Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Demon

Priporočene objave

Bom jaz začel pametovati. Recimo, da zanemarimo stroške, tako nakupne, registracijske, kot servisne. Da ne bo pomote, to je samo moje razmišljanje. Pri potovalnem motorju ne zahtevam dirkalno ciklistiko, temveč zanesljivo lego na cesti s prožnim motorjem in udobno ergonomijo. Potovalni pomeni veliko prevoženih kilometrov s prtljago in sopotnikom. Nekako tako. Torej bolj ustreza 1000 kot 600 kubikov. Večji motorj je bolj prožen, manj je potrebe po vrtenju v vrtljaje, manj se muči, pri večji hitrosti ima manj vrtljajev,...

Za čoperje vemo, da morajo vibracije motorja povzročati manjše potrese. Prav tako vemo, da je čoper en velik kup železja, torej je zajetna težko kategorna pojava. 600 kubičen čoper ? Lahko, ampak to ni to. Čoper zahteva 1000 in več kubikov.  

Enduro. Ker je vprašanje 600 ali 1000 kubikov, bom izpustil hard endure. Ostanejo soft endure in potovalne endure. Soft naj bi bili zmožni vožnje po cesti in lažjemu terenu (kakor kdo razume). Sam sem za 600 kubikov, ker so sorazmerno lahki in še vedno dovolj zmogljivi. Potovalne endure so pa večinoma namenjene cestni vožnji in urejenemu makadamu z večjimi hitrostnimi povprečji. Tukaj je nekomu dovolj 600, drugemu je premalo 1000 kubikov. Velja enako kot za potovalne motorje, saj so potovalne endure motorji za veliko kilometrov s pokončno držo.

Športni motorji bodo verjetno največji problem, saj bomo nonstop ugotavljali ali je bilo prej jajce ali kokoš. Pri obeh je moči dovolj, celo preveč. Moramo pa nekaj vedeti. Večji motor je težji motor. Sedaj pa kakor komu ustreza. Lahko ste za 600 ali 1000 kubikov, saj imata vsak svoje prednosti in slabosti. Nekomu bolj odgovarja moč na nižjih vrtljajih, nekomu moč na višjih vrtljajih, odvisno od njegovega stila vožnje do njegovih zahtev oziroma kje se z njim vozi (dirkališče, cesta).

Kot sem že na začetku napisal, to je samo moje razmišljanje in tudi nisem razmislil o vseh vrstah motorjev.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom jaz začel pametovati. Recimo, da zanemarimo stroške, tako nakupne, registracijske, kot servisne. Da ne bo pomote, to je samo moje razmišljanje. Pri potovalnem motorju ne zahtevam dirkalno ciklistiko, temveč zanesljivo lego na cesti s prožnim motorjem in udobno ergonomijo. Potovalni pomeni veliko prevoženih kilometrov s prtljago in sopotnikom. Nekako tako. Torej bolj ustreza 1000 kot 600 kubikov. Večji motorj je bolj prožen, manj je potrebe po vrtenju v vrtljaje, manj se muči, pri večji hitrosti ima manj vrtljajev,...

Za čoperje vemo, da morajo vibracije motorja povzročati manjše potrese. Prav tako vemo, da je čoper en velik kup železja, torej je zajetna težko kategorna pojava. 600 kubičen čoper ? Lahko, ampak to ni to. Čoper zahteva 1000 in več kubikov.  

Enduro. Ker je vprašanje 600 ali 1000 kubikov, bom izpustil hard endure. Ostanejo soft endure in potovalne endure. Soft naj bi bili zmožni vožnje po cesti in lažjemu terenu (kakor kdo razume). Sam sem za 600 kubikov, ker so sorazmerno lahki in še vedno dovolj zmogljivi. Potovalne endure so pa večinoma namenjene cestni vožnji in urejenemu makadamu z večjimi hitrostnimi povprečji. Tukaj je nekomu dovolj 600, drugemu je premalo 1000 kubikov. Velja enako kot za potovalne motorje, saj so potovalne endure motorji za veliko kilometrov s pokončno držo.

Športni motorji bodo verjetno največji problem, saj bomo nonstop ugotavljali ali je bilo prej jajce ali kokoš. Pri obeh je moči dovolj, celo preveč. Moramo pa nekaj vedeti. Večji motor je težji motor. Sedaj pa kakor komu ustreza. Lahko ste za 600 ali 1000 kubikov, saj imata vsak svoje prednosti in slabosti. Nekomu bolj odgovarja moč na nižjih vrtljajih, nekomu moč na višjih vrtljajih, odvisno od njegovega stila vožnje do njegovih zahtev oziroma kje se z njim vozi (dirkališče, cesta).

Kot sem že na začetku napisal, to je samo moje razmišljanje in tudi nisem razmislil o vseh vrstah motorjev.

 

Da ti olajšam.

 

Večina se je že odločila za 800 kubične zverine oziroma ta grupa postaja vedno bolj zastopana.

 

Idealna rešitev, če se ne moreš odločiti za 1000 ali 600, vzameš vmes...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že mislu, da sem GOTOF.

 

Kar se pa naslova tiče, sem in uživam (gibam) na vsakem motorju, neglede na kubike tudi pod 600 in nad 1000 ccm........

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ti olajšam.

 

Večina se je že odločila za 800 kubične zverine oziroma ta grupa postaja vedno bolj zastopana.

 

Idealna rešitev, če se ne moreš odločiti za 1000 ali 600, vzameš vmes...

če se ne moreš odločiti za 1000 ali 600, vzameš 1200,1300,1600,1800 pa si popolnoma zadovoljen motorist
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se ne moreš odločiti za 1000 ali 600, vzameš 1200,1300,1600,1800 pa si popolnoma zadovoljen motorist

no, mal morm popravt. 1200, 1300, 1400, 1800...

:krneki: 1,6 je mende samo bmw, tega pa po defaultu preziramo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem šel po 5ih letih vožnje 125cc na 600cc (R6). Sicer nisem naredil dosti kilometrov ker še nimam izpita ampak vseeno, me ni nekaj dosti motilo to da ima pod nižjimi obrati manj moči. Te vsaj ne preseneti tako ko obrneš ročko do konca pri nizkih rpm. Ko pa pride v visoke obrate pa moraš imeti že nekaj v glavi narobe če ti ni dosti. To govorim za športne motocikle, kar se pa tiče endure sem pa vozil le dt 125cc tako da ne morem kaj pametnega pripomniti kot to da res fali moč pri niskih obratih in nikumur ne priporočam tak motor ker za to rabiš 4 taktno mašino to je blo pa vse skupi bolj tako, pa še pije 8l/100km. Mal sm že temo zgrešil s tem :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm pa dans po parih letih 900ccm kupil 125ccm in sem --> :D

 

Moraš se znati zabavat s katerimkoli motociklom, sicer preveč zamujaš...

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, zakaj prerekanje, a je bolje 600 ali 1000... Načeloma se da na Nordkapp priti tudi s 50 ccm (in se je tudi že dogajalo), ampak je vseeno bolje to narediti s kaknim 1500 ccm. Načeloma se da po mestu preganjati s 1600 GT, je pa 125 bolj okreten... Če se razumemo. Ni vse za vse. Nekdo bo imel motor, ki ima brezhibno zračno zaščito, pa mu bo nepredstavljiv podvig vožnja pod 15 stopinjami. Spet drugi bo neizmerno užival pri 10 minusa, pa čeprav na nakedu. Ljudje smo različni, vsak zase ve, kaj mu odgovarja. In vsakdo si kupi mašino, ki je najboljši kompromis med njegovimi zahtevami in zmožnostmi. Razen nekaterih, ki pač nasedejo reklamam in prepričanju, da sosed pa že ne bo imel novejšega, večjega, hitrejšega.... motorja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, zakaj prerekanje, a je bolje 600 ali 1000... Načeloma se da na Nordkapp priti tudi s 50 ccm (in se je tudi že dogajalo), ampak je vseeno bolje to narediti s kaknim 1500 ccm. Načeloma se da po mestu preganjati s 1600 GT, je pa 125 bolj okreten... Če se razumemo. Ni vse za vse. Nekdo bo imel motor, ki ima brezhibno zračno zaščito, pa mu bo nepredstavljiv podvig vožnja pod 15 stopinjami. Spet drugi bo neizmerno užival pri 10 minusa, pa čeprav na nakedu. Ljudje smo različni, vsak zase ve, kaj mu odgovarja. In vsakdo si kupi mašino, ki je najboljši kompromis med njegovimi zahtevami in zmožnostmi. Razen nekaterih, ki pač nasedejo reklamam in prepričanju, da sosed pa že ne bo imel novejšega, večjega, hitrejšega.... motorja.

 

Dans sm pelu ene 3 ure po 4 stopinjah s 125cc in se smejal do ušes :D

 

Sicer smo že davno ugotovili, da je vprašanje nesmiselno in odvisno od preveč spremenljivk, ampak smo to vzeli v zakup in razglabljamo dalje. Ne preveč razmišljat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dans sm pelu ene 3 ure po 4 stopinjah s 125cc in se smejal do ušes :D

Na vsakem novem je zabavno, ko pa postane vožnja rutina šele spoznaš, kaj komu manjka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vsakem novem je zabavno, ko pa postane vožnja rutina šele spoznaš, kaj komu manjka.

 

Kaj pa vem, skuter NRG sem vozil skoraj 10 let in sem še zadnji dan, preden sem ga prodal, užival na njemu. Na TDM 900 zaenkrat po treh letih tudi ni trenutka, ko mi ne bi bilo fino.

 

Mogoče je pa to stvar pravilnih/napačnih odločitev posameznika? Če v nečem ne uživaš, si verjetno izbral napačen hobi (ne mislim tebe specifično, ker te premalo oz. sploh ne poznam).

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno 1000 ali več :grim 600 mam pa za v trgovino in na kavo :P  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel 50, 125, 250, 500, 1300. Z vsakim bi lahko prišel povsod vprašanje je pa kako. Glede na to, da ko se vsedem na motor mi pod 200km skoraj ne uspe narediti in ker sem bolj dolgo progaš sem nazadnje iskal motor, ki bo dovolj močan (iskal sem predvsem navor), udoben za vožnjo v dvoje, siguren, nezahteven, varčen... In evo izbral XJR 1300 ima nekaj pod 110KM in 110Nm navora, kar mi zadostuje za povsem uživalsko vožnjo v dvoje na dolgih poteh. Da ne bo vik in krik naj omenim, da če se vozim sam ali v dvoje skoraj ne zasledim povečane porabe. Z mojo vožnjo, ki je na momente včasih tudi agresivna "dinamična" motor pije od 5 pa do 5,7L/100km. Najboj mi je pa všeč to, da mi motorja ni potrebno navijati v viske obrate. 90km/h pri 3000obratih je kar solidno, AC 130km/h pri 4500obratih. Navor v nizkih obratih mi veliko pomeni. Pri 2000obratih v peti prestavi samo odprem plin in zadeva potegne. Če primerjam to s 125 in 500, ki sta bila tudi 4T motorja je bilo omenjana dva kar precej gnati in držati v višjih obratih.

 

Vsak ima svoje veselje. Vsakemu ustreza drugačen stil vožnje, kar pa posledično zahteva drugačen tip motorja. Eni prisegajo na električne mašine, drugi na glasne izpuhe, tretji na cestne rakete, četrti na starodobnike...
Spoštujte mnenja in poglede vsakega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno 1000 ali več :grim 600 mam pa za v trgovino in na kavo :P  :D

Če to za športne cestake govoriš pol si pa res norec :P drugače pa kar se časov na grobniku tiče je le nekje 1.5s-2 hitrejši 1000cc od 600 pa je grobnik dost odprta proga tako da če se greš dirkanje po cesti npr. do broda mislim da nebi bilo razlike med 600 in 1000 bi bilo bolj odvisno od voznikov kdo bi bil hitrejši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če to za športne cestake govoriš pol si pa res norec :P drugače pa kar se časov na grobniku tiče je le nekje 1.5s-2 hitrejši 1000cc od 600 pa je grobnik dost odprta proga tako da če se greš dirkanje po cesti npr. do broda mislim da nebi bilo razlike med 600 in 1000 bi bilo bolj odvisno od voznikov kdo bi bil hitrejši

Ne ne ss ne vozim že kar nekaj časa,govorim za endure ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne ss ne vozim že kar nekaj časa,govorim za endure ;)

 

Kmet tvoji so vsi nad 600 ccm, tako da ne zavajaj :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet tvoji so vsi nad 600 ccm, tako da ne zavajaj :P

Ja ampak en samo 50ccm čez :blush:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej razjasnite pojme, kaj je ENDURO. Sam z 1200ccm (kao enduro) tudi približne ne pridem do  terena, kjer je vožnja z pol manj ccm pravi užitek. in če je ta teren na Velebitu ali Pagu mi 1200ccm nič ne pomaga.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!