Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Kje in za krki šoldov KR 106 IN KR 108 mi lako kdo svetuje ? Gp 211 mi v 5. krogu popušča zadnja čeprv so se vsi peljali mimo mene he he,........ Lep pozdrav vsem

hmm David...razloži mal kje kdaj pa kako ti je drsela....ker 211 ni imela teh problemov še posebaj ne po 5 krogih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že gdo dal dal KR108 guma na yamaho r6 ali kater drugi 600ccm starejši moto, mene skrbi da bi bila preširoka saj že 190 gre na tesno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že gdo dal dal KR108 guma na yamaho r6 ali kater drugi 600ccm starejši moto, mene skrbi da bi bila preširoka saj že 190 gre na tesno

A je že gdo dal dal KR108 guma na yamaho r6 ali kater drugi 600ccm starejši moto, mene skrbi da bi bila preširoka saj že 190 gre na tesno

Men je šla na Ninjo 03 brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno "neumno" vprašanje....ta teden grem na grobnik...z motorjem po AC...in me zanima koliko naj napumpam gume (gr racer)? Bo kaj narobe, če jih že doma spustim na 1,9 in 1,4?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti jih kar normalno za cesto napumpaj. Doli se vsedi na en sok in urihtaj plačilo steze, ta čas se bodo gume ohladile, potem ti bo pa lokalni vulkanizer posodil manometer, da boš gume spustil in kasneje pravilno nazaj napolnil.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za ''rejserje''.

Kupujem motor za na pisto...klasa 600...starost do 5 let - l.2006+...za občasno sproščanje na pisti - predvsem Panonnia RIng...cca. 6-8x na sezono...

Kateri od motorjev v klasi 600 bi bil najprimernejši...zmogljivosti niso na prvem mestu, le da bo čim več zabave - manj zahteven za uporabo...čim manj stroškov z rednim vzdrževanjem oz. ob morebitnem padcu...kateri potrebuje najmanj predelav, če kupiš ''civilnega'' oz. ali je boljše kupiti že pripravljenega za napisto...hmm?

Vaša mnenja so več kot dobrodošla...pa hvala za info :OK: !

lp flero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za ''rejserje''.

Kupujem motor za na pisto...klasa 600...starost do 5 let - l.2006+...za občasno sproščanje na pisti - predvsem Panonnia RIng...cca. 6-8x na sezono...

Kateri od motorjev v klasi 600 bi bil najprimernejši...zmogljivosti niso na prvem mestu, le da bo čim več zabave - manj zahteven za uporabo...čim manj stroškov z rednim vzdrževanjem oz. ob morebitnem padcu...kateri potrebuje najmanj predelav, če kupiš ''civilnega'' oz. ali je boljše kupiti že pripravljenega za napisto...hmm?

Vaša mnenja so več kot dobrodošla...pa hvala za info :OK: !

lp flero

jaz ti mojo daytonco 675 prodam pa se plastike ti za dobro ceno zrihtam :grim

v klasi 600 itak top zadeva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

laično mnenje bi bilo cbr 600 rr, laično zato ker ga nikdar nisem vozil, bi ga pa (če bi kupoval) kupil ker:

-zelo vzdržliv motor

-dobre vozne lastnosti (baje)

-auspuh pod ritjo - ga ne uničiš če podrsaš

in pa glaven razlog:

zelo veliko takšnih hond je predelanih za na pisto kar pomeni da boš dele lažje dobil in po nižji ceni kot sicer

(če seveda ne misliš kupovat vse novo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R6 zelo pohvalijo fantje.. Peljal jo še nisem na pisti, bi bil pa to prvi motor, ki bi ga poskusil dobit za kakšen krog na probo, če bi kupoval 600 ccm sportaka za na stezo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ti mojo daytonco 675 prodam pa se plastike ti za dobro ceno zrihtam :grim

v klasi 600 itak top zadeva

Jap...tud tvojo sm že gledov...če počaka do spomlad, nama mogoče uspe ;)

Pa počas prodajaj ;)

lp flero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v osnovi vsak 600tak ustreza temu namenu, bolj vprašanje 4 ali 3 cilindri od Triumpha

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam iščem nekaj klase 600 za pisto in imam podobna vprašanja kot flero. Če gledam stock se mi zdi, da dobiš najceneje kaki 636. Verjetno bi se pa bolj splačalo kupiti od kakega kvazi dirkača, ki je moped naštimal za pisto.... Za kakšno ceno bi pa šla ta daytona? Še kakšna ponudba?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam iščem nekaj klase 600 za pisto in imam podobna vprašanja kot flero. Če gledam stock se mi zdi, da dobiš najceneje kaki 636. Verjetno bi se pa bolj splačalo kupiti od kakega kvazi dirkača, ki je moped naštimal za pisto.... Za kakšno ceno bi pa šla ta daytona? Še kakšna ponudba?

Če misliš dirkat, in imaš že kaj v mislih kje, se ti splača prej pogledat, kako so klase, nekje jih cilindri ne zanimajo in majo klase do 600 ali do 650cm, drugje ti recimo daytona pade še pod 600 ker ima 3 cilindre, 636 pa že v višjo.

Honda je bicikl. Zelo okretna, z zelo zveznim navorom, na dolgih ravninah ji malo zmanjka proti npr r6, suzuki in kawasaki sta tam tam. NIzki stroški vzdrževanja, jeba je samo, če jo hočeš pošteno narihtat, ko gledaš cene na HRCjevi strani te prime nekam, za osnovo PC al pa Bazzaz itd čist ok rešijo zadeve :)

Najbolj race ready serijsko se mi zdi R6. Sploh kar se tiče moči. Ne morem komentirat, ker je na pisti nisem še nikoli vozila, ampak za po cesti se mi zdi bolj zahtevna za vožnjo, ker se ji začne dogajat nad 8.000 obrati, pa malo bolj nerodna kot CBR je.

Me pa mika Daytono probat, me zanima, če so trije cilindri kaj bolj razgrajaški, predvsem pa kolko bolj "šlank" je zaradi enega cilindra manj. Sem jo gledala že ko sem kupovala motor, ampak kaj češ. tko kot jest vozim je blo treba vzet neki takega, da ni problem na hitr pa ugodno rabljene rezervne dele dobit :P

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za ''rejserje''.

Kupujem motor za na pisto...klasa 600...starost do 5 let - l.2006+...za občasno sproščanje na pisti - predvsem Panonnia RIng...cca. 6-8x na sezono...

Kateri od motorjev v klasi 600 bi bil najprimernejši...zmogljivosti niso na prvem mestu, le da bo čim več zabave - manj zahteven za uporabo...čim manj stroškov z rednim vzdrževanjem oz. ob morebitnem padcu...kateri potrebuje najmanj predelav, če kupiš ''civilnega'' oz. ali je boljše kupiti že pripravljenega za napisto...hmm?

Vaša mnenja so več kot dobrodošla...pa hvala za info :OK: !

lp flero

mimgrede..zakaj se pa s tuno ne voziš po pisti? a ne gre?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mimgrede..zakaj se pa s tuno ne voziš po pisti? a ne gre?

Gre, gre...sam mi jo je mal škoda, če bi jo slučajno peljal marjetice iskat ;) ...a n?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pa še jest prašou,se prodaja kakšn suzuki k5 1000,lahk narjen za pisto,še bol pa če bi bil rahko poškodovan.pa nerabim nekih hudih predelav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre, gre...sam mi jo je mal škoda, če bi jo slučajno peljal marjetice iskat ;) ...a n?!

sej ni neka klinčeva eksotika..tko da tut če jo zbiješ si še vedno cenej skos pršu ko da še enga kupuješ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ni neka klinčeva eksotika..tko da tut če jo zbiješ si še vedno cenej skos pršu ko da še enga kupuješ..

Meni se zdi samoumevno, da je dosti bolje imet posebej motor za na pisto

1. Ni komplikacije z gumami, komot imaš gor slick gume, brez da bi moral vsakič snemat kolesa in menjat gume, kakor je to potrebno če imaš isti motor za cesto in pisto. Sej vem, da se dobijo tudi gume, ki so dobre za oboje, ampak v temu primeru si zelo omejen z izbiro.. Gpjke so pa mal predrage, da bi npr nove vozil tudi po cesti.

2. Fant bi rad 600ccm motor, torej sklepam, da bi rad odpeljal tudi kakšno dirko. Če hočeš vozit dirke v normalnih klasah je pač najboljša izbira 600 SS ali 1000 SS. Velikokrat ni razredov za nakede in si pač nekonkurenčen proti sportakom.

3. SS je (vsaj meni) enostavno bolj zabavno vozit po hitri pisti. Sej ne pravim, da se s Tuno ne da uživat, samo za nekatere nas amaterje, ki se parkrat na leto sami pri sebi prelevimo v Rossije, ni bolšga filinga viset z SS pile v ovinku in si sam pri sebi mislit, da letiš kot Stoner. Pa četudi ne.

4. Če zbiješ motor za na pisto ga pač zbiješ. Prideš domov in se greš naslednji dan normalno vozit (če nisi polomljen), brez da bi čakal kdaj bo motor spet zrihtan, itd...

Če je v planu hodit 6-8x letno na taprave, hitre steze, ala Panonija (ne Racelandi, Marofi, itd. ), ni po mojem mnenju sploh nobenega razloga proti nakupu dodatnega SS motorja za na pisto.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en razlog, povezan s 4. točko. Vsak, ki vozi po pisti gre slej ko prej po tleh. Na srečo so velikokrat samo zdrsi, praske, kozmetične napake.. Motor za na pisto nahitro zrihtaš - drug poliester gor, mal powertejpa, pustiš spraskanega, itd.. Nič hudega če je kje mal zdrsan, itd.. Sej je za na pisto. Po cesti pa se jaz s takim "klošarskim" celim podrajsanim motorjem ne bi imel veselja vozit. Da ne govorimo, da so poliestri veliko cenejši kakor original deli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in glede na to da vsak prej ko slej 6-8 obiskov zamenja za 2 ali nič obiskov letno je pa tut mal bz..

no ja, vsakomur svoje..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, še tok..kolk "lahko" je potem te specialke prodat če je ne rabiš več..edin za drobiž....se sam men zdi al je tale pistaška navdušenost ful upadla letos?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, še tok..kolk "lahko" je potem te specialke prodat če je ne rabiš več..edin za drobiž....se sam men zdi al je tale pistaška navdušenost ful upadla letos?

no dej nehi bit pragmatičen....folk hoče dirkalnik. folk raaaabii dirkanik. KUPTE!!! :P

že lani je blo recimo na bobotu bistveno manj folka kot rečmo 08. Letos sm bil sam parkrat na Grobniku o kaki gužvi pa ni govora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ne da bi navijal da jih ne bi blo..sam zakaj ne več tok kt včasih?

Gospodarska kriza mogoče?

Ljudje pač ne morejo (ali si ne upajo) več porabit 3.000 EUR+ letno za dirkat. Sem prepričan, da če bi denar bil, bi bili še vedno tudi "racerji"...

Moje razmišljanje pač...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno razmišljanje, denarja ni več toliko. Samo poglejte koliko ljudi se je poslovilo od motorja ker so začeli razmišljat racionalno in ugotovili, da jim večinoma stoji in da je to drag objekt če samo stoji.

Delat je treba več kot pred leti, denarja je manj, vsi stroški pa gor in pomoje je to edini razlog da se več ne dirka. Če je lahko kdo včasih lokalnega privatnika še nafehtal za kak evro danes tega ni več.

Dirkanje (magari rekreativno) je drag šport, tudi sam sem pred leti razmišljal o tem pa sem bil malo prekratek pri financah, danes sem krepko prekratek, da bi si lahko privoščil par 100€ porabit na vikend.

No OK če bi vse posvetil temu, ob drugih stroških (familija, bajta,...) pa ne gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!