Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Živjo, tole ne vem če spada v to temo ampak boste verjetno vedeli precej o tem saj morate veliko prevžati svoje motorje. Mam priložnost kupit eno rabljeno prikolico za prevoz motorjev pa me zanima na kaj morem biti pozoren, predvsem me zanima kako je z papirji. Verjetno more imet homologacijo ali še kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo zasledil kakšnega proizvajalca takih sedežev?

post-2615-0-12949700-1355169568_thumb.jpg

Carbonina ne dobim na noben kontakt, pa kot mi zgleda na njegovi web strani, ma tole sam za bavarca.

Ker ne bi rad limal tiste neopren pene na sedež, ker se prvi dan začne trgat, tole pa vsaj na Crusty-jevem bavarcu zgleda hudo trpežno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo zasledil kakšnega proizvajalca takih sedežev?

post-2615-0-12949700-1355169568_thumb.jpg

Carbonina ne dobim na noben kontakt, pa kot mi zgleda na njegovi web strani, ma tole sam za bavarca.

Ker ne bi rad limal tiste neopren pene na sedež, ker se prvi dan začne trgat, tole pa vsaj na Crusty-jevem bavarcu zgleda hudo trpežno.

Pokliči še Nicolettija.

tel:040 242 427

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bizixxx...stvar je samo v vrsti neoprena....moraš kupit tistega z "zaprtimi celicami"...in se ne trže lahko ga brusiš in oblikuješ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokliči še Nicolettija.

tel:040 242 427

Kaj ta se še vedno z motorji (beri: napizdovanjem motoristov) bavi?

ROKE VSTRAN OD TEGA MALOPRIDNEŽA!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ta se še vedno z motorji (beri: napizdovanjem motoristov) bavi?

ROKE VSTRAN OD TEGA MALOPRIDNEŽA!!

no kaj je bil za en hudič, povej še nam?! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madonca Bizi dobr da mamo tebe drugače bi še tale tema zamrla.......vsaj en k se mal prštimuje za 2013, zdej a se noben drug nč al pa se vse dela v "tajnosti" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Zanima me kakšne alternative uporabljate za fiksiranje spodnjega dela (banje) na zgornji del. Sem mislil uporabiti tiste hitre vijake, sam se radi baje odpnejo. Mislil sem, da bi dal tiste nosilčke za knipinge, sam se bojim, da se naujo odšraufal pri vibracijah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Zanima me kakšne alternative uporabljate za fiksiranje spodnjega dela (banje) na zgornji del. Sem mislil uporabiti tiste hitre vijake, sam se radi baje odpnejo. Mislil sem, da bi dal tiste nosilčke za knipinge, sam se bojim, da se naujo odšraufal pri vibracijah.

Meni se še nikoli ni noben duc odpel sam od sebe. Pri padcih se pa to zna narest,zato smo jih mi tkole zazihral še z vezicama čez, pa ni nikol nobenga zmanjkal ;)

u8.JPG

u6.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zunaj kislo vreme, mi pa v garaži ustvarjamo :grim evo tole je par stvari ki so prišle ta teden, pa jih je bilo treba takoj zmontirat :P

Prišli so cliponi, pa pokrovček rezervoarja, pa nosilec maske, sam sem pa skočil do Kopra po rezervoar (Thanks, Predrag .) )

Dobil sem tud sedež, ki sem ga iskal par postov višje, dobavlja jih Carbonin. Manjkata še izpuh pa poliestri, pa bo moped ready to go :OK:

Bravo Bizi lepo tole sestavljaš skupi :)

Clip oni so tisti it Ebaya? Kakšni so kj prvi vtisi, so te kj pojahal še s carino za njih?

:topic:

Da ne boste vsi samo pisal kaj vse novega vam je božiček, dedek mraz al pa kak drug prijazen stric ali teta prinesla k ste bli pridni, sem bla jest lumpa, pa morem zato rajš kj prodat :

za CBR 600 RR 2007-2012 če kdo kaj rabi, naj se mi pofočka za fotke pa cene:

komplet novih pobarvanih poliestrov v nalepkah z rabljeno šipo in novim sedežim, nikoli voženi + zraven še malo popraskani prednji blatnik, rit in tank pa še nekaj kosov, zračni kanal in nosilec prednje maske in armature

komplet karbonov (geštel, zadnja nihajka, bloki motorja)- L nihajka in L blok nova, ostalo s kako prasko od kamnčkov

komplet Leovinci (1 sezono vožene krvine, 1,5 sezone lonec)

racing napeljava, Bazzazov "powercomander" s sistemom quichshifter, traction control, traction control lučka,stikalo za mape+stikalo za TC

pokrovček za tank (tahiter brez ključa)

nove racing ročke-takratke

prednje opletene zavorne cevi

dirkalne tačke, crashpadi za okvir, nihajko in vilice, BMC race filter, zadnja feltna z diskom aksa, nosilec zobnika, subframe, komplet airbox, nove original lamele in plošče za sklopko, nove zavorne ploščice spredaj, pa še en kup zadev bi se našlo...

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Bizi lepo tole sestavljaš skupi :)

Clip oni so tisti it Ebaya? Kakšni so kj prvi vtisi, so te kj pojahal še s carino za njih?

Thanks, se kr trudim ja :P

Cliponi so iz Ebaya ja, prvi vtis je ok. Zgledajo robustni, fajn narejeni. Niso me nič carinili, so prišli iz Švice :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@svobodnaptica01 no vidiš, koleu je pa na CBR-i lih to zgodilo, sicer mu je eden ali dva zmanjkal ampak vseeno ni lih fajn, kaj bi se lahka zgodil.

@logarr to misliš da bi vijake zalimal, te ne razumem čist :?.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@svobodnaptica01 no vidiš, koleu je pa na CBR-i lih to zgodilo, sicer mu je eden ali dva zmanjkal ampak vseeno ni lih fajn, kaj bi se lahka zgodil.

@logarr to misliš da bi vijake zalimal, te ne razumem čist :?.

Misli tole, lepilo za vijake. Na italijanskih motociklih in racing motorjeih skoraj obvezna oprema, razen če nimaš vsega zavarovanega z lock wire.

post-2615-0-76602800-1355772661_thumb.jpg

Varovalo navojnih zvez srednje trdnosti Loctite 243

Vaše prednosti:

  • Primerno za vse kovine, vključno s pasivnimi materiali (npr. nerjaveče jeklo, aluminij, galvanizirane površine itd.)
  • Dokazana odpornost proti manjši onesnaženosti z industrijskimi olji, kot so npr. motorno olje, protikorozijsko olje in rezalno olje.
  • Preprečuje odvitje zvez, ki so izpostavljene vibracijam (npr. na črpalkah, menjalnikih ali stiskalnicah).
  • Za namen vzdrževanja je zveze mogoče demontirati z ročnim orodjem.
  • P1 NSF Reg. št.: 123000

Tehnični podatki:

  • Maksimalna velikost navojev: M36
  • Trdnost: srednja
  • Moment odvitja vijakov M10: 26 Nm
  • Temperaturno območje uporabe: –55 do +180 °C
  • Pakiranje: 10 ml, 50 ml, 250 ml

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BIZIXXX aha, to. Sam to mi nuca samo če bi lahko vijake oz. matice dal na poliester, kar pa je trenutno pri meni dilema, ali naj dam tiste hitre spojke ali pa mal improviziram. No uglavnm mal bom poštudiru pa vidu kaj bom spacal skup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes sem se igral z gumi ročkami, sem jih zazihral z lock wire žico :smoke: thanks Crusty :grim

Tkole zgleda tole pripravno orodje in žica :photo:

post-2615-0-72134700-1355858852_thumb.jpg

Že ko sem kupil motor, sem mi je zdelo da ima motor precej kratek hod gas ročke :hmm: no danes sem vse skupaj razdrl, ker sem nekaj modificiral, in lej lej, nekdo pred mano mi je že naštimal modifikacijo gas ročke. Na sam obod gas ročke je dodan ekstra obroč, in posredno je zaradi tega zmanjšan hod gas ročke :OK: sicer sem tega precej videl na raznih forumih v tujini, nikoli pa se tega nisem lotil delat sam. No zdej rabim sam še gas ročko vrtet :D

post-2615-0-74987400-1355859827_thumb.jpg post-2615-0-05134700-1355859842_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misli tole, lepilo za vijake. Na italijanskih motociklih in racing motorjeih skoraj obvezna oprema, razen če nimaš vsega zavarovanega z lock wire.

post-2615-0-76602800-1355772661_thumb.jpg

Varovalo navojnih zvez srednje trdnosti Loctite 243

Vaše prednosti:

  • Primerno za vse kovine, vključno s pasivnimi materiali (npr. nerjaveče jeklo, aluminij, galvanizirane površine itd.)
  • Dokazana odpornost proti manjši onesnaženosti z industrijskimi olji, kot so npr. motorno olje, protikorozijsko olje in rezalno olje.
  • Preprečuje odvitje zvez, ki so izpostavljene vibracijam (npr. na črpalkah, menjalnikih ali stiskalnicah).
  • Za namen vzdrževanja je zveze mogoče demontirati z ročnim orodjem.
  • P1 NSF Reg. št.: 123000

Tehnični podatki:

  • Maksimalna velikost navojev: M36
  • Trdnost: srednja
  • Moment odvitja vijakov M10: 26 Nm
  • Temperaturno območje uporabe: –55 do +180 °C
  • Pakiranje: 10 ml, 50 ml, 250 ml

Jaz to uporabljam v službi kjer delamo instrimente za letala, kjer je pravtako veliko tresenja. In vem iz izkušenj da to zagrabi ko pes ježa. Obstaja še zeleni loctite, ki je še močnejši in ko 1x z tistim zalimaš ti še samo 400°C pomaga da dobiš narazn :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz to uporabljam v službi kjer delamo instrimente za letala, kjer je pravtako veliko tresenja. In vem iz izkušenj da to zagrabi ko pes ježa. Obstaja še zeleni loctite, ki je še močnejši in ko 1x z tistim zalimaš ti še samo 400°C pomaga da dobiš narazn :)

Ja seveda, bog ne daj da namažeš z lepilom po celi dolžini vijaka :grrr jest dam čist mal, eno majhno kapljico nekje na sredino vijaka, in to je to. Še nisem nobenega zgubu.

Verjetno je pri vas pri letalih mal drugače :grim tam je pa sigurno fejst namazano, ziher je ziher :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo naš team (aja sej jest sm kr sam ni teama hahaha) pa dela na novem "vulkanizerskem projektu"........zdej gre že h koncu, lažji manjši ter bol enostaven od prejšnjega :)

post-8560-0-65183300-1356185040_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!