Borutt Objavljeno Marec 14, 2013 Opozori Objavljeno Marec 14, 2013 Bom jaz začel pametovati. Recimo, da zanemarimo stroške, tako nakupne, registracijske, kot servisne. Da ne bo pomote, to je samo moje razmišljanje. Pri potovalnem motorju ne zahtevam dirkalno ciklistiko, temveč zanesljivo lego na cesti s prožnim motorjem in udobno ergonomijo. Potovalni pomeni veliko prevoženih kilometrov s prtljago in sopotnikom. Nekako tako. Torej bolj ustreza 1000 kot 600 kubikov. Večji motorj je bolj prožen, manj je potrebe po vrtenju v vrtljaje, manj se muči, pri večji hitrosti ima manj vrtljajev,... Za čoperje vemo, da morajo vibracije motorja povzročati manjše potrese. Prav tako vemo, da je čoper en velik kup železja, torej je zajetna težko kategorna pojava. 600 kubičen čoper ? Lahko, ampak to ni to. Čoper zahteva 1000 in več kubikov. Enduro. Ker je vprašanje 600 ali 1000 kubikov, bom izpustil hard endure. Ostanejo soft endure in potovalne endure. Soft naj bi bili zmožni vožnje po cesti in lažjemu terenu (kakor kdo razume). Sam sem za 600 kubikov, ker so sorazmerno lahki in še vedno dovolj zmogljivi. Potovalne endure so pa večinoma namenjene cestni vožnji in urejenemu makadamu z večjimi hitrostnimi povprečji. Tukaj je nekomu dovolj 600, drugemu je premalo 1000 kubikov. Velja enako kot za potovalne motorje, saj so potovalne endure motorji za veliko kilometrov s pokončno držo. Športni motorji bodo verjetno največji problem, saj bomo nonstop ugotavljali ali je bilo prej jajce ali kokoš. Pri obeh je moči dovolj, celo preveč. Moramo pa nekaj vedeti. Večji motor je težji motor. Sedaj pa kakor komu ustreza. Lahko ste za 600 ali 1000 kubikov, saj imata vsak svoje prednosti in slabosti. Nekomu bolj odgovarja moč na nižjih vrtljajih, nekomu moč na višjih vrtljajih, odvisno od njegovega stila vožnje do njegovih zahtev oziroma kje se z njim vozi (dirkališče, cesta). Kot sem že na začetku napisal, to je samo moje razmišljanje in tudi nisem razmislil o vseh vrstah motorjev. ponikipo in reno99 2
nordkap Objavljeno Marec 14, 2013 Opozori Objavljeno Marec 14, 2013 jaz mam pa sam 20 u tošlu ..... ja pa ja, na banki pa milijon
Snečer Objavljeno Marec 15, 2013 Opozori Objavljeno Marec 15, 2013 Bom jaz začel pametovati. Recimo, da zanemarimo stroške, tako nakupne, registracijske, kot servisne. Da ne bo pomote, to je samo moje razmišljanje. Pri potovalnem motorju ne zahtevam dirkalno ciklistiko, temveč zanesljivo lego na cesti s prožnim motorjem in udobno ergonomijo. Potovalni pomeni veliko prevoženih kilometrov s prtljago in sopotnikom. Nekako tako. Torej bolj ustreza 1000 kot 600 kubikov. Večji motorj je bolj prožen, manj je potrebe po vrtenju v vrtljaje, manj se muči, pri večji hitrosti ima manj vrtljajev,... Za čoperje vemo, da morajo vibracije motorja povzročati manjše potrese. Prav tako vemo, da je čoper en velik kup železja, torej je zajetna težko kategorna pojava. 600 kubičen čoper ? Lahko, ampak to ni to. Čoper zahteva 1000 in več kubikov. Enduro. Ker je vprašanje 600 ali 1000 kubikov, bom izpustil hard endure. Ostanejo soft endure in potovalne endure. Soft naj bi bili zmožni vožnje po cesti in lažjemu terenu (kakor kdo razume). Sam sem za 600 kubikov, ker so sorazmerno lahki in še vedno dovolj zmogljivi. Potovalne endure so pa večinoma namenjene cestni vožnji in urejenemu makadamu z večjimi hitrostnimi povprečji. Tukaj je nekomu dovolj 600, drugemu je premalo 1000 kubikov. Velja enako kot za potovalne motorje, saj so potovalne endure motorji za veliko kilometrov s pokončno držo. Športni motorji bodo verjetno največji problem, saj bomo nonstop ugotavljali ali je bilo prej jajce ali kokoš. Pri obeh je moči dovolj, celo preveč. Moramo pa nekaj vedeti. Večji motor je težji motor. Sedaj pa kakor komu ustreza. Lahko ste za 600 ali 1000 kubikov, saj imata vsak svoje prednosti in slabosti. Nekomu bolj odgovarja moč na nižjih vrtljajih, nekomu moč na višjih vrtljajih, odvisno od njegovega stila vožnje do njegovih zahtev oziroma kje se z njim vozi (dirkališče, cesta). Kot sem že na začetku napisal, to je samo moje razmišljanje in tudi nisem razmislil o vseh vrstah motorjev. Da ti olajšam. Večina se je že odločila za 800 kubične zverine oziroma ta grupa postaja vedno bolj zastopana. Idealna rešitev, če se ne moreš odločiti za 1000 ali 600, vzameš vmes...
NX650 Objavljeno Marec 15, 2013 Opozori Objavljeno Marec 15, 2013 Vsak ve zase... univerzalnega recepta ni.....
MiNa Objavljeno Marec 15, 2013 Opozori Objavljeno Marec 15, 2013 Aha potem pomeni da si neuvrščen, če voziš osemsto kubikov. A ni to gibanje propadlo?
Snečer Objavljeno Marec 15, 2013 Opozori Objavljeno Marec 15, 2013 FZ8, Z800, Tiger800, BMW (nejasna oznaka) , VFR800 itd. Gibanje pa še ni propadlo, ker Juga je še vedno zelo zanimiva destinacija.
MiNa Objavljeno Marec 15, 2013 Opozori Objavljeno Marec 15, 2013 (popravljeno) Sem že mislu, da sem GOTOF. Kar se pa naslova tiče, sem in uživam (gibam) na vsakem motorju, neglede na kubike tudi pod 600 in nad 1000 ccm........ Popravljeno Marec 15, 2013. Popravil MiNa
NinjaRider04 Objavljeno Marec 15, 2013 Opozori Objavljeno Marec 15, 2013 da nebo tolko debate kaj ma kdo pa kaj je bolše...kupite kolo!!..najbole enostavno..bolšo od 600 in 1000
moravčan Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 Da ti olajšam. Večina se je že odločila za 800 kubične zverine oziroma ta grupa postaja vedno bolj zastopana. Idealna rešitev, če se ne moreš odločiti za 1000 ali 600, vzameš vmes... če se ne moreš odločiti za 1000 ali 600, vzameš 1200,1300,1600,1800 pa si popolnoma zadovoljen motorist Demon in Cartman 2
Cartman Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 če se ne moreš odločiti za 1000 ali 600, vzameš 1200,1300,1600,1800 pa si popolnoma zadovoljen motorist no, mal morm popravt. 1200, 1300, 1400, 1800... :krneki: 1,6 je mende samo bmw, tega pa po defaultu preziramo Gasperr 1
blavric4 Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 Jaz sem šel po 5ih letih vožnje 125cc na 600cc (R6). Sicer nisem naredil dosti kilometrov ker še nimam izpita ampak vseeno, me ni nekaj dosti motilo to da ima pod nižjimi obrati manj moči. Te vsaj ne preseneti tako ko obrneš ročko do konca pri nizkih rpm. Ko pa pride v visoke obrate pa moraš imeti že nekaj v glavi narobe če ti ni dosti. To govorim za športne motocikle, kar se pa tiče endure sem pa vozil le dt 125cc tako da ne morem kaj pametnega pripomniti kot to da res fali moč pri niskih obratih in nikumur ne priporočam tak motor ker za to rabiš 4 taktno mašino to je blo pa vse skupi bolj tako, pa še pije 8l/100km. Mal sm že temo zgrešil s tem :S
nsignific Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 (popravljeno) Js sm pa dans po parih letih 900ccm kupil 125ccm in sem --> Moraš se znati zabavat s katerimkoli motociklom, sicer preveč zamujaš... Popravljeno Marec 16, 2013. Popravil nsignific JONI 46 1
motofrik Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 Ne vem, zakaj prerekanje, a je bolje 600 ali 1000... Načeloma se da na Nordkapp priti tudi s 50 ccm (in se je tudi že dogajalo), ampak je vseeno bolje to narediti s kaknim 1500 ccm. Načeloma se da po mestu preganjati s 1600 GT, je pa 125 bolj okreten... Če se razumemo. Ni vse za vse. Nekdo bo imel motor, ki ima brezhibno zračno zaščito, pa mu bo nepredstavljiv podvig vožnja pod 15 stopinjami. Spet drugi bo neizmerno užival pri 10 minusa, pa čeprav na nakedu. Ljudje smo različni, vsak zase ve, kaj mu odgovarja. In vsakdo si kupi mašino, ki je najboljši kompromis med njegovimi zahtevami in zmožnostmi. Razen nekaterih, ki pač nasedejo reklamam in prepričanju, da sosed pa že ne bo imel novejšega, večjega, hitrejšega.... motorja. CeneR in dore 2
nsignific Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 Ne vem, zakaj prerekanje, a je bolje 600 ali 1000... Načeloma se da na Nordkapp priti tudi s 50 ccm (in se je tudi že dogajalo), ampak je vseeno bolje to narediti s kaknim 1500 ccm. Načeloma se da po mestu preganjati s 1600 GT, je pa 125 bolj okreten... Če se razumemo. Ni vse za vse. Nekdo bo imel motor, ki ima brezhibno zračno zaščito, pa mu bo nepredstavljiv podvig vožnja pod 15 stopinjami. Spet drugi bo neizmerno užival pri 10 minusa, pa čeprav na nakedu. Ljudje smo različni, vsak zase ve, kaj mu odgovarja. In vsakdo si kupi mašino, ki je najboljši kompromis med njegovimi zahtevami in zmožnostmi. Razen nekaterih, ki pač nasedejo reklamam in prepričanju, da sosed pa že ne bo imel novejšega, večjega, hitrejšega.... motorja. Dans sm pelu ene 3 ure po 4 stopinjah s 125cc in se smejal do ušes Sicer smo že davno ugotovili, da je vprašanje nesmiselno in odvisno od preveč spremenljivk, ampak smo to vzeli v zakup in razglabljamo dalje. Ne preveč razmišljat igorkr 1
vandrovec Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Dans sm pelu ene 3 ure po 4 stopinjah s 125cc in se smejal do ušes Na vsakem novem je zabavno, ko pa postane vožnja rutina šele spoznaš, kaj komu manjka.
nsignific Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 (popravljeno) Na vsakem novem je zabavno, ko pa postane vožnja rutina šele spoznaš, kaj komu manjka. Kaj pa vem, skuter NRG sem vozil skoraj 10 let in sem še zadnji dan, preden sem ga prodal, užival na njemu. Na TDM 900 zaenkrat po treh letih tudi ni trenutka, ko mi ne bi bilo fino. Mogoče je pa to stvar pravilnih/napačnih odločitev posameznika? Če v nečem ne uživaš, si verjetno izbral napačen hobi (ne mislim tebe specifično, ker te premalo oz. sploh ne poznam). Popravljeno Marec 17, 2013. Popravil nsignific
Kmet2 Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Vedno 1000 ali več :grim 600 mam pa za v trgovino in na kavo Dadi, gsxf750, Gasperr in 2 others 5
alen1 Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Imel 50, 125, 250, 500, 1300. Z vsakim bi lahko prišel povsod vprašanje je pa kako. Glede na to, da ko se vsedem na motor mi pod 200km skoraj ne uspe narediti in ker sem bolj dolgo progaš sem nazadnje iskal motor, ki bo dovolj močan (iskal sem predvsem navor), udoben za vožnjo v dvoje, siguren, nezahteven, varčen... In evo izbral XJR 1300 ima nekaj pod 110KM in 110Nm navora, kar mi zadostuje za povsem uživalsko vožnjo v dvoje na dolgih poteh. Da ne bo vik in krik naj omenim, da če se vozim sam ali v dvoje skoraj ne zasledim povečane porabe. Z mojo vožnjo, ki je na momente včasih tudi agresivna "dinamična" motor pije od 5 pa do 5,7L/100km. Najboj mi je pa všeč to, da mi motorja ni potrebno navijati v viske obrate. 90km/h pri 3000obratih je kar solidno, AC 130km/h pri 4500obratih. Navor v nizkih obratih mi veliko pomeni. Pri 2000obratih v peti prestavi samo odprem plin in zadeva potegne. Če primerjam to s 125 in 500, ki sta bila tudi 4T motorja je bilo omenjana dva kar precej gnati in držati v višjih obratih. Vsak ima svoje veselje. Vsakemu ustreza drugačen stil vožnje, kar pa posledično zahteva drugačen tip motorja. Eni prisegajo na električne mašine, drugi na glasne izpuhe, tretji na cestne rakete, četrti na starodobnike... Spoštujte mnenja in poglede vsakega. Dadi, Demon, gsxf750 in 3 others 6
blavric4 Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Vedno 1000 ali več :grim 600 mam pa za v trgovino in na kavo Če to za športne cestake govoriš pol si pa res norec drugače pa kar se časov na grobniku tiče je le nekje 1.5s-2 hitrejši 1000cc od 600 pa je grobnik dost odprta proga tako da če se greš dirkanje po cesti npr. do broda mislim da nebi bilo razlike med 600 in 1000 bi bilo bolj odvisno od voznikov kdo bi bil hitrejši
Kmet2 Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Če to za športne cestake govoriš pol si pa res norec drugače pa kar se časov na grobniku tiče je le nekje 1.5s-2 hitrejši 1000cc od 600 pa je grobnik dost odprta proga tako da če se greš dirkanje po cesti npr. do broda mislim da nebi bilo razlike med 600 in 1000 bi bilo bolj odvisno od voznikov kdo bi bil hitrejši Ne ne ss ne vozim že kar nekaj časa,govorim za endure
igorkr Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Ne ne ss ne vozim že kar nekaj časa,govorim za endure Kmet tvoji so vsi nad 600 ccm, tako da ne zavajaj pik1 in Kmet2 2
Kmet2 Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Kmet tvoji so vsi nad 600 ccm, tako da ne zavajaj Ja ampak en samo 50ccm čez igorkr in cedevita 2
THOMPSON Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Najprej razjasnite pojme, kaj je ENDURO. Sam z 1200ccm (kao enduro) tudi približne ne pridem do terena, kjer je vožnja z pol manj ccm pravi užitek. in če je ta teren na Velebitu ali Pagu mi 1200ccm nič ne pomaga. Kmet2 in pajkica 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se