Blazo Objavljeno Avgust 13, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2012 a ve kdo na kulk se kr pumpajo. do zdaj sem mel gp 211.
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 13, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2012 a ve kdo na kulk se kr pumpajo. do zdaj sem mel gp 211. Isto kot GPjke. vroče 2,2-2,3 spredaj; 1.4-1.5 zadaj gsxf750 1
Blazo Objavljeno Avgust 13, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2012 Isto kot GPjke. vroče 2,2-2,3 spredaj; 1.4-1.5 zadaj hvala. sam js sem hladne mel zdej 2.1 spredaj in 1.4 zadaj
Jure Objavljeno Avgust 13, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2012 hvala. sam js sem hladne mel zdej 2.1 spredaj in 1.4 zadaj Se pravi si imel preveč napumpane Zoki461 1
kewo Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 hvala. sam js sem hladne mel zdej 2.1 spredaj in 1.4 zadaj jst zmer že kr mrzle napumpam, sprednja 2.0 in zadnja 1.15
Blazo Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 Se pravi si imel preveč napumpane ej hvala. vozim pa po pannoniji z r6. spredi zej kr, zadaj pa gp 211. in kulk nej zej napumpam hladne? jst zmer že kr mrzle napumpam, sprednja 2.0 in zadnja 1.15 thx.
Jure Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 ej hvala. vozim pa po pannoniji z r6. spredi zej kr, zadaj pa gp 211. in kulk nej zej napumpam hladne? thx. Razlika med toplo z grelcev (cca 80°C) in hladno je cca 0.3 bara. Zakaj pa bi pumpal hladne, a ne uporabljaš grelcev?
Blazo Objavljeno Avgust 15, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2012 Razlika med toplo z grelcev (cca 80°C) in hladno je cca 0.3 bara. Zakaj pa bi pumpal hladne, a ne uporabljaš grelcev? jih ja, sam napumpam si jih prej na pumpi
Blazo Objavljeno Avgust 15, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2012 jih ja, sam napumpam si jih prej na pumpi aja, pa mal sem se zlagal 1.9 in 1.3 si jih pumpam
Urban K. Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 (popravljeno) Pozdravljeni. Ker mi je prvo gumo (GP Racer soft) na moji R1 nepravilno pobiralo, se mi je n a robu pnevmatike pojavila ''štenga'' (sliki spodaj), saj mi je gumo močno pobiralo samo 1 cm stran od roba pnevmatike, v širini kakšnih 2 cm, pa čeprav je bila guma vožena do roba. Tako mi je v enem dnevu na Grobniku pobralo skoraj novo prvo gumo, že prej pa sem na Ridah večkrat opazil, da mi gumo močno obrablja oz. svaljka na tem območju, zato sem od tovarniših nastavitev, pri katerih niso vilice nič nižje vpete v križih, znižal vpetje vilic na križih za 8 mm (slika spodaj). Ko sem šel na hitro preizkusiti motor, sem sprva takoj občutil, da bistveno bolj trpijo roke, saj je motor nagnjen bolj naprej, še bolj pa se pozna pri tem, da motor sploh ne sili na zadnje kolo (tudi če ga namerno hočeš peljati po zadnjem kolesu, ga je zelo težko dvigiti in potem obdržati, kar je bilo pred to nastavitivijo sila lahko). Sedaj se malo bojim, da sem z nižanjem za 8 mm malo pretiraval, zaradi česar bi lahko bilo prvo kolo preobremenjeno in bi mi zato lažje zdrsnila prva guma. Bi bilo bolje, da bi znižal vpetje vilic v križih samo za 4 mm? Prosim za kakšno mnenje od koga, ki ima izkušnje na tem področju oz. je imel podoben problem, ker grem v kratkem spet na Grobnik in bi rad imel primerno nastavljen motor, da ne bo prišlo do kakšnega nepotrebnega zdrsa. Lep pozdrav. Popravljeno Avgust 22, 2012. Popravil Urban K.
gsxf750 Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Pozdravljeni. Ker mi je prvo gumo (GP Racer soft) na moji R1 nepravilno pobiralo, se mi je n a robu pnevmatike pojavila ''štenga'' (sliki spodaj), saj mi je gumo močno pobiralo samo 1 cm stran od roba pnevmatike, v širini kakšnih 2 cm, pa čeprav je bila guma vožena do roba. Tako mi je v enem dnevu na Grobniku pobralo skoraj novo prvo gumo, že prej pa sem na Ridah večkrat opazil, da mi gumo močno obrablja oz. svaljka na tem območju, zato sem od tovarniših nastavitev, pri katerih niso vilice nič nižje vpete v križih, znižal vpetje vilic na križih za 8 mm (slika spodaj). Ko sem šel na hitro preizkusiti motor, sem sprva takoj občutil, da bistveno bolj trpijo roke, saj je motor nagnjen bolj naprej, še bolj pa se pozna pri tem, da motor sploh ne sili na zadnje kolo (tudi če ga namerno hočeš peljati po zadnjem kolesu, ga je zelo težko dvigiti in potem obdržati, kar je bilo pred to nastavitivijo sila lahko). Sedaj se malo bojim, da sem z nižanjem za 8 mm malo pretiraval, zaradi česar bi lahko bilo prvo kolo preobremenjeno in bi mi zato lažje zdrsnila prva guma. Bi bilo bolje, da bi znižal vpetje vilic v križih samo za 4 mm? Prosim za kakšno mnenje od koga, ki ima izkušnje na tem področju oz. je imel podoben problem, ker grem v kratkem spet na Grobnik in bi rad imel primerno nastavljen motor, da ne bo prišlo do kakšnega nepotrebnega zdrsa. Lep pozdrav. za preštudirat od mojstra Moss-a http://www.onthethrottle.com/howto/dave-moss-unsprung-tire-wear/ mogoče tvoj primer: čas: 11:26
rockson Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 ali mogoče kdo ve kolikšna naj bi bila optimalna delovna temperatura za dunlop sportmax 1? kaj pa recimo gp racer?
Jure Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 ali mogoče kdo ve kolikšna naj bi bila optimalna delovna temperatura za dunlop sportmax 1? kaj pa recimo gp racer? Gp Racer najbrž okoli 80-90°C
rockson Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 (popravljeno) ja, za racerke sem si mislil da je tukaj nekje, zato ker se grelci dajejo gor. za sportmax pa nisem čisto ziher zdi se mi da pod 40 ne dela preveč dobro, čez 60 pa imam občutek da se že topi. samo bi rajši še od koga dobil bolj preverjene informacije. Popravljeno Avgust 28, 2012. Popravil rockson
Wilzz Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 Razmišljam o nakupu zavornega cilindra za spredaj.Na ebayu sem našel kar veliko ponudbe od nissina, brembota, braking...Imam Suzukija 600 k5 kaj priporočate kakšne dimenzije zavornega valja (19x20....) bi ble najbol optimalne ?motor se vozi predvsem po dirkališču na zaviranju se pojavlja problem da moram stiskat ročico kot nor.Zamenjane pa so že cevi za pletenice ter novo zavorno olje.Sistem je dobro prezračen.Hvala za odgovore že v naprej.
ludiluka Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 Jaz bi iskal napako v ploščicah
Wilzz Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 Jaz bi iskal napako v ploščicah Ploščice so EBC Sintirane tko da ni problem v njih.Sej da se zastopmo bremze primejo samo stiskat je treba ful.
ludiluka Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 pol pa kul ka jst sem imel isti problem in ko sem zamenju plošcice z ebc je ratalo vse ok drugače pa kar se teh stvari tiče jst prisegam na brembo
Wilzz Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 pol pa kul ka jst sem imel isti problem in ko sem zamenju plošcice z ebc je ratalo vse ok drugače pa kar se teh stvari tiče jst prisegam na brembo Bral sem po forumih da so orginalni zavorni cilindri na tem motorju zanič in da se zadeva izbolša z drugim cilindrom.Problem je seveda široka ponudba dimenzij cilindrov najbol pohvalijo 19x18
ludiluka Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 Pri dimenziji ti pa nebi znal pomagat vem pa da je pri 998 fi batkov 34mm in žlajfa nenormalno
danci1973 Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 Bral sem po forumih da so orginalni zavorni cilindri na tem motorju zanič in da se zadeva izbolša z drugim cilindrom.Problem je seveda široka ponudba dimenzij cilindrov najbol pohvalijo 19x18 Na mojem GSX-R750 K5 originalne zavore delujejo fenomenalno. Kdaj so bile zavore nazadnje v celoti poservisirane (ne samo zamenjana zav. tekočina)? So diski in ploščice bili korektno utečeni? D.
Wilzz Objavljeno Avgust 30, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 Na mojem GSX-R750 K5 originalne zavore delujejo fenomenalno. Kdaj so bile zavore nazadnje v celoti poservisirane (ne samo zamenjana zav. tekočina)? So diski in ploščice bili korektno utečeni? D. Pred sezono se je zamenjalo komplet tesnila od čeljusti ter seveda nova zavorna tekočina.Problem je v stiksu zavorne ročke od začetka je mehka preveč je treba stisnt da začne dobr zavirat bolj moraš bit agresivn na ročki in to me moti.
k0ci Objavljeno Avgust 31, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2012 (popravljeno) Bral sem po forumih da so orginalni zavorni cilindri na tem motorju zanič in da se zadeva izbolša z drugim cilindrom.Problem je seveda široka ponudba dimenzij cilindrov najbol pohvalijo 19x18 kontaktiraj forumaša predragkp, meni je on zrihtal PT pumpo (185€), sem pa vzel 19x20 model (19mm batek ter 20mm odmik batka od vrtišča ročice-->ročka je bolj trda kot pri 18mm modelu), dobiš pa zraven tudi ročko, zložljivo v primeru padca ter nastavljivo po dolžini.....aja imel sem enak problem kot ti, menjano vse drugo pa še vedno ni bilo tistega občutka pravega na ročki...pumpa je tisto mehkobo odpravila Popravljeno Avgust 31, 2012. Popravil k0ci
Wilzz Objavljeno September 1, 2012 Opozori Objavljeno September 1, 2012 Hvala za odgovor sem naročil 19x20 od brembota pa da vidmo kaj bo
exe`FZS Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Zanima me, kje ste nabavili, oz. kakšno peno uporabljate za sedež? lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se