Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Glede kitajskih skuterjev je tko. Mal dnarja mal muske. Jest mam Baotiana (Superking), lansko leto sem ga kupil za 1000 €. Plastika poka, tko da mam občutek da bo kmal vse razpadl. Probleme mam z vžigom, elektronski vžig včasih vžge včasih ne. Kokr ma dan. Nožni pa tudi ni nič boljši. Sem ga mel na servisu pa tud niso nič zrihtal. Pospeški so slabi, končna hitrost po minuti vožnje je 58 km/h (merjeno z GPS). Original gume so slabe, tako da jih je potrebno čimprej zamenjat, če želiš speljat kakšen ovinek.Poraba med 2-3 litre na 100 km. Jest ga mam tud sam za v službo, sam vseen priporočam da daš mal več denarja, pa kupiš neki evropskega pa preizkušenega (al pa seveda Japonca)

Lep pozdrav

Objavljeno

Tudi sam razmišljam o kakem skuterčku in se mi zdi, da je ravno zaradi kraj najbolje kupit že vsaj na zunaj malo zdelan skuter , mogoče kak Piagio typhoon ali nekaj sličnega (nevem če sem prav ime zapisal) in ga tolko zrihtat, da lepo laufa, na zunaj je pa boljše da ne zgleda nekaj super.

Vsekakor me pa kitajci ne večejo.

Objavljeno

Takrt okol leta 97 sm tud jz biu mulo in seveda živeu na skuterjih.Imeu sm Piaggio typhoona in skuterček je meu čez 40 000 km,vmes sm zamenjal 3 cilindre vendar,so vsi bli 70 ccm.Sedaj se ta skuter še vozi,ker ga ima znanec je pa l.94.Kitajčki so pa poraz,to odsvetujem.

Lani sm imeu Piaggio Nrg,ki ima isto mašino kot Runnerca,vendar je hitrejši,ker je lažji.Biu je brez blokad orginalen in ga ni blo skuterja orginalnga,da je šu mim mene,celo nova odblokirana Aprilia z izpuhom zx-om ni mela za burek.Motor je vodno hlajen in kvaliteten,kar drži za vse Piaggio-te.

Če se ne motim je nov Piaggio Zip kr ugoden,to bi raje kot Kitajčka.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

pa boš po dvotaktolu dišu :rolleyes: men tut v clicka ne bojo ukradl he he mi morjo prvo auto ukrast

Popravljeno . Popravil weedboy
Objavljeno
pa boš po dvotaktolu dišu :rolleyes: men tut v clicka ne bojo ukradl he he mi morjo prvo auto ukrast
ja pa je res smiselno dat ves dnar za ena dvotaktna jajca k grejo mal hitrej dej zbudte se otroc če bi hotu divjat bi uzel super moto al pa orenk motor :headbang:

men gre pa 15 več k teb... :winkiss:

Objavljeno (popravljeno)

Mah 2T se ti splača zato, ker celo nekam gre, medtem ko so 4T nepremičnine. In po Celovškah ipd. si kvečjem v napoto in te izsiljujejo kot kretena. Jebat ga sej je 4T tišji, manj pokuri, ampak je tud samomorilski. Jebemti, sej 2T pa spet tok več ne pokuri, da bi res joku kok bi se ti bolj splaču za v službo 4T. Proti kateremkoli avtu je to milina. Ne vem, men sploh ni bad da sm uzel 2T za v službo itd.

Popravljeno . Popravil Dejch
Objavljeno

Ja res je. 4T se splača tak ko kurit poleti.. SE NE! :D Sošolec ma ODBLOKIRANEGA 4-taktara pa sem ga pa z zablokirano RSko zadi pusto lol :D

Objavljeno

Kakšna pa je sploh razlika v porabi med 2T in 4T? Liter?

Objavljeno

Liter, dva mogoče. Zanemarljiva razlika v bistvu, glede na to kaj nudi 2T proti 4T.

Objavljeno

Če bi rad 2T performanse in 4T porabo, nabavi Italijana s Piaggio 2T mašino z direktnim vbrizgom - 4kW (Piaggio NRG MC3, Aprilia SR50 Factory/Ditech, Gilera Runner Purejet). Novejši letniki imajo kodiran vžig. Gre 80km/h, z aftermarket izpuhom malenkost več. Drugi plus je ECU diagnostika.

Objavljeno

NE SE ZAJBAVAT z kakim einšpricom, ga mam sam pa ko enkrat začne crkovat bo crkoval dokler ne crkne do konca, za isti dnar se ti stokrat bol splača kupt na ferg, poleg tega js porabe še nism uspel spravit pod 2.7l/100 tut zdej ko sm brez blokad pa se vozm večinoma 20km (tja-nazaj) in mal mesta. leti pa, to je pa res.

Objavljeno
NE SE ZAJBAVAT z kakim einšpricom, ga mam sam pa ko enkrat začne crkovat bo crkoval dokler ne crkne do konca, za isti dnar se ti stokrat bol splača kupt na ferg, poleg tega js porabe še nism uspel spravit pod 2.7l/100 tut zdej ko sm brez blokad pa se vozm večinoma 20km (tja-nazaj) in mal mesta. leti pa, to je pa res.

to je velik ? :hmm:

Objavljeno
Kakšna pa je sploh razlika v porabi med 2T in 4T? Liter?

VELIKA prej sem imel Yamaho 2-t zdaj pa Hondo 4-t

Poraba olja 3/4 l (Motul) 1X letno zamenjaš.

Poraba benzina 1/2 manjša(Honda Zoomer) in nepretiravam je pa motor vse original samo na variomatu podrejana jermenica za ca 2 mm končna 58 Km/h

Poraba benzina Honda Zoomer + Polini (cena ca 300€) pa je za ca 1/3 manjša kot z Yamaho 2-t končna 73 Km/h izključi blokada.

Sicer pa moje mnenje absolutno bolje 4-t kot 2-t že zaradi: ropota,smradu,kajenja,večno šraufanje,mašina nezavira,čiščenje izpušnega sistema itd. itd.

Objavljeno

Cifre Brumer, cifre! Če 2T priznane italijanske znamke porabi ≈3l/100km potem ti praviš, da ti tvoj Zoomerček porabi liter in pol?

Operirati z polovicami, tretinami ali procenti se ne da če ne vemo od čega te polovice, tretine,... so.

Bom šel prov izmerit koliko porabi F15 od moje pupe. Ni pa na njemu več veliko serijskega, razen agregata...

Objavljeno
to je velik ? :hmm:

sej nism mislu da je velik, ampak če na ferg ponucajo baje okol 3.5 pol se einšprica ne splača met zarad 8deci manj (pomoje).

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No,tud jaz sem nabavo skutera za po mestu;sachs sx01 2t.je kar poskočna ta mašinca.tako,da sem zaenkrat kar zadovoljen z nakupom.Me prav zanima kolk bo poraba.

Popravljeno . Popravil johan
Objavljeno

No,tud jaz sem nabavo skutera za po mestu;sachs sx01 2t.je kar poskočna ta mašinca.tako,da sem zaenkrat kar zadovoljen z nakupom.Me prav zanima kolk bo poraba.

Poraba bo v primerjavi z 4-taktnim vsaj 30% večja + poraba olja 2-taktola in vsaj 1Xletno čiščenja auspuha.Meni 2-taktnega neprodaš imam pa Zoomerja 4-tak.Na dan prevozi ca 13 Km tedenska poraba ca 1,5-1,7l benzina ! :whistle:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

kupi si sym boš 100 % zadovoljen!!!

Objavljeno

Moja bivša honda lead s 100kubiki in 7 konji je imela povprečno porabo po prvih 6000km 2,2 litra. Vse račune sem spravil in nato izračunal.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

No,pa sem z mojim sachsom prevozo prvih 500 km.Sedaj ga imam na servisu-prvi servis.Do sedaj več kot zadovoljen.Brez okvar.Upam,da bo tudi v prihodnje tako.

  • 9 let pozneje...
Objavljeno

Mam vprasanje glede kitajckou. Js mam longjio 2t kolega pa pedo 4t oba odblokeran - neomejen CDI pa me pihne in v startu in v koncni hitrosti. Ne vem kaj je z motorjem kot da nebi imel polne moci. Hvala za odgovore. Lp

Objavljeno

Marsikaj, morda je peda boljše narejena? Koliko let in km ima tvoj skuter, ponavadi bi moral vsaj v pospeških 2t pistit zadaj 4t. Odvisno je koliko je bil tvoj sploh zablokiran, ker vem da nekateri tudi po odstranitvi blokad niso pridobili kaj dosti na moči. Povprašaj googla, če je kdo kdaj popravljal ali predeloval skuter kot je tvoj, razlogov zakaj ne gre je lahko precej. Je zajla za uplinjač napeta, je filter zraka čist, vleče koleno kaj zraka mimo, imaš morda še vedno kakšno fizično blokado na mktorju? Če je motor že starejši, je bat še vedno dobr? 

Objavljeno
pred 3 urami, smasher pravi:

Marsikaj, morda je peda boljše narejena? Koliko let in km ima tvoj skuter, ponavadi bi moral vsaj v pospeških 2t pistit zadaj 4t. Odvisno je koliko je bil tvoj sploh zablokiran, ker vem da nekateri tudi po odstranitvi blokad niso pridobili kaj dosti na moči. Povprašaj googla, če je kdo kdaj popravljal ali predeloval skuter kot je tvoj, razlogov zakaj ne gre je lahko precej. Je zajla za uplinjač napeta, je filter zraka čist, vleče koleno kaj zraka mimo, imaš morda še vedno kakšno fizično blokado na mktorju? Če je motor že starejši, je bat še vedno dobr? 

Kaj ga hecas....seveda pa vse res!

Vecina teh jajckotov ima podlozko na variomatu in/ali lijak na zacetku izpuha....oboje je potrebno odstranit!

Objavljeno

Ma ga ne hecam, je napisal da so odprti cdi, sem predvideval da verjetno je tudi kakšno blokado vzel stran. Zato sem dal idejo da ima še kakšno blokado bolj na konec. Ki za neke novejše kitajce je nekdo rekel da šparajo in je ceneje dat zablikiran cdi kot pa varit in dajat podložke. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!