Marjanček Objavljeno Junij 24, 2008 Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 (popravljeno) Zadeva je taka: Zanima me če ima kdo kakšne izkušnje z <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=2115911" target="_blank">TEMI </a> mopedi??? Kje je to narejeno, ker bi bila za čez zimo čisto OK??? LP! Popravljeno Junij 24, 2008. Popravil Marjanček
Marjanček Objavljeno Junij 24, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 (popravljeno) Zgleda da link nekaj j...!! Zadeva se imenuje Access motor 200 ccm in je hudo poceni( vem malo dinar, malo muzik),ampak vseeno! :? slikce: Popravljeno Junij 24, 2008. Popravil Marjanček
Dinotti Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Kitajske kopije,meu nekaj podobnega.Vsak krog potreben zategovanja vijakov.Motor dobro delal,vse ostalo slabe kvalitete materiala,poka,zvija.
casper7 Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Marjancek kok pa je to hudo poceni??? Ce mogoce ves ceno. Lp.
casper7 Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Tnx DeX.... Me pa se neki zanima, a je tole velikost normalne krose, ker men deluje tale manjsa, no se vseen bi bla pa dobra zadeva za slb vreme pa mal roke ojacat.
casper7 Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 OK ze zvedu vse, velikosti nekaterih so L in drugih XL 17incne feltne, 110 in 125ccm so 450€, 150 in 250 s pokoncnim agregatom pa 600€ tko mi je blo receno.
Marjanček Objavljeno Junij 30, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 (popravljeno) OK ze zvedu vse, velikosti nekaterih so L in drugih XL 17incne feltne, 110 in 125ccm so 450€, 150 in 250 s pokoncnim agregatom pa 600€ tko mi je blo receno. A so cene za L in XL enake, torej 600 eur?? PS: Pa naj se zvija in poka, samo da duša ne trpi...., bomo pa švasali... Popravljeno Junij 30, 2008. Popravil Marjanček
casper7 Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 Ce sm jz prou razumeu, so cene za L in XL enake. Lp.
Dinotti Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 Jz sm meu tamlao in 150 ccm motor.navora fzl,zvok pa kot,da bi meu Duka.Motor dobro potegne in gre okoli 100kmh.Za zdivjat se prava stvarca:)
Marjanček Objavljeno Julij 2, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Ja nič, odločitev je padla! Bo trebe it iskat... :krneki:
Cojzek Objavljeno Julij 19, 2008 Opozori Objavljeno Julij 19, 2008 Pozdravljeni! Tudi jaz se odločam, da bom kupil Kopijo Crossa 250ccm, in me zanima al je kvaliteta pri ceni 950-1250€ boljša od tistih ki so za 500-600€. Pogledal sem že pri treh ponudnikih in se še odločam katerega bi vzel. 250Ccm XXL Velikost 21 spredaj, 19, zadaj, zračno ali vodno hlajenje... eden je tudi ojačan (RUŠT) ampak se mi zdi da ni velike razlike med navadnim in ojačanim je pa cena za ojačanega 1300€ - ZRAČNO HLAJENJE. V ponedeljek še vprašam enega prodajajalca in potem bom razmislil kaj bom vzel. Časa za razmislek imam do Četrtka, ker takrat dobi eden prodajalec nove cross motorje - boljša kvaliteta, kar je povedal sam, da s tem, ki jih je prodajal prej je bilo veliko reklamacij in mi ga ne priporoča in, da naj počakam, da dobi kvalitetnejše crosse. Motor bi imel samo za "HOBI" za furat po gozdu, travniku itd.. z njim NE nameravam skakati. Sosed, ki je pred 25-30 letim profesionalno dirkal z crossi ima podobnega 250ccm crossa, vendar dobi konec avgusta 400ccm na testiranje 1 mesec. Zanima me tudi to ali bi bilo vredu, ker sem velik 190cm in imam 105kg, motor pa naj bi zdržal 130kg, če bi bilo vredu. Imel naj bi 25km in me zanima, če je tudi to res? Ker na neku tuji strani sem gledal X-MOTOS in piše da ima 250ccm 11,5kW. Kupil bi si tudi prsni ščit ki pride okoli 70-100€, in cross čelado za boljšo varnost;). Prodajalec mi je tudi rekel, da mi da 3 mesece garancije na mašino in rušt, in ga bom probal prepričati, da bi mi dal 6 mesecev. Vem, da je to "KITAJEC" ampak, če bi skrbel lepo za njega (nebi se vozil v mokrem terenu,dežju...) redno menjeval olje itd. bi mi dobro služil? za odgovore se Vam že vnaprej zelo lepo zahvaljujem.
Leteči Objavljeno Julij 19, 2008 Opozori Objavljeno Julij 19, 2008 Pozdravljeni! Tudi jaz se odločam, da bom kupil Kopijo Crossa 250ccm, in me zanima al je kvaliteta pri ceni 950-1250€ boljša od tistih ki so za 500-600€. Besede 'kvaliteta'' tile še niso vzeli. Prodajalec mi je tudi rekel, da mi da 3 mesece garancije na mašino in rušt, in ga bom probal prepričati, da bi mi dal 6 mesecev. LOL tale pa je huda. Baje je zakoniti minimalni garancijski rok za tehnične izdelke 1 leto, če ne celo 2 leti. Očitno je kvaliteta na višku če si ne upajo dati niti minimalnih garancijskih pogojev. Motor bi imel samo za "HOBI" za furat po gozdu, travniku itd.. z njim NE nameravam skakati. Vem, da je to "KITAJEC" ampak, če bi skrbel lepo za njega (nebi se vozil v mokrem terenu,dežju.. redno menjeval olje itd. bi mi dobro služil? NE, ne bo ti dobro služil. PA vseeno vidim da si že prepričan in bi samo rad da ti nekdo pokima. Poslušaj ostani razsoden in si ne kupuj pameti za 1000 EUR kolikor boš dal za motor. Bolje da vzameš 10 let staro in do konca zgonjeno Yamaho, Hondo, Kawasakija ali kaj podobnega ti bo bolje delal in boš imel manj sranja. Poznam precej kupcev ki so se nasankali s temile Kitajci, potem pa doma nenehno popravljali, varili, ojačevali pa ko so popravili eno je crknilo spet nekaj drugega. Na koncu so ugotovili da jih je vse skupaj stalo več kot če bi si omislili nekaj konkretnega in na koncu pristali na nekih normalnih proizvajalcih. Kitajci pojma reklamacije ne poznajo, kot je z njimi težko tudi debatirati o nadomestnih delih, verjemi. Lahko me ubogaš ali pa kot že veliko število slovenskih naivnežev vseeno poizkusiš srečo. Mogoče pa če boš res lepo delal z njim in se ne boš nič vozil tudi kakšnih okvar ne boš imel. Primerno predvsem za tiste ki bi se radi pokazali pred sosedom. Sem že popravljal takšna jajca od sorodnika in take šlamparije in cenenih delov do takrat še nisem videl.
Cojzek Objavljeno Julij 19, 2008 Opozori Objavljeno Julij 19, 2008 Ja eden mi da 3 mesece garancije na rušt in mašino drugi pa 12 mesecev samo na mašino ... :/
Leteči Objavljeno Julij 19, 2008 Opozori Objavljeno Julij 19, 2008 Mašine so večinoma zastareli agregati od Yamahe, ki jih prodaja levim frimam kot je tale acess. Problem je vse drugo (okvir, vzmetenje........) Če se boš kaj vozil si kar nabavi en varilni aparat in stružnico da si boš sproti izdeloval dele in razne plastične puše menjal s kovinskimi.
Cojzek Objavljeno Julij 19, 2008 Opozori Objavljeno Julij 19, 2008 Bom kupil kaj drugega alpa bom poskusil in bom videl. Mi je pa tudi tisti sosed, ki se je ukvarjal z moto krosom rekel, da najprej naj pripeljem motor k njemu, da mi ga pregleda, ker so nekateri "lumpi" in ni vredu naret. On je vse pregledo in sedaj ga ma že cca. 3-4 mesece in kulker vem mu še dela dober.. bomo vidl kako bodo finance ;) Hvala za odgovor
simonsi Objavljeno Julij 19, 2008 Opozori Objavljeno Julij 19, 2008 Mašine so večinoma zastareli agregati od Yamahe, Agregati so po zasnovi nekje iz 30-tih let prejšnjega stoletja, saj imajo pogon ventilov lepo na klavir z odmično gredjo v bloku. Kot recimo fičoti pa stari harliyi. Posledično izpljunejo celih 17-18km za 250ccm in nikakor ne 25km kot radi pišejo prodajalci. Če bi bili kopija japonskih bi bilo fino. Odmično gred v glavi imajo le nekateri redki modeli. :ninja: To velja za 200 in 250ccm modele. Kvalitete ne moreš primerjati z japoncem, ker je nov japonc najmanj 6x dražji. So pa tile kitajci več kot 6x slabši. :P
dolinar Objavljeno September 11, 2008 Opozori Objavljeno September 11, 2008 (popravljeno) ka pa u tem motorju pravte ma že kdo izkušnje <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1892752#" target="_blank"><<Link>></a> Model SPORT BIKE 125cc -1 celinder 4 takten motor -moč motorja 13,7K.M. / 9500 u/min -el. zaganjač in nožni mehanski -zračno hlajenje -max. hitrost 90 km/h -prenos na verigo -4 brzine -sprednja pnevmatika 110 x 50 - 16 -zadnja pnevmatika: 140 x 50 16 -zavore spredaj 2x hidravlični diski -zavore zadaj 1x hidravličen disk -vzmetenje spredaj Upside-Down -vzmetenje zadaj plinski amortizer -dimenzije (D,Š,V) 1850 mm x 790 mm x 1120 mm -višina sedeža 85cm -teža motorja 80kg -obremenitev 150kg -REGISTRACIJA ZA 2 OSEBI !!! Popravljeno September 11, 2008. Popravil dolinar
miha322 Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 ka pa u tem motorju pravte ma že kdo izkušnje <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1892752#" target="_blank"><<Link>></a> Model SPORT BIKE 125cc -1 celinder 4 takten motor -moč motorja 13,7K.M. / 9500 u/min -el. zaganjač in nožni mehanski -zračno hlajenje -max. hitrost 90 km/h -prenos na verigo -4 brzine -sprednja pnevmatika 110 x 50 - 16 -zadnja pnevmatika: 140 x 50 16 -zavore spredaj 2x hidravlični diski -zavore zadaj 1x hidravličen disk -vzmetenje spredaj Upside-Down -vzmetenje zadaj plinski amortizer -dimenzije (D,Š,V) 1850 mm x 790 mm x 1120 mm -višina sedeža 85cm -teža motorja 80kg -obremenitev 150kg -REGISTRACIJA ZA 2 OSEBI !!! Ja jst sm se tud neki zagledu v ta motor a ve kdo kakšna je kvaliteta? Na sploh če je za kej?
SF Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 (popravljeno) Kvaliteta vseh kitajskih aluminijastih delov je katastrofalna! Ponavadi so odlitki tudi slabo rezkani večinoma gre za prevelike tolerance na sedežih ležajev, katere je potrebno potem lepit. Enako je s kitajskimi ležaji. Tudi podatki o zmogljivostih so ponavadi močno naviti! Torej gre za nesmiselen nakup. Prste stran od vsega kar je kitajskoPIKA (pa ne Božič) :whistle: Popravljeno Oktober 25, 2008. Popravil SF
simonsi Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 edino kar gre kitajcem dobro od rok so trpežni agregati, 2t ali 4t.
SF Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 edino kar gre kitajcem dobro od rok so trpežni agregati, 2t ali 4t. Nehi me smejat :headbang:
simonsi Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Nehi me smejat :headbang: Nehaj razbijat že tako poškodovano glavo, pa rajši povej svoje izkušnje.
SF Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 (popravljeno) Nehaj razbijat že tako poškodovano glavo, pa rajši povej svoje izkušnje. Ponavadi so odlitki tudi slabo rezkani večinoma gre za prevelike tolerance na sedežih ležajev, katere je potrebno potem lepit. Enako je s kitajskimi ležaji. Tudi podatki o zmogljivostih so ponavadi močno naviti! Tole so konkretne izkušnje, sicer iz minimota, ampak gre za tiste boljše kitajce, ki so čiste kopije Polinijevih in DM-jevih vodno hlajenih motorjev... Če ne verjameš lahko prideš k meni pogledat kolekcijo kitajskih nedokončanih zvarov samo do pol cevi, zlomljen kitajski aluminijast okvir, kitajske cilindre in gredi... Vrhunske alu zobnike v katerih se poznajo odtisi od vijakov, srednji del platišča z odlomljenim nosilcem diska...:whistle: Mi ni jasno, od kod ti ideje o kvalitetnih kitajskih agregatih... Popravljeno Oktober 26, 2008. Popravil SF
budacki Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Ce kupujete kitajca za 1300€ razmislite....za 1500€ dobite letnik 2000 japonca. Razlika? ENORMNA! Yamaha YZ 125 letnik 2000. Skratka...motor ima zavidljivih 40 konjev. Skaces, padas,....okvir NI SANS da poci. Rajs 20 let starga japonca kot 2 let starga kitajca.
Priporočene objave