sesir Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Zanima me, kje ste nabavili, oz. kakšno peno uporabljate za sedež? lp Sam sem preizkusil večino tega a mi nobena ni tolk sedla kot sedež in sem pač poliester,na ninji karbon imel-prilagodil za sedež
exe`FZS Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Sem razmišljal tudi to. Kaj pa pritrjevanje poliestrov, razmišljal sem, o malo večjih gumi podložkah, uporabil bom pa kar original vijake.
sesir Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Sem razmišljal tudi to. Kaj pa pritrjevanje poliestrov, razmišljal sem, o malo večjih gumi podložkah, uporabil bom pa kar original vijake. Jz sem imel vedno tako.Nazadnje sem pa kupo une hitre šravfe ko sam zasučeš in je zategnjeno ampak stran vržen denar verjetno
jemcek Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 (popravljeno) sem mal brskal po tej temi, kjer že nekaj piše na to temo, ampak bi vseeno rad, da mi kdo od profijev tole razčisti: torej, katere Dunlop GP gume izbrati za katero temperaturo in katero dirkališče? - večkrat sem slišal in vsi pravijo, da je treba za Grobnik imeti SOFT če je toplo in HARD če je hladneje - in to naj bi bila Grobniška specifika, drugje naj bi bilo drugače (obratno?) - ampak če pogledamo tole tabelo, potem naj bi to (toplo -> soft, hladno -> hard) veljalo povsod in ne samo na Grobniku: http://www.google.si...qJ8ZnW6NF6SsrNg a pol to velja tudi na ostalih dirkališčih al ne? sprašujem pa zato, ker mi je včeraj na Marofu zadnjo Dunlop GP (7813 - Medium/Soft), ki jo je bilo še slaba polovica, v 20 krogih čist raztrgal in pobral (tlak 1,4 - 1.5 segrete). Bilo je precej toplo, torej na bi bila taka trdota primerna... pa ni bila... Vem da je tle še faktor vzmetenja, pa voznik itd, ampak vseeno me zanima, kako je približno s temi trdotami... Popravljeno September 10, 2012. Popravil jemcek
svobodnaptica01 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 sem mal brskal po tej temi, kjer že nekaj piše na to temo, ampak bi vseeno rad, da mi kdo od profijev tole razčisti: torej, katere Dunlop GP gume izbrati za katero temperaturo in katero dirkališče? - večkrat sem slišal in vsi pravijo, da je treba za Grobnik imeti SOFT če je toplo in HARD če je hladneje - in to naj bi bila Grobniška specifika, drugje naj bi bilo drugače (obratno?) - ampak če pogledamo tole tabelo, potem naj bi to (toplo -> soft, hladno -> hard) veljalo povsod in ne samo na Grobniku: http://www.google.si...qJ8ZnW6NF6SsrNg a pol to velja tudi na ostalih dirkališčih al ne? sprašujem pa zato, ker mi je včeraj na Marofu zadnjo Dunlop GP (7813 - Medium/Soft), ki jo je bilo še slaba polovica, v 20 krogih čist raztrgal in pobral (tlak 1,4 - 1.5 segrete). Bilo je precej toplo, torej na bi bila taka trdota primerna... pa ni bila... Vem da je tle še faktor vzmetenja, pa voznik itd, ampak vseeno me zanima, kako je približno s temi trdotami... Velja načeloma na vseh dirkališčih, s tem da na dirkališčih, kjer imaš dolge in hitre ovinke npr Brno, Slovakia običajno voziš en rang tršo gumo kot npr. Panonijo, Misano, Hungaro. Marof je počasna pista, tudi v toplem vremenu, če boš takoj ko prideš s piste dol pomeril temperaturo, boš ugotovil, da je guma hladnejša, kot je bila, ko si jo imel na grelcih. Trše zmesi so odpornejše za trganje zaradi prenizke temperature, zato drugič raje poskusi kak medium-hard.
jemcek Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 aha, pa mi je malo bolj jasno kaj se dogaja, hvala. pa še eno vprašanje, ali grelci dejansko segrejejo gumo po celi površini na 80 stopinj, od roba do roba? koliko je tle odstopanja, približno iz prakse? kolikor sem meril z laserskim merilnikom moje gume, so bile vedno precej manj segrete...
Jure Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 sem mal brskal po tej temi, kjer že nekaj piše na to temo, ampak bi vseeno rad, da mi kdo od profijev tole razčisti: torej, katere Dunlop GP gume izbrati za katero temperaturo in katero dirkališče? - večkrat sem slišal in vsi pravijo, da je treba za Grobnik imeti SOFT če je toplo in HARD če je hladneje - in to naj bi bila Grobniška specifika, drugje naj bi bilo drugače (obratno?) - ampak če pogledamo tole tabelo, potem naj bi to (toplo -> soft, hladno -> hard) veljalo povsod in ne samo na Grobniku: http://www.google.si...qJ8ZnW6NF6SsrNg a pol to velja tudi na ostalih dirkališčih al ne? sprašujem pa zato, ker mi je včeraj na Marofu zadnjo Dunlop GP (7813 - Medium/Soft), ki jo je bilo še slaba polovica, v 20 krogih čist raztrgal in pobral (tlak 1,4 - 1.5 segrete). Bilo je precej toplo, torej na bi bila taka trdota primerna... pa ni bila... Vem da je tle še faktor vzmetenja, pa voznik itd, ampak vseeno me zanima, kako je približno s temi trdotami... Kot je pojasnila že Ines.. Soft gume rabijo visoko delovno temperaturo, ki jo pa na Marofu zaradi počasnosti ne dosegaš, tudi če je fejst vroče zunaj.. Na Marofu tudi meni vedno raztrga soft ali medium-soft... Tako da obvezno tršo gumo (vsaj kar se tiče Dunlop GP ali KR), če hočeš da bo delala ok.
biker77 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Kot je pojasnila že Ines.. Soft gume rabijo visoko delovno temperaturo, ki jo pa na Marofu zaradi počasnosti ne dosegaš, tudi če je fejst vroče zunaj.. Na Marofu tudi meni vedno raztrga soft ali medium-soft... Tako da obvezno tršo gumo (vsaj kar se tiče Dunlop GP ali KR), če hočeš da bo delala ok. če je vroče soft tut na marofu dela fajn..predvsem pa fajn lepi..
Jure Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 (popravljeno) če je vroče soft tut na marofu dela fajn..predvsem pa fajn lepi.. Meni tut na 55°C asfalta lani soft ni delala lepo. Raztrgalo.. Medtem ko Bridgestone medium super. Časi takrat med 1.12 in 1.13 Ista zgodba letos kakšen mesec nazaj ko smo bili gor. Imel sabo 2 feltni, na eni medium-soft GP 211, na drugi GP Racer 209 slick medium. Temperatura ozračja okoli 30, temp asfalta isto okoli 55 kot lani. Gp racerka pri časih okoli 1.14 super, GP medium soft pri kakšne pol sekunde hitreje raztrgalo.. Tudi od ostalih še nisem slišal pohvale nad soft na marofu, vsem raztrga.. Tako, da če je delala, je bil očitno motor res super nastavljen, oziroma mogoče kej drugače s tlakom.. Še nižji kot sicer, da jo je bolj grelo? Drži pa, tle se ni pa kej pritoževat Popravljeno September 10, 2012. Popravil Jure
biker77 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Meni tut na 55°C asfalta lani soft ni delala lepo. Raztrgalo.. Medtem ko Bridgestone medium super. Časi takrat med 1.12 in 1.13 Ista zgodba letos kakšen mesec nazaj ko smo bili gor. Imel sabo 2 feltni, na eni medium-soft GP 211, na drugi GP Racer 209 slick medium. Temperatura ozračja okoli 30, temp asfalta isto okoli 55 kot lani. Gp racerka pri časih okoli 1.14 super, GP medium soft pri kakšne pol sekunde hitreje raztrgalo.. Tudi od ostalih še nisem slišal pohvale nad soft na marofu, vsem raztrga.. Tako, da če je delala, je bil očitno motor res super nastavljen, oziroma mogoče kej drugače s tlakom.. Še nižji kot sicer, da jo je bolj grelo? Drži pa, tle se ni pa kej pritoževat na dobrem motorju je bla ja ne vem..k je blo vroče je delala..k pa ni blo jo je pa res mal potrgal..okej čist no..ampak je še vseen držala.. pol bolš hard vzet?
Jure Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 (popravljeno) na dobrem motorju je bla ja ne vem..k je blo vroče je delala..k pa ni blo jo je pa res mal potrgal..okej čist no..ampak je še vseen držala.. pol bolš hard vzet? Jst mam doma eno novo medium-hard 212 prštimano Sam mi jo je mal škoda kar takoj za na Marof, bi jo raj na Panoniji prej peljal Ampak to zna pomoje dobro delat na Marofu.. Drugač pa 6680 so ble menda fajn, to so ble 211 hard če se ne motim Za ponucat je pa vse... Naslednjič mam namen do konca zvozit to medium soft, ki mi jo je že zadnjič nacefralo.. Že itak je bila precej boga iz Grobnika, pa še pozimi fajn na minusu, ampak vseeno drži Tako da sam gas! Popravljeno September 10, 2012. Popravil Jure
Spider™ Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Gp racer zadne še vedno ne delajo na marofu? Oz kakšen je kompromis grobnik/marof razen GP sevede
Jure Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Meni so GP Racer zadnje vedno ok delale.. Tako 209 kot 211, sem pa vedno vozil medium. Po drugi strani pa so bile precejšnje težave s prvimi 209 GP Racer, kar trgalo..
Spider™ Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Pol tanove so ok? Maš še kdo drug izkušne?
biker77 Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Pol tanove so ok? Maš še kdo drug izkušne? gp racer okej delajo dokler so cajti nad 1.15.. čeprav za prvo nisem čist zihr..bi raj dal rabljeno GP gor..
svobodnaptica01 Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 aha, pa mi je malo bolj jasno kaj se dogaja, hvala. pa še eno vprašanje, ali grelci dejansko segrejejo gumo po celi površini na 80 stopinj, od roba do roba? koliko je tle odstopanja, približno iz prakse? kolikor sem meril z laserskim merilnikom moje gume, so bile vedno precej manj segrete... Sem dobila zadnjič za testirat 2 varianti grelcev od Thermal technologies za testirat, ene res hude karbonske (cena cca 600€) in ene v rangu cca 300-350€. Na 15 min smo delal meritve kolk hitro globinsko ogreje gumo in kako hitro se hladijo. Ta hudi so imeli na povšini (nastavljeni na temp 80 stopinj) po 45 min na površini 77, meritev s sondo 72 stopinj. Po eni uri je oboje kazalo 79 stopinj. Na cenejših grelcih se je površina segrela na 75, sonda ni zabeležila več kot 65 stopinj. Sonda je pokazala razliko rob gume in sredina max 1-2 stopinji pri obojih grelcih. Mislim da bi moglo bit letos v MotoSI-ju še nekaj objavljeno o teh testih.
Dejanx Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Ko je ravno debata o gumah za marof in podobno me zanima če je normalno da mi zadnjo gp racer hard pobere do tri cetrt v dveh marofih? vsakič sem prevozil recimo okoli 80-100 km na progi. tlak sem imel 1.5 bar. Na prednji ki je medium je obraba zanemarljiva. Ima kdo kakšno sliko gume ki jo natrga da bi videl če se kaj podobnega meni dogaja. moja je bolj nasvaljkana vsj jaz mislim tako. LP
Spider™ Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Nevem v katero temo bi tole ruknu.... Če ima kdo navadno prikolico ter na njej prevaža 2 motorja brez predelav, kakšne dimenzije mora biti? Me zanima predvsem širina, za dolžino vem da mora biti vsaj 205cm.
Kawasaki81 Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Minimalno 130 cm, rajši pa kak cm več,...Lp
Mavti Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Minimalno 130 cm, rajši pa kak cm več,...Lp Res je, že preizkušeno, pa večkrat
bajsi Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 moja ima 133 med stranicami in gresta komot dva gor
Spider™ Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Uf prikolico 130 širine je pa že kr problem najt, vsaj koker gledam po netu. Mogoče kdo ve za koga da jih doma dela?
ankh Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 PRIKOLICE MRAK d.o.o. Poklukarjeva ulica 28 1000 Ljubljana Slovenija Gsm: 041 673 899 Tel: 01 423 2242 Spider™ 1
r1polzek Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Imam vprašanje, kam si hodite nastavljat vzmetenje in koliko to kaj stane? Jaz vem da to dela Čarman, Jugovac pa verjetno še kdo. Če ma kdo kakšne izkušnje in kontakte. Lp, Rok
Dejanx Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Jaz bi si raje prebral temo o vzmetenju tam je vse opisano bos prisparal nekaj kesa pa se nekaj vec bos znal o motorju. Razn ce se ti nedda oz ti ni do tega:) svobodnaptica01 in gsxf750 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se