crusty Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 kam nest Ohlins vilce porihtat? v Dol - Amortizer, sam je ravn ta možakar za Ohlins do 9.6.na dopustu.......bil včeraj tam
biker77 Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 v Dol - Amortizer, sam je ravn ta možakar za Ohlins do 9.6.na dopustu.......bil včeraj tam že zvedu ja..a pa ta možakar obvlada? sej veš, motoristi smo eni taki zateženi ljudje..
ton1 Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 a zato majo zdej dopust? Jugovac Racing service-Koper predragkp 1
svobodnaptica01 Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 kam nest Ohlins vilce porihtat? Amortizer d.o.o. že zvedu ja..a pa ta možakar obvlada? sej veš, motoristi smo eni taki zateženi ljudje.. Obvlada u nulo. In če si vzame čas za inštrukcije, kjub temu,da sem se letos konkretno poglobila v vzmetenje, tudi v notranje komponente, samo gledaš, kaj vse ima za povedat,in kaj vse šteje. Svobodnaptica01 je šla po usluge tja nedavno. Posedujejo tester. Res je, letos sem pozimi nesla servis narest na mojem zadnjem fedru kerje spustil (stock, 25.000 km), pa je kljub temu, da mi je dal malo trše olje noter letos ratal problematičen, ker se kompresije in višine zadi ni dal naštimat na toliko, oz je bilo vse do konca, da bi folgalo prednje vilice, tko da mi je zdej vrgel na tester in zadevo in povečal pritisk plina za kompresijo in spremenil podložke za high speed na batku kompresije in rebounda, tko da imam malo večji razpon uporabnih nastavitev, če bom še hitrejša (cca 2,5 sec hitrejša kot lani, lani ni bilo nobenih problemov). Vzmet je ostala serijska. Trenutno je bil stestiran na Hungaroringu in Pannoniaringu in se obnese odlično, razlika se čuti. BTW, po knjigah in vseh pravilih bi moral moj motor za mojo težo bit čisto drugače nastavljen, celo priporočajo mehkejše vzmeti tako spredaj kot zadaj, pa je mojster rekel, da to ni nič običajnega, da imajo za na pisto velikokrat dirkači čisto mem številke, kot bi pričakoval, odvisno od načina vožnje, da naj se ne sekiram. Da pa bom počasi morala začet razmišljat o nadgradnji, ker dolgo več ne bo šlo kompenzirat geometrijo s prednapetostjo pa kompresijo pa itd. a zato majo zdej dopust? Itak, če je pa mogu met z mano učne ure, pa fedr za moj težk karakter šitmat. Sem bila pa res zelo zelo pozitivno presenečena, ko je videl, da sem se toliko potrudila, da mi je približna jasno kaj kako dela, si je vzel čas in me oborožil z ogromno uporabnimi informacijami, predvsem pa, sem se naučila, da je zadeva še 45x bolj komplicirana, kot se mi je zdelo, pa kaj vse se da s čim popravljat, kaj vse vpliva na zadeve, ufff. Se mi skor zdi, da manj kot veš, lažje ti je gandi, bojc84 in gsxf750 3
biker77 Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 Itak, če je pa mogu met z mano učne ure, pa fedr za moj težk karakter šitmat. Sem bila pa res zelo zelo pozitivno presenečena, ko je videl, da sem se toliko potrudila, da mi je približna jasno kaj kako dela, si je vzel čas in me oborožil z ogromno uporabnimi informacijami se pravi si bila lahko zraven..zelo pomemben podatek..
Yoshimura Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 Živjo, jaz bi pa imel eno vprašanje za dirkače in tiste z več dirkaškimi izkušnjami... Pri motorju sem imel ketno že kar raztegnjeno, motor sem do menjave ketne odpiral zdaj vidim s precej več plina kot sedaj,ko je ketna nova (zobniki so povsem kul in niso potrebni bili menjave,ker so kot novi). Občutek imam kot,da je motor dobil še nekaj konjev,ker se sedaj z manj odprtim plinom peljem, kot sem se z rategnjeno ketno oz pred menjavo ketne... Sedaj pa vas vprašam,ki imate še bolj izostren občutek na motorju, ali se pozna,da motor slabše vleče z raztegnjeno ketno, ali je to vse samo v moji glavi? lp
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 1, 2012 Opozori Objavljeno Julij 1, 2012 se pravi si bila lahko zraven..zelo pomemben podatek.. Ko je zadeve delal, me ni bilo zraven (edino tolko da je feder razstavil pa na roke probal kako dela), mi je pa ko sem prišla iskat potem točno razložil in napisal kaj in kako je narejeno, in mi zabičal, da ne smem zgubit papirjev Če te zanima kaj in kako, ga vprašaj, z veseljem ti bo razložil marsikaj, pomoje pa tudi, če ga prosiš, če si lahko zraven ne bo kompliciral.
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 1, 2012 Opozori Objavljeno Julij 1, 2012 Živjo, jaz bi pa imel eno vprašanje za dirkače in tiste z več dirkaškimi izkušnjami... Pri motorju sem imel ketno že kar raztegnjeno, motor sem do menjave ketne odpiral zdaj vidim s precej več plina kot sedaj,ko je ketna nova (zobniki so povsem kul in niso potrebni bili menjave,ker so kot novi). Občutek imam kot,da je motor dobil še nekaj konjev,ker se sedaj z manj odprtim plinom peljem, kot sem se z rategnjeno ketno oz pred menjavo ketne... Sedaj pa vas vprašam,ki imate še bolj izostren občutek na motorju, ali se pozna,da motor slabše vleče z raztegnjeno ketno, ali je to vse samo v moji glavi? lp Ni samo v tvoji glavi, se pa res pozna samo če je bila ketna res fejst fejst raztegnjena. Pa tudi na ostrem zaviranju pri šaltanju je po mojem občutku motor z raztegnjeno ketno bolj nemiren. oz bolj cukajoč, če si malo hiter s spuščanjem sklopke
Samorai Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 (popravljeno) Priprave na Pannonio 9.7 Popravljeno Julij 3, 2012. Popravil Samorai Zok, gsxf750 in BIZIXXX 3
Urban K. Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Živjo. Zanima me kje se da kupiti Dunlop D212 GP, ker jih pri nas nikjer ne najdem. Poleg tega me zanima, če so za mehke različice enake oznake, kot pri D211 GP (prva 6178, zadnja 7614)? In še, je sploh smiselno vzeti D212 GP? Hvala in lep pozdrav.
Urban K. Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Kaj bi vzel novo ali rabljeno? Odvisno od tega v kakšnem razmerju je med ceno in obrabljenostjo.
MiriGSX600 Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Živo sranje so d212 Škoda denarja
danci1973 Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Živo sranje so d212 Škoda denarja Kaj pa je narobe z njimi? D.
Gamma Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Živo sranje so d212 Škoda denarja Tok sranje pa spet niso, mal navadit se bo treba pa bo Kaj pa je narobe z njimi? D. Saj ni nič zelo narobe. Le 211 so nas razvadile. Ko gre zadnja guma proti koncu, 211 začne "mal slabš" držati, 212 pa "precej slabš". Tisti "precej slabš" pa se pojavi kar nekaj prej, ko je pri 211 še vse bp. Pa s prvo 211-ko se je dalo zdržat celo sezono, obraba ni bila omembe vredna. Prva 212-ka pa po obisku štirih različnih pist izgleda takole klavrno: gsxf750 1
bagio Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Kaj pa je narobe z njimi? D. Baje da drsijo
Gamma Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Baje da drsijo Da ni motor predinamičen?
ankh Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Tok sranje pa spet niso, mal navadit se bo treba pa bo Saj ni nič zelo narobe. Le 211 so nas razvadile. Ko gre zadnja guma proti koncu, 211 začne "mal slabš" držati, 212 pa "precej slabš". Tisti "precej slabš" pa se pojavi kar nekaj prej, ko je pri 211 še vse bp. Pa s prvo 211-ko se je dalo zdržat celo sezono, obraba ni bila omembe vredna. Prva 212-ka pa po obisku štirih različnih pist izgleda takole klavrno: Po sliki sodeč je ta guma sigurno dobra za vsaj mojih deset obiskov obiskov steze v bližnji prihodnost. Prodaš? Kakšna bi bila cena? Upoštevaj, da ti obenem plačam tudi kavo. lp
Gamma Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Po sliki sodeč je ta guma sigurno dobra za vsaj mojih deset obiskov obiskov steze v bližnji prihodnost. Prodaš? Kakšna bi bila cena? Upoštevaj, da ti obenem plačam tudi kavo. lp Takole okoli trideset kav bi te prišla koštat plus tista kava, ki je obljubljena na koncu tvojega posta Reci raje, kako blizu je ta bližnja prihodnost? Lp
k0ci Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Kaj pa je narobe z njimi? D. tudi sam sem iz prve roke slišal da ˝niso tako dobre˝ kot 211, vsaj na grobniku
Jure Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 (popravljeno) Tok sranje pa spet niso, mal navadit se bo treba pa bo Saj ni nič zelo narobe. Le 211 so nas razvadile. Ko gre zadnja guma proti koncu, 211 začne "mal slabš" držati, 212 pa "precej slabš". Tisti "precej slabš" pa se pojavi kar nekaj prej, ko je pri 211 še vse bp. Pa s prvo 211-ko se je dalo zdržat celo sezono, obraba ni bila omembe vredna. Prva 212-ka pa po obisku štirih različnih pist izgleda takole klavrno: A to pomeni, da so tudi letošnje KR 106 in 108 slabše kot prejšnja leta? Ker GP in KR so bile vedno ponujene v enakih zmeseh in tudi letos ni izjema... Če se GP212 določene zmesi tako obrablja, oz slabše drži proti koncu to najbrž velja tudi za KR 106 in 108 letnika 2012? Popravljeno Julij 5, 2012. Popravil Jure gsxf750 1
crusty Objavljeno Julij 6, 2012 Opozori Objavljeno Julij 6, 2012 A to pomeni, da so tudi letošnje KR 106 in 108 slabše kot prejšnja leta? Ker GP in KR so bile vedno ponujene v enakih zmeseh in tudi letos ni izjema... Če se GP212 določene zmesi tako obrablja, oz slabše drži proti koncu to najbrž velja tudi za KR 106 in 108 letnika 2012? letos prvič furam KR 106 oz.108, žal mi je le da jih nisem že prej, te so letnik 2012, cca 10% dražje od profilnih glede na izkušnje z GP211 pa je obraba vsaj za 50% manjša, drugače povedano "preeeecej dalj časa zdržijo".........GP212 nisem probal je pa baje težava v profilu kjer se začne guma zelo hitro trgat, vsaj tko so tekle kritike na AA pred 14 dnevi. BIZIXXX in predragkp 2
Jure Objavljeno Julij 6, 2012 Opozori Objavljeno Julij 6, 2012 letos prvič furam KR 106 oz.108, žal mi je le da jih nisem že prej, te so letnik 2012, cca 10% dražje od profilnih glede na izkušnje z GP211 pa je obraba vsaj za 50% manjša, drugače povedano "preeeecej dalj časa zdržijo".........GP212 nisem probal je pa baje težava v profilu kjer se začne guma zelo hitro trgat, vsaj tko so tekle kritike na AA pred 14 dnevi. No super, da vsaj KR špilajo tako kot treba.. Jaz spredaj skozi vozim KR 106 in delajo super kilometrino.. Res ne bi blo fajn, če bi bile letos take zmesi, da bi jo bilo treba kar naprej menjat Bo treba še zad na KR prešaltat če je tako
predragkp Objavljeno Julij 6, 2012 Opozori Objavljeno Julij 6, 2012 pri gp 212 so zamenljali tako zmesi kot profil in karkaso.....zadnja ima spremenjeno N-tec karkaso in je mehkejša....vzorec na gumi so tudi zamenjal in to skupaj z mehkostjo povzroča težave...namreč največji in globok izrez (vzorec) se nahaja glih tam kjer dajamo največ gasa...guma se občutno bol sesede (zaradi mehkejše karkase) in jo trga na izrezu....vse to spremlja veliko več drsenja pri dodajanju gasa in večja obraba:((. sam profil zadnje gume je tudi drugačen in posledično še nobeden (pa tudi naj-hitri dirkači kar sem zaznal) ni uspel zapret do konca sprednje gume....no na koncu občutki so tudi glede zmesi da so vsaj za eno stopnico trše od prejšnjih...npr medium-hard 212 je nekako trda kot hard 211.......kar se Kr 106 in 108 tiče pa se kar naprej igrajo z dimenzijami...106 višina in širina....108 pa sam višina BIZIXXX in kewo 2
david764 Objavljeno Julij 8, 2012 Opozori Objavljeno Julij 8, 2012 Kje in za krki šoldov KR 106 IN KR 108 mi lako kdo svetuje ? Gp 211 mi v 5. krogu popušča zadnja čeprv so se vsi peljali mimo mene he he,........ Lep pozdrav vsem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se