Skoči na vsebino

Mazda 6 karavan, 2004-ZARIBALA!!!!


_THUNDER_

Priporočene objave

Lep pozdrav!

Nam je danes Mazda 6 karavan, 2004, 2.0 D 136KM, pri 130000km zaribala :SS :eek::( :cry:

Avto je bil kupljen pri Hondinem pooblaščenem prodajalcu, pred dobrima dvema mesecema. Ob nakupu so nam zagotovili 3 mesece garancije na motor in menjalnik, obenem pa svetovali naj opravimo veliki servis, ker je avto bil pri njih vzet v račun in ni imel servisne knjige.

Kot so nam svetovali smo opravili veliki servis (pri privatnem mehaniku-tudi to so nam svetovali oni, ker je občutno ceneje)

V glavnem, avto je bil kompletno servisiran in danes kar iznenada puf.... Prižgala se je lučka za olje, avto sem takoj zapeljal na stran in ustavil, a je bilo že prepozno.

Vzrok naj bi bil v zamašenem kanalu za olje, kar naj bi bila serijska hiba na tem modelu.

Zanima me kaj naj storim. Glede na to da naj bi bila napaka serijska, bi stroške lahko krila tovarna. Ali pač?

Trgovec, pri katerem je bil avto kupljen? (saj menjava jermena nima nobene zveze z napako ki se je pojavila)

Prosim za konkretne odgovore in morebitne izkušnje.

LP, Sašo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakor sm zasledil v tvojem vprasanju si reku da so dali 3 mesce garancije na motor. Pokliči pa povprašaj kaj naredit. Po logiki bi ti morali mašino menjat. Ker je meu tle en tip probleme z mercedezom k mu je bate sesulo pa so pol zamenjali ceu motor ker je biu pač v garanciji. Tko da se res obrni na trgovca kjer si ta avto kupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ne čakaj takoj ukrepaj in če ti je dal prodajalec pismeno garancijo 3 mesece ti mora ta motor popravit ali zamenjat.Če se nebo dalo z njm dogovoriti se obrni na tržno inšpekcijo.Problem bo nastal,če nimaš pismene garancije in če ti je servis delal nekdo,ki nima obrti in dela na črno!

Ps, kar pa se tiče serijske napake,to nikakor nebo držalo,sicer pa lahko se posvetuješ z uradnim uvoznikom verjetno se ti bodo smejali.Namreč,če uporabljaš dobro olje ima detergent,ki preprečuje nabiranje usedlin in preprečuje kakršnekoli zamašitve (ta je BOSA)!!!!

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj.. problem je v tem, da se zgovarjajo na to da je garancija prekinjena, ker servis ni bil opravljen pri njih... čeprav so oni predlagali, naj grem k svojemu serviserju, da bo ceneje..

moj mehanik je sicer že predlagal, da avto takšen kot je, zapeljemo k njim in pokličemo sodnega izvedenca, da dokaže, da zadnji servis (konkertno menjava jermena) nima nič opraviti z napako...

Čakam še potrditev, da gre res za tovarniško napako in se potem obrnem na zastopstvo Mazde...

(spomnim se namreč, da se je pred par meseci prodajala enaka mazda, istega letnika, na kateri je bil pod garancijo menjan motor.. očitno nekaj je na tem in je v vsaj enem primeru garancija bila priznana)

Kar na dan s predlogi.. vsak uporaben nasvet je več kot dobrodošel... :huh:

P.S:Moj mehanik je res kvaliteten mehanik in ima registrirano obrt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar pa se tiče serijske napake,to nikakor nebo držalo,sicer pa lahko se posvetuješ z uradnim uvoznikom verjetno se ti bodo smejali.Namreč,če uporabljaš dobro olje ima detergent,ki preprečuje nabiranje usedlin in preprečuje kakršnekoli zamašitve (ta je BOSA)!!!!

ne vem no... je mehanik zjutreaj klical na Mazdin servis, kjer so mu rekli, da je baje serijska napaka, ki se je kar pogosto pojavila :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ti bo pomagala moja izkušnja z BMW 530d letnik 2005, lani mi je pri 70.000 km zaribalo 2 od 6 cilindrov avto je bil še v garanciji in ko sem šel na pooblaščeni servis Gruntar v Kopru so mi brez debate poslali nov motor iz Nemčije ter ga zamenjali. Plačal sem 1.800 € za delo ostalo je šlo v garancijo. Pri teh motorjih (3,0d), ki jih BMW vgrajuje v serijo 3, 5, 7 in X5 se je pokazala serijska napaka od letnika 2005 do 2007 ko so jo odpravili in sicer je na kolektorjih na glavi motorja ki je delno iz plastike!!!! pri loputkah ki so vpete v to plastiko prišlo do "lufta" na osovinici in je zaradi pritiska loputko vsesalo v cilinder, pri meni v dva... in BUM!

Baje da je od letnika 07 to odpravljeno vendar jaz sem avto prodal in nikoli več ne bom kupil turbo "prisiljene" dizel motorje...

Imel sem srečo da je avto bil v tovarniški garanciji, če ne bi verjetno "popušil" vse stroške...

Ker navajaš da ima avto 130.000 km je izven tovarniške garancije na motor, tako da bo težka da bi lahko karkoli uveljavljal, če pa imaš pismeno kar navajaš od dealerja, kjer si kupil avto lahko to uveljavljaš pri njih oziroma zahtevaš vračilo kupnine, samo po moje bo trda.... jaz bi takoj šel do njih in to z dobrim odvetnikom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mercedes je meu že 200.000 ko so menjali mašino tko da pomoje če je na mašino garancije par let ni odvisno od prevoženih km. Mogoče je od proizvajalca odvisno kaki so pogoji garancije ali se pač motim :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mercedes je meu že 200.000 ko so menjali mašino tko da pomoje če je na mašino garancije par let ni odvisno od prevoženih km. Mogoče je od proizvajalca odvisno kaki so pogoji garancije ali se pač motim :>

večina proizvajalcev prav tako BMW in MB daje tovarniško garancijo na motor do 100.000 km, ali X let, kar pač nastopi prej, vendar nikoli več kot 100.000 km, kar je preko tega je vedno zelo težko uveljavljati pri proizvajalcu, vse ostalo je deal tako ali drugače

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko smo kupovali avto, so še posebej rekli, da je garancija na motor in menjalnik...

gre pa za avtohišo Čepin v Vojniku..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rekli :headbang: napisali na račun to je edino kar te reši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorry sem pozabil še to da Honda ni Mazda, to je isto kot da kupiš Forda pri BMWju, z drugimi besedami, proizvajalec s tem nima nič ker avto nisi kupil pri pooblaščenem prodajalcu in serviserju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena neumesna zdej :whistle: kupte si toyoto :naughty: kakor v reklami pravijo da če jo na servis vozš ni treba niti žarnice menjat :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rekli :headbang: napisali na račun to je edino kar te reši

v kratkem izvem, kaj piše v pogodbi... sicer pa je bila omenjena zakonsko določena garancija pri registriranih trgovcih... še danes so mi po telefonu potrdili da so dali garancijo, a so se potem izgovorili na mojega mehanika...

sicer mi pa še vedno ostanejo alternativne rešitve... prvo mi pride na misel anekdota izpred parih let v zvezi z Integro v Mariboru (BMW)...

jim je en stričko fajn posvetil :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

morda še en nasvet, poišči prvotnega lastnika in poizkusi s servisno knjižico, ker mora obstajati še posebej ker avto ni tako star... mislim da so kej mutli s kilometri, ker knjižice ne izginjajo kar tako..

in še to ko sem bil še trgovski potnik sem po Sloveniji delal cca 3.000 km tedensko in sem letno menjaval avte ko sem "natolku" preko 100.000 km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvotni lastnik je avto 2006 uvozil iz Italije, ga imel dve leti, nato pa letos pri Čepinu menjal za novega Accorda.. knjižica zgleda manjka že iz Italije.

Je pa bil avto preverjen in strokovno pregledan, tako da ni bilo opaziti nobenih hib..

Sicer takega avta ne bi nikoli kupili, a Čepin je le nekako resna avtohiša in bi moralo biti vse OK..

jaooo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mazda karavan letnik 2004 dizel iz Italije brez servisne knjige je imela že leta 2006 najmanj 130.000 km in brez zamere so te peljali scat...

Odvetnika in v Vojnik čimprej! Pa še tako bo trda....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem... bomo v ponedeljek šli v akcijo... sicer pa mene še nihče ni in ne bo kar tako peljal scat... :nono:

za vsako rit se šiba najde je rekla moja babica... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čepinu je bilo valjda glavno, da je prodal novega Accorda! :evilgrin: Mislim, da Mazde sploh ni kaj dosti pregledal, ko jo je vzel noter... Tudi sam sem pri njih vzel novega accorda in mojo rabljeno Hondo (s servisno knjigo in celo računi servisov), so ocenili in pregledali tako iz 2 metrov... niso je niti vžgali, kaj šele, da bi se zapeljali z njo! Prodal sem jo pa potem v lastni režiji takoj za cca +400 e, brez nabijanja cene... sicer nimam pripomb čez Čepina kot prodajalca, lahko ga kvečjemu pohvalim! :yes: ...vsekskor pa do njih in se probaj najprej pametno zmenit... za odvetniško vojno je še zmeraj čas! :whistle:

...aja, prejšnji lastnik Mazde je pa definitivno nategnil vse, s Čepinom vred... vsaj kar se km tiče! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da so ga popušili

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če bo Čepin kaj dosti mutil, bomo pač obvestili ustrezni inšpektorat in najmanjša zagrožena kazen za neupoštevanje zakona je 5000 EUR, poleg tega pa bo vseeno moral izpolniti obveznost!

VIR:

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?url...p;stevilka=4288

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da so ga popušili

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če bo Čepin kaj dosti mutil, bomo pač obvestili ustrezni inšpektorat in najmanjša zagrožena kazen za neupoštevanje zakona je 5000 EUR, poleg tega pa bo vseeno moral izpolniti obveznost!

VIR:

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?url...p;stevilka=4288

Upam, da ti rata zrihtat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena neumesna zdej :whistle: kupte si toyoto :naughty: kakor v reklami pravijo da če jo na servis vozš ni treba niti žarnice menjat :winkiss:

Glej, jaz sem svoj čas delal na Toyota servisu in lahko mi verjameš, da je Toyota ravno tako avto, ki se kvari, ima tovarniške napake, crkujejo žarnice non stop, se prižigajo lučke za napako.....

Da ne bom :topic: ; Ko sem jaz kupil rabljen uvožen avto, so mi tudi dali garancije 6 mesecev in moram rečt, da so mi pod to garancijo tudi porihtali vse kar se je pojavilo. Uveljavljal pa sem okvaro na stikalu za 4 žmigavce - so mi zamenjali z novim, piko na vetrobranskem steklu - dali popravit, diski so tresli - dali postružit, prazen akumulator - dali novega, zamašen naftni filter (sem obstal na cesti) - menjali + plačali avtovleko 130 eur. Čeprav je bilo na začetku rečeno, da je garancija na motor in menjalnik, sem jih tako dolgo gnjavil, da so mi vse porihtali, ker so mi takrat ko sem prišel avto kupit tudi zagotavljali, da je avto servisiran in da je vse v redu. Moram pa rečt, da sem moral bit kar tečn, zahtevat šefa, "glasno" govorit pred drugimi strankami v salonu, itd...

Ti samo vztrajaj, morajo ti to uredit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itaq se bom poskusil najprej normalno pogovoriti, sicer pa se vrnem z odvetnikom...

mislim da jim ni v interesu plačevati min 5000€ kazni zaradi kršenja Zakona o varstvu potrošnikov + negativna reklama, za katero sem se pripravljen zelooooooo potruditi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj.. problem je v tem, da se zgovarjajo na to da je garancija prekinjena, ker servis ni bil opravljen pri njih... čeprav so oni predlagali, naj grem k svojemu serviserju, da bo ceneje..

Ti pa si en bučman. Le zakaj misliš da so ti rekli da kar k svojemu pelji. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena neumesna zdej :whistle: kupte si toyoto :naughty: kakor v reklami pravijo da če jo na servis vozš ni treba niti žarnice menjat :winkiss:

Mojemu stricu menjali motor 2.2 diesel na coroli verso ko je bila stara okoli leto, zato ne nasedaj reklamam, žarnice sem mu pa že 2x menjal spredaj pa je sedaj stara dobre 2 leti :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!