Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

ko smo enkarat Markota Jermana na Grobniku spraševali ravno to, je gladko odgovoril, da je serijsko vzmetenje dovolj dobro za čase 1:35:xx in je tudi primernejše za hobi paket dirkače......Ohlins zahteva več znanja nastavljanja zaradi širine nastavitev, ki jih ponuja in če tega znanja in občutka nimamo, lahko geometrijo motorja še bistveno bolj pokvarimo, kot je s serijskim vzmetenjem.....

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko smo enkarat Markota Jermana na Grobniku spraševali ravno to, je gladko odgovoril, da je serijsko vzmetenje dovolj dobro za čase 1:35:xx in je tudi primernejše za hobi paket dirkače......Ohlins zahteva več znanja nastavljanja zaradi širine nastavitev, ki jih ponuja in če tega znanja in občutka nimamo, lahko geometrijo motorja še bistveno bolj pokvarimo, kot je s serijskim vzmetenjem.....

lp

Vse res....če je tvoj limit z ohlinsi itd 1.33 .....mogoče ste malo napačno postavili zadevo....bolje bi bilo povedat da med serijskim vzmetenjem in racing kaka sekunda do dve razlike na krog z istim voznikom...

...sam sem preprostega mnenja večini nam je del užitka tudi priprava in predelava motorja po finančnih zmožnostih seveda...in če človeku psihološko pomeni dosti imet nekaj boljega na motorju in se zaradi tega tudi bolj sproščeno pelje je vse dobrodošlo:))

če pa bi gledali realen limit motorja verjetno veliiiki večini od nas bi zadostovala r6 99 komplet serija ( Igorja Jermana sem videl vozit 1.36 z zx6r letnik 98)....zakaj pol kupujemo in predelujemo novejše? jah saj je to kot sem napisal tudi del užitka:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sekunda do dve je razlika z vrhunskim pilotom, z nami kekci pa ziher ne!

Ja seveda še ti je užitek predelovat pol je treba predelat vse.

Če ti je pa užitek vožnja potem pa kupiš gume in se voziš, ker če se voziš 1:33 je užitek večji predvsem ko pogledaš zlate ohlinse ker v vožnji ne boš čutil razlike:)

Lp Miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sekunda do dve je razlika z vrhunskim pilotom, z nami kekci pa ziher ne!

Ja seveda še ti je užitek predelovat pol je treba predelat vse.

Če ti je pa užitek vožnja potem pa kupiš gume in se voziš, ker če se voziš 1:33 je užitek večji predvsem ko pogledaš zlate ohlinse ker v vožnji ne boš čutil razlike:)

Lp Miha

Saj Pravim Miha da je res vse....sam glih pri nas ki smo amaterji je psihološki dejavnik zelo pomemben...marsikgaj se vstavi in je treba naredit dodaten "klik" v glavi...nekateri to lahko vsakič naredijo...nekateri rabijo mal zunanje pomoči kot placebo efekt ne vem če me razumeš....in pri tem je vsaka izboljšava na motorju dobrodošla :)

Stavim da če pride Ohlins mojster in vsem nam (amaterjem) posveti pol ure za štelanje vzmetenja ....bi bili časi po krogu vsaj sekundo nižji čeprev bi na koncu vse postavil tako kot je bilo na začetku:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaterim je praznjenje denarnice užitek a tega ne bodo priznali.Sam zagovarjam ,da je serijsko vzmetenje dovolj dobro za amatersko "dirkanje"in dovolj varno ob redni menjavi olja in pravi nastavitvi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse res....če je tvoj limit z ohlinsi itd 1.33 .....mogoče ste malo napačno postavili zadevo....bolje bi bilo povedat da med serijskim vzmetenjem in racing kaka sekunda do dve razlike na krog z istim voznikom...

...sam sem preprostega mnenja večini nam je del užitka tudi priprava in predelava motorja po finančnih zmožnostih seveda...in če človeku psihološko pomeni dosti imet nekaj boljega na motorju in se zaradi tega tudi bolj sproščeno pelje je vse dobrodošlo:))

če pa bi gledali realen limit motorja verjetno veliiiki večini od nas bi zadostovala r6 99 komplet serija ( Igorja Jermana sem videl vozit 1.36 z zx6r letnik 98)....zakaj pol kupujemo in predelujemo novejše? jah saj je to kot sem napisal tudi del užitka:))

Bolje bi bilo rečt, da je 2 sec razlike, če imaš serijsko vzmetenje nastavljeno tako kot je treba ali ne.

No, če sm že pri stari šestici: na Slovakiji je bil moj pb na treningu 2:19.1, potem sem sesula motor in za dirko dobila na posodo R6 00 s stabilizatorjem, neoriginalnim rorom in zadnjim fedrom ter višjimi tacami, precej ubogo mašino, z nedeljučo armaturo, neznanim prestavnim razmerjem in popolnoma zanič bremz ploščicami. Prvič sem se na ta motor vsedla na dirki. Najboljši čas je bil 2:22.3 To je 3.2 sec razlike na res dolgi in hitri stezi! Če bi bil motorček moj in z novimi zavornimi ploščicami, mislim, da ne bi bilo za več kot 2 sec razlike. Pa se pogovarjamo o napredku motorjev 7 let, oz če vzamem v ozir, da je še CBR 2012 praktično identična moji iz 07 lahko rečemo da v 12. letih. :eek: Kaj si nor. Motor se je prodajal za 1300€, nova CBR je čez 10.000€

Meni se ne zdi smiselno menjat nečesa, kar ti dobro dela, in tko kot je že nekdo višje gor napisal, ni vse v tem,da daš ohlinse gor, jih je treba potem še znat nastavit, tukaj nas pa večina zmrzne že pri serijskem vzmetenju. In tisti, ki pravi, da jih daš nekomu nastavit, naj si pride pogledat - lahko že na tolk amatersko zadevo kot je Jura- kako potem recimo majster v Ohlinsovem kombiju nonstop neki štela in prestavlja vzmetenje dečku, ki je gor letel 2:06. :notworthy: :notworthy: Se pravi zadeva ni glih, kupi, nastavi in vozi. Ko imaš pa enkrat težavo, ki jo z nobeno nastavitvijo na serijskih zadevah ne gre odpravit, potem je čas za razmislek o nečem boljšem. Zgolj in samo moje osebno mnenje o zadevi.

P.S. Če bi bilo denarja neomejeno bi jest tud mela Ten Kate SSP Hondico z vsemi možnimi bombončki pa še enga majstra zraven, da bi se ubadal s tem, da stvari zmeri špilajo. Edin problem je, k zmer k se hočem v boksih nanjo vsest pa na pisto zapeljat, mi ura zvoni pa se zbudim. ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolje bi bilo rečt, da je 2 sec razlike, če imaš serijsko vzmetenje nastavljeno tako kot je treba ali ne.

No, če sm že pri stari šestici: na Slovakiji je bil moj pb na treningu 2:19.1, potem sem sesula motor in za dirko dobila na posodo R6 00 s stabilizatorjem, neoriginalnim rorom in zadnjim fedrom ter višjimi tacami, precej ubogo mašino, z nedeljučo armaturo, neznanim prestavnim razmerjem in popolnoma zanič bremz ploščicami. Prvič sem se na ta motor vsedla na dirki. Najboljši čas je bil 2:22.3 To je 3.2 sec razlike na res dolgi in hitri stezi! Če bi bil motorček moj in z novimi zavornimi ploščicami, mislim, da ne bi bilo za več kot 2 sec razlike. Pa se pogovarjamo o napredku motorjev 7 let, oz če vzamem v ozir, da je še CBR 2012 praktično identična moji iz 07 lahko rečemo da v 12. letih. :eek: Kaj si nor. Motor se je prodajal za 1300€, nova CBR je čez 10.000€

Meni se ne zdi smiselno menjat nečesa, kar ti dobro dela, in tko kot je že nekdo višje gor napisal, ni vse v tem,da daš ohlinse gor, jih je treba potem še znat nastavit, tukaj nas pa večina zmrzne že pri serijskem vzmetenju. In tisti, ki pravi, da jih daš nekomu nastavit, naj si pride pogledat - lahko že na tolk amatersko zadevo kot je Jura- kako potem recimo majster v Ohlinsovem kombiju nonstop neki štela in prestavlja vzmetenje dečku, ki je gor letel 2:06. :notworthy: :notworthy: Se pravi zadeva ni glih, kupi, nastavi in vozi. Ko imaš pa enkrat težavo, ki jo z nobeno nastavitvijo na serijskih zadevah ne gre odpravit, potem je čas za razmislek o nečem boljšem. Zgolj in samo moje osebno mnenje o zadevi.

P.S. Če bi bilo denarja neomejeno bi jest tud mela Ten Kate SSP Hondico z vsemi možnimi bombončki pa še enga majstra zraven, da bi se ubadal s tem, da stvari zmeri špilajo. Edin problem je, k zmer k se hočem v boksih nanjo vsest pa na pisto zapeljat, mi ura zvoni pa se zbudim. ;)

Vse res in prav napisano...saj cel čas ne pišem nasprotno ampak skušam dopovedat zakaj je marsikomu dobro zamenjat nekaj z še boljšim čeprav že tisto začetno dobro dela....in pri tem si mi pomagala in sicer:

kaj bi menila da imaš staro r6 99 in se pelješ z njo 2.19 .....mine deset let in ti si še na tej r6 vsi ostali peljejo cbr 600 2010 nekje 2.15...rečeš si "no ja zdaj bi pa bil čas da si tudi jaz vzamem nekaj 2011 letnik"....pol pa vzame Jerman tvojo staro r6 in naredi dva kroga 2.10 in ti reče "ne rabiš nov motor sam gasa dej pa denar raje porabi za gume itd"......on bi sicer imel prav ampak v tvoji glavi bi bilo zelo težko to sprejet (vsaj jaz mislim tako ker bi meni bilo po 10 letih)...in če bi imel denar tako kot si ti naredila bi si omislil novejši in zmogljivejši motor čeprav še staremu nisem prišel na limit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno bo bistveno boljša rešitev menjat olje v vilicah in zavorah, ker drugih fedrov in ali cartrigov v vilicah ti sigurno ne boš opazil, in edina razlika bo da boš imel par zelencev manj v denarnici...

Samo še to, govorim iz izkušenj...

če ostanem Ot pa lahko povem da sem jaz na svojem naredil prav to.....sicer naredili so mi v Paioliju....zamenjali olje z gostejšim in paket lamel....olja so dali več ker je za mojo težo original feder prešvoh....mal več prednapetosti fedra in rezultat je ogromna razlika z malo denarja in brez menjave fedrov:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse res in prav napisano...saj cel čas ne pišem nasprotno ampak skušam dopovedat zakaj je marsikomu dobro zamenjat nekaj z še boljšim čeprav že tisto začetno dobro dela....in pri tem si mi pomagala in sicer:

kaj bi menila da imaš staro r6 99 in se pelješ z njo 2.19 .....mine deset let in ti si še na tej r6 vsi ostali peljejo cbr 600 2010 nekje 2.15...rečeš si "no ja zdaj bi pa bil čas da si tudi jaz vzamem nekaj 2011 letnik"....pol pa vzame Jerman tvojo staro r6 in naredi dva kroga 2.10 in ti reče "ne rabiš nov motor sam gasa dej pa denar raje porabi za gume itd"......on bi sicer imel prav ampak v tvoji glavi bi bilo zelo težko to sprejet (vsaj jaz mislim tako ker bi meni bilo po 10 letih)...in če bi imel denar tako kot si ti naredila bi si omislil novejši in zmogljivejši motor čeprav še staremu nisem prišel na limit....

1.Če bi se še čez 10 let vozila isto hitro kot sedaj po 2 letih, in bi vsi ostali napredovali, bi bilo predvsem zelo žalostno.

2. Jerman se s svojim SSP Triumfom zdejle pelje 2.10 ;)

3. Če napredujem do teoretičnega časa, ki se ga da peljat z mojim zdajšnjim motorjem, se bi takrat vozila s staro R6 2:12. Kar pomeni, da imam trenutno še ohoho sekund za najt do tam, in sta tisti 2 sec prav zanemarljivi. In trenutno, če ibi imela 5.000€ viška, bi kupila za 5.000€ gum in plačala stezo. Bo več učinka na štoparici, kot od novega motorja.

Ko bom enkrat dosegla svoj limit, oz limit motorja in ne bo šlo več dol da se j****, ali mi bosta samo tisti 2 sec hodili vmes med prvo stopničko, takrat bom zamenjala motor. (je pa res, da si na določenem nivoju prisiljen vozit motor, ki je star največ 5 let, zaradi homologacij, ki jih da tovarna za 5 let, npr WSBK, WSSP) Neke osnove je fajn met na motorju (jaz zase pri Hondi pod to štejem višje tačke, kratek gas in prikazovalnik prestav), amapk načeloma kupujem race zadeve samo še principu, uničila ali iztrošila sem original, ki stane isto kot aftermarket.

Priznam pa, da bi imela top motor, če bi bilo dovolj denarja, da sem vsak teden na pisti z novimi gumami in s kakšnim nasvetom izkušenejših dirkačev. To so moje prioritete, in če že za trening in gume ne spravim skupaj, mi je glupo še tisti denar, ki je, investirat v nekaj, česar zaenkrat ne potrebujem. Če sem recimo z istim motorjem in gumami, od prvega obiska v misanu do naslednjega v septembru napredovala za 3,5sec, potem je bil denar za trening namesto za komplet ohlins kartuše (če vzameva da prinesejo tvojih 2 sec) dobro investiran.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem mislil, da bi sedaj menjaval kompletno vzmetenje. Menjal bi olje (verjetno za gostejšega) in vzmeti pa bateke, ker se pri moji teži (92kg suh :grim ) motor pri zaviranju vedno in na vsaki stezi (Grobnik, Marof in Panonia) vsede skoraj do podna, t.j. 1cm od spodnjega roba. Pa se mi to ne zdi prav prijetno, da ko stisneš zavoro motor spredaj počepne kot da bi rad delal preval.

Pa še to moram omenit, da sem za primeren statični in dinamični poves (sag) moral spredaj vzmet privit skoraj do skrajnosti in mi ni ostalo nobenih vidnig ringov od petih.

Zato pa razmišljam, da bi pač probal nekaj spremenit na osnovni nastavitvi vzmetenja in so me pač zanimale izkušnje oziroma nasveti.

Popravljeno . Popravil r1polzek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če moraš toliko privit prednapetost vzmeti, da motor skoči do konca vzmetenja navzgor, ko ga sprostiš, potem rabiš bolj toge vzmeti. Pri 92 kg bi skoraj rekel da je to res.

Gostejše olje ni nujno boljša izbira, ker ti razpon dušenja premakne precej višje. Jaz bi rekel da je boljše dat trše vzmeti in naliti malo več olja noter, da bo zrak prej deloval kot vzmet med stiskanjem. Seveda ne preveč, da ne pomeče ven semeringov.

Sicer pa se ti mora med najhujšim zaviranjem vilica toliko sesesti, da ostane še 10-15 mm hoda. Na resnih dirkah še nisem videl človeka, ki bi mu med zaviranjem po ravnini ostalo recimo pol hoda, povsod gredo vilice precej proti koncu hoda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem mislil, da bi sedaj menjaval kompletno vzmetenje. Menjal bi olje (verjetno za gostejšega) in vzmeti pa bateke, ker se pri moji teži (92kg suh :grim ) motor pri zaviranju vedno in na vsaki stezi (Grobnik, Marof in Panonia) vsede skoraj do podna, t.j. 1cm od spodnjega roba. Pa se mi to ne zdi prav prijetno, da ko stisneš zavoro motor spredaj počepne kot da bi rad delal preval.

Pa še to moram omenit, da sem za primeren statični in dinamični poves (sag) moral spredaj vzmet privit skoraj do skrajnosti in mi ni ostalo nobenih vidnig ringov od petih.

Zato pa razmišljam, da bi pač probal nekaj spremenit na osnovni nastavitvi vzmetenja in so me pač zanimale izkušnje oziroma nasveti.

Med polnim zaviranjem ti ne sme ostat več kot kakšen milimeter do konca hoda vilic, poanta je da ti izkoristiš cel hod ne pa centimeter manj kot ga vilice imajo! Torej imaš feder preveč zategnjen! Menjal olje in gas!

Lp Miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšno olje pa torej priporočate?

če pogledam za svoj model, piše notri "Pro Honda Suspension Fluid SS-55"... kukr najdem po netu, je videt da to ustreza SAE 10.

Torej če bi hotel dat mal gostejše, je videt da je naslednja SAE 15, a je to pol naslednje, ki je primerno?

Drgač pa hvala vsem za (konstruktivne) odgovore, je ratala spet prav dobra tema!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšno olje pa torej priporočate?

če pogledam za svoj model, piše notri "Pro Honda Suspension Fluid SS-55"... kukr najdem po netu, je videt da to ustreza SAE 10.

Torej če bi hotel dat mal gostejše, je videt da je naslednja SAE 15, a je to pol naslednje, ki je primerno?

Drgač pa hvala vsem za (konstruktivne) odgovore, je ratala spet prav dobra tema!

Za 2007 CBR1000RR Racetech priporoča 5W olje.

Vendar priporočam še branje tega članka, ki piše o razlikah med olji enakih oznak, a različnih proizvajalcev...

Npr. 'Agip Fork 2.5W' je pri 40°C bolj viskozno od večine 5W olj, Suzuki Fork W-15 pa je po viskoznosti pri 40°C med ostalimi 5W olji.

Mimogrede - a ima kdo dejanske podatke, koliko se kaj segreje olje v vilcah? Na zgoraj omenjenem članku je omenjeno, da se pri zunanji temperaturi 21°C olje v vilicah segreje le do 26°C, medtem ko se olje v zadnjem blažilniku segreje do 65°C.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po Racetech podatkih za R1 2007 in 92kg jahača predlaga spredaj 106,5N/mm fedro :eek: !

Če to štima, potem sem z serijsko 95N/mm občutno prešibek! Ali pa je jahač pretežki :jezen !

Bo očitno tudi voznik moral malo na kondiciji in zmanjšanj teže delati :pos: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med polnim zaviranjem ti ne sme ostat več kot kakšen milimeter do konca hoda vilic, poanta je da ti izkoristiš cel hod ne pa centimeter manj kot ga vilice imajo! Torej imaš feder preveč zategnjen! Menjal olje in gas!

Lp Miha

zakaj ne tako - nazorna obrazložitev mojstra Moss-a od 6:40 dalje (v angleščini)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, logično. Če ti med zaviranjem ne ostane nič hoda, se ti zgodi to, da odfrčiš v zrak če povoziš kako večjo grbino. Zato sem tudi napisal 10-15 mm preostanka v hodu.

m1ha, ti imaš nastavljeno tako, da ti vilice popolnoma stisne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni bi se zdelo logično, da je fajn imet recimo 10mm rezerve od "normalnega" poseda pri najmočnejšem zaviranju.. Lih zato, če nekaj zajebeš, greš iz linije, imaš motor poseden do konca in zapeleš v kakšno lukno oz čez grbino na stezu.. Če majo vilce mal rezerve je verjetno bistveno manj obremenitve na gumi in manj možnosti za zdrs :hmm:

Pa sploh pri amaterjih (m1ha, jaz tebe ne štejem med amaterje, da se razumemo, govorim o tapravih, takih kot jaz :) ) se mi zdi da je bolje kakšen mm lufta več, sploh zato ker se niti približno ne vozimo na limitu in je še dost lufta za zboljšanje časov, tudi s poznejšim in bolj agresivnim zaviranjem..

Jaz sem videl pri sebi. Sem npr. šel na Pannonijo in je bila nastavitev, ki sem jo imel za prve 3 sešne ravno prava, ostajalo mal lufta. Ko sem se mal navozil proge in začel vse bolj agresivno zavirat mi je začelo pa nabijat do konca in sem moral našponat feder.

Hočem povedat da nek amater, ki se ne vozi po pistah tako veliko in je recimo še daleč od tistega časa, ki bi ga bil sposoben peljat s ful treninga, je mogoče bolš da nima nastavleno čist do milimetra. Ker tut če odmislimo zgorenj scenarij z napako, faljeno linijo in lukno, bo že sam napredek tekom dneva in poznejše in bolj agresivno zaviranje pripeljalo do tega, da mu bo začelo vilce sred treninga zabijat.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure, ti si dal nove vzmeti spredaj in so ti mojstri porihtali zamenjavo - kaj so ti vse naredili in kako se je to poznalo pri tvojem motorju?

Ker meni sicer ostane dobrih 10mm na vilici, samo to na vsaki pisti (marof pri 140 ali grobnik pri 270km/h je posed isti), pa kolikor sem uspel o mojih vilicah prebrati, imajo omejevalec hoda, tako da nižje od 10mm tako ali tako ne grejo. Torej mi konstantno zabija vilice.

Saj je včasih pri zaviranju tako malo čuden občutek, kot da bi motor spredaj silil naprej. Enostavno ne zavira tako, kot bi naj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure, ti si dal nove vzmeti spredaj in so ti mojstri porihtali zamenjavo - kaj so ti vse naredili in kako se je to poznalo pri tvojem motorju?

Ker meni sicer ostane dobrih 10mm na vilici, samo to na vsaki pisti (marof pri 140 ali grobnik pri 270km/h je posed isti), pa kolikor sem uspel o mojih vilicah prebrati, imajo omejevalec hoda, tako da nižje od 10mm tako ali tako ne grejo. Torej mi konstantno zabija vilice.

Saj je včasih pri zaviranju tako malo čuden občutek, kot da bi motor spredaj silil naprej. Enostavno ne zavira tako, kot bi naj!

Vilce je dal zrihtat še biker77, tako da jaz sem motor že kupil tak. On bo boljši naslov za komentar kako je bilo čutit razliko napram serijskim fedrom.

Če imajo omejevalec hoda na 10mm, potem ti res najbrž zabija, kar ni ok. Pri Suzukijih gre do konca. Jaz imam ponavadi nastavljeno tko da mi ostane od 5 do 10mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biker77 je takrat na hitro kupil vso pamet sveta in namesto par kompletov gum, kot je napisal Miha, predelal vzmetenje, vozil pa se ni nič hitreje kot če bi samo treniral..toliko o tem..olje ja, fedrov ne..vsaj dokler ne izkoristim motorja do konca..kar pa bo enkrat nikoli..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja valda, tud jaz sem takega mnenja.. dokler hodiš na piste in si ti ovira za bojši čas in ne motor - vozi in treniraj..

ko pa boš enkrat na tistih mejah ko ti motor več ne dopušča boljšega časa boš pa tak v sbk prvenstvu =)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, bom zaenkrat zamenjal samo olje, kaj več še tako ali tako lahko kasneje naredim, če bi bilo potrebno.

Kakšne so pa kaj izkušnje oz. potreba po nastavljivem blažilniku krmila za na pisto (WP, Hyperpro, Öhlins...)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, bom zaenkrat zamenjal samo olje, kaj več še tako ali tako lahko kasneje naredim, če bi bilo potrebno.

Kakšne so pa kaj izkušnje oz. potreba po nastavljivem blažilniku krmila za na pisto (WP, Hyperpro, Öhlins.. .)?

Kakšna je razlika napram serijskem, ti ne znam povedat, ker imam že skozi nastavljivega.. Če se pa menimo o vožnji s stabilizatorjem ali brez, potem pa lahko rečem, da stabilizator absolutno je občutit med vožnjo. Vsaj meni osebno je občutek pri močnih pospeševanjih iz ovinkov dost boljši kakor brez njega. Nastavljenega imam ponavadi okoli 15 stopnje od 20 možnih, stabilizator je pa Extremetech

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa zadnji amortizer, a lahko še tukaj prosim kakšno izkušnjo? ali velja isto kot za prednje vilice, torej nek servis na 2 leti, eventuelna menjava olja za gostejšega itd?

pa še to me zanima, če je potrebno zgolj za menjavo olja imeti špecialno servisno orodje ali ne (konkretno sprašujem za cbr 1000)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!