Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

a ve kdo na kulk se kr pumpajo. do zdaj sem mel gp 211.

Isto kot GPjke. vroče 2,2-2,3 spredaj; 1.4-1.5 zadaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala. sam js sem hladne mel zdej 2.1 spredaj in 1.4 zadaj

Se pravi si imel preveč napumpane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala. sam js sem hladne mel zdej 2.1 spredaj in 1.4 zadaj

jst zmer že kr mrzle napumpam, sprednja 2.0 in zadnja 1.15

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi si imel preveč napumpane

ej hvala. vozim pa po pannoniji z r6. spredi zej kr, zadaj pa gp 211. in kulk nej zej napumpam hladne?

jst zmer že kr mrzle napumpam, sprednja 2.0 in zadnja 1.15

thx.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej hvala. vozim pa po pannoniji z r6. spredi zej kr, zadaj pa gp 211. in kulk nej zej napumpam hladne?

thx.

Razlika med toplo z grelcev (cca 80°C) in hladno je cca 0.3 bara. Zakaj pa bi pumpal hladne, a ne uporabljaš grelcev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika med toplo z grelcev (cca 80°C) in hladno je cca 0.3 bara. Zakaj pa bi pumpal hladne, a ne uporabljaš grelcev?

jih ja, sam napumpam si jih prej na pumpi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Ker mi je prvo gumo (GP Racer soft) na moji R1 nepravilno pobiralo, se mi je n a robu pnevmatike pojavila ''štenga'' (sliki spodaj), saj mi je gumo močno pobiralo samo 1 cm stran od roba pnevmatike, v širini kakšnih 2 cm, pa čeprav je bila guma vožena do roba.

Tako mi je v enem dnevu na Grobniku pobralo skoraj novo prvo gumo, že prej pa sem na Ridah večkrat opazil, da mi gumo močno obrablja oz. svaljka na tem območju, zato sem od tovarniših nastavitev, pri katerih niso vilice nič nižje vpete v križih, znižal vpetje vilic na križih za 8 mm (slika spodaj).

Ko sem šel na hitro preizkusiti motor, sem sprva takoj občutil, da bistveno bolj trpijo roke, saj je motor nagnjen bolj naprej, še bolj pa se pozna pri tem, da motor sploh ne sili na zadnje kolo (tudi če ga namerno hočeš peljati po zadnjem kolesu, ga je zelo težko dvigiti in potem obdržati, kar je bilo pred to nastavitivijo sila lahko).

Sedaj se malo bojim, da sem z nižanjem za 8 mm malo pretiraval, zaradi česar bi lahko bilo prvo kolo preobremenjeno in bi mi zato lažje zdrsnila prva guma. :?

Bi bilo bolje, da bi znižal vpetje vilic v križih samo za 4 mm?

Prosim za kakšno mnenje od koga, ki ima izkušnje na tem področju oz. je imel podoben problem, ker grem v kratkem spet na Grobnik in bi rad imel primerno nastavljen motor, da ne bo prišlo do kakšnega nepotrebnega zdrsa.

Lep pozdrav.

post-10859-0-20791300-1345614231_thumb.jpg

post-10859-0-84429500-1345614257_thumb.jpg

post-10859-0-76149000-1345614302_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Urban K.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Ker mi je prvo gumo (GP Racer soft) na moji R1 nepravilno pobiralo, se mi je n a robu pnevmatike pojavila ''štenga'' (sliki spodaj), saj mi je gumo močno pobiralo samo 1 cm stran od roba pnevmatike, v širini kakšnih 2 cm, pa čeprav je bila guma vožena do roba.

Tako mi je v enem dnevu na Grobniku pobralo skoraj novo prvo gumo, že prej pa sem na Ridah večkrat opazil, da mi gumo močno obrablja oz. svaljka na tem območju, zato sem od tovarniših nastavitev, pri katerih niso vilice nič nižje vpete v križih, znižal vpetje vilic na križih za 8 mm (slika spodaj).

Ko sem šel na hitro preizkusiti motor, sem sprva takoj občutil, da bistveno bolj trpijo roke, saj je motor nagnjen bolj naprej, še bolj pa se pozna pri tem, da motor sploh ne sili na zadnje kolo (tudi če ga namerno hočeš peljati po zadnjem kolesu, ga je zelo težko dvigiti in potem obdržati, kar je bilo pred to nastavitivijo sila lahko).

Sedaj se malo bojim, da sem z nižanjem za 8 mm malo pretiraval, zaradi česar bi lahko bilo prvo kolo preobremenjeno in bi mi zato lažje zdrsnila prva guma. :?

Bi bilo bolje, da bi znižal vpetje vilic v križih samo za 4 mm?

Prosim za kakšno mnenje od koga, ki ima izkušnje na tem področju oz. je imel podoben problem, ker grem v kratkem spet na Grobnik in bi rad imel primerno nastavljen motor, da ne bo prišlo do kakšnega nepotrebnega zdrsa.

Lep pozdrav.

za preštudirat od mojstra Moss-a

http://www.onthethrottle.com/howto/dave-moss-unsprung-tire-wear/

mogoče tvoj primer: čas: 11:26

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali mogoče kdo ve kolikšna naj bi bila optimalna delovna temperatura za dunlop sportmax 1? kaj pa recimo gp racer?

Gp Racer najbrž okoli 80-90°C

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, za racerke sem si mislil da je tukaj nekje, zato ker se grelci dajejo gor. za sportmax pa nisem čisto ziher zdi se mi da pod 40 ne dela preveč dobro, čez 60 pa imam občutek da se že topi. samo bi rajši še od koga dobil bolj preverjene informacije.

Popravljeno . Popravil rockson
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam o nakupu zavornega cilindra za spredaj.Na ebayu sem našel kar veliko ponudbe od nissina, brembota, braking...Imam Suzukija 600 k5 kaj priporočate kakšne dimenzije zavornega valja (19x20....) bi ble najbol optimalne ?motor se vozi

predvsem po dirkališču na zaviranju se pojavlja problem da moram stiskat ročico kot nor.Zamenjane pa so že cevi za pletenice ter novo zavorno olje.Sistem je dobro prezračen.Hvala za odgovore že v naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi iskal napako v ploščicah

Ploščice so EBC Sintirane tko da ni problem v njih.Sej da se zastopmo bremze primejo samo stiskat je treba ful.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa kul ka jst sem imel isti problem in ko sem zamenju plošcice z ebc je ratalo vse ok ;) drugače pa kar se teh stvari tiče jst prisegam na brembo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa kul ka jst sem imel isti problem in ko sem zamenju plošcice z ebc je ratalo vse ok ;) drugače pa kar se teh stvari tiče jst prisegam na brembo ;)

Bral sem po forumih da so orginalni zavorni cilindri na tem motorju zanič in da se zadeva izbolša z drugim cilindrom.Problem je seveda široka ponudba dimenzij cilindrov najbol pohvalijo 19x18

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bral sem po forumih da so orginalni zavorni cilindri na tem motorju zanič in da se zadeva izbolša z drugim cilindrom.Problem je seveda široka ponudba dimenzij cilindrov najbol pohvalijo 19x18

Na mojem GSX-R750 K5 originalne zavore delujejo fenomenalno.

Kdaj so bile zavore nazadnje v celoti poservisirane (ne samo zamenjana zav. tekočina)?

So diski in ploščice bili korektno utečeni?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem GSX-R750 K5 originalne zavore delujejo fenomenalno.

Kdaj so bile zavore nazadnje v celoti poservisirane (ne samo zamenjana zav. tekočina)?

So diski in ploščice bili korektno utečeni?

D.

Pred sezono se je zamenjalo komplet tesnila od čeljusti ter seveda nova zavorna tekočina.Problem je v stiksu zavorne ročke od začetka je mehka preveč je treba stisnt da začne dobr zavirat bolj moraš bit agresivn na ročki in to me moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bral sem po forumih da so orginalni zavorni cilindri na tem motorju zanič in da se zadeva izbolša z drugim cilindrom.Problem je seveda široka ponudba dimenzij cilindrov najbol pohvalijo 19x18

kontaktiraj forumaša predragkp, meni je on zrihtal PT pumpo (185€), sem pa vzel 19x20 model (19mm batek ter 20mm odmik batka od vrtišča ročice-->ročka je bolj trda kot pri 18mm modelu), dobiš pa zraven tudi ročko, zložljivo v primeru padca ter nastavljivo po dolžini.....aja imel sem enak problem kot ti, menjano vse drugo pa še vedno ni bilo tistega občutka pravega na ročki...pumpa je tisto mehkobo odpravila

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!