ampak podlaga.. pa tudi pred prvim 180 stopinjskim (na ravnini ko prideš z levega "ovala") ni čist ravno. Mene tam zmer ruka, pa sicer bremze delajo ok, na Grobniku, Panoniji, Racelandu nobenih težav..
k0ci Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 aaaaaa, potem je to to, točno tu mi trese ko si opisal, evo še slikco, kjer so črne pike, tam trese....mi pa ni blo jasno kaj to trese ker se ne vidi neravnine, vidi se recimo tam mimo kafane ko te zruka ko pr...., ali pa na zadnjem 180 stopinjskem pred ciljno
Jure Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 Jaja, točno tu kjer so pike, tle veliko folka razmetava Mogoče se da kej rešit z nastavitvijo vzmetenja, v to se nisem poglabljal, ampak z diski pa mislim, da ni nič narobe
crusty Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Tkole pa na bavarcu zgledajo diski po samo 400km odpeljanih po pisti (moped je nov ) original diski, original ploščice........zažgani, krivi, tresejo k da sediš na vibratorju ..........reklamacije ni in "kao" najbolši stroj - razočaranje Čakam na nove boljše itak, škoda k so jih sploh gor dal
Jure Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 (popravljeno) To bi moralo it pod garancijo. Če je vse original še vedno gor in motor nov, mora delat, ne glede na to, ali je voženo na stezi ali na cesti. Saj gre za superšporten motor, ki je namenjen tovrstnim obremenitvam! Popravljeno Maj 11, 2012. Popravil Jure
crusty Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 To bi moralo it pod garancijo. Če je vse original še vedno gor in motor nov, mora delat, ne glede na to, ali je voženo na stezi ali na cesti. Saj gre za superšporten motor, ki je namenjen tovrstnim obremenitvam! žal niso vsi takega mnenja.......... :angry:
sesir Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Čudna so bavarska pota...... Koga zanimajo karbonski oklepi , karbonske zaščite mašine , vilic , crash padi , stopalke za kakwasaki zx 10r 2004 oz 2005 letnik
Rock-46 Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Sušnik, tud bavarci že šparajo.. očitno.... samo jaz bi vztrajal na garanciji!
Petzl Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Diski in ploscice nikoli ne gredo pod garancijo oz. zeeeeeeelo redko.. sploh je pa generalno gledano garancija eno veliko zavajanje... itak si skoraj vedno sam "kriv"
marko55 Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Diski in ploscice nikoli ne gredo pod garancijo oz. zeeeeeeelo redko.. sploh je pa generalno gledano garancija eno veliko zavajanje... itak si skoraj vedno sam "kriv" To ni ravno res. Jaz sem imel leta 1997 Kio Clarus in so diski tresli na vsakih 15.000 km. Na 15.000 km so jih stružili, na 30.000 pa menjali. Krive so bile ploščice, ki so bile pretrde. Ploščice pa niso bile v garanciji. Zadeva se je rešila tako, da sem po zamenjavi diskov (pod garancijskimi pogoji) na 60.000 km sam plačal zamenjavo ploščic in je bilo OK. Če da Kia garancijo na avto diske bi moral dati tudi BMW garancijo na moto diske. Da tresejo po 400 km...
Jure Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Sušnik, tud bavarci že šparajo.. očitno.... samo jaz bi vztrajal na garanciji! Tudi jaz bi vztrajal na garanciji! Ajde, eno je če bi imel motor že nevem kolk km, potem se lahko pojavijo vprašanja nepravilne uporabe, mehanskih poškodb, itd, ampak da pa pri praktično novem motorju do tega pride pa ni izgovora.
Petzl Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 To ni ravno res. Jaz sem imel leta 1997 Kio Clarus in so diski tresli na vsakih 15.000 km. Na 15.000 km so jih stružili, na 30.000 pa menjali. Krive so bile ploščice, ki so bile pretrde. Ploščice pa niso bile v garanciji. Zadeva se je rešila tako, da sem po zamenjavi diskov (pod garancijskimi pogoji) na 60.000 km sam plačal zamenjavo ploščic in je bilo OK. Če da Kia garancijo na avto diske bi moral dati tudi BMW garancijo na moto diske. Da tresejo po 400 km... Ja, leta 1997... zdej smo pa 2012 in kvaliteta in reklamacije tud niso vec to, kar je blo vcasih. Pa ne narobe razumet - reklamacija bi mogla bit opravicena, sam v takih primerih se bo vsak izgovarju da motor ni bil 1000km vozen pocasi - kot pise v navodilih...
MihaJ Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 V garancijski knjižici, v takem finem drobnem tisku, najbrž piše, da garancija ni veljavna če se motocikel uporablja na stezi ali v dirkalne namene...
HyperJack Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Potem takem sklepam, da motor vreden 15.000€ najbolje imeti doma v garaži, pa bog ne daj ga kdaj prižgat, da kej ne odpove?
Samorai Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 V garancijski knjižici, v takem finem drobnem tisku, najbrž piše, da garancija ni veljavna če se motocikel uporablja na stezi ali v dirkalne namene... Kako mu bodo pa dokazali da je motor uporabljal na stezi? Edino če je sam pred njimi to izjavil.
crusty Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Kako mu bodo pa dokazali da je motor uporabljal na stezi? Edino če je sam pred njimi to izjavil. po svoje maš prav, da bi računal na tak negativen odziv bi moral moped prešraufat v original pa zamenjat gume, tko sm ga pa pripeljal v kombiju z poliestri ter znucanimi gumami...........najboljš da na garancijo dopišejo "only for coffee" :angry: Nč zdej pa akcija za novo robo pa v www.alpharacing.com k je vse res "super poceni" :wacko: :angry:
KeC Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Preveri knjižico, če res piše, da garancija ne velja v primeru uporabe na stezi. Glede na to, da je vsaka druga beseda na bmw promo strani race, sport, racetrack, supersport, superbike bi človek nekako predvideval, da je zadeva namenjena uporabi tudi v športne namene. S pomočjo odvetnika bi se verjetno lahko kaj doseglo. Vprašanje ali je vredno časa in denarja. Podoben primer sem videl, da so imeli uporabniki BMW Atlantis usnjenih oblek, kjer so v reklamnih gradivih na veliko uporabljali besede "waterproof", v realni uporabi pa temu še zdaleč ni bilo tako. Kar nekaj uporabnikov je uspešno doseglo zamenjavo ali druge vrste poravnavo pri prodajalcih. Je pa res, da naj bi bil BMW še posebej zategel pri dokazovanju, da uporabniki ne znajo pravilno uporabljat svoje opreme in svojih vozil
KeC Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Evo še citat iz njihove strani: "The RR label shows that it is a full-blooded racing bike, even though it can also be ridden with a number plate attached."
MihaJ Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 Fantje no, eno je marketing, eno je pa realnost in ekonomska računica, da garancije pač stanejo in se jih najlažje znebiš s takimi pripombami o stezi. Me pa res zanima sedaj kaj piše v knjižici oz. pogojih uporabe.
fp4492 Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 Tkole pa na bavarcu zgledajo diski po samo 400km odpeljanih po pisti (moped je nov ) original diski, original ploščice........zažgani, krivi, tresejo k da sediš na vibratorju ..........reklamacije ni in "kao" najbolši stroj - razočaranje Čakam na nove boljše itak, škoda k so jih sploh gor dal Ne morem verjet !!! To se ne sme zgoditi, pa če bi 400 kilometrov skupaj zaviral. Sploh pa Grobnik za moje pojme ni ne vem kako zahtevna proga za zavore. Če bi bil jaz BMW, bi tole hitro zamenjal in se hkrati poskušal pogoditi s Crusty-em, da ne bo tega govoril naokrog.
crusty Objavljeno Maj 16, 2012 Opozori Objavljeno Maj 16, 2012 Zdej nej bi blo pa "to to" .....o €€€ pa boljš da ne :angry: ......upam, da me jutr ne fukne na glavo suzukigsxr1, Kor13, DXR16 in 1 other 4
danci1973 Objavljeno Maj 16, 2012 Opozori Objavljeno Maj 16, 2012 Zdej nej bi blo pa "to to" .....o €€€ pa boljš da ne :angry: ......upam, da me jutr ne fukne na glavo A to ste samo diske zamenjali ali ste dejansko našli kak vzrok, zakaj so začeli trest? Ker po moje se 'kar tako sami od sebe' niso 'zvili'. D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se