Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

kaj pa zadnji amortizer, a lahko še tukaj prosim kakšno izkušnjo? ali velja isto kot za prednje vilice, torej nek servis na 2 leti, eventuelna menjava olja za gostejšega itd?

pa še to me zanima, če je potrebno zgolj za menjavo olja imeti špecialno servisno orodje ali ne (konkretno sprašujem za cbr 1000)?

Za zadn fedr ti ne bi znal povedat kakšno orodje je treba met, vem pa da je večina stock amortizerjev kao "unserviceable", torej dokler je je.. Čeprav eni pravjo, da se jih da razstavt in poservisirat.. Moj ni bil še nikoli.

Kar se tiče pa prednjih vilic pa ne potrebuješ nobenga specialnega orodja. Sam snameš teleskope, še predno to narediš je fajn, da odšponaš zgornjo kapco, da se potem ne matraš, odpreš vilce zgoraj, zliješ olje ven, naliješ isto količino novega (al pa mal več/manj - odvisno kaj želiš dosečt), napumpaš, da gre zrak ven in je to to. Edin fajn je met moment ključ, da potem vijake na križih stisneš na predpisan moment.

Če pa menjaš fedre, semeringe, itd.. pa rabiš par pripomočkov več, ampak če si iznajdljiv, si lahko orodje po večini narediš tudi sam doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ampak če si iznajdljiv, si lahko orodje po večini narediš tudi sam doma.

Z drugimi besedami: če tega še nisi nikol delal, pelji na servis :)

Jemcek: jest se s temi stvarmi nebi igral. Tut jaz moram naredit servis na vilcah, ampak bom to prepustil strokovnjakom. Bo boljše in cenejše, kot doma v garaži ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eno vprašanje, katero olje priporočate, Danči je že napisu, da so kljub isti vizkoznosti v številki SAE med njimi lahko precejšnje razlike. Katera se obnesejo? kaj ste probali?

Gledam MOTUL ma olja v ta namen od SAE5 do 20, Wilbers ma svoja, Castrol ma neka mineralna in neka fulsintetčna? Mislu sem vzet za prvega (Motul), za začetek SAE10 (kar je enako originalu), kasneje pa morda 12,5?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Tole, katero olje izbrati oz je nekje priporočeno za moj motor (R1 2007) tudi mene zanima. Obstaja kakšna internetna stran, kjer se da kaj takega prebrat.

Jaz bom drugače dal noter original jamahino 5W olje za vilice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z drugimi besedami: če tega še nisi nikol delal, pelji na servis :)

Tudi jaz sem bil nekaj časa tega mnenja.. Potem se pa lotiš in vidiš, da ni noben bavbav sam narest doma servis na vilicah. Na youtubu je cel kup posnetkov kako, na tujih forumih najdeš točno opisane postopke s fotografijami in nenazadnje je natančno opisan postopek tudi v service manualu. Sam mal vole more bit pa je.

Torej kar se tiče tega "če nisi še nikoli delal tega"... Vse je enkrat prvič, s takim mišljenjem namreč ne bi nihče popolnoma nič delal, ker vsak se mora vsako stvar enkrat lotit prvič, čene pač drugič, tretjič ne more prit. :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Tole, katero olje izbrati oz je nekje priporočeno za moj motor (R1 2007) tudi mene zanima. Obstaja kakšna internetna stran, kjer se da kaj takega prebrat.

Jaz bom drugače dal noter original jamahino 5W olje za vilice.

Racetech spletna stran je kar uporabna, imajo tudi nek 'spring rate calculator', itd.

Seveda je tudi njih potrebno vzeti z nekaj rezerve - navsezadnje prodajajo svoje olje (za katerega nimajo detaljnih specifikacij), pa svoje sete za nadgradnjo (Valving Kits) itd.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej kar se tiče tega "če nisi še nikoli delal tega"... Vse je enkrat prvič, s takim mišljenjem namreč ne bi nihče popolnoma nič delal, ker vsak se mora vsako stvar enkrat lotit prvič, čene pač drugič, tretjič ne more prit. :)

Maš res... so stvari, ki se jih z veseljem lotim in delam na svojem mopedu, so pa tudi druge, ki bi mi vzele preveč časa zanje, pa še pravega znanja nimam.

Ne vem no... moje mnenje je še vedno: vilice in zadnji amortizer naj servisira strokovnjak. Če je to lahko vsak, ki se poglobi, OK... jaz vem, da nisem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej problem ponavadi ni čas, problem je ker lahko laik marsikaj poškoduje ker sene loti pravilno in s tem naredi več škode kot koristi... je pa to od vsakega posameznika odvisno kako se na zadevo pripravi in koliko strpnosti in živcev premore da zadevo spelje po načrtih... večina raje da toke v zrak in par 100€ iz žepa.. hvala bogu po drugi strani, kdo bi pa kaj zaslužil če bi vsi vse doma delali :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super stran, tipo res raztura, pa res lepo je marsikaj dokumentirano... kako podre zadnji amortizer!!! tnx IOM!

drgač pa, a boš sam šraufal al ne naj vsaj sam razčisti in dajmo to pustit za kakšno drugo temo, ker res ni predmet te debate, please...

imam še eno vprašanje, če kdo lahko pove iz lastnih izkušenj:

kok se pozna menjava olja, recimo daš noter SAE10 in drugič SAE15 istega proizvajalca? a ima kdo to izkušnjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zadn fedr ti ne bi znal povedat kakšno orodje je treba met, vem pa da je večina stock amortizerjev kao "unserviceable", torej dokler je je..

Bi reku, da to velja za ca zadnjih 10 let, ko je v rezervoarčku ob vzmeti dušik.

Pred tem, npr v Suzukijih GSX750F 93 in RF900 95, pa je bil uporabljen zrak.

Sčasom tlak upade in kvaliteta blaženja je kompromitirana.

Na GSXFu se sopotnika zadaj ni dalo peljat, je bil zadek poseden in je zabijalo zadnji del.

Tačke so ble hitro na tleh. Doplonil ga je Amortizer v Dolu. Motor se je obnašal bistveno drugače.

Sopotnik ni več predstavljal problema.

Na RFu, ko sem ga letos prevzel, je blo notri samo 2 bara.

Zadeva se da polnit. Ventil je enak ventilom na vzmetenju gorskih koles.

Tlačilka za gorca reši zadevo.

Drugače pa Amortizer v Dol pri Ljubljani nudi servis zadnjih amortizerjev.

Ppred dvemi leti je blo ca 80 eur (menjava olja, ...) če si mu ga demontiranega pripeljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na linku ki ga je poslal IOM se marsikaj od tega lepo vidi:

http://www.peterverdone.com/archive/05shock.htm

Bi reku, da to velja za ca zadnjih 10 let, ko je v rezervoarčku ob vzmeti dušik.

Pred tem, npr v Suzukijih GSX750F 93 in RF900 95, pa je bil uporabljen zrak.

Sčasom tlak upade in kvaliteta blaženja je kompromitirana.

Na GSXFu se sopotnika zadaj ni dalo peljat, je bil zadek poseden in je zabijalo zadnji del.

Tačke so ble hitro na tleh. Doplonil ga je Amortizer v Dolu. Motor se je obnašal bistveno drugače.

Sopotnik ni več predstavljal problema.

Na RFu, ko sem ga letos prevzel, je blo notri samo 2 bara.

Zadeva se da polnit. Ventil je enak ventilom na vzmetenju gorskih koles.

Tlačilka za gorca reši zadevo.

Drugače pa Amortizer v Dol pri Ljubljani nudi servis zadnjih amortizerjev.

Ppred dvemi leti je blo ca 80 eur (menjava olja, .. .) če si mu ga demontiranega pripeljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje z vožnjo oz. razliko med D211GP in KR gumami. Kolikor gledam, so KR gume malo širše in višje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se same gume tiče bi naj bila zmes pri kr popolnoma enaka kot pri gp, drugačna bi naj bila le karkasa

razlike pa so v dimenziji gume - kr delajo višje kar spremeni obnašanje motorja (geometrijo) ((baje))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva stran kjer lahko kupiš rabljene in nove racing komponente SBK in GP : http://www.race-pro....=index&cPath=46

Pa tut kšn motor B) : http://www.race-pro....=index&cPath=99

Matr, pa lih neki cekinov sm mel na strani za uno ex-Hagino mašino, pa so mi jo prodal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr, pa lih neki cekinov sm mel na strani za uno ex-Hagino mašino, pa so mi jo prodal :P

Nč se sekirat, majo še Haga Factory engine :P

Ima kdo izkušnje z vožnjo oz. razliko med D211GP in KR gumami. Kolikor gledam, so KR gume malo širše in višje!

Tko kot ti je že madness napisal zmesi so iste, kar se pa dimenzi tiče, so šli pa z letošnjim letom prednje nazaj na 120/70 (čeprav je blo tud tistih 125/85 ko si jih pomeril u bistvu v dimenzijah 120/70). Jest osebno razlik med prednjo GP in KR nisem opazila, zadnje ne morem komentirat, ker sem KR vozila samo enkrat zadaj, pa še tista guma je bila v žalostnem stanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se same gume tiče bi naj bila zmes pri kr popolnoma enaka kot pri gp, drugačna bi naj bila le karkasa

razlike pa so v dimenziji gume - kr delajo višje kar spremeni obnašanje motorja (geometrijo) ((baje))

Sm jih primerjal z metrom, pa ni blo razlike (merjeno: obe na feltnah in napumpane).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje z vožnjo oz. razliko med D211GP in KR gumami. Kolikor gledam, so KR gume malo širše in višje!

Jest sm letos na grobniku v istem dnevu peljal obe na istem motorju ( dopoldan GP 120/70,190/55 in popoldan KR 125/80,195/65 ) Oba para isto napunpana in na istih grelcih. Razlika v vožnji in občutku je, in predvsem je drugačen občutek spredaj ( motor je malo težji za "prekladat" in balanca je malo težja in maš občutek kot da imaš malo težji sprednji konc). Na samem pospeševanju in bremzanju ni bilo nekih razlik pa tut na cajtu ne. Tut Marko Jerman na GP in na KR dela podobne čase. Moje mnenje je, da verjetno ni hitrejša KR od GP, daje pa boljši občutek in verjetno tudi samo varnost pr istem času.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tudi jaz kupujem motor za na pisto pa ne vem kje naj zacnem eni pravjo 600 drugi 1000 sedaj sm se vozil po cesti z r1

pa kot berem tu po forumu bi moral veliko zamenjati in predelati da bi bil varen za na pisto

v mislih imam Kawasaki pa me zanima ce je kakšna spletna stran ki se prodajajo taki motorji

hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz kupujem motor za na pisto pa ne vem kje naj zacnem eni pravjo 600 drugi 1000 sedaj sm se vozil po cesti z r1

pa kot berem tu po forumu bi moral veliko zamenjati in predelati da bi bil varen za na pisto

v mislih imam Kawasaki pa me zanima ce je kakšna spletna stran ki se prodajajo taki motorji

hvala za odgovore

Pomoje je še največ šans, da ponajdeš kej na avto.netu.. V tujini se najde tudi kakšna taka stran, samo Slovenija je pa pomoje premajhna, da bi laufala kakšna specializirana stran samo za prodajo dirkalnih motorjev.. Ali pa tudi ne, kdo ve :)

Kar se tiče pa predelav je pa to bolj stvar globine tvoje denarnice.. Vsak mal novejši japonski športnik (beri to kot "star do 10 let") je dovolj kvaliteten za rekreativno vožnjo po stezi brez nekih posebnih predelav..

Ponavad se da gor poliestrske oklepe (to je itak poceni) zato da pač nimaš gor luči on ostale nepotrebne krame + ceneje je za popravljat če se razsuješ. Ostalo je pa pač stvar okusa. Vsaka izboljšava je sicer za nekej dobra in ti lahko prinese kakšno stotinko, ampak dejstvo pa je, da dokler si začetnik, boš veliko več naredil če se boš enostavno vozil in treniral, kakor če boš nek predeloval motor. šele potem, ko res obvladaš, predelave pridejo bolj do izraza.

Kar se mene tiče je za začetek treba imet:

- motor v poliestrih

- po potrebi mal dvignjene tačke, da ti ne pluži po tleh (odvisno od motocikla, pri enih je že fabrško ok),

- dobre gume

- zamenjano olje v prednjih vilicah, oziroma če si bolj težkokategornik, kakšne mal močnejše vzmeti, da ti motorja ne zabija.

To je pa to.. :)

Pa stabilizator krmila je fajn, sam itak večina novejših športnikov ima to že serijsko - in serijski je za začetek čist ok.

Vse ostalo, razni izpuhi, oziroma kompletni izpušni sistemi, powercommanderji, športne ročke, stopalke, quickshifterji, predelave na agregatu, superduper marjetičasti diski, kompletno öhlins vzetenje, itd. pa pomoje na začetku nima nekega bistvenega vpliva na hitrost in varnost ampak je tam bolj za imiđ. Marsikateri izkušen maček večkrat pove, da se boš še prej skipal s kakšnim hudim polno nastavljivim öhlins vzmetenjem, ki ga boš narobe nastavil, kakor z normalno vzdrževanim serijskih vzmetenjem, ki je "butl" ziher, pa vseeno dovolj dobro za nas rekreativce.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, 600 ali 1000? Stvar osebnih želja..

Po mojem mnenju je za začetnika precej bolj primeren 600. To pa ne pomeni, da 1000 ni primeren, oz. da se s 1000 ne da začet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz kupujem motor za na pisto pa ne vem kje naj zacnem eni pravjo 600 drugi 1000 sedaj sm se vozil po cesti z r1

pa kot berem tu po forumu bi moral veliko zamenjati in predelati da bi bil varen za na pisto

v mislih imam Kawasaki pa me zanima ce je kakšna spletna stran ki se prodajajo taki motorji

hvala za odgovore

hahaha Žiga kva pa teb dogaja??? Če kaj vem si šel letos 1.32....z ta novo 10-tko a zdej bi pa ti mal inštrukcij rabu?? :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!