Miki Mauss Objavljeno Julij 4, 2008 Deli Objavljeno Julij 4, 2008 Zdravo! A kdo kaj ve, ali je mogoče avto čipati na manj KM in to homologirati? Na živce mi grejo namreč tisti 3 KW pri 2.0 TDI (VW, Audi, ...) , pri 2.0 CD (Mazda) in 2.0 TDCI (FORD) Če bi imel recimo 100 KW, bi plačeval skoraj 200 EUR manj registracije, kar ni ravno malo. In glede na to da se lahko motociklom manjša moč, a kdo ve kaj je možno pri avtih? Thnx za info Aja, odgovore v stilu če maš za tak avto boš imel pa še tistih 200 evrov hvaležno odklanjam Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Julij 6, 2008 Deli Objavljeno Julij 6, 2008 govorim za AUT: naceloma je mozno in se tudi obcasno izvaja, je pa vprasanje stroskov. restrikcija dolocenega modela na zeljene KW se giblje tukaj med ca. € 250.- in 800.- + papirologija (ca. € 120.- do 300.-). vsaj priblizno taksne cifre mi je nastel gospod pri tüv v graz-u. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miki Mauss Objavljeno Julij 7, 2008 Avtor Deli Objavljeno Julij 7, 2008 govorim za AUT:naceloma je mozno in se tudi obcasno izvaja, je pa vprasanje stroskov. restrikcija dolocenega modela na zeljene KW se giblje tukaj med ca. € 250.- in 800.- + papirologija (ca. € 120.- do 300.-). vsaj priblizno taksne cifre mi je nastel gospod pri tüv v graz-u. Hja... potem skor ni računice.. OK 250 bi požrl, nikakor pa ne 800, plus papirje..... saj gre le za drug program odpiranja turbine. .... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se