Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Če mene vprašaš, bi kupil prvi 600stopinjski silikon, ki bi ga našel v merkurju. V mislih imam tistega za tesnit glave motorjev. Če je pokrov deklca iz notranje strani dobro narejen in se na deklce tesno prilega, potem bo tisti silikon povsem dovolj. Predhodno še notranjost pokrova pobrusi z grobim šmirkovim papirjem in očisti z alkoholom.

lp

Hvala. Sej zbrusu sm ga že (s 600 če me spomin ne vara), sčistil ga pa bom tik preden bom montiral, da bo ja čist. Sicer se bom tega lotu konec decembra, sam vsaj material lahko prej nabavim :D.

jz vedno uporabim črn tesnilc,ki je namenjen tesnenju.lohk tud pogledam kater je,če želiš

No če si imel do zdej dobre izkušnje z njim in se ti da pogledat, bi te res prosil, da poveš firmo, da ne bi lih kupu mačka v žaklju :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Sej zbrusu sm ga že (s 600 če me spomin ne vara), sčistil ga pa bom tik preden bom montiral, da bo ja čist. Sicer se bom tega lotu konec decembra, sam vsaj material lahko prej nabavim :D.

No če si imel do zdej dobre izkušnje z njim in se ti da pogledat, bi te res prosil, da poveš firmo, da ne bi lih kupu mačka v žaklju :D.

madona kompliciraš :D jst to nism nč pucu, greš u merkur po termo silikon pa napopaš gor :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bizi ti se res ne hecaš.......en več za drug let k bom mel del z njim :D

Ja mogoče pa res, če ti iz Bavarca ven potegnem 4,5,6 prestavo, pa še pol nisem čist ziher :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mogoče pa res, če ti iz Bavarca ven potegnem 4,5,6 prestavo, pa še pol nisem čist ziher :D

Ne sekiri se, bo bavarc kar sam blajerco na sonce vrgu... :D

Se hecam, in Crusty, upam da se nikol ne zgodi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne sekiri se, bo bavarc kar sam blajerco na sonce vrgu... :D

hahaha ne klič hudiča pr bavarcu še prehitr pride :D :D

Popravljeno . Popravil crusty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo na Yamahi R6 od 2006 naprej dirkalne tačke, na tak način, da je ročka za menjalnik ločena od leve stopalke, na tak način kot na sliki? Bi rabila samo premerit zadevo, da vidim, če bomo čez zimo spet kaj novega ustvarjal :) in se odkupim s :beer1:.

post-20956-0-38838800-1354484025.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ines, pa ne, da boš na Yamaho prešaltala :) Kaj bo pa Bacek reku? Drugače pa ma en kolega na novi R6 takšne stopalke.

Trenutno so vse opcije še odprte, je pa to ena izmed bolj verjetnih možnosti. Trenutno sem se lotila učenja Solidworks-a, pa mam za Hondo že vse zrisano, zdej bi pa še za Yamaho,se mi zdi, da je teh največ pr nas, k bi rabli tace, klipone, crashpade itd (čakam, če mi bo mogoče božiček en tamal CNC prnesu :P ). Če ti ni odveč bi te pa prosila magari za kontakt in približno lokacijo (upam da ni glih čist na drugem koncu Slovenije :) )tega kolega na PM.

Tole sem zadnjič precej pozno začela delat, in šele naslednji dan ugotovila, da sm neki narobe poklikala, ko sem naredla tole fotko. Da vidmo, če najdete feler :)

post-20956-0-73568900-1354542375_thumb.jpg

Drugač pa Backi v nobenem primeru ne gredo nikamor, zdej mamo eno tud v logotu :)

post-20956-0-54570900-1354541695_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nekaj drugega je, je pa res, da jih nisem lepo poravnala na fotki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno so vse opcije še odprte, je pa to ena izmed bolj verjetnih možnosti. Trenutno sem se lotila učenja Solidworks-a, pa mam za Hondo že vse zrisano, zdej bi pa še za Yamaho,se mi zdi, da je teh največ pr nas, k bi rabli tace, klipone, crashpade itd (čakam, če mi bo mogoče božiček en tamal CNC prnesu :P ). Če ti ni odveč bi te pa prosila magari za kontakt in približno lokacijo (upam da ni glih čist na drugem koncu Slovenije :) )tega kolega na PM.

Tole sem zadnjič precej pozno začela delat, in šele naslednji dan ugotovila, da sm neki narobe poklikala, ko sem naredla tole fotko. Da vidmo, če najdete feler :)

post-20956-0-73568900-1354542375_thumb.jpg

Drugač pa Backi v nobenem primeru ne gredo nikamor, zdej mamo eno tud v logotu :)

post-20956-0-54570900-1354541695_thumb.jpg

Enkrat so na vijaki za objemka na notranji strani enkrat pa na drugi, oziroma ročki nista zrcalni :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat so na vijaki za objemka na notranji strani enkrat pa na drugi, oziroma ročki nista zrcalni :OK:

desni nosilec obrni,pa bo

Bravo! :OK:

Ko sem sestavljala posamezne dele skupaj v celoto, sem namesto levega in desnega nosilca v assembly dala 2 desna :slap: .

Če bi ga samo obrnila, potem bi imela napis in vijake na spodnji strani, je bilo treba prezrcalit zadevo da je tko kot je treba. Fotko pa napopam ko pridem domov :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno so vse opcije še odprte, je pa to ena izmed bolj verjetnih možnosti. Trenutno sem se lotila učenja Solidworks-a, pa mam za Hondo že vse zrisano, zdej bi pa še za Yamaho,se mi zdi, da je teh največ pr nas, k bi rabli tace, klipone, crashpade itd (čakam, če mi bo mogoče božiček en tamal CNC prnesu :P ). Če ti ni odveč bi te pa prosila magari za kontakt in približno lokacijo (upam da ni glih čist na drugem koncu Slovenije :) )tega kolega na PM.

Tole sem zadnjič precej pozno začela delat, in šele naslednji dan ugotovila, da sm neki narobe poklikala, ko sem naredla tole fotko. Da vidmo, če najdete feler :)

post-20956-0-73568900-1354542375_thumb.jpg

Drugač pa Backi v nobenem primeru ne gredo nikamor, zdej mamo eno tud v logotu :)

post-20956-0-54570900-1354541695_thumb.jpg

Za CNC.jko to ne bo vredu..si si malo preveč zakomplicirala zadevo..razen če imaš v mislih prestavljanje obdelovanca, kar je pa popolni nesmisel, sploh centrirat zadevo bo težko...veš o čem govorim?... luknja na katero je vstavljen "ročaj-ročka) je postavljena horizontalno...oz. glih pravokotno na rezkalni sveder... uglavnem zadevo naredi tako, da bo tista luknja narejena iz dveh polovic...da se bo zgornja polovica pritrdila s štirimi vijaki in bo stisnila ročko?

Pismo ne najdem nobene slike, da bi ti prikazal...upam, da sem vsaj malo nazorno povedal kaj mislim.

p.s. aja pa kar tako naprej, lepo vidt, da se še v kakšni delavnici kaj lepega odvija :OK:...cnc.jka je tudi moja skrita želja...upam, da bo pri hiši čim prej. Če ne drugega, ko se zaposlim :)

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za CNC.jko to ne bo vredu..si si malo preveč zakomplicirala zadevo..razen če imaš v mislih prestavljanje obdelovanca, kar je pa popolni nesmisel, sploh centrirat zadevo bo težko...veš o čem govorim?... luknja na katero je vstavljen "ročaj-ročka) je postavljena horizontalno...oz. glih pravokotno na rezkalni sveder... uglavnem zadevo naredi tako, da bo tista luknja narejena iz dveh polovic...da se bo zgornja polovica pritrdila s štirimi vijaki in bo stisnila ročko?

Pismo ne najdem nobene slike, da bi ti prikazal...upam, da sem vsaj malo nazorno povedal kaj mislim.

p.s. aja pa kar tako naprej, lepo vidt, da se še v kakšni delavnici kaj lepega odvija :OK:...cnc.jka je tudi moja skrita želja...upam, da bo pri hiši čim prej. Če ne drugega, ko se zaposlim :)

lp

Sličen primer spodaj na sliki (desni del izdelka)... če bi uporabila ta način pritrjevanja ročk, je obdelovanec fiksno pritrjen na primež čez celoten potek izdelave...to je za moje pojme najbolj racionalna izdelava...hitro in učinkovito.

post-14902-0-66303900-1354559654_thumb.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo! :OK:

Ko sem sestavljala posamezne dele skupaj v celoto, sem namesto levega in desnega nosilca v assembly dala 2 desna :slap: .

Če bi ga samo obrnila, potem bi imela napis in vijake na spodnji strani, je bilo treba prezrcalit zadevo da je tko kot je treba. Fotko pa napopam ko pridem domov :)

Taprava fotka

post-20956-0-72186500-1354573439_thumb.jpg

Za CNC.jko to ne bo vredu..si si malo preveč zakomplicirala zadevo..razen če imaš v mislih prestavljanje obdelovanca, kar je pa popolni nesmisel, sploh centrirat zadevo bo težko...veš o čem govorim?... luknja na katero je vstavljen "ročaj-ročka) je postavljena horizontalno...oz. glih pravokotno na rezkalni sveder... uglavnem zadevo naredi tako, da bo tista luknja narejena iz dveh polovic...da se bo zgornja polovica pritrdila s štirimi vijaki in bo stisnila ročko?

Pismo ne najdem nobene slike, da bi ti prikazal...upam, da sem vsaj malo nazorno povedal kaj mislim.

p.s. aja pa kar tako naprej, lepo vidt, da se še v kakšni delavnici kaj lepega odvija :OK:...cnc.jka je tudi moja skrita želja...upam, da bo pri hiši čim prej. Če ne drugega, ko se zaposlim :)

lp

Vem da je zaradi tega bolj komplicirano (bi mogu videt šele tiste od honde, ki so zraven še za 28 mm povišani), ampak glede na to, da je design, ki ga uporabljajo vse priznane firme, ki delajo race aftermarket zadeve, je verjetno razlog za to. Saj veš, majn kot je spojev, bolj ziher je zadeva, in lahko mi verjameš, da ostat brez clipona med dirko (al pa po njej :rolleyes: ) ni fajn.

CNC pa ja, recimo da bo vrjetno pri hiši ko neham dirkat. Jest mam trenutno voljo in čas risat, za izvedbo pa potem nekaj poskrbijo ostali, nekaj pa ostane samo na papirju in čaka "boljše" čase.

Recimo tile nosilci za tace so bli realizirani :)

post-20956-0-95641600-1354574012_thumb.jpg

Da ne bom čisto offtopic, a se je našel kak lastnik R6 s tistimi tacami v okolici Ljubljane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za GSXR farerje: A kdo uporablja tole, in če, a je tole vredno kaj al ne?

Suzuki Gear Position Timing Retard Eliminator (GP-TRE)

The GP-TRE is an advanced Timing Retard Eliminator which preserves the function of the OEM dash gear position indicator. All of Suzuki's late models sportbikes have electronic circuitry which retards the ignition timing in the first four gears and on some models the first Five gears, which also reduces horsepower. Another problem which is caused by the ignition timing being retarded is a choppy throttle response. For road racers this is very critical since it will upset the drive off the corner. This GP-TRE effectively solves this problem! Simply installing our GP-TRE unit will greatly increase horsepower and improve throttle response in the first four or five gears depending on model. Most other brands of TRE's select the 5th gear ignition curve for all gears. On some of Suzuki's late model bikes including the 2007-08 GSXR 1000 and the 2008-11 Hayabusa Suzuki uses the same ignition curve for 1st through 5th gear. This being the case the 6th gear ignition curve is the best curve for these models. Since ignition timing is critical in obtaining maximum engine performance the Suzuki GP-TRE will improve performance significantly more as compared to installing a Power Commander. This being the case the GP-TRE should be the first consideration. We have designed our GP-TRE to be easily configured to either 5th gear or 6th gear ignition curve depending on the application. Our Suzuki GP-TRE utilizes a programmable micro-controller with our own custom firmware for cutting edge technology. We offer a one year warranty for this product which means that if it should fail during that period we will replace it free of charge.

post-2615-0-19192400-1354605532_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še funkcije tele GR-TRE napravice:

  • Preserves the function of the factory gear position indicator.
  • Increased horsepower and improved throttle response in the first four gears.
  • Automatically switches off in neutral for smooth idle quality.
  • Simple installation with no wire cutting.
  • Rugged weather proof control unit.
  • Very low power consumption with auto standby.
  • Compact dimensions 35mm X 35mm X 15mm.
  • Compatible with all fuel controllers.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se vidi skozi zatemnjem windscreen? Je uporabno na pistah? Al si v temi čez cilno? :)

V temi si :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za GSXR farerje: A kdo uporablja tole, in če, a je tole vredno kaj al ne?

Suzuki Gear Position Timing Retard Eliminator (GP-TRE)

Ker moj moped nima tovarniško vgrajenega prikazovalnika prestave, lahko uporabljam zelo enostavno, DIY varianto TRE-ja in jo tudi imam tako na SV-ju kot tudi na GSX-R750-ki. Po moji subjektivni oceni se pozna NIČ.

Teorija je, da Suzuki v prvih treh prestavah pri delnem gasu uporablja zakasnitev vžiga, da nekolio zmanjša moč. Pri polno odprtih loputah (Wide Open Throttle) te zakasnitve naj ne bi bilo.

Eni sicer trdijo, da se odzivnost motorja blazno blazno izboljša, ampak jaz tega nisem opazil. Poleg tega lahko daš pač 0,1° več gasa pa si na istem. ;)

D.

PS: Pri GSX-R1000 in Hayabusi naj bi se zakasnitev vžiga v 6. prestavi uporabljala tudi za omejitev max. hitrosti - to pa že zna bit pomembno, če boš imel tako spremenjene zobnike, da se ti bo 6. prestava zvrtela proti koncu.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!