Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

ja, denarja zmanjkuje. ČE greš čist mal rekreativno drsat kolena ti 200-300€ na vikend ne gine. Če pa hočeš bit konkurenčen za zmago v vaški ligi tipa Jura Racing pa te vikend zjebe za jurja, raje dva.

Zakaj tolk denarja

najmanj 2, raje 3 nove zadnje in ena prednja dunlop GP (po ceniku 230+ddv/komad)

okrog 50-70l bencina

vsak drugi vikend 100€ za zavorne ploščice

vikend startnina med 300 in 500€

med 800 in 1000Km transferja

nisi še padel, nisi še skuhal pašte nisi še naredu požirka vode. . . tudi gume si menjal zastojn, oziroma sam. . .

Če si prvak, kar je zelo težko, nabit moraš Prosenika in Lugerja, hudo hitra norca, dobiš 1500€ bonusa pri startninah, za naslednjo sezono.

U bistvu je najceneje kupt motor.

Če nisi strgan u glavi, in to počneš za veselje, greš raje na Marof kot Grobnik, tak cenik odpade.

Ma tistih 200 iz prve vrstice še vedno ostane.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no jaz še vedno vztrajam, vendar z bistveno nižjim vložkom in brez vsakih ambicij, zgolj za svoje k.rčevo veselje, star motor, omejeno število obiskov, ampak strošek je pa še vedno

npr. ta ponedeljek, 75€ za dirkališče, 15€ transponder, 15€ štartnina za dirko enih 30l benza za motor pa 35l nafte za avto, 20€ za malico in vodo (od soborca foter na poti domov častil pice pa smo prišparali € ali 2) pa smo na 200 - 210€ brez ostalih stroškov (gume in bremze so hin)....

Tak da za naslednji obisk, ki sem ga planiral rabim med 320€ in 500€ odvisno od tega kakšne gume in bremze si bom "privoščil" pa bom spičil okrog jurja za dva dneva na dirkališču, pa hvala bogu sem med počasnimi in ne rabim hudih zadev.

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, denarja zmanjkuje. ČE greš čist mal rekreativno drsat kolena ti 200-300€ na vikend ne gine. Če pa hočeš bit konkurenčen za zmago v vaški ligi tipa Jura Racing pa te vikend zjebe za jurja, raje dva.

Zakaj tolk denarja

najmanj 2, raje 3 nove zadnje in ena prednja dunlop GP (po ceniku 230+ddv/komad)

okrog 50-70l bencina

vsak drugi vikend 100€ za zavorne ploščice

vikend startnina med 300 in 500€

med 800 in 1000Km transferja

nisi še padel, nisi še skuhal pašte nisi še naredu požirka vode. . . tudi gume si menjal zastojn, oziroma sam. . .

Če si prvak, kar je zelo težko, nabit moraš Prosenika in Lugerja, hudo hitra norca, dobiš 1500€ bonusa pri startninah, za naslednjo sezono.

U bistvu je najceneje kupt motor.

Če nisi strgan u glavi, in to počneš za veselje, greš raje na Marof kot Grobnik, tak cenik odpade.

Ma tistih 200 iz prve vrstice še vedno ostane.

cartman ti praviš vaška liga JURA RACING-u mater pol pa si res brihtn daj idi si malo pogledat to vaško ligo v živo se pravi da naš dirkačjanez prosenik ko pelje JURO vozi v vaški ligi

cullll

Popravljeno . Popravil iceage
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cartman ti praviš vaška liga JURA RACING-u mater pol pa si res brihtn daj idi si malo pogledat to vaško ligo v živo se pravi da naš dirkačjanez prosenik ko pelje JURO vozi v vaški ligi

cullll

Cartman je dosti hodil po dirkah glede na to, da je njegov kolega, tudi forumaš, dolgo (precej uspešno) dirkal. Noben ne podcenjuje tahitrih fantov na Juri, vsak, ki se je kdaj po pisti peljal ve kako težko ali nemogoče se je sploh približno tako hitro peljat. Ampak če primerjaš takšno dirkanje s tapravimi prvenstvi je to pač v tem smislu "vaška liga".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni začel v WSBK, peljal je dirko v eni izmed 600 klas v sklopu WSBK vikenda. Bi mu pa seveda takoj privoščil tapravi WSBK.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem uporabljal Carone Lorraine SBK5 (GSX-R750 na pisti) in SBK3 (SV1000 na cesti) in so čisto OK ploščice, niso pa bile nič posebnega (v primerjavi z EBC HH). Zdaj imajo nove 'zmesi' oz. materiale, tako da je možno, da so katere od teh novih (še) boljše (na tvojem linku pa tudi ni videt, za kateri material gre).

Do sedaj so me najbolj navdušile AP Racing (žal se ne spomnim, katera 'zmes' oz. material), ki jih dobiš pri Sinter-u.

Sem pa bral, da so 'top shit' dirkalne ploščice VESRAH SRJL 17 in SRJL XX, samo jih (zgleda) v naših koncih ni za dobit, poleg tega so drage.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem uporabljal Carone Lorraine SBK5 (GSX-R750 na pisti) in SBK3 (SV1000 na cesti) in so čisto OK ploščice, niso pa bile nič posebnega (v primerjavi z EBC HH). Zdaj imajo nove 'zmesi' oz. materiale, tako da je možno, da so katere od teh novih (še) boljše (na tvojem linku pa tudi ni videt, za kateri material gre).

Do sedaj so me najbolj navdušile AP Racing (žal se ne spomnim, katera 'zmes' oz. material), ki jih dobiš pri Sinter-u.

Sem pa bral, da so 'top shit' dirkalne ploščice VESRAH SRJL 17 in SRJL XX, samo jih (zgleda) v naših koncih ni za dobit, poleg tega so drage.

D.

Na linku so racing zmes C59 oz tastara oznaka C55, naj bi bile ok, je pa to dober rang nad SBK5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom vaju vprašal, rabim C59 (C55)? oz. ali bi XBK5 (prej SBK5) zadoščale?

sedaj sem imel serijske gor pa je bilo tak tak, sem moral kar precej stiskat zavorno ročico, nikoli pa se nisem prebremzal, da bi blokiralo, pa razen na zadnji dirki nisem imel težav z pregretjem (v zadnjih dveh krogih sem do konca stiskal ročico, se pa na cajtu ni poznalo)

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sem prebral celo temo, pa nisem našel pravega odgovora. Pripravljam si moped za pisto (amatersko - za dušo). Gre za cbr 600.

Sigurno bom dal gor slick gume, ne morem se pa odločit glede dimenzije. Eni uporabljajo 180, nekateri 190 ali celo 195.....

Zakaj se odločate za širše, kot je original? So kakšne prednosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sem prebral celo temo, pa nisem našel pravega odgovora. Pripravljam si moped za pisto (amatersko - za dušo). Gre za cbr 600.

Sigurno bom dal gor slick gume, ne morem se pa odločit glede dimenzije. Eni uporabljajo 180, nekateri 190 ali celo 195.....

Zakaj se odločate za širše, kot je original? So kakšne prednosti?

Načeloma velja, da so gume 180/55 narejene za 5.5 col feltno (ki jo ponavadi najdemo na 600 in 750 ccm SS) in 190/55 za 6 col feltno (ki jo imajo litraši).

Kljub temu 190/55 paše tudi na 5.5 col, je pa malce višja in bolj ukrivljena na njej. To se lahko pozna pri ciklistiki motorja, ki je lahko malo bolj okoren za prekladanje, hkrati pa to pomeni tudi, da guma težje pride do roba, oziroma ima v nagibu malenkost več naležne površine in bojda boljši grip.

Jaz sem vozil na mojem GSX-Rju že vse dimenzije, ki jih omenjaš, pa nekih razlik v oprijemu med 180/55 in 190/55 pri istem modelu nisem zaznal. Očitno nisem dovolj hiter, da bi to čutil. Tudi ciklistika ni bila bistveno spremenjena. Skratka jaz bolj gledam, da izberem tisto gumo, ki mi je všeč (tapravi proizvajalec in model), če je na voljo v 180 kul, če je v 190 pa tudi :)

V dimenziji 195/65 pa v bistvu poznam samo eno gumo in to je Dunlop KR 108 (tekmovalna slick, iste zmesi kakor model GP). Ta guma je na voljo samo v 195/65 dimenziji in če jo hočeš vozit na 600, jo moraš pač kupit v tej dimenziji. Po priporočilu Dunlopa je najbolj primerna feltna za to gumo 6 col, gre pa tudi na 5.5 in na 6.25.

Na feltnah od 600SS, torej 5.5 col ta guma pride precej upognjena in jo ziher ne boš zvozil čisto do roba. Poleg tega je ta guma precej visoka, kar pomeni, da bo mogoče treba prilagodit geometrijo motorja (dvignit spred, ali spustit zad). Ker je guma večja po obsegu, se lahko zgodi, da v primeru spremenjenega prenosa in večjih zobnikov (brez da podaljšaš verigo), pri katerih je kolo zaradi tega pomaknjeno malce bolj proti nihajni roki, se lahko zgodi, da guma sploh ne gre gor, drsa ob nihajko spredaj, oziroma zmanjka placa, da bi dal grelce gor.

Je pa sicer KR 108 res odlična pnevmatika. Ampak na 5.5 col feltni jaz raje vozim KR 106 slick spredaj, zadaj pa namesto KR 108 kar GP 211 190/55, ki je kljub dimenziji 190 narejena prav za 5.5 colsko feltno. Motor se mi v tej kombinaciji pelje in preklada lepše. Zmesi so pa itak enake pri KR in GP.

Ravno zgoraj omenjeno dejstvo, da je 190/55 Dunlop GP narejena prav za 5.5 colsko feltno (za katero so sicer ponavadi gume 180) je tudi razlog, da skoraj vsi uproabniki Dunlopovih dirkalnih gum vozijo na 600 dimenzijo 190/55. Ker 180 GP-jka sploh ne obstaja, saj je namesto nje narejena 190. Za 6 col je mišljena pa 200 namesto 190.

Je pa res, da so sedaj zunaj nove GPjke, model 212, pri katerih se nekateri pritožujejo, da niso tako dobre kot prejšnje zaradi novega profila in karkase. Jaz jih še nisem probal na stezi, tako da ne vem. Na cesti mi 212 medium-hard dela odlično :)

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za izčrpen odgovor :OK: . Ta KR108 je tud v 190 dimenziji: http://www.avto.net/....asp?ID=3830721

Ni problema

V dimenziji 190 pa KR 108 ziher ni, mi lahko verjameš glede tega :) Preberi opis v oglasu, piše 195/65. Verjetno je 190 na začetku zato, ker ti skripta za oddajo oglasov pri moto gumah na avtopikanetu ne pusti izbirati vmesnih dimenzij (175,185,195), ampak samo okrogle.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem že KR108 195/65/17 in GP211 190/55/17

Ko sem ju postavil skupaj so bile enake po širini in višini??

Že probal kdo?

podobna 200 ne 190 gp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem že KR108 195/65/17 in GP211 190/55/17

Ko sem ju postavil skupaj so bile enake po širini in višini??

Že probal kdo?

Meni se je zdela KR 108 v primerjavi z GPjko 190/55 precej bolj balon, tudi med gumo in nihajko je bilo vidno manj prostora (na 5.5 col feltni).. Mogoče je primerljiva z 200 Gpjko..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa kaj s GP 190 na tisočaku oz. 6 col feltni, se pozna kaj razlike ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Širino sem meril s pomičnim merilom, pri obeh malo čez 190 a enako

Višina...postavil sem ju skupaj in rob gumeje bil enako visok...morda je KR le drugačne oblike, bolj V

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, a bi se lah našu kdo prosim in povedal, če gre KR108 na yamaha r6 letnik 2007 ali več.

hvala lepa. aja, pa mal se mi mudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, a bi se lah našu kdo prosim in povedal, če gre KR108 na yamaha r6 letnik 2007 ali več.

hvala lepa. aja, pa mal se mi mudi

Gre na vse motorje s 5.5 col feltno (kakršno ima tudi R6). Problem je lahko samo, če imaš kakšen nizek zadnji blatnik (tik nad gumo), ali zaradi spremenjenih prenosov že sedaj zelo malo placa med gumo in sprednjim delom nihajke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja. mam menda vse naštet. nek zobnik z enim zobom več, pa neko ketno 500something, tist blatnik lah menda dol vržem.

drgač pa hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sicer ne spada čist v to temo...mogoče pa tudi...

Zadnjič sm bil po dveh letih spet na Grobniku....vplačal 1 uro...in naredil 2x po 7 krogov...potem sem nehal, ker sem bil sfu..... do amena. In tle se mi ustav, ker sem drgač kr v formi, kondicije dost, pri "normalnih" vožnjah nimam nikol nobenih problemov....

Matrale so me roke, predvsem rame in sedaj razmišljam, da:

- ali preveč visim z motorja, se preveč opiram na roke, namesto, da bi "sedu" na motorju,

- ali nisem imel pravga tlaka v gumah (1,9-1,4), ker sem jo npr. v zagrebškem moru prav vlečt v nagib...

Cajti so bli slabi...pod 1,43 nisem mogu....nazadnje 2 let nazaj sem se s kawasakijem spustu do 1,40

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!