gsxf750 Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Nevem v katero temo bi tole ruknu.... Če ima kdo navadno prikolico ter na njej prevaža 2 motorja brez predelav, kakšne dimenzije mora biti? Me zanima predvsem širina, za dolžino vem da mora biti vsaj 205cm. Na pred leti doma narejeno, nakladalni del notranjih mer: 116 (širina) x 175 x 28 cm sta šla dva gor, mal na knap sicer. Seveda brez prednje in zadnje stene ter z nameščenimi vodili za motor (kanal z lokom).
jemcek Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 A mi lahko kdo razlozi: Dunlop kr108, meduim/hard, nova, ima na luknjicah 2,5mm profila Dunlop GP211, precej rabljena, pa se vedno namerim cca 4mm celga profila, morda 1mm manj kjer so indikatorji? Nove zal nimam, ampak recimo da je zihr se kak mm vec, torej morda pri novi 5mm do indikatorjev. Zanima me, glede na to, da na bi bili obe zelo podobnih zmesi, zakaj ima KR tako malo indikatorjev? V primerjavi z GP? A to dejansko pomeni tudi tok manj mesa? Zadnjic sem gledal eno KR, kjer so ze precej rabljeno se zarezali in "mesa" je se precej, ko indikatorjev ze dolg ni vec. Glede na to, da dostikrat ze rabljeno kupim, pri GP se nekak znajdem glede obrabe in kok jo je se, pri KR pa nimam pojma in zato dejansko ne vem kok je obrabljena? Ce me lahko kdo mal razsvetli!
Spider™ Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 Na pred leti doma narejeno, nakladalni del notranjih mer: 116 (širina) x 175 x 28 cm sta šla dva gor, mal na knap sicer. Seveda brez prednje in zadnje stene ter z nameščenimi vodili za motor (kanal z lokom). Kje se pa dobijo ti kanali, če se jih sploh splača kupovat? Ceneje kaj doma sešvasal za prvo kolo vpet.
gsxf750 Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 Kje se pa dobijo ti kanali, če se jih sploh splača kupovat? Ceneje kaj doma sešvasal za prvo kolo vpet. Če je orodje, roka in čas doma, potem ni dileme.
Spider™ Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 Se strinjam. Kje si pa najdu sploh te kanale? da mal informativno pogledam cene.
gsxf750 Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 Se strinjam. Kje si pa najdu sploh te kanale? da mal informativno pogledam cene. nabavil tu http://www.dovzan.si/?p=TPV-prikolice prevzel v Ljubljani izgled slika, hm, edina trenutno najdena. Cilj je bil prikolica koristiti za moto in ne moto uporabo. Vodila se vijačjo. Zraven kupil še navozno rampo.
Spider™ Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Tole je super ideja pa tudi prikolico lahko uporabljam tudi za kaj drugega prevažat, ne samo motorje.
k0ci Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 pojdi na cestno podjetje v okolici, ziher imajo kak star kos ravnega dela obcestne ograje, nesi jim six-pack in dobil boš kanal Spider™ 1
MiriGSX600 Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Drugače pa zvečer pošraufaš kakšno Spider™ 1
Spider™ Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Drugače pa zvečer pošraufaš kakšno pojdi na cestno podjetje v okolici, ziher imajo kak star kos ravnega dela obcestne ograje, nesi jim six-pack in dobil boš kanal Drugače pa zvečer pošraufaš kakšno Kombinacija obeh bo najboljša, zvečer spiješ six pack pa greš v akcijo
SiKi Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 Hvala za odgovor sem naročil 19x20 od brembota pa da vidmo kaj bo In si že montiral na motor ? Ker mislim, da imam podoben problem kot ti, pa me zanima če si rešil težavo. lp,N
k0ci Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 jaz sem montiral, ko čisto nič drugega ni pomagalo, je pumpa čudežno rešila probleme, sem menjal tudi čeljusti pa ni bilo nič bolje, mi je žal da je nisem menjal takoj po menjavi cevi za opletene.....torej vrstni red povečanja zmogljivosti zavor naj bo takle: ploščice, cevi, pumpa,.... SiKi 1
SiKi Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 jaz sem montiral, ko čisto nič drugega ni pomagalo, je pumpa čudežno rešila probleme, sem menjal tudi čeljusti pa ni bilo nič bolje, mi je žal da je nisem menjal takoj po menjavi cevi za opletene.....torej vrstni red povečanja zmogljivosti zavor naj bo takle: ploščice, cevi, pumpa,.... Hvala. Ploščice in cevi so menjane.. tako da vem kaj naredit sedaj Lp, N
Dejanx Objavljeno Oktober 7, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2012 Katere zavorne ploščice bi bile najbolj primerne za mešano uporabo cesta-pista občasno? LP
Lencdo Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Tudi jaz imam podobno uprašanje....in sicer čez zimo imam namen kupit nove diske (rožce) al kako se jim reče pa me zanima katere priporočate (fermo) imel pa bi pol karbonske ploščice...hvala za pomoč še malo za orjentacijo drugo leto imam namen obiskovat dneve na grobniku, hvala
RVT Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Tudi jaz imam podobno uprašanje....in sicer čez zimo imam namen kupit nove diske (rožce) al kako se jim reče pa me zanima katere priporočate (fermo) imel pa bi pol karbonske ploščice...hvala za pomoč še malo za orjentacijo drugo leto imam namen obiskovat dneve na grobniku, hvala Ne vem zaradi kakšnega razloga imaš namen menjat diske, ker kokr vidm maš Hondo 954, ki ima 330 mm diske in že kot serijska izredno dobre bremze in ne vidim potrebe po menjavi. Drgač pa te rožice so samo bolj moderne zaradi vizualnega izgleda in v pravem motoršportu je še vedno boljša klasična oblika diska. DXR16 in kewo 2
bajsi Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Katere zavorne ploščice bi bile najbolj primerne za mešano uporabo cesta-pista občasno? LP Jaz uporabljam CL XBK5 najdeš jih pa na Motonetu, uporabljam jih za na pisto in delajo, v testu od PS so dobile zelo priporočlijivo. LP Bajsi
Dejanx Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Te sem gledal ja ampak nisem bil zier da bojo ok za orginal diske. Hvala za odg. Lp
Lencdo Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Ne vem zaradi kakšnega razloga imaš namen menjat diske, ker kokr vidm maš Hondo 954, ki ima 330 mm diske in že kot serijska izredno dobre bremze in ne vidim potrebe po menjavi. Drgač pa te rožice so samo bolj moderne zaradi vizualnega izgleda in v pravem motoršportu je še vedno boljša klasična oblika diska. menjam jih izklučno zaradi tega ker mi na vsake tok nadležno zatrese ko zabremzam...Sicer je pa res da ko sem zamenjal ploščice se je to prenehalo...bom kupil še pletene cevi...je možno če so mrzli diski da tresejo? še enkrat hvala za odgovore...bom očitno pršparu nekaj 100€
RVT Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 menjam jih izklučno zaradi tega ker mi na vsake tok nadležno zatrese ko zabremzam...Sicer je pa res da ko sem zamenjal ploščice se je to prenehalo...bom kupil še pletene cevi...je možno če so mrzli diski da tresejo? še enkrat hvala za odgovore...bom očitno pršparu nekaj 100€ Ti dej original ploščice in pust originalne diske in more bit uredu, za dirkaliče pa še jeklene cevi in racing bremzolje in kokr je ta motor po dirkališču sposoben ( in verjetno tut ti, če si začetnik) bo to deloval brez problema. Rajš dejta ta denar v dobre gume in boš več naredu tko po varnosti kot po času kot pa z menjavo diskov... Cartman, siks in T 3
Erik Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Obstaja kakšna zaščita tanka poleg pokrova?...videl sem da se lahko montira na rob (tam ko lahko počohaš, ob morebitnem zdrsu) nekak adapter. Ali obstaja kakšna druga rešitev?
crusty Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Obstaja kakšna zaščita tanka poleg pokrova?...videl sem da se lahko montira na rob (tam ko lahko počohaš, ob morebitnem zdrsu) nekak adapter. Ali obstaja kakšna druga rešitev? jest pa ne vem, če ma to kakšen smisel, vse možno polomiš pri padcu, tace, klipone, crash pade, da o vseh plastikah ne govorim .......sam tank pa po moje če moped ne naredi kup salt sploh ne nasrka?! No pač moje izkušnje od nekaj padcev...........pred mesecem je šel na obe strani vse na asfaltu.....edino tank je bil nedotaknjen
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 jest pa ne vem, če ma to kakšen smisel, vse možno polomiš pri padcu, tace, klipone, crash pade, da o vseh plastikah ne govorim .......sam tank pa po moje če moped ne naredi kup salt sploh ne nasrka?! No pač moje izkušnje od nekaj padcev...........pred mesecem je šel na obe strani vse na asfaltu.....edino tank je bil nedotaknjen R6 od 06 dalje jih je šlo kar v franže, ker je prebrusilo rezervoar, ki ob straneh precej štrli ven, veliko jih kupuje karbonsko zaščito, ki jo daš samo na obe strani tanka. Takole je znanki iz Nemčije lani zagorela ob padcu na Slovakiaringu P.S. Boš mogu proizvajalca zamenjat, jest še vedno gonim prve tacke, edin stopalke smo zamenjal, k jih je mal zmanjkvat začel , sam taprav majstr jih more narest. Isto velja za klipone in crashapde, tm samo plastiko pa palčke menjamo Plastike pa, ah kaj čmo, neki pa more bit potrošne robe.
cikadina Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 a karbonska zascita tanka res kej pomaga, al je to bol sminka?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se