Skoči na vsebino

Prehitevanje kolone?


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Levi pas to je špas, nč razmišljat samo gas

Popravljeno . Popravil BlaZ1000
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Že leta opažam, da pri nas velja prepričanje , da je treba, ko prideš na pozicijo, nekaj spremenit. Ni toliko važno kaj, še najmanj pa je važno, da je to sprememba na boljše. Važno je, da se nekaj spremeni in da se z tem opozori na sebe, ali celo demonstrira svoja nadmoč, nadvlada. V Sloveniji je ogromno izobraženih ljudi, vendar malo z znanjem. Še manj pa tistih z uporabnim. In, ker še to ni dovolj, ti ljudje 90% delovnega časa razmišljajo o tem , kako bi lahko okoristili samega sebe. In to kar sem napisal definira slovenskega politika.

Da bi se spremenile navade in predvsem kultura na naših cestah bo najbrž potrebna dosti bolj radikalna poteza, kot pa je ta dvig kazni. Ali pa naslednja od naslednje vlade. To ne bo spremenilo na dolgi rok nič.

Nekatere nesreče je nemogoče preprečiti in nastanejo iz človeške zmotljivosti. Problematične so tiste ki nastanejo iz objestnosti, egoističnosti, pijanosti... Naša policija bi morala namesto da meri hitrost pri koncu naselij in polni kaso ( zadnje čase opažam to kar pogosto ) iskati tiste , ki kažejo določeni vzorec vedenja v prometu. In če bi jim uspelo najti enega takega ( alkohol, psihofizična nesposobnost, objestno divjanje, izsiljevanje... ) in ga izločiti je to več kot tisoč kazni. Ker taki nas ubijajo ne tisti ki vozi 57km/h v naselju.

Popravljeno . Popravil orcus
Objavljeno

Saj odvisno na kakšnega policista pri določenem "prekršku" naletiš.

Meni se je recimo v Mariboru v križišču Proletarskih/Tržaška zgodilo, da ko sem se med kolonama za ravno prebijal v ospredje, res da zelo počasi in previdno, da se mi je k robniku umaknil policist z marico (kareto). Seveda sem se mu vljudno zahvalil.

Bil sem torej v prekršku, ampak policaj, ki je to storil je človek z razumom, ali pa je sam motorist.

Tudi ko se prebijem na začetek na semaforju, nihče od avtomobilistov zaradi tega ne stoji dlje časa v križišču, saj izpraznim križišče hitreje kot avtomobilist.

Res bi pisatelji zakonov tukaj bili bolj razumevajoči do enoslednih motornih vozil. Ampak je žal tako, kot je predhodnik napisal: važno je da se nekaj spremeni, itak ni važno ali je to dobro ali slabo, važno je da ta oseba opozori na sebe.

P.S.

Še malo, pa bomo motorje morali porivat po cesti ali kaj?

Jaz razumem in se strinjam, da kamikaze in "projektile" spravijo s cest, ampak, da pri tem trpimo še ostali, ki uživamo v motorizmu je pa absurd.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Rad bi še nekaj dodal in sicer na temo pole-pozišna.

Slaba stran prvega v vrsti je ta, da ga nabaše kak avdi ali pa bmw, ki je prevozil rdečo.

Zadnji dve smrtni žrtvi sta bila skuterista, ki sta startala iz prve vrste.

Dejte racunat na to.

Objavljeno

Mogoče malo izven konteksta teme: vedno, ko speljem v križišče pogledam levo in desno, če se slučajno ne pelje ša kakšen "zamudnik" :headbang: , ki gre že v mojo zeleno luč. Če tega ne počneš, se zna zgoditi, da te kdo parkira na haubo, kar zna pa boleti :evilgrin: .

LP Robert

Objavljeno

Rad bi še nekaj dodal in sicer na temo pole-pozišna.

Slaba stran prvega v vrsti je ta, da ga nabaše kak avdi ali pa bmw, ki je prevozil rdečo.

Zadnji dve smrtni žrtvi sta bila skuterista, ki sta startala iz prve vrste.

Dejte racunat na to.

Drži kot pribito... na našo žalost :angry:

Objavljeno

v zadnjem tednu sta me hotela kar dva povoziti, ker sem se prerinil v ospredje. Na rumeni sta štartala kot da sta na dirki....

Objavljeno

v zadnjem tednu sta me hotela kar dva povoziti, ker sem se prerinil v ospredje. Na rumeni sta štartala kot da sta na dirki....

Ah, to sta samo dokazovala, kako 2.0 TDI vleče bolj od mopeda :rolleyes:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Novi Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), UL RS št. 109/2010, ki prične veljati jutri:

53. člen

(vožnja mimo)

(3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi.

(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.

lepo. v aut je pa ravno pred semaforiziranimi krizisci (rdeca luc) enoslednim dovoljeno se "preriniti" do pole pozicije, ce je "dovolj" prostora. to je pa spet odvisno od posameznih smrkcev in njihove volje, zakonodaja izhaja nekje iz 1,1 - 1,2 m sirine. katera pa prakticno nikoli ni dana. razen ce je levo/desno pas za avtobuse.

so go figure.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!