Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

jest pa ne vem, če ma to kakšen smisel, vse možno polomiš pri padcu, tace, klipone, crash pade, da o vseh plastikah ne govorim :(.......sam tank pa po moje če moped ne naredi kup salt sploh ne nasrka?! No pač moje izkušnje od nekaj padcev...........pred mesecem je šel na obe strani vse na asfaltu.....edino tank je bil nedotaknjen :D

maš pač srečo :)

glej kaj je meni naredlo...pa so ostale vse ročke, tačke in pokrovi nedotaknjeni

sicer pa verjetno noben padec ni enak drugemu

post-22848-0-49202400-1349961832_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a karbonska zascita tanka res kej pomaga, al je to bol sminka?

Šminka!

Kolikor sem seznanjen, se "pokrovi" uporabljajo v debelinah 2-3mm (kvalitetna roba).. ampak ko pokrov pride v stik z grobim asfaltom, ga hitro prebrusi...in nisi praktično naredil nič...Tudi kevlar ne bi kaj dosti pomagal...učinkovitost zaščite zavisi od debeline izdelka...(govorimo o plasteh karbona+epoxy smola) in ne še o dveh kilah laka, kot to delajo nekateri :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šminka!

Kolikor sem seznanjen, se "pokrovi" uporabljajo v debelinah 2-3mm (kvalitetna roba).. ampak ko pokrov pride v stik z grobim asfaltom, ga hitro prebrusi...in nisi praktično naredil nič...Tudi kevlar ne bi kaj dosti pomagal...učinkovitost zaščite zavisi od debeline izdelka...(govorimo o plasteh karbona+epoxy smola) in ne še o dveh kilah laka, kot to delajo nekateri :P

Imaš kar prav, pri nas večinoma dobiš precej tanke izdelke, ko jih odlomiš pa itak ugotoviš, da je karbon samo zunanja in notranja plast zaradi videza, vmes pa poliester. Kljub temu, da si pripravljen plačat več, večina ni zainteresirana, da bi ti izdelala debelejšo zaščito pokrovo motorja, geštela itd. Sam rešujem zadevo tako, da na obstoječo zaščito z notranje strani na mestih, kjer je pričakovno drsenje dodamo dodatne plasti karbona in smole. Se obnese, ojačanih zadev mi do sedaj ni še nikoli prebrusilo, original je bil tik tak čez.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Boš čist zares zastavil? :) kaj 1000 ti je bil prehud? :)

ni bila prehuda ampak sem mislu vse pustit in sem ga potem prodal ampak me je spet nazaj primlo in zdaj čez zimo porihtamo spomladi pa akcija :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Dober dan!

Zanima me če kdo uporablja 190 zadnjo gumo na 600-ki samo za pisto? kako se to obnese je kaj težav?ali brez problema dam gor 190 dimenzijo?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Zanima me če kdo uporablja 190 zadnjo gumo na 600-ki samo za pisto? kako se to obnese je kaj težav?ali brez problema dam gor 190 dimenzijo?

Lp

Bolj ali manj vsi uporabljamo 190. Problem z dimenzijo zna bit samo na starejših motorjih, kot vidim v podpisu, ne boš imel težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Zanima me če kdo uporablja 190 zadnjo gumo na 600-ki samo za pisto? kako se to obnese je kaj težav?ali brez problema dam gor 190 dimenzijo?

Lp

gp-jevk recimo, sploh 180 ni, tak da grejo 190 komot, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene to zanima samo zato ker se da dobit vec rabljene robe v taki dimenziji kot pa 180. Tako da bom te verjetno kar presalto oz vozo bom tisto kaj bom v tistem trenutku dobo ugodneje in bol ohranjeno :) hvala vsem za odg.dobronje vedeti ;)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene to zanima samo zato ker se da dobit vec rabljene robe v taki dimenziji kot pa 180. Tako da bom te verjetno kar presalto oz vozo bom tisto kaj bom v tistem trenutku dobo ugodneje in bol ohranjeno :) hvala vsem za odg.dobronje vedeti ;)

Lp

190/55 se obnese čist ok, jaz na Suzukiju, ki ga imam za na pisto večinoma vozim to dimenzijo, pa imam gor 5.5 col feltne, ki so sicer načeloma namenjene 180 širini gum..

Pr Dunlop GP je pa zgodba itak še malo drugačna, ker je 190/55 guma narejena za isto feltno kot ostale 180/55 (torej za 5.5 col), saj je Dunlop namenoma naredil 10mm širše gume. Namesto 190/55 je pa 200/55. Tako da če kupiš GPjko 190/55 si kupil gumo, ki je optimizirana za feltno na kateri se sicer vozijo 180 gume.

Poleg tega pa gre na 5.5 col feltno tudi GP 200/55 ali KR 195/65.. Če imaš prave prenose in dovolj dolgo verigo, da ti ne začne vse skup drsat ob nihajko ni nobenega problema :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

190/55 se obnese čist ok, jaz na Suzukiju, ki ga imam za na pisto večinoma vozim to dimenzijo, pa imam gor 5.5 col feltne, ki so sicer načeloma namenjene 180 širini gum..

Pr Dunlop GP je pa zgodba itak še malo drugačna, ker je 190/55 guma narejena za isto feltno kot ostale 180/55 (torej za 5.5 col), saj je Dunlop namenoma naredil 10mm širše gume. Namesto 190/55 je pa 200/55. Tako da če kupiš GPjko 190/55 si kupil gumo, ki je optimizirana za feltno na kateri se sicer vozijo 180 gume.

Poleg tega pa gre na 5.5 col feltno tudi GP 200/55 ali KR 195/65.. Če imaš prave prenose in dovolj dolgo verigo, da ti ne začne vse skup drsat ob nihajko ni nobenega problema :)

to je samo d211gp mišljena tako da je 190 v bistvu za 5.5 felno ali tudi gp racer? so za d211gp obvezni grelci ali tako kot pri gp racer kakor želiš?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je samo d211gp mišljena tako da je 190 v bistvu za 5.5 felno ali tudi gp racer? so za d211gp obvezni grelci ali tako kot pri gp racer kakor želiš?

LP

Za sprednjo jih jz nisem uporablju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je samo d211gp mišljena tako da je 190 v bistvu za 5.5 felno ali tudi gp racer? so za d211gp obvezni grelci ali tako kot pri gp racer kakor želiš?

LP

samo GP, GP racer imaš v dimenziji 180/55 za 5.5. Jaz ti grelce toplo priporočam. Vsako leto gre kdo po tleh zaradi slabo ogretih gum. Bo cenejš grelce kupit kot moped popravljat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a samo za gpjke je tak. bo treba cez zimo vse nabavit:D

LP

ja. Enkrat poskusi z nohtom pritisnit v mrzlo GPjko in mrzlo GP racer ti bo jasno zakaj bi blo fajn dat grelce gor na GPjko. Mrzla je trda ko beton. Jaz osebno če ni zunaj 25+ stopinj in sonce, tudi če doma kaj popravljamo in se gre potem probat dam gor za par min grelce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi bila uradna dirka z sodniki itd...in bi bila očitna kršitev ki bi jo oni sancijonirali pol se lahko na to ven vlečeš...brez tega vsak svoje plača

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugo leto bom vozil Dunlop D211 GP Racer slick sprednja soft zadnja endurance na Grobniku. Ker pa nimam grelcev me zanima, koliko krogov je potrebnih, približno, da pride guma na delovno temperaturo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!