Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


Priporočene objave

Objavljeno

Pa tukaj sploh ni bilo bistvo tega, da bi ti ponudila super sport motor. Ampak je bil bistvo tega to, da težko kupiš motor in boš kar s prvim zadel, da ti bo ne vem kako super ustrezal. Lahko ti, lahko pa ne, zato je nesmiselno gledat motor za par let naprej, če sploh ne veš, če ti bo ustrezal. To je bilo bistvo, ne pa super sport :D

 

Še tretjič. Supersport 600 je slab za začetnika. Nima znanja in izkušenj in je zato prenevaren zanj. Ravno zate malce bolj umirjeno zadevo da nabere izkušnje in vidi kaj sploh hoče.

 

Drugače pa tisti ki je vozil CBF bo hvalil CBF, tisti ki je Fazerja bo logično fazerja itd itd, dejstvo je da med 600 ne boš našel slabega motorja. Vzemi najlepšega torej - Yamaho!!! :D :D :D

Objavljeno (popravljeno)

Danes pride blokada z vsemi papirji in vse kaj je potrebno, da je tako kot mora bit od 350-450 € Zdaj seveda katero blokado potrebuješ, saj ni za vsak motor isto...

Dobri dve leti nazaj me je pri Šternu prišlo 262,64€ blokada 35kW + vgradnja (delo). Homoligacija dodatnih 50€ (če me spomin ne vara). Tako, da za vse skupaj, pod 300€ dvomim, da lahko kje dobiš, če se pa da pa le z besedo na dan, da bomo tudi drugi ceneje prišli :yes:.

P.S.: NejcN kdor nima pri sebi vsega pošlihtanega je tut 50 ccm preveč.

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno

jaz sem si ta prvi resen motor (iz skuterja) kupil yzf r6, in sem normlno preživel 2 sezoni brez težav, padcev itd....tako kot je nekdo napisal, če ni v glavi tudi kolo ni najbolj pametno vozit...

Objavljeno

Nejc, samo poglej kako na veliko punce kupujejo sportive, pocasi bo ratal zenski motor No.1, hehe (takrat bos primoran zamenjat svojo enko za kako drek pumpo al pa goldwinga :yea2: )

Objavljeno

Danes pride blokada z vsemi papirji in vse kaj je potrebno, da je tako kot mora bit od 350-450 € Zdaj seveda katero blokado potrebuješ, saj ni za vsak motor isto...

res je..al moraš tudi na to gledat da če maš veze se vse da!! :D.400e je preveč :closedeyes: ..bedarija!,...

Objavljeno

jaz sem si ta prvi resen motor (iz skuterja) kupil yzf r6, in sem normlno preživel 2 sezoni brez težav, padcev itd....tako kot je nekdo napisal, če ni v glavi tudi kolo ni najbolj pametno vozit...

 

Okeey seveda lahko tako gledamo. Začetnik si lahko vzame tudi R1,GSX1000,S1000RR,Panigale,CBR1000, Hayabuso ITD ITD,če ima v glavi pošlihtano, ampak ker ne vemo kdo ima pošlihtano in kdo nima, mu zato takega motorja raje ne bomo šli priporočat.

 

Nejc, samo poglej kako na veliko punce kupujejo sportive, pocasi bo ratal zenski motor No.1, hehe (takrat bos primoran zamenjat svojo enko za kako drek pumpo al pa goldwinga :yea2: )

 

Sej že gledam drek pumpe, pa še popoldanski S.P bi lahko odprl... :D :D :P

Objavljeno

Dobri dve leti nazaj me je pri Šternu prišlo 262,64€ blokada 35kW + vgradnja (delo). Homoligacija dodatnih 50€ (če me spomin ne vara). Tako, da za vse skupaj, pod 300€ dvomim, da lahko kje dobiš, če se pa da pa le z besedo na dan, da bomo tudi drugi ceneje prišli :yes:.

P.S.: NejcN kdor nima pri sebi vsega pošlihtanega je tut 50 ccm preveč.

...bi ti povedal..samo žal ne smem,. :closedeyes:

Objavljeno

res je..al moraš tudi na to gledat da če maš veze se vse da!! :D.400e je preveč :closedeyes: ..bedarija!,...

Ja pol bi pa mogu napisat kok je dejansko blokada, ne pa za kok si jo ti dobil. Taka informacija nobenemu ne koristi. Tako, da ostali, ko nimamo vez, blokada 25 oz 35 kW pride skupaj z delom in homoligacijo dobrih 300€ +/- € odvisno od tipa motorja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

najbols motor za zacetnika, govorim iz osebnih izkušenj, Honda fmx 650! Moja bolša polovica je mela dalj časa željo da se mi pridruži in res lani pade odločitev, se vpiše v avtošolo, no še pred tem ji kupima kawasakija z 750, super motor ampak pretežek ( 2x pado na mestu :) ), ok to prodamo, se odločima da počakama na konec izpita. V avtošoli dobi za vozit er5, motor še vedno pretežek, poleg tega pa še ceu z*****. Ji dam predlog za supermoto, s tem da razni smc, smr, in podobne zadeve odpadejo :), po dolgem pa nebi, pa ni mi všeč, jo le prepričam da je zadeva dost lažja, okretna, bolš za vozit, pa cenej za popravit če ji pade. Mal pogledam po netu, najdem ugodno hondico, grema pogledat, probat, veselje!

Motor še vedno mal previsok, spustim za par centi vilce, dam sedež znižat, evo ko ulit. Motorja se je hitr navadla, je super za začetnika, dokaj lahek, ogromno navora, vodljiv, mala poraba, poceni servisi, zanesljiv!

Z njim v prvo opravla izpit, za njo pa je že tudi dobrih 2000 varnih km :).

Popravljeno . Popravil 919
Objavljeno

Vsak izbere kar mu je boljše, mislim pa da ni slabo, da se človek že na začetku navadi na težje motorje, kasneje kot pride do tega težje se je navaditi. Uf celih 2000km.

Objavljeno

Vazno, da premaga strah nad tezo motorja. 

Za padce na mestu, je sigurno najbolsi hardenduro.

Objavljeno

Ne se obremenjevati s težo motorja. To je kot pri sexu; kdor ima kratkega, pač nadoknadi s tehniko. Malo heca, vendar tudi nekaj resnice.

Objavljeno (popravljeno)

Svaka čast da si žensko spravu na supermoto motor. Glede teže pa sam mislim in VEM da je problem samo v glavi in neznanju. Sam vozim motor z 240kg sam mam pa dobrih 70kg, 170cm pa ni prav nobenih težav. Veliko bolj je pomembna višina motorja,in tam se šele začnejo pizdarije če si prekratek. Vsekakor bi zacetniku Svetoval 4- cilindtaša,umirjenega in okretnega. Če bi dodal še kaj več bi že filozofiral tako kot 90% uporabnikov,ki so pisali pred mano.

Popravljeno . Popravil Sorty
Objavljeno

Svaka čast da si žensko spravu na supermoto motor. Glede teže pa sam mislim in VEM da je problem samo v glavi in neznanju. Sam vozim motor z 240kg sam mam pa dobrih 70kg, 170cm pa ni prav nobenih težav. Veliko bolj je pomembna višina motorja,in tam se šele začnejo pizdarije če si prekratek. Vsekakor bi zacetniku Svetoval 4- cilindtaša,umirjenega in okretnega. Če bi dodal še kaj več bi že filozofiral tako kot 90% uporabnikov,ki so pisali pred mano.

 

Se popolnoma strinjam! Največji problem je višina, in tudi sama imam s tem največ težav... A se kar hitro navadiš in pač vedno predvidevaš kje in kako ustavit :) Kar pa vedno tudi ni enostavno... Teža niti približno ni tako pomembna kot višina... Ko se bo motor nagnil, se ga ne da zadržat... pa če ima motor 250 kg ali 170 kg... popolnoma je vseeno. 

Objavljeno

Zdravo,

mene pa zanima okvirna cena registracije motorja 600cc 80KM z vsem cestninami zavarovanjem itd. Od oka 100, 200, 300, 400€? :D

Objavljeno

Zdravo,

mene pa zanima okvirna cena registracije motorja 600cc 80KM z vsem cestninami zavarovanjem itd. Od oka 100, 200, 300, 400€? :D

Zavarovanje, AO+, pomoč na cesti, zelena karta, = okoli 190€ + cestnina in tehnični še okoli 50€.

 

Scarabeo

Objavljeno

Se popolnoma strinjam! Največji problem je višina, in tudi sama imam s tem največ težav... A se kar hitro navadiš in pač vedno predvidevaš kje in kako ustavit :) Kar pa vedno tudi ni enostavno... Teža niti približno ni tako pomembna kot višina... Ko se bo motor nagnil, se ga ne da zadržat... pa če ima motor 250 kg ali 170 kg... popolnoma je vseeno. 

To pa ni res. najbolj tečna je kombinacije velike mase, visokega težišča in visokega sedeža. Če je krmilo športno še toliko bolj.

hard in soft endure imajo vse po vrsti sedeže višje od 87 cm pa jih je  veliko lažje ujet kot težji motor z nižjim sedežem.

Objavljeno (popravljeno)

Zavarovanje, AO+, pomoč na cesti, zelena karta, = okoli 190€ + cestnina in tehnični še okoli 50€.

 

Scarabeo

 

?????? AO+ je oko z glave, za 250 kubikou so hotli ene 200e samo za AO+, mislim da če nisi v žlahti z agentom je cena vsega 600€ za eno normalno 650tko če nimaš od prej dosti pousta, 

jst sm na okencu pri registraciji z nasmeškom dubu 10% popusta za zavarovanje, pa sem par mesecev kasneje dobil od triglava obvestilo da so mi dali "napačen popust" in naj doplačam še 10€, sej ni strašno, ampak se mi pa zdi da me prav zajebavajo.

 

LP

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

Pri Triglavu sem lani imel stroškov glede zavarovanja (750 ccm, 70kW/95KM): 

AO 172 €

AO+ 211 €

5% popusta na mali avtomobilski paket in 20% za nevračilo premije = 291 €

 

Od tega mi je agent odbil še 20% komercialnega popusta za motorna kolesa, ter skupno še 9% je bilo zaradi drugih že sklenjenih zavarovanj/paketov. Končno plačilo 226 €


Dodaj še ene 50 € za tehnični ... 

Objavljeno

Ne, ko sem gledal kekšen motor bi kupu sem si z obrazcem amzs izračunal ceno, in tudi ko sem spraševal na zavarovalnici so mi rekli da so kao motoristi riskantna skupin in zato da je AO+ tolko visok. (tudi to je bil en faktor da sem zato izbral manj konjev)

 

Če na trani amzs vstaviš da ima motor med 45 in 70 kW in več kot 500cc vrže vn

Zavarovalnice: Triglav 680€, Tilia 780€, Generali 845€ in to smao zavarovanje.

Objavljeno

?????? AO+ je oko z glave, za 250 kubikou so hotli ene 200e samo za AO+, mislim da če nisi v žlahti z agentom je cena vsega 600€ za eno normalno 650tko če nimaš od prej dosti pousta, 

jst sm na okencu pri registraciji z nasmeškom dubu 10% popusta za zavarovanje, pa sem par mesecev kasneje dobil od triglava obvestilo da so mi dali "napačen popust" in naj doplačam še 10€, sej ni strašno, ampak se mi pa zdi da me prav zajebavajo.

 

LP

 

Ta cena je z vsemi možnimi popusti.  Bolj točno mene je prišlo 185€. 

 

Scarabeo

Objavljeno

Iz prakse verjetno govoris za 250 hardenduro s 140kg...

 

Iz prakse -  tisto ni hard enduro.

in

Iz prakse-  govorim tudi za hard enduro

 

Lahko iz prakse povem tudi kaj o R1200 GS, fazerju 1000, F650G, ZX6, Fazeru 600, SV650, Multistradi 1000DS, Caponord, Transalp, R1200RT, Mille, CBR 600 in 1000....etc..

Vloge ne igra samo višina sedeža, niti samo masa. Važna je oblika sedeža, oblika in višina krmila, celo postavitev stopalk ki lahko motijo nogo pri sestopanju, važno je tudi težišče....

enako pri vozniku ni važna samo višina, pač pa tudi dolžina nog, ker pri 165 cm (recimo) pač nimamo vsi enako kratkih/dolgih nog.

Objavljeno

In iz tvoje prakse, kateri motor od nastetih zadrzis oz. ujames? 

Objavljeno

Pokonci vsakega, ležečke pa nobenega ... ga ni tazga dedca, da zadrži 150 kil k že letijo proti tlom! :) Nehita se prepucavat ...  :grrr

 

Bolj bistven bi bil podatek, kako kmalu pride do točke, od koder ga ne moreš več zadržati. Samo tako bi lahko upošteval vse faktorje (višino in širino sedeža, balance, položaj voznika, in ostalo prej našteto).

Sploh za začetnika se mi zdi, da je treba kar nekaj kilometrov "porivanja" motorja, da se navadiš manevriranja na ozkih prostorih do 20km/h. Tu pa seveda so neke smernice glede na postavo voznika in motocikla - manj in bolj okretnih, ki jih je lepo opisala Cufa. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!