Skoči na vsebino

pravi nažgani motociklizem VERSUS reklamne konzerve


antares

Priporočene objave

zakaj se gre že tukajle? :whistle:

aja..kar ni nad 1000 sploh ni motor :naughty: :P :P

dr.looney :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste, ki ne želijo velikoserijskih motociklov.

Roehr

Proizvajalec je izdelal predserijski motocikel Roehr 1250SC s 180PS.

Poganja ga kompresorsko polnjeni Harley Davidson agregat.

Serijska proizvodnja štarta jeseni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi BMW dosegel povišanje prodaje in večji tržni delež mora razšiiti paleto proizvodov s Superšportnim modelom; poleg tega namerava znamka tudi pri motociklih graditi na bolj športnem vtisu kot dosedaj.

Tovarna je sicer priznala, da je japosnka konkurenca pridobila 20letno prednost, ki jo navkljub vsemu trudu pri razvoju ni mogoče enostavno uloviti. Kuenhaim, vodja motociklističnega oddelka, je na to izjavil "morali se bomo ukloniti pravilom tega segmenta".

To za tovarno pomeni tudi povsem nov delovno ritem; vsake dve leti osvežitev modela, tako da "se vrže dol par kilogramov tukaj, tam pa dodakakšnega konja več."

Kljub visoki obrmenitvi za razvojni odelek, je BMW trdno odločenzato se bo podal tudi v Superbike- Svetovno prvenstvo. Pomagali si bodo s Alpha-Racing podjetjem, ki ima dolgoletne izkušnje.

Dizajn še ni dokončen. Edino ime je končno S1000 RR. Končni izgled in tehnične specifikacije pa so sedaj v fazi poliranja in brušenja.

Prototip:

Skice dizajn oddelka, ki dajejo slutiti, kakšna naj bi bila končna verzija:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes: super

a lahko kej bolj starega na dan potegneš?

pa kej bolj sfaljenega kot je un ror đukati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, malo večja slika.

Agregat: 1250cc, kompresorsko polnjen Harley Revolution agregat. Vodno hlajen DOHC, 8 ventilski, 60stopinjski V-twin. Moč 180 CV pri 9500 obratih, navor 115lb/ft pri 8500 obratih.

Okvir:

Modularen iz konbinacije Crom Molibden jekla in aluminijskega okvirja.

Gume 120/70/17 spredaj in 190/50/17 zadaj. Platišča Marchesini-kovan aluminij.

Vzmetenje spredaj Ohlins 43mm radial mout; zadaj Ohlins single shock s progressive linkage

Zavore spredaj: Brembo 2X320mm radialne, 4 piston

Zavore zadaj: Brembo 1X230mm, 2piston

CEna? 50.000 USD.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes: super

a lahko kej bolj starega na dan potegneš?

pa kej bolj sfaljenega kot je un ror đukati?

Lahko. Evo, prototip električnega motocikla.

Ameriško podjetje Vectrix dela v majhni seriji naslikan električni supersport motocikel.

Prednosti?

Neslišen, ni dragegavzdrževanja, pogostih menjav olja. Cel okvir je iz lahkega aluminija.

Cena 55.000 euro, samo 500 primerkov na voljo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud to je staro vsaj dve leti.

v evropi je bil predstavljen lani jeseni.

sicer pa vectrix izdeluje popolnoma serijske električne skuterje že nekaj časa.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud to je staro vsaj dve leti.

v evropi je bil predstavljen lani jeseni.

sicer pa vectrix izdeluje popolnoma serijske električne skuterje že nekaj časa.

Saj si hotela nekaj starejšega, kot spomladansko press konferenco BMW-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že ko smo pri športnih motociklih.

Na hrvaške je OHLINS podpisal pogodbo ua uradno distribucijo s podjetjem Grigić.

Tomislav Grigić je izjavil, da bodo imeli najnižje cene Ohlinsa v Evropi.

Poleg teganaj bi ponudili tudi servis celotnih vzmetenj.

Poleg tega ima podjetje specialno AKCIJO v kateri do 31.9.2008 za vzmeti prednjih vilic, ki naj bi skupaj z oljem stale 1.000 HRK, NE GLEDE NA VRSTO MOTOCIKLA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zadnja predvidevanja motorevij, kakšna naj bi bila videti nova Yamaha R1.

Glavna novost pa pri Yamahi ne bo videz, kot je to navada pri konkurenci.

Nova Yamaha naj bi bila zastavonoša tega, kar je vedno bila; se pravi visoke tehnologije.

Večina komponent naj bi bila iz magnezija.

Poleg komponent agregata celo sama šasija!!! Celotna teža motocikla naj bi se znižala za celih 10kg!

Do sedaj je bila uporaba magnezija za čvrste nosilne dele omejena zaradi svoje kratke življenjske dobe. Yamaha je patentirala obdelava, ki naj bi cestnim motociklom zagotovila trajnost, ki primanjkuje tistim za tekmovanja.

Dela se o procesu elektrolitičnega barvanja, ki magnezij zaščiti pred korozijo in vplivi zunanjega okolja za bistveno daljše obdobje, kot to omogočajo dosedanji postopki. Dokumentacija patentne prijave zelo detaljno in nazorno prikazuje okvir, ki bo ogrodje prihajajoče R1.

Pri pogonskem agregatu še ni pricurljalo, ali bo povsem nov ali ne. Vsekakor bo vrstni 4 s karterji iz magnezija, kot pri M1 iz MotoGP.

Agregat naj bi bil tudi bolj kompakten od dosedanjega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

poraba goriva pri vsakdanji uporabi motocikla.

Yamaha YZF-R16,5l/100km6,1l/100km

(pri 130 km/h) (cesta izven naselja)

Yamaha YZF-R65,2l/100km

Yamaha FZ1 Fazer 6,5l/100km 5,4l/100kmYamaha FZ6 6,3l/100km4,4l/100kmYamaha FZ6 Fazer5,4l/100km4,9l/100kmYamaha FZ6 Fazer S25,5l/100km5,0l/100kmYamaha TDM 900 A4,2l/100km4,3l/100km

Yamaha FJR 1300 A4,7l/100km5,0l/100km

Honda CBR 600 RR5,0l/100km4,8l/100km

Honda CBF 6006,3l/100km5,6l/100km

Ducati 1098 S6,0l/100km6,1l/100kmDucati 749 5,9l/100km5,9l/100kmDucati 8485,2l/100km

Kawasaki ZX-10R6,1l/100km5,5l/100kmKawasaki ZX-6R5,3l/100km5,1l/100km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja predvidevanja motorevij, kakšna naj bi bila videti nova Yamaha R1.

Glavna novost pa pri Yamahi ne bo videz, kot je to navada pri konkurenci.

Nova Yamaha naj bi bila zastavonoša tega, kar je vedno bila; se pravi visoke tehnologije.

Večina komponent naj bi bila iz magnezija.

Poleg komponent agregata celo sama šasija!!! Celotna teža motocikla naj bi se znižala za celih 10kg!

Do sedaj je bila uporaba magnezija za čvrste nosilne dele omejena zaradi svoje kratke življenjske dobe. Yamaha je patentirala obdelava, ki naj bi cestnim motociklom zagotovila trajnost, ki primanjkuje tistim za tekmovanja.

Dela se o procesu elektrolitičnega barvanja, ki magnezij zaščiti pred korozijo in vplivi zunanjega okolja za bistveno daljše obdobje, kot to omogočajo dosedanji postopki. Dokumentacija patentne prijave zelo detaljno in nazorno prikazuje okvir, ki bo ogrodje prihajajoče R1.

Pri pogonskem agregatu še ni pricurljalo, ali bo povsem nov ali ne. Vsekakor bo vrstni 4 s karterji iz magnezija, kot pri M1 iz MotoGP.

Agregat naj bi bil tudi bolj kompakten od dosedanjega.

jez sm skor 100 procenten, da ima nova r1 že 2000000 testnih kilometrov. in je že use zapakirano, sam za ruknit na trg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in seveda :predstavitev nove Honde VFR 1000cc V5.

If your going to put photo shopped pics of the "VFR1000RR" on the front of your magazine at least do it well, MCN continues its slide from a reliable source of motorcycle news to the sort of advertising/review biased sensationalist drivel spewed out by every other bike publication. Not impressed

Odziv bralcev na objavo revije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilia RSV-4, ki bo šla v prodaja v letu 2009 je bila presenečena med zadnjimi testnimi vožnjami v Italiji.

Moč 200 konjev in cena, ki naj bi bila znatno bolj ljudska od Ducati desmosedici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Akcijske slike Yamahe R1; nova generacija in kar se tehnike tiče največja revolucija po 11 letih.

Agregat 998 cc, derivat MotoGP, 4 cilindri, tekočinsko hlajen, DOHC.

133.9 kw (182PS) pri 12.500 obratih.

115.5 Nm (11.8kg-m) pri 10.000 obratih

crossplane

YCC-I

YCC-T

In tako naprej; lista tehničnih novosti je doooolga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8.septembra je Yamaha v Amsterdamu predstavila novo Yamaho R1.

Mnogi so pričakovali revolucijo v videzu; nmaesto tega je videz kontinuiteta prejšnjega oblikovanja. Revolucija je v tehniki.

Agregat je BIG-BANG.

Pomeni, da ima agregat irregularno eksplozijo mešanice goiva in zraka.

Elektronska centrala motorja ima naložene tri različne moduse delovanja, ki jih izbirate s pritiskom na gumb.

Ra razliko od sedanje R1 si vrgli ven kontrolo trakcije,

Zadnja guma se je povečala na 190/55 (prej 50).

Krmilo je bližje za 10mm, noge počivajo 10mm bolj naprej, sedež je pomaknjen naprej za 7,6 mm; rezultat je znatno bolj kompakten-skrčen položaj voznika.

Okvir ki drži sedež je iz magnezija.

Žarometi niso več pokriti s steklom ampak so integrirani v prednji zajem zraka, ki so volumensko povečani. Poleg tega so R1 opremili z estraktorji vročega zraka.

Tri barve; bela, črna, modra.

Prodaja steče februarja, cena se bo zvišala na 15.000 euro (cena brez popusta).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!