Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

1 minute ago, sesir said:

Jz pa ne vem...oz ABS je v glavi!

Sam nisem hotu in nočem motorja z ABS...je pa res,da nisem začetnik...in da sem ABS testiral le na BMW F800r...

Vsekakor ti daje ABS boljši občutek varnosti, ki je v mnogočem sicer samo psihološki, ampak tudi v resnici se z ABS ustaviš hitreje in varneje, pa ne bi zdaj moril s podatki o tem. To je DEJSTVO, pa pika! Razen seveda, če si Rossi. Ta ga res ne potrebuje, ker bo ustavil hitreje in bolj varno tudi brez tega. Pa ni ABS zamenjen samo začetnikom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor za začetnika je 1000 200 km da se takoj naredi selekcija :D abs ni niti meni vseč še posebej na zadnjem kolesu ,ker js sem navajen malo bolj počez priletet in če bi grabi abs in mi ročka vibrira kot vibrator mi ni ušeč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Arzen pravi:

Bemu, bolj gledam motorje, manj mi je jasno. Se mi nekak zdi, da bi bilo pametno vzet tracerja, a kaj ko rabljenih ni oz. so dražji od novih. Resda, niso tok dragi (cca 7500), a ne vem če sem za prvi motor pripravljen dat toliko. Ducatija sem odmislil, čeprav sem ljubitelj teh italijanov, a moram bit realen, predragi so mi.  Kaj torej za začetnika? V glavi imam kot rečeno tracerja, honde nekak ne morem, ker se mi je zamerila honda pr avtošoli. Edina pogoja, ki sta mi pomembna sta abs in da je vožnja z njim "lažja", saj razumete.

Tracer 900, po mojem mnenju, ni za začetnika. Sam sem pred tracerjem imel 9 motorjev, pa me je pri grobem pospeševanju tracer velikokrat presenetil, sploh pri prehitevanju, se je prednje kolo rado dvignilo v zrak v A modu. Tudi v B mode, gre ta motor zelo hitro, le moč podaja malo počasneje. 

Če imaš res disciplino in se v štartu voziš znanju primerno, je tud BMW1000RR čist primeren motor. Za nekoga, ki pa ni ravno prilagojen je pa Kawasaki GPZ 500 smrtno nevaren. 

Če gledaš proti tracerju, se meni zdita lepa začetniška motoja Tracer 700, ali pa Kawasaki Versys 650. Oba dobiš z ABS in vožnja z njima je lahkotna. Res super vodljiva motocikla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kawalir pravi:

Vsekakor ti daje ABS boljši občutek varnosti, ki je v mnogočem sicer samo psihološki, ampak tudi v resnici se z ABS ustaviš hitreje in varneje, pa ne bi zdaj moril s podatki o tem. To je DEJSTVO, pa pika! Razen seveda, če si Rossi. Ta ga res ne potrebuje, ker bo ustavil hitreje in bolj varno tudi brez tega. Pa ni ABS zamenjen samo začetnikom...

Ja...tako je...

Kot že pišemo...toliko modelo,toliko ljudi,toliko filingov,toliko želj...z izkušnjami pa vidiš kaj želiš! Men pač ABS ne sede in ga ne bi imel...bolj varno ali ne!Če te tako skrbi za varnost ne vem zakva sanjaš o motorju...navsezadnje se mi stari motoristi ne pogovarjamo ali si padel...pač pa koliko je bilo poškodb...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, sesir said:

Če te tako skrbi za varnost ne vem zakva sanjaš o motorju...navsezadnje se mi stari motoristi ne pogovarjamo ali si padel...pač pa koliko je bilo poškodb...

Brez zamere, ampak morda je pri tebi tako, kot je ravno zato, ker te ni skrbela varnost. :twak: Če se stari motoristi res pogovarjate o tem, kar si napisal, potem predlagam, da se začnete nalašč metati z motorjev in tekmovati, kdo bo imel več poškodb. :wallbash:. Le zakaj tega ne videvam na cesti pri motoristih? Razumem pa, kaj si hotel povedati. Ne morem se pa strinjati s tvojo asinuacijo, da je nesreča na motorju neizbežna in da ni vprašanje, ali se bo zgodilo, ampak samo, kdaj se bo to zgodilo, ker to ni res. So tudi motoristi z dolgim stažem, ki nikoli niso leteli po tleh, res pa je, da niso preizkušali sreče na motorju, ampak so se kulturno in previdno vozili naokoli. Takšne spoštujem in se po njih zgledujem, ostalo je zanimivo gledati in brati, ne pa tudi doživeti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Kawalir pravi:

. So tudi motoristi z dolgim stažem, ki nikoli niso leteli po tleh, res pa je, da niso preizkušali sreče na motorju, ampak so se kulturno in previdno vozili naokoli. Takšne spoštujem in se po njih zgledujem, ostalo je zanimivo gledati in brati, ne pa tudi doživeti. 

Nažalost je več opisanih prijateljev v nebesih...samo pri enem je nepojasnjeno,pri drugih jim avti zaprli vozni pas!

In ti,ki imajo dug moto staž niso padli,ker so imeli motorji ABS ? 

Tak kak ti je usojeno tak pa bo...

Korist od abs?

1 stojiš ob levem robu in čakaš,da bos zavil desno...z leve pa pripelje avto in se čelno zaleti vate,ker ta spregledal?

2.voziš po cesti in avto prehiteva in čelno vate...

3.avto z avto prikolico seka ovinek in trčita bočno....

Pa to so le troje primeri projateljev,ki so bili počasni  in še preveč prividni vozniki

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, sesir said:

In ti,ki imajo dug moto staž niso padli,ker so imeli motorji ABS ?

Ne, ampak zato, ker so včasih le redki motorji imeli 100 KM, danes pa skoraj vsak. In to je velika razlika. Včasih so se podili naokoli z Jawami 350 itd., danes pa z Ninjami s po 150+ KM. Tukaj pa verjetno ABS pride precej prav, kajne? Upoštevaj pa tudi, da je bilo včasih prometa bistveno manj, kot ga je danes in ljudje bolj strpni. Danes je na cesti že pravi kaos oz. "bojno polje", ljudje pa živčni kot pes. Zelo tvegana kombinacija za šibkejše udeležence v prometu, kot so motoristi, kolesarji itd. :O 

Se pa strinjam s tabo: niso ga imeli, ampak se ga verjetno ne bi branili. Saj tudi še pred nekaj leti ni bilo sistemov kot so TCR itd., pa se ga danes nihče v resnici ne brani, tudi izkušeni motoristi ne. Tudi cornering ABS so tukaj pohvalili. :doze:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Kawalir pravi:

Ne, ampak zato, ker so včasih le redki motorji imeli 100 KM, danes pa skoraj vsak. In to je velika razlika. . :doze:

A res? O kerem letu pa govoriš? Plus bremze tečmo na gsxr1100 l.91 se mi na Golici kadilo od diskov...

Ker že rečmo 1991 je imel zxr, zzr tako 600 kot 1100,l.92 cbr 600,900,fzr,yzf.gsxr 750 in 1100 ok če gledava naked pa od 98...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo mnenje...vsak,ki nujno rabi ABS na motorju,ni za na mopi in naj se drži avta.Za vožnjo z motorjem je potrebno imeto malo filinga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, sesir pravi:

Samo mnenje...vsak,ki nujno rabi ABS na motorju,ni za na mopi in naj se drži avta.Za vožnjo z motorjem je potrebno imeto malo filinga...

Naravna selekcija...lahko se čuvaš in na koncu doma ma vrtu se spotakneš in udariš z glavo v grablje in si mrtev...živi za danes ,ponoči lahko nehaš dihat je moj moto .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Ciko86 pravi:

če bi grabi abs in mi ročka vibrira kot vibrator mi ni ušeč

vibrator si grabu :huh:

abs na ninđi je tok nežen, da komi začutiš tresenje ... za razliko od Afle, ko grem pogledat pol, če mi je kj stran palo :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, maus pravi:

vibrator si grabu :huh:

abs na ninđi je tok nežen, da komi začutiš tresenje ... za razliko od Afle, ko grem pogledat pol, če mi je kj stran palo :huh: 

Ja pa sluzast je bil..:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, sesir pravi:

Pri nakupu prvega motorja...v tem vrstnem redu.. 

1.koliko imam denarja(-minus oprema,registracija)

3.kateri segment motorjev se mi dopade...

4.koliko je lahko motor največ star...

1. Tu še nisem odločen v katero smer bom šel - novejšega in malce več denarja ali starejšega za največ 3 jurčke. Starost ne igra toliko vloge kot igra izbira in stanje mopija.

2. Ga ni :ras:

3. Dopadejo se mi nakedi ala monster, ampak na motorju bolj iščem udobje, sem bolj miren voznik.

4. Ni neke meje.

pred 3 urami, skalar36 pravi:

Tracer 900, po mojem mnenju, ni za začetnika. Sam sem pred tracerjem imel 9 motorjev, pa me je pri grobem pospeševanju tracer velikokrat presenetil, sploh pri prehitevanju, se je prednje kolo rado dvignilo v zrak v A modu. Tudi v B mode, gre ta motor zelo hitro, le moč podaja malo počasneje. 

Če imaš res disciplino in se v štartu voziš znanju primerno, je tud BMW1000RR čist primeren motor. Za nekoga, ki pa ni ravno prilagojen je pa Kawasaki GPZ 500 smrtno nevaren. 

Če gledaš proti tracerju, se meni zdita lepa začetniška motoja Tracer 700, ali pa Kawasaki Versys 650. Oba dobiš z ABS in vožnja z njima je lahkotna. Res super vodljiva motocikla.

Saj tudi gledam 700 ja. A kot rečeno, trenutno starejših modelov ni videti, tako da bo treba vzet novega, kar mi trenutno ne diši. Hvala za ta komentar. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, maus pravi:

a o ninđi nisi premišljevau :huh:

ima abs in vse pripomoćke :P

sam prašam :huh:

Tebe resno jemat ja :ras: tok vsem ponujaš kawo, da človeka odbiješ od nje :ras: 

pred 17 urami, Kawalir pravi:

Bi ti svetoval Hondo NC750 S ali X, ki je odličen skuter za začetnika, z ABS-om, zanemarljivo porabo (pod 4 litre), servisi na 12k km itd., ampak praviš, da Honda odpade, ker se ti je zamerila. Zakaj pa? Pa ravno Honda je v tem pogledu zelo zanimiva, če mene vprašaš, lahko pa greš takoj na "Kawlna" jurja. :smoke: Če pa bi rad res uporaben nasvet glede nakupa mopeda za začetnika poglej spodnji video. :lol1:

 

Bom malce pogledal, hvala. Ma vozil sem hornetko in mi ni ravno všeč. 

pred 18 urami, DAMI34 pravi:

a veš kako je to svetovati nekomu motor? Torej taki, ki smo se takoj zaljubili, tega niti ne razumemo. Razdelaj raje sam pri sebi, o tipu motorja, znesku ki bi ga odkartal, kaj boš z njim počel itd...tracer je velik motorja za spodoben denar.

Ja saj ob taki izbiri je to najtežje. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Arzen pravi:

Tebe resno jemat ja :ras: tok vsem ponujaš kawo, da človeka odbiješ od nje :ras: 

lej ... sam najboljše vam želim ... in to je to :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Arzen said:

Tebe resno jemat ja :ras: tok vsem ponujaš kawo, da človeka odbiješ od nje :ras: 

Bom malce pogledal, hvala. Ma vozil sem hornetko in mi ni ravno všeč. 

Ja saj ob taki izbiri je to najtežje. :) 

Mogoče bo lažje svetovat, če vemo, kaj te je zmotilo pri šolskem? Velikost kot taka, al kaj drugega? 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Ciko86 pravi:

Naravna selekcija...lahko se čuvaš in na koncu doma ma vrtu se spotakneš in udariš z glavo v grablje in si mrtev...živi za danes ,ponoči lahko nehaš dihat je moj moto .

Upam, da ko naslednjič ne bo šlo vse po načrtih - na cesti, ne boš nekoga spravil do invalidnosti ali smrti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Arzen pravi:

1. Tu še nisem odločen v katero smer bom šel - novejšega in malce več denarja ali starejšega za največ 3 jurčke. Starost ne igra toliko vloge kot igra izbira in stanje mopija.

2. Ga ni :ras:

3. Dopadejo se mi nakedi ala monster, ampak na motorju bolj iščem udobje, sem bolj miren voznik.

4. Ni neke meje.

1.To bo potrebno...

2.namerno izpusto,ker potrebno finance vsaj dvakrat premislit,glede želj...

3.Si kaj pogledu za kawasaki z750...ni slab mopi za srednje agresivno vožnjo...Prijatelji imeli za prvi motor suzuki gsr600 vsi bili zadovoljni in kasneje vsak na različen segment prestavu...

Recimo...po l.98 se je spremenilo in po 2004...kasneje nimam izkušenj...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, lucif3rka pravi:

Mogoče bo lažje svetovat, če vemo, kaj te je zmotilo pri šolskem? Velikost kot taka, al kaj drugega? 

Kot prvo itak velikost, ampak to sem vzel v zakup, a tu je problem bremzat z nogo, tut taco imam veliko (cifra 49). Šolski pač niso za velikane kot sem jaz. Najbolj me je zmotilo to, da je zadeva hudičevo občutljiva na gas, nula se je včasih težko prešaltala oz. "najdla" (verjetno je to pač zato ker je itak bila šolska, kako so ohranjeni mopiji v šolah pa si lahko mislim, ne morem pa vedeti, saj izkušenj nimam), pa sigurno še kaj, samo sem že malce pozabil. Ok ne rečem, v ovinke je šla zadeva super, zlahka sem manevriral z njo, ampak za vozit je pa sigurno ne bi imel. 

pred 6 minutami, Roger G. Jagger pravi:

@Arzen Ducati, Ducati.....bil si ze tik pred tem. Ne odstopaj od tega :smoke:

+ poglej tudi kaksen Streetfighter

Saj vem, ampak nisem jaz za nakede, ker pri ducatiju mi je všeč edino monster. Tudi Streetfighterji se mi res dopadejo.

pred 4 minutami, sesir pravi:

1.To bo potrebno...

2.namerno izpusto,ker potrebno finance vsaj dvakrat premislit!

3.Si kaj pogledu za kawasaki z750...ni slab mopi za srednje agresivno vožnjo...Prijatelji imeli za prvi motor suzuki gsr600 vsi bili zadovoljni in kasneje vsak na različen segment prestavu...

Recimo...po l.98 se je spremenilo in po 2004...kasneje nimam izkušenj...

1. in 2., hvala. 3. Nisem še, ampak kot rečeno, izbire je res ogromno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Arzen said:

Kot prvo itak velikost, ampak to sem vzel v zakup, a tu je problem bremzat z nogo, tut taco imam veliko (cifra 49). Šolski pač niso za velikane kot sem jaz. Najbolj me je zmotilo to, da je zadeva hudičevo občutljiva na gas, nula se je včasih težko prešaltala oz. "najdla" (verjetno je to pač zato ker je itak bila šolska, kako so ohranjeni mopiji v šolah pa si lahko mislim, ne morem pa vedeti, saj izkušenj nimam), pa sigurno še kaj, samo sem že malce pozabil. Ok ne rečem, v ovinke je šla zadeva super, zlahka sem manevriral z njo, ampak za vozit je pa sigurno ne bi imel. 

Sicer si že sam povedal, ampak šolski lih niso merilo glede vzdrževanja (pa tudi stanje sklopke, zavor itd...). Ti pa čist verjamem, k mam filing da še jaz nimam kam kolen dat po par sto kilometrih. Vsaj veš kakšen je položaj na njej, pa lahko zadeve preverjaš in primerjaš na cycle ergo recimo, preden se odločiš kaj sploh v živo sprobat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Arzen pravi:

Kot prvo itak velikost, ampak to sem vzel v zakup, a tu je problem bremzat z nogo, tut taco imam veliko (cifra 49).  

Na cesti se zelo,zelo malo sploh dotika zadnje zavore kaj šele bremza....

Kaj pa yamaha mt03...kr dost visok mopi...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Arzen said:

Najbolj me je zmotilo to, da je zadeva hudičevo občutljiva na gas, nula se je včasih težko prešaltala oz. "najdla" (verjetno je to pač zato ker je itak bila šolska, kako so ohranjeni mopiji v šolah pa si lahko mislim, ne morem pa vedeti, saj izkušenj nimam)...

Ne vem, če je samo to problem. Na moji CBF-ki je tudi občasno zafrkavalo v prvo. Moral sem v leru spet popustiti sklopko in jo ponovno stisniti, da je padlo v prvo. Ne vem, ali je bil to problem samo pri moji (kupljena je bila nova), ali pa je to bila (ali pa je še vedno) hiba na Hondah. Bom videl, kako bo s tem, ko bom šel iskat NC-jko. 

Just now, sesir said:

Na cesti se zelo,zelo malo sploh dotika zadnje zavore kaj šele btemza....

Ja, to velja za izkušene motoriste, ostali pa, če so pametni, precej izkoriščajo zadnjo zavoro za popravljat hitrost. Seveda pa nežno. Ker potemtakem zadnje zavore sploh ne potrebuješ... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Upam, da ko naslednjič ne bo šlo vse po načrtih - na cesti, ne boš nekoga spravil do invalidnosti ali smrti. 

Js vesno ko vozim vozim 200 + tako da inavalidov nebo sigurno :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce si/bos bolj easy rider.....kaj pa kaksen Harley-Davidson Iron 883? Se vedno je odprt, ni nek SS neudoben itd., zvok pa itak top....

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!